Meerenakkerplein 51
5652 BJ Eindhoven

9,9

Google Plus/Places - 9,6

Bas beoordeelde op 2019-08-16

Door een ongeluk wat het scherm van mijn IPhone 8+ defect geraakt. HiGenius kon de reparatie vakkundig én op kort termijn uitvoeren

Yoes Grommen beoordeelde op 2019-08-06

Snelle en goede service. Komen op locatie voor reparatie. Juiste uitleg en goede communicatie omtrent de planning. Enexis.

Wahid Salem beoordeelde op 2019-08-06

Vandaag mijn Samsung S8 van een nieuw scherm laten voorzien. Ik had er zelf niet aan gedacht om ook de achterkant en het frame te controleren, maar Hi Genius was goed voorbereid en dus hebben ze de voor- en achterkant vervangen en het toestel van een nieuw frame voorzien. Het toestel is dus weer als nieuw. Dit alles op locatie en met een vriendelijke glimlach. Mijn toestel is weer spic en span. Dankjewel voor de goede service!

Funs Keulen beoordeelde op 2019-08-06

Reparatie perfect uitgevoerd. Funs Keulen enexis.

Lavienja van Ewijk beoordeelde op 2019-08-06

Enexis medewerker. Super tevreden over de afhandeling en het werk.

Roel Kessels beoordeelde op 2019-08-06

Goede communicatie, snelle en goede service! Kortom echte aanrader ?? ??

Vin j beoordeelde op 2019-08-06

Vandaag subliem door Samir geholpen.
Vervanging van scherm van Iphone SE bij Enexis op kantoor.

Super service!!!

Marc Sonnemans beoordeelde op 2019-08-06

Goede en snelle service, monteur heeft nog enkele tips gegeven welke altijd welkom zijn.

Echte aanrader deze manier van service.

Henny van Gijselen beoordeelde op 2019-08-06

Prima service op lokatie Enexis alles werkt weer!!

Wiet Tielen beoordeelde op 2019-08-06

Afhandeling zeer goed enexis

Miranda Hermans beoordeelde op 2019-08-06

Super service monteur werkt heel precies op locatie

Ron Pollaart beoordeelde op 2019-08-06

Perfecte service! Telefoon netjes gemaakt! Een echte aanrader.??

Selma Theeuwen beoordeelde op 2019-08-06

Goed geholpen als medewerker van Enexis!

Bart Kerkhof beoordeelde op 2019-08-06

Super tevreden over de geleverde service S8 schermglas defect en een dag later gerepareerd .telefoon een half uurtje moeten missen ??

Ruud Giebels beoordeelde op 2019-08-06

Super service aan huis en hierbij een schouderklopje. Bedankt voor het speciale poetsdoekje.

Kevin Giebels beoordeelde op 2019-08-06

Heel fijne service voor mijn telefoonreparatie aan huis, van planning tot uitvoering.

Herman Swinnen beoordeelde op 2019-08-06

Fijne snelle service groet enexis

Wim Klaassen beoordeelde op 2019-08-06

Hebben netjes gedaan enexis

Esther SuitIT beoordeelde op 2019-08-06

Goede service. Zeer klantvriendelijk en denken met je mee aan de best passende oplossing!

Jassin Moujahid beoordeelde op 2019-08-06

Mijn verwachting overtroffen! Hi Genius biedt net dat stukje extra service voor de klant. Ideaal om thuis vanuit je bank je telefoon gerepareerd te krijgen. Een tevreden klant hier.