Bosmansweg 17 17

Trustpilot 1 7,4

Esther Kortenbach beoordeelde op 2019-05-24

Dave De Wolf beoordeelde op 2019-05-22

Toos Batenburg beoordeelde op 2019-05-17

Alles goed geregeld, alleen jammer dat de pakketdienst niets heeft laten weten wanneer hij kwam. Was gelukkig wel thuis. Maar was een dag later dan ik had verwacht.

Reactie van Hip-Wonen.nl:
Oei, dat is inderdaad enorm jammer!

Jacqueline ter Haar beoordeelde op 2019-05-15

Leander van Gijzel beoordeelde op 2019-05-14

Marieke Jansen beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering en nette service.

Reactie van Hip-Wonen.nl:
Bedankt voor je beoordeling, dit waarderen wij enorm!

N. De Baar beoordeelde op 2019-05-10

Daphne Vd beurcht beoordeelde op 2019-05-06

Ik was niet tevreden met een product en heb het kunnen terug sturen en heb netjes mijn geld terug gekregen

Reactie van Hip-Wonen.nl:
Bedankt voor je beoordeling, dit waarderen wij enorm!

Dhr L Hattu beoordeelde op 2019-05-02

Nick ter Haar beoordeelde op 2019-05-01

Annet Ooijevaar beoordeelde op 2019-04-29

Door fout bij de distributeur krijgen wij onze loungeset niet. En nu uitverkocht.balen

Reactie van Hip-Wonen.nl:
Dit is inderdaad ontzettend balen, onze excuses voor dit vervelende ongemak!

Jeanine Heus beoordeelde op 2019-04-28

Saske Klasens beoordeelde op 2019-04-26

Hilda Ras beoordeelde op 2019-04-23

mijn besteld kastje kwam niet, berichtje gestuurd: ik kreeg meteen excuses en er zou actie worden ondernomen. Na een paar extra dagen werd mijn kastje bezorgd. Hij staat super in de woonkamer!

Reactie van Hip-Wonen.nl:
Wat fijn dat jij ondanks de paar extra dagen wachten toch nog zo tevreden bent!

Karen Blankenzee beoordeelde op 2019-04-19

Daan van der Meij beoordeelde op 2019-04-18

Karin Tuhurima beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering en een prachtige tafel.

Reactie van Hip-Wonen.nl:
Wat fijn dat alles naar wens is verlopen!

Michelle Vrieling beoordeelde op 2019-04-17

Ellen Bakema beoordeelde op 2019-04-14

Miranda Admiraal beoordeelde op 2019-04-14

Mooie prijzen. Snelle levering en mooie meubels. Wij zijn er blij mee en zullen zeker vaker iets kopen bij jullie. 😃

Reactie van Hip-Wonen.nl:
Wat leuk om te lezen, dat jullie zo blij zijn!
bedankt voor de beoordeling, dit waarderen wij enorm!