Joseph Israƫlsstraat 34

Robin Oppeneer beoordeelde op 2018-12-07

Geen commentaar

Simone beoordeelde op 2018-12-06

Heel tevreden.
Bestelling op zaterdag geplaatst en dinsdag ontvangen.

Ilona beoordeelde op 2018-12-06

Een groot en divers aanbod. Aantrekkelijke prijs en snelle levering. Product is in goede orde ontvangen.

van Glabbeek beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering tegen super prijzen!

Pierre Stoffels beoordeelde op 2018-12-06

Prima volgens belofte's van de website

Bram beoordeelde op 2018-12-06

Rond de drukke dagen van sinterklaas besteld, maar was zo binnen. Kon ook in de voorraad op de web winkel zien dat er van de dingen die ik bestelde gelijk 1 in mindering werd gebracht, dus goed up-to-date

Marco van der Sluijs beoordeelde op 2018-12-06

Super snelle levering. Zodat de Sint het kon geven

Marjolein Buermans beoordeelde op 2018-12-06

Heel tevreden, afspraak maken voor afhalen ging ook soepel, snelle reactie op vragen.

T van Exsel beoordeelde op 2018-12-06

Ik kon het product ophalen. het was in de buurt. dus helemaal goed!

nvt beoordeelde op 2018-12-06

Keurig afgeleverd zoals beloofd. Goed verpakt.

Bas beoordeelde op 2018-11-28

Ze doen wat ze zeggen. Keurige levering en op tijd.

Voc beoordeelde op 2018-11-27

Mooie sets voor een mooie prijs, perfect verpakt ontvangen.

S Zuur beoordeelde op 2018-11-27

Zeer goede ervaringen met Het Deense Steentje, bestelling conform verwachting in huis, en op alle lego vragen hebben ze een antwoord en prima prijzen!

Maurice beoordeelde op 2018-11-27

Makkelijk, goedkoop en snelle levering.

Daphne beoordeelde op 2018-11-27

Goede prijs, duidelijke site, snelle levering. Prima service dus!

Gerry Barmentlo beoordeelde op 2018-11-27

Meteen antwoord per mail na de bestelling , en je kunt het dezelfde dag nog ophalen.

S.Bos beoordeelde op 2018-11-27

Goede service mooi op tijd geleverd en duidelijk

Mirella beoordeelde op 2018-11-25

's Middags besteld, kon het dezelfde avond al afhalen. Zag er prima uit voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Vroonland. beoordeelde op 2018-11-23

Na bestelling een keurige, verzorgde aflevering tegenover een zeer aantrekkelijke prijs.

Huub beoordeelde op 2018-11-22

Een duidelijke overzichtelijke site en komen gemaakte afspraken prima na. De dozen zijn altijd keurig verpakt, zodat er volgens mij ook geen enkele schade bij normaal transport plaats kan vinden. Een betrouwbare partij die ik een ieder zal aanraden.