Meerenakkerplein 51
5652 BJ Eindhoven

Milla van de Laar beoordeelde op 2018-04-16

Super service!! Samir nam alle tijd, vriendelijk en behulpzaam komt alle afspraken stipt na. Mooi toestel voor mooie prijs kunnen komen. Echte aanrader !!

Zwangerenportaal.nl B.V. beoordeelde op 2018-04-13

Het was heel erg goed geregeld. Samir kwam al snel langs voor de reparatie en het ziet er weer uit als nieuw. Heel vriendelijk, en ook professioneel geregeld!

Chance Hoyer beoordeelde op 2018-03-30

Goede service, vriendelijke medewerker kwam netjes mijn telefoon bij mij thuis repareren en was binnen 20 minute al klaar

Mark Padden beoordeelde op 2018-03-13

100% satisfied with the service and quality of the product. Samir could not have done more to deliver outstanding customer service. He collected the phone from where I was (EHV airport) and delivered it to my home at a time that suited me. I will use HiGenius again and recommend them to my friends and colleagues.

Oudetennisballen.com beoordeelde op 2018-03-10

Wij hebben onze telefoon laten schoonmaken bij Hi Genius. Super service en zeer vriendelijk personeel.
Naast schoonmaak ook nog eens bruikbare tips gekregen om de telefoon nog beter te beschermen.

Stefan
Oudetennisballen.com

Hi Genius

Conceptionaire international talent recruitment (Jurgen) beoordeelde op 2018-03-06

Hi-Genius heeft mij uitstekend geholpen met mijn Huawei P8 Lite: vele malen sneller dan gangbare reparateurs waren zij binnen korte tijd ter plaatse en werd het scherm in no-time gerepareerd.

R.P. beoordeelde op 2018-02-11

Super goede en professionele reparatie, uitgevoerd op een tijdstip en lokatie die mij uitkwam.
En dat allemaal voor een leuke prijs!

Abed beoordeelde op 2018-01-18

Mijn iphone scherm en oplader netjes en deskundig gemaakt. Super service op afspraak en op locatie. Goed bezig!

Zeer tevreden klant Frank Beijens beoordeelde op 2018-01-13

Zeer snelle en vakkundige service , mijn i phone schermbreuk binnen een dag op locatie en buiten werktijd gerepareerd , mijn complimenten

Piet Geurds beoordeelde op 2017-11-29

Zeer tevreden. Maandag aangegeven dat mijn telefoon gerepareerd moest worden. 's middags meteen de telefoon opgehaald en direct gemaakt! Super service en zeer snelle afwikkeling. Makkelijk met pin betalen op locatie en de factuur in de mail ontvangen.

Ming beoordeelde op 2017-11-27

Zeer tevreden! Mijn telefoon is snel gemaakt voor een goede prijs.

marlous grotenhuis beoordeelde op 2017-11-25

Ik ben enorm goed geholpen door Hi Genius. Goede communicatie, veel kennis in huis en supersnelle service. Enorm bedankt voor jullie hulp. De iPad is weer als nieuw en daar word ik blij van. Aanrader!

M. de Zeeuw beoordeelde op 2017-11-15

Mijn telefoon ziet er weer perfect uit en hij doet het. Ik ben dus blij!

Jassin beoordeelde op 2017-10-09

Mijn verwachting overtroffen! Hi Genius biedt net dat stukje extra service voor de klant. Ideaal om thuis vanuit je bank je telefoon gerepareerd te krijgen. Een tevreden klant hier.

Ben Haddou beoordeelde op 2017-08-13

Geweldig concept dat mijn telefoon vakkundig voor de deur kon worden gerepareerd. Zo hoef ik niet in een phone shop te wachten tot ik aan de beurt ben. Aanrader voor iedereen die zijn/ haar telefoon/ tablet wil laten repareren zonder hier spijt van te krijgen.

Vd biggelaar beoordeelde op 2017-08-12

Telefoon gevallen. Vol barsten. Niks meer mee te doen. Binnen een half uur bij Hi Genius gemaakt!!! Wat een service!!!
Dank je wel voor de snelle service!!

Simon Delissen beoordeelde op 2017-08-05

Echt een hele goede service Hi Genius!

Delro beoordeelde op 2017-08-04

Een iphone6s gekocht.na thuiskomst bleek luidspreker kapot te zijn en accu oplader werd te heet.
Direct contact opgenomem werd dezelfde nog gerepareerd en nieuwe oplader gekregen.super service

Delissen beoordeelde op 2017-07-31

onlangs een iphone 6 gekocht bij HI Genius.Een super service! eigenaar lheeft werkelijk alles tot in de puntjes uitgelegd en alles geïnstalleerd.zonder extra kosten.Een aanrader voor reparatie en of aankoop van een telefoon.

Rebecca beoordeelde op 2017-07-25

Snelle service, telefoon doet het weer en super blij!