Joseph Israëlsstraat 34

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Piet beoordeelde op 2018-08-14

Snel geleverd

Jordy beoordeelde op 2018-08-12

Goede en snelle service, mooie prijzen!

Huub beoordeelde op 2018-08-11

Direct telefonisch contact, goed advies en een snelle levering. Aanvullend was het pakketje heel netjes verpakt. Ik adviseer een ieder om hier een bestelling in te geven. Ga zo door met het goede werk.

S.van Toor beoordeelde op 2018-08-11

Olga beoordeelde op 2018-08-10

Altijd zeer correcte en snelle levering.

Ronny beoordeelde op 2018-08-10

Prima en snel

Alex van d beoordeelde op 2018-08-06

Zeer klantvriendelijk en voor een mooie prijs

Thijs P beoordeelde op 2018-08-06

De bestelling ging prima, zoals altijd. Geen problemen met de website of betaling, prima communicatie met e-mails en track and trace, snelle verzending en goed verpakt. En natuurlijk een hele goede prijs. Één van mijn favoriete winkels.

Erwin beoordeelde op 2018-08-05

Prima levering

patric kools beoordeelde op 2018-08-05

Supersnel en goede prijs, üitstekend verpakt.

M. van Vuuren beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering voor een prima prijs!

Henk van Aggelen beoordeelde op 2018-08-04

Ik ben heel tevreden over de levering.

Vincent beoordeelde op 2018-08-04

Voordelige en overzichtelijke lego webwinkel. Mijn bestelling werd netjes op de dag van voorkeur afgeleverd zoals verzocht bij mijn bestelling.

Jasja beoordeelde op 2018-08-04

Het Deense Steentje is een top winkel. Zoveel goedkoper als de rest. Alles wordt altijd goed en stevig verpakt. En nog snelle levering ook. Ik geef ze 10/10.
Ik zou alleen wel van te voren willen weten welke lego Het Deense Steentje gaat aanbieden. Hoef ik sommige sets tenminste niet voor 25% meer bij lego.nl te kopen.

Werner Roelofs beoordeelde op 2018-08-04

Snelle en correcte levering, volgende keer weer.

Joris Jakobsen beoordeelde op 2018-08-04

Goede en snelle levering. Product vakkundig verpakt.
Hele scherpe prijzen, ik denk bijna de goedkoopste.

F.W.W.van Slobbe beoordeelde op 2018-08-04

Nieuw, ongeopend en supersnelle verzending.

Jacco beoordeelde op 2018-08-04

Al jaren kom ik bij Het Deense Steentje, scheelt enorm, vooral op grotere sets!

Richard Laurijssen beoordeelde op 2018-08-04

Na het bestellen volgt er meteen duidelijke communicatie over de status van mijn bestelling. De artikelen zijn met zorg verpakt en levering vind plaats volgens afspraak. Sneller, beter en zorgvuldiger kan een order niet gebeuren.

Arjan Boogert beoordeelde op 2018-08-04

Makkelijke en site. Snel verzonden. Ook al een keer afgehaald en toen ook snelle vriendelijke service. Kortom: fijn bedrijf.