Meerenakkerplein 51
5652 BJ Eindhoven

Erna van Dijk - The Travel Club beoordeelde op 2018-11-09

Note 8 gekocht. Keurig afgehandeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Peter Scheerders beoordeelde op 2018-11-07

Zeer tevreden, netjes en snel geholpen.
Duidelijke uitleg gehad.

René beoordeelde op 2018-11-04

Erg tevreden. Eerste afspraak liep mis maar nieuwe afspraak ging naar volle tevredenheid. Fijn dat de afspraak en reparatie aan huis kan plaatsvinden.
Erg vriendelijk en duidelijk uitleg gekregen. Telefoon is weer als nieuw.

Peter beoordeelde op 2018-11-01

Perfecte en snelle service. Goede uitleg en vriendelijke medewerker.

Sandra. E beoordeelde op 2018-10-25

Mijn telefoon is uitstekend gerepareerd, super service aan huis! Echt een aanrader! Samir was heel vriendelijk en heeft alles uitgelegd wat hij ging doen.

Marcel C. beoordeelde op 2018-10-11

Super service. Aan huis, vriendelijk en zeer goede reparatie (incl. extra service). Ik moest door omstandigheden afspraak wijzigen, geen enkel probleem bedrijf was goed bereikbaar en zeer flexibel met voorstellen van nieuwe tijden. Wat een gemak!

Marcel Sijbers beoordeelde op 2018-10-10

Zeer tevreden of de snelle service (was binnen 24uur geregeld)
Thuisreparatie is natuurlijk ontzettend handig en daardoor ook met een zeer korte tijd geen telefoon ter beschikking.
Zeker een aanrader.

Kevin Giebels beoordeelde op 2018-09-29

Heel fijne service voor mijn telefoonreparatie aan huis, van planning tot uitvoering.

talco beoordeelde op 2018-09-09

Samir was zeer vriendelijk. Door drukte is de afspraak qua tijdstip veranderd, maar telefonisch overleg en uiteindelijke aanpassing/medewerking hierover was top. Ondanks de volle agenda en lange terugreis alle tijd voor mij als klant, zeker een aanrader.
complimenten !

Renso Zwiers beoordeelde op 2018-08-31

De echte service ter plaatse was super en snel, ruim binnen het half uur.
De gereserveerde tijd 9-13.00 uur werd met bijna een uur overschreden.
Dat moet beter planmatig kunnen met vooraf de werkdag zelf met een telefoontje.
Ook was de factuur niet geheel juist geadresseerd.

Samir beoordeelde op 2018-08-30

De monteur was vriendelijk en ging er echt voor om het scherm zo goed mogelijk (voor mijn deur) te repareren. Hij deed dit ook vrij snel en was binnen anderhalf uur klaar. Enig minpuntje is dat geadverteerd werd dat de reparatie binnen 30min zou zijn voltooid (door terello, niet higenius). Hierdoor kunnen mensen afspraken missen dus een realistischere tijd op hun website is een verbeterpunt. De telefoon is nu weer in perfecte staat.

van otterdijk beoordeelde op 2018-08-29

Correcte monteur. Op tijd. Zorgvuldig en consciëntieus.
Aaanrader

Rob Rijnvos beoordeelde op 2018-08-27

Netjes aangekondigd wanneer de monteur langs zou komen en een kwartier voor aanvang wederom een telefoontje.
Ik kreeg een duidelijke uitleg over de vervanging en de vervanging van de batterij werd keurig uitgevoerd.

Pieter beoordeelde op 2018-08-06

Erg tevreden! Prima service!

Ingrid beoordeelde op 2018-08-06

Zeer tevreden. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd, snelle afwikkeling. Zeker een aanrader!

Amira beoordeelde op 2018-08-04

Super tevreden met mijn nieuwe scherm. Echt geweldige service ontvangen van Samir zelfs aan deur op werk opgehaald en gemaakt. Zn service zeg je u tegen. Bedankt ben er super blij mee.

Roeland beoordeelde op 2018-06-25

Prijs en service heel goed!

Karim beoordeelde op 2018-06-21

Samir bedankt voor de goede en snelle service voor de ipad reperatie. ik ben heel tevreden. volgende reperatie bel ik je weer. lekker makkelijk en goede service aan huis.

Maarten beoordeelde op 2018-06-14

Super persoonlijke en snelle service. Erg tevreden

RM beoordeelde op 2018-06-02

Snelle service bij reparatie.
Ook prima advies en service bij aankoop. Boven verwachting.
Prijzen zeer aantrekkelijk.
Tot nu toe super tevreden.