Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052092

Thomas Wuts beoordeelde op 2019-03-21

Vlotte en enthousiaste service!

Stacy Haugen beoordeelde op 2019-03-21

Josine Van Loon beoordeelde op 2019-03-15

Matthijs Schoenmakers beoordeelde op 2019-03-15

Desiree Jautze beoordeelde op 2019-03-14

Snel bezorgd!

Mieke Van Krimpen beoordeelde op 2019-03-14

Luka Van Schie beoordeelde op 2019-03-11

Fantastisch product, voldeed aan de verwachting. Levering was keurig netjes op tijd en goed beschermend ingepakt.

L Boddéus beoordeelde op 2019-03-10

Erg duidelijke website. persoonlijk contact. Erg snel en vooral, goed product. Tikje prijzig.

Robert Peet beoordeelde op 2019-03-07

G.H. (Rieks) Verweg beoordeelde op 2019-03-07

Zie eerdere reactie.

Gast beoordeelde op 2019-03-07

Mooie kaart

Annemarie Hijmans van den Bergh beoordeelde op 2019-03-06

Arend Santing beoordeelde op 2019-03-06

Snel en keurig geleverd. Prachtige gedetailleerde kaart.

fatiha azarouali beoordeelde op 2019-03-04

Eric Tigchelaar beoordeelde op 2019-03-03

Anja Min beoordeelde op 2019-02-27

Ik heb al mail gedaan,direct bij ontvangst...de kaart is zwaar gevouwen ingelijst, ik wil dat de lijst,prent retour doen!!! Heb ik al gemaild, maar hoor niets???

Reactie van Historische Kaart:
Je klacht is in goede orde ontvangen. Dinsdag, om 09.19 uur. Om 10.14 hebben, vrijwel direct daarna dus, een antwoord verstuurd, met daarin onze excuses en alle benodigde instructie om iets retour te sturen. Ik neem aan dat je die mail even over het hoofd hebt gezien. Wel jammer dat dit ons nu een negatieve beoordeling oplevert; het zij zo.

Sven Luijten beoordeelde op 2019-02-24

Ineke Runge beoordeelde op 2019-02-24

Snel geleverd. Goed ingepakt. Kaart is mooi.

Pim de Roos beoordeelde op 2019-02-22

Britte Rijk beoordeelde op 2019-02-21