Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Kabelweg 43
1014 BA Amsterdam
0202618940

7,5

J.Roland beoordeelde op 2018-12-06

Op 1-11-2018 bestelling gedaan en tot heden toe nog niks ontvangen.
Ondanks mailtjes te hebben verstuurd nog steeds geen uitsluitsel gekregen hoe het met mijn bestelling zit.
Wel antwoorden van wat erg en we gaan het onderzoeken maar daar blijft het dan bij.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik mijn bestelling onder mijn schoenzolen kan schrijven.

Ans Zutt beoordeelde op 2018-11-02

Mijn moeder was niet scherp, ze dacht te bieden op een horloge, na een paar weken vroeg ze aan mij of ik HelloSpecial wou mailen waar de order bleef, zo doende kwam ik er achter dat ze niet op een horloge maar een ring had geboden. We wouden de order cancelen, helaas kon dat niet meer omdat de order onderweg was. Dat is nu een maand geleden

Beste Ans,

Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet meer geannuleerd kon worden. Als u nog vragen heeft kunt u het altijd laten weten.

Kenneth beoordeelde op 2018-09-17

Dit is gewoon dikke larie! Ik deed een bod op de mini retro nes snes console. Ik bood 1€ het ging eenmaal, andermaal en bleef dan lekker 45 seconden op controleren staan. Na die 45 seconden werd ik ineens overboden met 9€. Opgepast mensen!

Beste Kenneth,

Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren.

De werking van de klokjes werkt als volgt:
Na elke bieding start de klok (“eenmaal... andermaal...controleren...“) en binnen deze tijd heeft iedereen de kans om een hoger bod te plaatsen.

In sommige gevallen kan de snelheid van de controle variëren, dit is afhankelijk van de internetsnelheid van alle bieders.
Als de klok afloopt en u heeft het hoogste bod geplaatst, dan wint u de veiling. Wij hebben geen grip op de aantal biedingen per product.

Eric De Ridder beoordeelde op 2018-08-01

Ik ben tot heden zeer tevreden van hello special wanneer er toevallig iets verkeerd gelopen is wordt dit binnen de korts mogelijke tijd vervangen en dan mag ik zeggen dat men correct met de klienten omgaat wat plezant is dat je er kan op rekenen dat dit in orde komt van mij krijg je een pluim. Eric

Hoi Eric,

Bedankt voor uw recensie.
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.

David beoordeelde op 2018-08-01

Zeer tevreden over de producten, en heel tevreden over service

Hoi David,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent over HelloSpecial.

raoul franssen beoordeelde op 2018-07-30

Ik ben meer dan tevreden;Tot nu toe alle respect voor de mensen aan de band.Ik was de label van mijne Mijne metaal detector kwijt, de liefste secrtaresse van heel de wereld heeft alles in orde gemaakt nogmaals dank. RAOUL

Hoi Raoul,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij zullen dit compliment doorgeven aan onze collega van de klantenservice.

Tony Verstraeten beoordeelde op 2018-07-25

Goede service en opvolging de geleverde producten voldoen aan de eisen en zijn van goede kwaliteit

Hoi Tony,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde producten.
Bedankt voor uw review.

Margit beoordeelde op 2018-07-20

Mosquito killer led lamp gekocht; geen enkele mug kunnen vangen. Zonder Nederlandstalige handleiding... Gelukkig werd mijn geld na een e-mailtje gewoon terug gestort!

Hoi Margit,

Bedankt voor je recensie.
Fijn dat u tevreden bent met de geboden oplossing van het probleem.

Glenn beoordeelde op 2018-07-14

Beste tuurlijk wil ik deze reactie delen op de link maar eerst moeten we nogmaals probleem oplossen met alweer dezelfde iphone deze doet het ineens weer niet meer men stuurt mij precies dezelfde elke keer terug werkt 2 dagen en deze valt ineens uit en niet meer aan te krijgen das nu toch geen doen meer vind ik sr das de derde iphone met problemen waar kan ik deze retour zenden aub en u mag de leverancier melden deze keer een space grey op te sturen het probleem valt steeds met de gouden iphone voor

Monica vinckens beoordeelde op 2018-07-13

Binnen een paar dagen mijn bestelling in huis,ik mag niet klagen

Monica vinckens beoordeelde op 2018-07-13

Binnen een paar dagen mijn bestelling in huis,ik mag niet klagen

Hoi Monica,

Bedankt voor de mooie review.
Wat fijn dat u uw product zo snel in huis had en dat u tevreden bent over de levering.

Van Cauwenbergh Xavier beoordeelde op 2018-07-12

Elke vraag werd binnen een tijdspanne van 2 uur volledig uitgeklaard op een uitermate duidelijke manier kenbaar gemaakt.
Wanneer er een probleem met een bestelling bij de leverancier opduikt doen deze mensen er alles aan om dit op te lossen en dit zelfs binnen de afgesproken leveringstermijn. Top Service!

Beste Xavier,

Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie.
Wat prettig dat u zo tevreden bent over onze service.

Elly van Deutekom beoordeelde op 2018-07-11

Ik had een defect lampje voor de babykamer. Door Inge hartstikke goed opgelost. Ik krijg een nieuw lampje. Netjes afgehandeld door een kei lieve medewerkster Inge. Geweldig gewoon. Iedereen zou zo'n personeelslid moeten hebben. Chapeau Inge

Beste Elly,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze collega van de klantenservice.

Bedankt voor de beoordeling.

eric ven beoordeelde op 2018-06-10

na e-mail over levering van speaker die niet ok was GEEN REACTIE !

Hans beoordeelde op 2018-04-26

Als je een beetje goed oplet kan je producten echt voor weinig geld oppikken! Zelf een hartstikke mooie koptelefoon gewonnen voor een bizar lage prijs. Ga binnenkort zeker weer eens kijken of er iets leuks tussen zit!

Sow Issiaka beoordeelde op 2018-04-07

Huit aller des cerisiers 92 250 la Garenne-Colombes

Karel Helder beoordeelde op 2018-03-19

Ik heb een bluetooth headset( klein oortje) met de veilingen gewonnen, maar ik heb er niks aan want het oortje valt gewoon uit mijn oor. Ik heb hierover contact gehad met klantenservice maar die konden het artikel niet terugnemen i.v.m. hygiëne. Daar ben ik dus mooi klaar mee. Ik moest het maar aan iemand anders geven. Ja leuke manier om je geld af te troggelen. Ik doe nooit meer mee aan de veilingen. DUS PAS OP!!!!!!

Beste Karel,

Wij vinden het jammer dat u dit zo heeft ervaren.

Wij vermelden op onze website zowel in ons retourbeleid als bij de veilingen zelf welke producten niet geretourneerd kunnen worden.
De oordopjes die u heeft besteld vallen hier ook onder. I.v.m. hygiënische redenen kunnen wij dit product niet meer aannemen.

jan werens beoordeelde op 2018-03-11

ik heb een probleem Mijn Drone doet het niet wat doe ik hier mee kan ik die terug Sturen kost mij alweer verzendkosten bijna 100 euro weg en ik heb nog niks

Beste Jan,

Bedankt voor uw beoordeling.

Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat deze kwestie wordt opgelost. Uiteraard worden retour kosten door ons vergoed indien het een foutief of defect product betreft dus geen zorgen.

Shirley - HelloSpecial

jan werens beoordeelde op 2018-02-21

tevrede zaterdag bestelt dinsdag in huis maar een opmerking Beschrijving alleen in het Engels ik ben er niet goed in kunnen jullie geen sturen in het nederlands gr jan

Beste Jan,

Bedankt voor je mooie review!
Ik heb vernomen dat u inmiddels al contact het gehad met onder klantenservice over de handleiding.

Met vriendelijk groet,

Jos G beoordeelde op 2018-01-30

de uitleveringen kunnen tot meer als twee maanden duren dit is niet normaal ,heeft puur te maken met de koerier diensten , dit is niet de fout van hellospecial maar ze mogen deze mensen wel eens voet op stuk zetten ,dit kan gewoon niet ,levertermijn van een week ok maar zo lang juist genoeg om niets meer te bestellen

Beste Jos,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat de ervaring slecht is met betrekkking tot de levertijd, heeft u hier wel contact over opgenomen met de klantenservice?
Onze klantenservice staat altijd voor u klaar om u verder te helpen.