Historische Kaart

Historische Kaart

Historische Kaart: betaalbare reproducties van oude kaarten
Wij maken vakkundige reproducties van historische plattegronden. In onze collectie:

Nederlandse stadskaarten
Provinciekaarten
Oude kaarten van Nederland
Historische wereldkaarten
9,5
Filter 660 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 417 met beschrijving

• Frits
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Bestelling was snel geleverd. Mooie kaarten, kwam overeen met de afbeelding op de website.
    Ik had gekozen voor de afmeting 50x70, zonder lijst of passe partout. De poster was echter een stuk groter (ongeveer 60x90), waardoor ik eerst een stuk van de randen moest afknippen voordat ze in de lijst pasten.

Antwoord van Historische Kaart

Hoi Frits, dat klopt! ....we drukken het grote formaat op een groter vel af en na het plaatsen van de passe-partout wordt het dan ingekort. Jij had idd geen lijst en passe-partout besteld en het inkorten is bij ons vergeten in de drukte van de dag. Excuus voor het ongemak, volgende keer gewoon bellen en de klacht doorgeven, dan sturen we direct een nieuwe kaart toe.

Groet, team Historische Kaart

• Frank van Lier
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Op de site is goed te zien wat je krijgt. de beschrijving is helder en komt overeen met de werkelijkheid.

• Hoe beoordeel je Historische Kaart?

• Joris
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Mooi eindproduct. Leverde zelfs op mijn verzoek een fraaie prent die niet in de collectie stond.

• Werner
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Vlotte communicatie, alles volgens afspraak geleverd.
    Lijst goed verpakt en zelfs onbeschadigd gebleven bij Post-nl.

• Jan
    Review voor Historische Kaart

Perfecte service zelfs na retourzending door PostNL, direct opnieuw gestuur en geen extea bezorgkosten in rekening gebracht! Aan iedereen aan te raden!

Dank je wel Jan :-)

• Joost Knol
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Snelle levering, kaart was stevig verpakt, mooie kleuren, bestelprogramma rekende ten onrechte verzendkosten maar na één telefoontje is dat bedrag meteen teruggestort

Antwoord van Historische Kaart

Hoi Joost, dank voor je mooie recentie. Mbt de verzendkosten, dat klopt. Er zit een minuscuul foutje ergens in het systeem, waardoor heel incidenteel (ongeveer 1x per jaar) de verzendkosten toch worden meegerekend terwijl de bestelling meer was dan 35 euro. Jij zag het nu zelf en belde vooraf, waarop we direct de verzendkosten hebben terug geboekt. We houden het zelf ook in de gaten uiteraard. Het is heel vervelend, maar gelukkig gebeurd het zelden en lossen we het dan ter plekke direct op. :-))

• Josine Van Kampen
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Geleverd product ziet er prima uit, had iets beter bevestigd kunnen worden aan passepartout je ziet ruimtes tussen passepartout en print waar geen plak zit van afstand zie je dat niet tot je dichtbij komt. Neem het mee als aandachtspuntje.

Antwoord van Historische Kaart

Hoi Josine, dank je wel voor je feedback! We plakken de kaart bewust enkel aan de bovenzijde vast omdat het altijd afwachten is in wat voor omgeving de kaart komt te hangen. Afhankelijk van temperatuurverschillen en vochtigheid gaat het papier dan altijd even werken en dat verschilt per omgeving (per klant waar hij komt te hangen). Zit hij rondom vast dan komt er dan spanning op het papier te staan wat golven geeft of zelfs kan scheuren. Dat is de reden dat we alleen aan de bovenzijde vastmaken. Mocht het teveel storen dan kun je het altijd later zelf nog rondom vastmaken, maar advies is om dat pas te doen als de kaart al een tijdje hangt, maw "uitgewerkt" is. Mocht je daar vragen over hebben of hulp bij nodig hebben mag je ons altijd bellen...

Groet, Jeroen van Historische Kaart

• Antoinette Verhaaf
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Correcte levering. Super bedankt.

• Hans Riebroek
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Perfecte levering. Goed verpakt en goed ingelijst.

• J

Goed aangekomen. Mooie prent

• Jetske
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Het was heel fijn om van te voren ingelicht te worden dat de bestelling wat vertraagd was i.v.m. Sinterklaasdrukte. Gelukkig had ik het pas met Kerst nodig. Na de verstreken datum had ik het super snel in huis! Top service en goede kwaliteit levering, ik ben zeer tevreden!

• Gerard
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Mooi ingelijst, snel en veilig geleverd

• Esther
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Snelle goede service en een prachtig ingelijste kaart.

• Gerrit-Jan
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Super service, mooie kaarten en netjes ingelijst en ingepakt. Er was een klein probleem, maar ook dat werd zonder enig gedoe snel en adequaat opgelost. Hier durf ik vaker een bestelling te plaatsen.

• Marianne Berenschot
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Vriendelijke en zeer snelle service!

• Tim
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Cadeautje voor mijn moeder. Ze was er erg blij mee.

• Job Teeuw
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Toffe kaart, mooie lijst. Helaas zit de afbeeldingen wel iets

Antwoord van Historische Kaart

Hoi Job, dank voor je feedback. Oude wereldkaarten hebben niet zulke strakke randen/lijnen als de passe partouts. Daarom proberen we de verschillen altijd te middelen zodat ze zo min mogelijk zichtbaar zijn. We willen niets photoshoppen aan het origineel namelijk. Als het toch teveel stoort, neem dan aub contact met ons op of mail een foto. Dan kijken we even of het toch beter kan en krijg je een nieuw exemplaar. Je mag ook retourneren en dan storten we netjes je geld terug.

• B Rikken

Supersnel geleverd

• Ineke
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Veel keuze, de keuzes bij het bestellen zijn duidelijk, goede prijs, snelle levering

• Janet
    Geverifieerde klant van Historische Kaart

Snelle levering, was top!