Hip-Wonen.nl

Hip-Wonen.nl

Dé webshop met altijd een “HIP” assortiment:
Industriële & scandinavische meubels, accessoires & decoraties!
Gratis verzending & Retournering, 1-8 werkdagen Levertijd, Betalen met IDEAL, Overboeking, Bancontact & Achteraf betalen!
8,0
Filter 796 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 474 met beschrijving

• Anita
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Mooie spullen voor een mooie prijs. Levertijd iets langer als verwacht maar toen we hierover een mail stuurden kregen we meteen antwoord.

• Reno Bus

Levertijd

• Hoe beoordeel je Hip-Wonen.nl?

• Chantal Freriksen
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Duidelijke communicatie qua levertijd van een bestelling. Levertijd is 3 weken ipv 1-8 werkdagen. Daarna graag een track en trace mail, wanneer de bestelling wordt verstuurd. Beide keren niet gehad!

Antwoord van Hip-Wonen.nl

Wij hebben het even voor jou nagekeken en wij vrezen dat jij misschien het verkeerde e-mail adres aan ons hebt doorgegeven, wij hebben jou namelijk meerdere e-mails (incl de huidige levertijd en de track and traces) gestuurd. Vooralsnog onze excuses voor het ongemak dat jij hebt ervaren!

• Jenny Mekking
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Vertraging bezorging en slechte dpd overzicht geen tijd en dag aangegeven staan zo voor je deur.

Antwoord van Hip-Wonen.nl

Onze excuses voor het ongemak dat jij met de bezorging hebt ervaren!

• John Jeffries
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Goed service en mooi producten

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Mogen wat beter later weten hoe het ervoor staat met het product. Ook de afhandeling kwa retour en of contact mag sneller. Als je in de ochtend vroeg een mail van ze ontvangt en direct reageert dan duurt het weer een volledige dag voor een reactie.

Antwoord van Hip-Wonen.nl

Wij houden onze klanten altijd goed op de hoogte, heb jij misschien de huidige levertijd in de bestelbevestiging gemist? Wij reageren altijd binnen een werkdag op de e-mails die wij ontvangen, hoe snel dit precies is hangt af van hoe druk het op dat moment is.

• Peter Mennen
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Kwaliteit tafel is niet heel goed helaas.

Antwoord van Hip-Wonen.nl

Oei dat is natuurlijk niet de bedoeling, we kijken graag of wij nog wat voor jou kunnen betekenen hierin en we ontvangen daarom dan ook graag foto's van het probleem.

• Wilma van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Mooie tafeltjes voor een redelijke prijs.

• Jason Pizzuto
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Wachttijd langer als afgesproken, meerdere keren vertraagd. Product niet zoals beschreven, onderdelen paste niet in elkaar. Producten komen rechtstreeks in de verpakking van een andere leverancier af waarbij de naam e.d op de verpakking staan. Het betreft hier een al om bekende Made in China webwinkel welke artikelen verkoopt in het lagere prijs sigment, waar de kwaliteit dan ook naar is. Helaas verwachtte we voor de prijs een artikel uit het hogere sigment.
    Al met al een miskoop. Mede vanwege het feit dat in de tekst massief hout stond en dit niet het geval was vanwege de opgelijmde randen van de bladen rondom. Jammer dit was eens maar niet weer. Door de professionaliteit van de site en de naam toch wat misleid helaas.

Antwoord van Hip-Wonen.nl

Wat vervelend dat jouw ervaring met ons niet positief is, dit is uiteraard niet bewust onze bedoeling geweest en we vinden dit dan ook oprecht ontzettend jammer!

Betreft de levertijd: Heb jij misschien de huidige levertijd informatie gemist in de bestel bevestiging?

Betreft de leverancier: Wij werken samen met verschillende goede Nederlandse meubel leveranciers en wij kiezen hier alleen de beste/hipste producten uit voor in ons assortiment. Dit is dus alles behalve misleidend bedoeld en de producten zijn dan ook zeker niet "made in china"!

Betreft de kwaliteit van het product: Graag ontvangen wij hier foto's van, dit product klinkt namelijk niet naar behoren en wij willen dit graag voor jou oplossen!

• Henk Wernsen
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

Mooi je artikelen, goede bezorging.