Meerenakkerplein 51
5652 BJ Eindhoven

M. de Zeeuw beoordeelde op 2017-11-15

Mijn telefoon ziet er weer perfect uit en hij doet het. Ik ben dus blij!

Jassin beoordeelde op 2017-10-09

Mijn verwachting overtroffen! Hi Genius biedt net dat stukje extra service voor de klant. Ideaal om thuis vanuit je bank je telefoon gerepareerd te krijgen. Een tevreden klant hier.

Ben Haddou beoordeelde op 2017-08-13

Geweldig concept dat mijn telefoon vakkundig voor de deur kon worden gerepareerd. Zo hoef ik niet in een phone shop te wachten tot ik aan de beurt ben. Aanrader voor iedereen die zijn/ haar telefoon/ tablet wil laten repareren zonder hier spijt van te krijgen.

Vd biggelaar beoordeelde op 2017-08-12

Telefoon gevallen. Vol barsten. Niks meer mee te doen. Binnen een half uur bij Hi Genius gemaakt!!! Wat een service!!!
Dank je wel voor de snelle service!!

Simon Delissen beoordeelde op 2017-08-05

Echt een hele goede service Hi Genius!

Delro beoordeelde op 2017-08-04

Een iphone6s gekocht.na thuiskomst bleek luidspreker kapot te zijn en accu oplader werd te heet.
Direct contact opgenomem werd dezelfde nog gerepareerd en nieuwe oplader gekregen.super service

Delissen beoordeelde op 2017-07-31

onlangs een iphone 6 gekocht bij HI Genius.Een super service! eigenaar lheeft werkelijk alles tot in de puntjes uitgelegd en alles geïnstalleerd.zonder extra kosten.Een aanrader voor reparatie en of aankoop van een telefoon.

Oomen beoordeelde op 2017-05-28

super snelle service

Lindsay beoordeelde op 2017-04-03

Ik ben goed geholpen toen mijn mobieltje het had begeven. Alles was snel en netjes opgelost. Zeer tevreden dus! :)

Amin beoordeelde op 2017-03-28

Ik heb een maand geleden een iPhone 6 laten repareren door hi Genius. Hij doet het nu weer perfect! Super vriendelijk personeel en uiteraard een top service!

Brian Vriens beoordeelde op 2017-03-13

Top service

Esther beoordeelde op 2017-03-02

Fijne snelle service aan huis. Op dezelfde dag nog mijn telefoon gemaakt! Prettige service!