Meerenakkerplein 51
5652 BJ Eindhoven

9,9

talco beoordeelde op 2018-09-09

Samir was zeer vriendelijk. Door drukte is de afspraak qua tijdstip veranderd, maar telefonisch overleg en uiteindelijke aanpassing/medewerking hierover was top. Ondanks de volle agenda en lange terugreis alle tijd voor mij als klant, zeker een aanrader.
complimenten !

Renso Zwiers beoordeelde op 2018-08-31

De echte service ter plaatse was super en snel, ruim binnen het half uur.
De gereserveerde tijd 9-13.00 uur werd met bijna een uur overschreden.
Dat moet beter planmatig kunnen met vooraf de werkdag zelf met een telefoontje.
Ook was de factuur niet geheel juist geadresseerd.

Samir beoordeelde op 2018-08-30

De monteur was vriendelijk en ging er echt voor om het scherm zo goed mogelijk (voor mijn deur) te repareren. Hij deed dit ook vrij snel en was binnen anderhalf uur klaar. Enig minpuntje is dat geadverteerd werd dat de reparatie binnen 30min zou zijn voltooid (door terello, niet higenius). Hierdoor kunnen mensen afspraken missen dus een realistischere tijd op hun website is een verbeterpunt. De telefoon is nu weer in perfecte staat.

van otterdijk beoordeelde op 2018-08-29

Correcte monteur. Op tijd. Zorgvuldig en consciëntieus.
Aaanrader

Rob Rijnvos beoordeelde op 2018-08-27

Netjes aangekondigd wanneer de monteur langs zou komen en een kwartier voor aanvang wederom een telefoontje.
Ik kreeg een duidelijke uitleg over de vervanging en de vervanging van de batterij werd keurig uitgevoerd.

Pieter beoordeelde op 2018-08-06

Erg tevreden! Prima service!

Ingrid beoordeelde op 2018-08-06

Zeer tevreden. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd, snelle afwikkeling. Zeker een aanrader!

Amira beoordeelde op 2018-08-04

Super tevreden met mijn nieuwe scherm. Echt geweldige service ontvangen van Samir zelfs aan deur op werk opgehaald en gemaakt. Zn service zeg je u tegen. Bedankt ben er super blij mee.

Roeland beoordeelde op 2018-06-25

Prijs en service heel goed!

Karim beoordeelde op 2018-06-21

Samir bedankt voor de goede en snelle service voor de ipad reperatie. ik ben heel tevreden. volgende reperatie bel ik je weer. lekker makkelijk en goede service aan huis.

Maarten beoordeelde op 2018-06-14

Super persoonlijke en snelle service. Erg tevreden

RM beoordeelde op 2018-06-02

Snelle service bij reparatie.
Ook prima advies en service bij aankoop. Boven verwachting.
Prijzen zeer aantrekkelijk.
Tot nu toe super tevreden.

Milla van de Laar beoordeelde op 2018-04-16

Super service!! Samir nam alle tijd, vriendelijk en behulpzaam komt alle afspraken stipt na. Mooi toestel voor mooie prijs kunnen komen. Echte aanrader !!

Zwangerenportaal.nl B.V. beoordeelde op 2018-04-13

Het was heel erg goed geregeld. Samir kwam al snel langs voor de reparatie en het ziet er weer uit als nieuw. Heel vriendelijk, en ook professioneel geregeld!

Chance Hoyer beoordeelde op 2018-03-30

Goede service, vriendelijke medewerker kwam netjes mijn telefoon bij mij thuis repareren en was binnen 20 minute al klaar

Mark Padden beoordeelde op 2018-03-13

100% satisfied with the service and quality of the product. Samir could not have done more to deliver outstanding customer service. He collected the phone from where I was (EHV airport) and delivered it to my home at a time that suited me. I will use HiGenius again and recommend them to my friends and colleagues.

Oudetennisballen.com beoordeelde op 2018-03-10

Wij hebben onze telefoon laten schoonmaken bij Hi Genius. Super service en zeer vriendelijk personeel.
Naast schoonmaak ook nog eens bruikbare tips gekregen om de telefoon nog beter te beschermen.

Stefan
Oudetennisballen.com

Hi Genius

Conceptionaire international talent recruitment (Jurgen) beoordeelde op 2018-03-06

Hi-Genius heeft mij uitstekend geholpen met mijn Huawei P8 Lite: vele malen sneller dan gangbare reparateurs waren zij binnen korte tijd ter plaatse en werd het scherm in no-time gerepareerd.

R.P. beoordeelde op 2018-02-11

Super goede en professionele reparatie, uitgevoerd op een tijdstip en lokatie die mij uitkwam.
En dat allemaal voor een leuke prijs!

Abed beoordeelde op 2018-01-18

Mijn iphone scherm en oplader netjes en deskundig gemaakt. Super service op afspraak en op locatie. Goed bezig!