Meerenakkerplein 51
5652 BJ Eindhoven

Bas Ver beoordeelde op 2019-02-07

Hi Genius heeft de laadconnector van mijn IPhone 8 plus op locatie vakkundig vervangen. Na afloop van de reparatie is samen met de monteur de connector meermaals getest om zeker te zijn dat alles na behoren is verholpen, top!
Deze combinatie van snelheid en kwaliteit is de moeite waard!

Pim beoordeelde op 2019-02-07

Erg handig, aan huis (niet in huis) het scherm van mijn Galaxy S8 laten vervangen. Vrijdag einde van de middag gebeld, twee uur later ging de deurbel.

Toestel samen met de monteur uitgebreid getest voor én na reparatie. Wel zo fijn, kon ik de dag erna zonder zorgen (en gebroken scherm) weer op reis. Contact verliep verder ook bijzonder prettig.

Rob Caumans Enexis beoordeelde op 2019-01-31

Super tevreden, mijn IPhone is perfect hersteld. Samir die mijn telefoon herstelde heeft uitstekend werk geleverd en de reparatie is op ons kantoor in Maastricht uitgevoerd. TOP!!

Nogmaals bedankt Samir.

Frank Beijens beoordeelde op 2018-12-17

Super service, goede communicatie , vakkundig gemaakt en op locatie. In 1 woord TOP !!

Hein-Willem Vlemmix beoordeelde op 2018-12-17

De monteur kwam aan huis. Vriendelijke en deskundige man. Heeft het toestel ook laten toetsen en ging pas toen alles correct functioneerde. Erg tevreden dus 👍

Bert Luijten FUDURA beoordeelde op 2018-11-29

Heel tevreden , wel 2x nieuwe afspraak moeten maken omdat de juiste onderdelen niet geleverd waren.
Maar verder over de reparatie heel tevreden. Achteraf een goede uitleg hoe de reparatie uitgevoerd is.
Vriendelijke technicus .

J Bruijnen beoordeelde op 2018-11-28

In één woord: alles perfect!

Mario Rovers beoordeelde op 2018-11-22

Dinsdag is telefoon stuk gegaan (beeldscherm), contact opgenomen en woensdag aan huis vakkundig gerepareerd. Goede uitleg, duidelijk, zeer nauwkeurig en vakkundig. Ik kan degene die dit leest aanraden om bij defecte telefoon contact op te nemen met Hi Genius.

Erna van Dijk - The Travel Club beoordeelde op 2018-11-09

Note 8 gekocht. Keurig afgehandeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Peter Scheerders beoordeelde op 2018-11-07

Zeer tevreden, netjes en snel geholpen.
Duidelijke uitleg gehad.

René beoordeelde op 2018-11-04

Erg tevreden. Eerste afspraak liep mis maar nieuwe afspraak ging naar volle tevredenheid. Fijn dat de afspraak en reparatie aan huis kan plaatsvinden.
Erg vriendelijk en duidelijk uitleg gekregen. Telefoon is weer als nieuw.

Peter beoordeelde op 2018-11-01

Perfecte en snelle service. Goede uitleg en vriendelijke medewerker.

Sandra. E beoordeelde op 2018-10-25

Mijn telefoon is uitstekend gerepareerd, super service aan huis! Echt een aanrader! Samir was heel vriendelijk en heeft alles uitgelegd wat hij ging doen.

Marcel C. beoordeelde op 2018-10-11

Super service. Aan huis, vriendelijk en zeer goede reparatie (incl. extra service). Ik moest door omstandigheden afspraak wijzigen, geen enkel probleem bedrijf was goed bereikbaar en zeer flexibel met voorstellen van nieuwe tijden. Wat een gemak!

Marcel Sijbers beoordeelde op 2018-10-10

Zeer tevreden of de snelle service (was binnen 24uur geregeld)
Thuisreparatie is natuurlijk ontzettend handig en daardoor ook met een zeer korte tijd geen telefoon ter beschikking.
Zeker een aanrader.

Kevin Giebels beoordeelde op 2018-09-29

Heel fijne service voor mijn telefoonreparatie aan huis, van planning tot uitvoering.

talco beoordeelde op 2018-09-09

Samir was zeer vriendelijk. Door drukte is de afspraak qua tijdstip veranderd, maar telefonisch overleg en uiteindelijke aanpassing/medewerking hierover was top. Ondanks de volle agenda en lange terugreis alle tijd voor mij als klant, zeker een aanrader.
complimenten !

Renso Zwiers beoordeelde op 2018-08-31

De echte service ter plaatse was super en snel, ruim binnen het half uur.
De gereserveerde tijd 9-13.00 uur werd met bijna een uur overschreden.
Dat moet beter planmatig kunnen met vooraf de werkdag zelf met een telefoontje.
Ook was de factuur niet geheel juist geadresseerd.

Samir beoordeelde op 2018-08-30

De monteur was vriendelijk en ging er echt voor om het scherm zo goed mogelijk (voor mijn deur) te repareren. Hij deed dit ook vrij snel en was binnen anderhalf uur klaar. Enig minpuntje is dat geadverteerd werd dat de reparatie binnen 30min zou zijn voltooid (door terello, niet higenius). Hierdoor kunnen mensen afspraken missen dus een realistischere tijd op hun website is een verbeterpunt. De telefoon is nu weer in perfecte staat.

van otterdijk beoordeelde op 2018-08-29

Correcte monteur. Op tijd. Zorgvuldig en consciëntieus.
Aaanrader