Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052092

Hans van den Eeden beoordeelde op 2018-07-17

Snelheid, vriendelijk, behulpzaam en uitstekende verpakking.

TomA beoordeelde op 2018-07-14

Perfecte conditie, goede bezorgtijd en mooie kwaliteit kaart. Aanbevolen aan vrienden!

Andreas Thurkow beoordeelde op 2018-07-14

Prima ervaring: goede kwaliteit, vlotte service, zelfs na 18.00u bereikbaar voor vragen!

Louisa Agterhuis beoordeelde op 2018-07-14

Levering zoals beloofd, netjes ingepakt. De ontvanger was heel blij met de ingelijste kaart. Dank jullie wel!

Mirjam Van der Laan beoordeelde op 2018-07-08

Prachtige kaart in een prachtige lijst. Èn super snel geleverd! Top!

Thijs Blad beoordeelde op 2018-07-07

Goed.

Fred Couzy beoordeelde op 2018-07-07

Mooie kaart met maatwerk-afmetingen keurig verpakt geleverd. De kwaliteit van de print is uitstekend en het handgesneden passe-partout met schuine zijden is keurig afgewerkt. Niets op aan te merken!

Marleen den Hartog beoordeelde op 2018-07-05

Perfect cadeau voor mijn geslaagde in Leiden studerende zoon!
Binnen 3 dagen in huis, ruim op tijd! De kaart ziet er prachtig uit!
Heel blij mee! 👍🏻

Imme Sohne beoordeelde op 2018-07-01

Plezierige en klantvriendelijke afhandeling met een hartelijke, persoonlijke benadering (qua teksten). Product prachtig en goed verzorgd. Verzending zorgvuldig met goede informatie. Site informatief en overzichtelijk. Al met al een reactie van een tevreden klant!

Saskia beoordeelde op 2018-06-23

Duidelijke website met ruime keuze, snelle afhandeling van bestelling en heel erg tevreden met het product.

Adrie Vermeulen beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden . Snel geleverd . Leuke kaart 🖒

Bea Emmens beoordeelde op 2018-06-20

Mooie kaart, snel en goed ingepakt verzonden.

Simone beoordeelde op 2018-06-17

De ontvanger was erg verrast door dit verjaardagscadeau! Vond ‘m erg mooi. De kaart was mooi ingelijst; de verpakking was keurig, de levering errrrg snel, kortom perfect!!!
Ik had de kaart in medium formaat besteld (incl lijst en passe-partout) en zelfs alle kleine plaatsen waren goed leesbaar!
Zeker de moeite waard om weer eens online te shoppen bij jullie!
Dank jullie wel!

Haw Siem beoordeelde op 2018-06-16

uitstekend.

Robert Abbott beoordeelde op 2018-06-15

great

Vincent Kofman beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering, mooi product

Dick Nell beoordeelde op 2018-06-13

De kaart is gebobbeld en zit niet mooi strak in de lijst. Maar is keurig opgelost, een nieuwe kaart is nagestuurd.

Reactie van Historische Kaart:
Inmiddels hebben we natuurlijk contact gehad met Dick en afgesproken dat we kosteloos een nieuw exemplaar sturen.

J beoordeelde op 2018-06-06

Een historische kaart besteld. Uitstekend product, levering ging prima en op tijd!

Sebastiaan Van dijk beoordeelde op 2018-06-02

Snel en netjes afgeleverd

G.J.Z beoordeelde op 2018-05-31

Uitstekende service, mooie print, passe-partout en lijst. Een aandrader.