Joseph Israƫlsstraat 34
4703CN Roosendaal
0629200451
KvK 20145108

Jolan beoordeelde op 2019-04-08

Goed assortiment, redelijke prijzen, netjes verpakt en we kregen bij de bestelling nog de nieuwste Lego catalogus en ook nog een leuk Lego Paasknutselboekje. Voor herhaling vatbaar. Verzendkosten vind ik nog vrij hoog, maar tegenwoordig raak je bijna gewend aan gratis verzending dat het natuurlijk al snel veel lijkt.

vndk beoordeelde op 2019-04-08

Goede prijzen en snel bezorgd.

TS uit H beoordeelde op 2019-04-08

Bestellen is eenvoudig en ophalen was de volgende dag al mogelijk! We hadden ons cadeau supersnel in huis.

Linda beoordeelde op 2019-04-08

Snelle en goede levering !!! Leuke prijzen alleen jammer dat ze niet iets met de verzending kunnen doen boven een bepaald bedrag voor niks zal het nog aantrekkelijker maken

Harko beoordeelde op 2019-04-07

Snelle bezorging!

Femke beoordeelde op 2019-04-07

Zeer tevreden, snelle levering en goede prijs!

Clarijs beoordeelde op 2019-04-07

Bestelde produkten snel en goed geleverd.

Sivasi beoordeelde op 2019-04-07

Snelle service

eh beoordeelde op 2019-04-07

heel tevreden ,levering goed ,pakket goed ,
diudelijke internet site

Bart beoordeelde op 2019-04-07

Goede communicatie, verzending nog dezelfde dag.

Mischa Roberts beoordeelde op 2019-04-07

Uitstekende service. Snelle levering, breed assortiment, scherpste prijs op de markt. šŸ‘ŒšŸ»

Werner Roelofs. beoordeelde op 2019-04-07

Snelle communicatie en levering, gewoon top.

KN beoordeelde op 2019-04-07

Snel geleverd voor een goede prijs. Wel flinke bezorgkosten.

Jochien beoordeelde op 2019-03-30

Snel geleverd!

Patrick beoordeelde op 2019-03-29

Supersnelle levering in goede verpakking. Waarschijnlijk de laagtse prijs in Nederland.

Leon beoordeelde op 2019-03-29

Uitstekende behandeling en afhandeling. Duidelijke afspraken en communicatie, van begin tot eind.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Jasper beoordeelde op 2019-03-29

Product in goede staat en tijdig ontvangen. ook keurig bericht dat het product was verzonden en wanneer het waarschijnlijk aan huis geleverd zou worden. Top.

DJ beoordeelde op 2019-03-29

Al een paar keer iets besteld, altijd dik in orde.

K. Man beoordeelde op 2019-03-29

Erg tevreden over de snelle afhandeling van de bestelling. Deze was erg netjes ingepakt en onbeschadigd ontvangen.

Kleine verbeterpuntjes:
- niet mogelijk om het pakketje af te halen bij een PostNL punt. Wel gewenst, zodat er niet op PostNL gewacht hoeft te worden
- site kan wel een update gebruiken

Johan beoordeelde op 2019-03-22

Altijd scherpe prijzen en hij doet wat hij beloofd!