Meerenakkerplein 51
5652 BJ Eindhoven

Karola Feenstra beoordeelde op 2019-07-13

Alles snel en heel goed geregeld! Raad zeker bij iedereen aan.

Andre beoordeelde op 2019-06-24

Snelle reactie op mijn mail en de volgende dag alles al geregeld.
Heel erg fijn dit!

Hoi Andre.
Heel graag gedaan.

A. van Rooij beoordeelde op 2019-06-17

Thuis ophalen en terugbezorgen, vriendelijk, duidelijk en heel snel. Top!

Hoi Anson.
Heel graag gedaan!

Stephan beoordeelde op 2019-06-15

Goede monteur, snelle service en heel goed in het helpen en uitleggen, snelle service zeer tevreden!

Hoi Stephan.
Jij ook bedankt!

R. Schroeten beoordeelde op 2019-06-14

Technicus was zeer kundig en belde mij de dag erna terug om mij op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rondom het toestel.

Graag gedaan.

Marion beoordeelde op 2019-06-07

Uitstekend! Snelle en perfecte service en tevens vriendelijke bediening. Heel fijn dat deze reparatie aan huis gebeurt

Vriendelijk bedankt Marion.

Andre beoordeelde op 2019-05-29

Geweldig geholpen met een nieuw scherm voor mijn Samsung A6!
Super klantvriendelijk en érg fijn dat de service aan huis is!

Graag gedaan Andre!

Wahid Salem beoordeelde op 2019-05-17

Vandaag mijn Samsung S8 van een nieuw scherm laten voorzien. Ik had er zelf niet aan gedacht om ook de achterkant en het frame te controleren, maar Hi Genius was goed voorbereid en dus hebben ze de voor- en achterkant vervangen en het toestel van een nieuw frame voorzien. Het toestel is dus weer als nieuw. Dit alles op locatie en met een vriendelijke glimlach. Mijn toestel is weer spic en span. Dankjewel voor de goede service!

Heel graag gedaan Wahid.

Erling beoordeelde op 2019-04-19

Geweldige service, snel, vriendelijk en professioneel. Kortom Uitstekend!

Reactie van Hi Genius:
Heel graag gedaan Chef kok Erling!

Bas Ver beoordeelde op 2019-02-07

Hi Genius heeft de laadconnector van mijn IPhone 8 plus op locatie vakkundig vervangen. Na afloop van de reparatie is samen met de monteur de connector meermaals getest om zeker te zijn dat alles na behoren is verholpen, top!
Deze combinatie van snelheid en kwaliteit is de moeite waard!

Pim beoordeelde op 2019-02-07

Erg handig, aan huis (niet in huis) het scherm van mijn Galaxy S8 laten vervangen. Vrijdag einde van de middag gebeld, twee uur later ging de deurbel.

Toestel samen met de monteur uitgebreid getest voor én na reparatie. Wel zo fijn, kon ik de dag erna zonder zorgen (en gebroken scherm) weer op reis. Contact verliep verder ook bijzonder prettig.

Rob Caumans Enexis beoordeelde op 2019-01-31

Super tevreden, mijn IPhone is perfect hersteld. Samir die mijn telefoon herstelde heeft uitstekend werk geleverd en de reparatie is op ons kantoor in Maastricht uitgevoerd. TOP!!

Nogmaals bedankt Samir.

Frank Beijens beoordeelde op 2018-12-17

Super service, goede communicatie , vakkundig gemaakt en op locatie. In 1 woord TOP !!

Hein-Willem Vlemmix beoordeelde op 2018-12-17

De monteur kwam aan huis. Vriendelijke en deskundige man. Heeft het toestel ook laten toetsen en ging pas toen alles correct functioneerde. Erg tevreden dus 👍

Bert Luijten FUDURA beoordeelde op 2018-11-29

Heel tevreden , wel 2x nieuwe afspraak moeten maken omdat de juiste onderdelen niet geleverd waren.
Maar verder over de reparatie heel tevreden. Achteraf een goede uitleg hoe de reparatie uitgevoerd is.
Vriendelijke technicus .

J Bruijnen beoordeelde op 2018-11-28

In één woord: alles perfect!

Mario Rovers beoordeelde op 2018-11-22

Dinsdag is telefoon stuk gegaan (beeldscherm), contact opgenomen en woensdag aan huis vakkundig gerepareerd. Goede uitleg, duidelijk, zeer nauwkeurig en vakkundig. Ik kan degene die dit leest aanraden om bij defecte telefoon contact op te nemen met Hi Genius.

Erna van Dijk - The Travel Club beoordeelde op 2018-11-09

Note 8 gekocht. Keurig afgehandeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Peter Scheerders beoordeelde op 2018-11-07

Zeer tevreden, netjes en snel geholpen.
Duidelijke uitleg gehad.

René beoordeelde op 2018-11-04

Erg tevreden. Eerste afspraak liep mis maar nieuwe afspraak ging naar volle tevredenheid. Fijn dat de afspraak en reparatie aan huis kan plaatsvinden.
Erg vriendelijk en duidelijk uitleg gekregen. Telefoon is weer als nieuw.