Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052092

S.C.M. Valk beoordeelde op 2019-01-23

Precies wat ik ervan verwachtte,goed verpakt en snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-23

Ik ben tevreden; een mooi, goed verpakt product.
Precies zoals beschreven.
Tijdens telefonisch contact werden vragen over de kaart netjes beantwoord.

Krijger beoordeelde op 2019-01-21

No nonsense, er wordt gewoon (snel) geleverd wat er gekocht is.

B.A. Ramaker beoordeelde op 2019-01-20

Excellente service.

Ineke Vooijs beoordeelde op 2019-01-16

Gast beoordeelde op 2019-01-16

Jaap Montijn beoordeelde op 2019-01-16

Beste eigenaren, ik ben erg tevreden over de manier dat jullie e.e.a. Verzonden hebben. Wellicht goed om te weten dat dit bedoeld is om cadeau tegeven aan mijn beste vriend. Zijn familiegeschiedenis gaat terug naar 1400 in de omgeving van Delft (heren van Ockenburg). Ik vind de vormgeving perfect. Nu hij nog!

Tim Sessink beoordeelde op 2019-01-16

j.f. Mani beoordeelde op 2019-01-14

Ik ben hartstikke blij met de kaart. Maar ik heb een probleem.
Ik heb mij de maten van de lijst niet gerealiseerd. Ik kan hem niet goed kwijt in mijn huiskamer.
Leveren jullie ook lijsten in afwijkende maten, in dit geval een lijst 48 x 38 cm uitwendig.
Als dat lukt zou het mij goed uitkomen
Met vriendelijke groeten
Jan Mani

Reactie van Historische Kaart:
Sowieso mag het binnen 14 dagen altijd retour. Maar als u even contact met ons opneemt via winkel@historischekaart.nl dan gaan we even kijken wat voor u de mooiste oplossing is. We leveren overigens wel afwijkende maten, maar daar zit een fors langere levertijd aan vast omdat deze niet uit voorraad leverbaar zijn. Daarnaast rekenen we een meerwerktarief omdat deze orders veel minder vlot te produceren zijn.

mlj Kroon beoordeelde op 2019-01-11

conform verwachting geleverd

Pieter Vaandrager beoordeelde op 2019-01-09

Zeer tevreden, netjes ingepakt en tijdig/snel gereed gemaakt!

Lieke beoordeelde op 2019-01-07

Uitstekend

Y. J beoordeelde op 2019-01-05

Prima

Fam. Roosen beoordeelde op 2019-01-02

De kaart was een verrassing/ kado. Helaas werd de verkeerde kaart bij mijn schoonouders bezorgd waardoor de verrassing in het water viel. Later is wel de goede kaart afgeleverd.

Paulien Roodink beoordeelde op 2019-01-01

goede service en kwaliteit, snelle levring

Gast beoordeelde op 2018-12-28

Zeer goede telefonische ondersteuning

Jeanine Kool beoordeelde op 2018-12-27

snelle service; ik had bestelling kennelijk niet goed doorgegeven; gelijk telefonisch contact; zelfde dag nog verstuurd; volgende dag in huis; heel mooi resultaat; blije (inmiddels ex) collega!

Jos Ots beoordeelde op 2018-12-26

De ontvanger was er erg blij mee en was volop aan het zoeken naar zijn huis

Gast beoordeelde op 2018-12-21

Heel tevreden! Vrijdagavond laat besteld, dinsdag het schilderij al in huis! Keurig verpakt en verzonden

Maarten Koelen beoordeelde op 2018-12-19

Snelle service en goede communicatie! Aanrader!