Joseph Israëlsstraat 34
0629200451
KvK 20145108

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

CD Sim beoordeelde op 2018-06-16

Heel vriendelijk, snele en perfecte levering

Joop Vissers beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering en zeer zorgvuldig ingepakt en verstuurd wat zeer belangrijk is voor lego sets super

Maarten beoordeelde op 2018-06-16

Tot nu waren de leveringen altijd in orde maar ondanks mijn vraag om onbeschadigde sets te leveren bleek nummer 21039 nu aan de bovenkant toch een deukje te hebben.

Marc beoordeelde op 2018-06-16

Zijn super tevreden wordt netjes ingepakt verzonden en de volgende werkdag bezorgd. Goed te volgen via track en tracé. Zeer aan te raden

Robin beoordeelde op 2018-06-16

Zeer snelle levering en verpakking was zeer goed voor de omvang van de dozen. Tot de volgende bestelling!

M... beoordeelde op 2018-06-16

Prima webwinkel voor een prima prijs. Netjes aangegeven dat de dozen iets beschadigd waren (daar was de prijs ook op aangepast). De doos zelf zag er nog meer dan uitstekend uit! In het verleden al meerdere mailen gekocht, maar dan via Marktplaats. Ook fijn dat het op kan worden gehaald. Prima mail contact gehad. Bij het ophalen wellicht de volgende keer een kort praatje, anders was het helemaal uitstekend geweest.

Een klein tipje voor de eigenaar: zie nu een set op de website staat die ik ook zocht. Wellicht handig om op de site ook verwachte items er op te zetten. Zodat je deze bij je bestelling alvast kunt reserveren. Nu kom ik voorlopig niet in de buurt.

Anoniem beoordeelde op 2018-06-15

Brandt beoordeelde op 2018-06-13

Voor ons onbekend, toch besteld en echt volgende dag al in huis echt super en voordelig ;)

Jacco beoordeelde op 2018-06-12

Ik bestel al jaren tot volle tevredenheid bij Het Deense Steentje. Erg scherpe prijzen voor Lego, zeer degelijk verpakt en praktisch altijd de volgende dag al in huis, mits je een beetje netjes op tijd besteld! Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel! Ik hoop dat de verzendkosten nog een keer minder gaan worden, dan zou het perfect zijn!

R. van Gelder beoordeelde op 2018-06-11

Mooie prijzen. Snelle verzending. Goede verpakking. AAA+++.

Tamara beoordeelde op 2018-06-11

snelle correcte levering. Goed verpakt.

de Does beoordeelde op 2018-06-11

Snelste service die er is