Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052092

F.A.J. Snoeks beoordeelde op 2019-07-15

Na korte storing op de website telefonisch contact opgenomen. Hierop werd eea direct en correct opgelost. Zeer prettige en snelle afhandeling.

Pim van Arnhem beoordeelde op 2019-07-13

Zeer tevreden. Product werd snel verzonden. Mijn vraag over de bevestigingsmail - die ik in eerste instantie niet ontving - werd snel en naar tevredenheid beantwoord. Kortom, fantastische service en geweldig product! Aanrader als je een mooie historische kaart wilt kopen.

wim van Berkel beoordeelde op 2019-07-13

De afdruk is erg donker vergeleken met de afbeelding op de website. Levering wel netjes verzorgd.

Reactie van Historische Kaart:
Beste Wim, we proberen de afbeeldingen zo goed mogelijk te laten lijken op het eindresultaat door met een gekalibreerde monitor te werken. Desondanks is uiteraard elke (telefoon)scherm van elke gebruiker anders en heeft niet iedereen hem even helder ingesteld. Dit maakt online kopen soms lastig - en dat is ook de reden dat het uiteraard retour mag. Neem je contact met ons op als je van de retouroptie gebruik wilt maken?

Julia Kugel beoordeelde op 2019-07-12

Zeer tevreden! De kaart kwam snel binnen en was goed verpakt, ik woon in Londen dus had gedacht dat de bestelling even zou duren maar was binnen 2 dagen binnen!

Harry Werkman beoordeelde op 2019-07-09

2e keer bestelling bij HK. Overzichtelijke site en bestelproces, perfecte en snelle levering. Uitmuntend!

Inge de Laat beoordeelde op 2019-07-08

Super service. Samen hebben we gekeken of mijn eigen print van voldoende kwaliteit was om af te drukken voor in een mooie lijst. Iedere keer snel een reactie en nadat ik de bestelling daadwerkelijk had geplaatst, had ik binnen 2 dagen de lijst thuis. Top!

Henk beoordeelde op 2019-07-07

Mooie kaart op tijd geleverd

Aldo Voogt beoordeelde op 2019-07-06

Heel tevreden, makkelijk aangeven van de opties op de website, prachtig nauwkeurige weergave, heel blij mee.

Henk Baris beoordeelde op 2019-07-05

Bestelling voldoet volledig aan mijn verwachtingen - in één woord prachtig !!
Zorgvuldig verpakt en snelle levering- echt klasse !!

Zoë Van Der Maale beoordeelde op 2019-07-05

Naomi Maars beoordeelde op 2019-07-04

Prachtig! Heel blij mee. Super scherp en vol kleur

Nina Maijers beoordeelde op 2019-07-04

Supersnel bezorgd en de website is duidelijk over de maten en hoe het artikel eruit gaat zien

Nicole Vermeeren beoordeelde op 2019-07-04

Historisch kaart uitstekend.

Er waren wat kleine problemen met de lijst, maar dit is in overleg keurig opgelost.

Reactie van Historische Kaart:
Beste Nicole. Dank voor je beoordeling. Wat jammer dat het niet helemaal naar wens was. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je zelf nog moet rommelen om het in orde te krijgen. Dit is een hele normale reden om contact met ons op te nemen, hoor! Iets dergelijks gebeurt een paar keer per jaar en dan lossen we het altijd netjes op. We nemen zo in een aparte mail contact met je op over een nette oplossing.

Michel Van der Veen beoordeelde op 2019-07-04

Red beoordeelde op 2019-07-04

Supersnel geleverd.
En heel mooi.
Aanrader

Linda Haselhoff beoordeelde op 2019-06-29

Ziet er prachtig uit in een mooie lijst.

Ida Renhungan beoordeelde op 2019-06-27

Super blij! Had de kaart van Den Bosch al eerder bij jullie besteld. Maar heb een groter formaat nu besteld. En ben er zo blij mee! Bedankt voor de snelle service!

Arjan Jansen beoordeelde op 2019-06-27

Goeie site, nette levering.

Renee Wiggers beoordeelde op 2019-06-23

Heel tevreden, korte levertijd, prima verpakt, adequate berichtgeving, product ziet er goed uit.

Gast beoordeelde op 2019-06-22

Het waqseen kdo voor mijn kleinzoon die vaderllandse geschidenis studeert. Hij vindt het fantastisch.