Hip-Wonen.nl

Hip-Wonen.nl

Dé webshop met altijd een “HIP” assortiment:
Industriële & scandinavische meubels, accessoires & decoraties!
Gratis verzending & Retournering, 1-6 werkdagen Levertijd, Betalen met IDEAL, Overboeking, Bancontact & Achteraf betalen!
8,4
2.640 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 2475 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1578 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • CARI Houben
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

    Heel mooie levensboom

  • Monique Mager
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

    Ziet er super mooi uit ben er blij mee

  • Hoe beoordeel je Hip-Wonen.nl?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • E.J. de Groot-Stijnman
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

    Komen hun beloftes na. Artikel was beschadigd door omstandigheden kon ik niet naar het postkantoor. Ik had leuk contact met het team. Ze hebben het zo mooi opgelost. Ik kreeg een nieuwe egg en de andere egg mocht ik houden. Ik weet waar ik voortaan ga bestellen. Geen spijt van de aankoop bedankt HIP WONEN TEAM wat een service.

  • Jeannette Boomstra
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

    Mooie spullen en Mooie prijzen

  • Petra van der linden
    Review voor Hip-Wonen.nl

    Super goede service en product boven verwachting erg mooi

  • Debby Van der Pool
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

    6Weken op het product gewacht terwijl levertijd op de site 2-4dgn zou zijn..na veel mailen.. excuses krijgen en maar weer mailen kwam het uiteindelijk via VidaXL binnen...

    Antwoord van Hip-Wonen.nl

    Wij werken samen met vele nederlandse leveranciers en sinds de pandemie is het inderdaad zo dat sommige leveranciers het rechtstreeks voor ons versturen, dit om het tijdens te drukte alsnog zo snel mogelijk uit te kunnen leveren. Er is iets niet helemaal goed gegaan bij jouw bestelling en hierdoor heeft het inderdaad vertraging ervaren, onze oprechte excuses voor het ongemak.

  • Sophia
    Review voor Hip-Wonen.nl

    Eind maart een lounge set voor onze tuin besteld. Nog steeds niet binnen.

    Antwoord van Hip-Wonen.nl

    Er is iets niet helemaal goed gegaan bij jouw bestelling en hierdoor heeft het inderdaad enige vertraging ervaren, onze oprechte excuses voor het ongemak.

  • Mariska De Vries
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

    Goede levering, klok staat super

  • R Engels
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

    Ten eerste was de levertijd erg lang. Ten tweede zit er een deuk in de kast!

    Antwoord van Hip-Wonen.nl

    Onze oprechte excuses voor het ongemak, graag ontvangen wij ook nog even een e-mail met foto's van de deuk en dan zullen wij dit uiteraard in goede orde voor jou oplossen!

  • Samanta Bloemendaal
    Geverifieerde klant van Hip-Wonen.nl

    Heel mooi!!

  • Laad meer