Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052092

Sophie beoordeelde op 2018-12-13

prachtige kaart, mooie lijst, snel geleverd

Maria el Jerrari beoordeelde op 2018-12-13

Over het formaat van de poster moest ik even bellen omdat ik op de website niet goed zag of de maatvoering met of zonder lijst was. De bestelling werd snel geleverd en was goed ingepakt.

lous beoordeelde op 2018-12-12

Supersnelle service; besteld en binnen 4 uur kon ik de print + lijst ophalen. Zag er mooi uit!

Judith Rooijers beoordeelde op 2018-12-10

Snel en zeer goed ingepakt verzonden! Mooie kaart!

Paulien Roodink beoordeelde op 2018-12-10

snelle levering, kon het al gelijk dezelfde middag afhalen!

Rogier Verhagen beoordeelde op 2018-12-09

Zeer tevreden. Had het pakket snel in huis. Goed verpakt en het zag er prima uit!

Pasqual Bruss beoordeelde op 2018-12-08

De gekozen kaart met lijst werd zeer snel en in prima staat ontvangen. De print is van hoge kwaliteit en de lijst heeft een luxe uitstraling. Echt een aanwinst voor je woning.

Bert Calis beoordeelde op 2018-12-08

Heel tevreden. Mooie kaart, passe-partout zorgt er inderdaad voor dat de kaart mooi uitkomt. Ik kon het meteen mooi ophangen. En snel geleverd, dat hielp ook.

Bastiaan van Meeteren beoordeelde op 2018-12-06

Mooi ingelijst, ingepakt en op tijd ontvangen in de drukste tijd van het jaar. Dank!

Femke beoordeelde op 2018-12-06

Perfect!

Magda Brodej beoordeelde op 2018-12-05

supersnelle service, en een prima kwaliteit

Arno Wouters beoordeelde op 2018-12-03

Gewoon, uitstekend geregeld. Mijn product al de volgende dag in huis en van uitstekende kwaliteit. niets op aan te merken.

Ferdinand Schreuder beoordeelde op 2018-12-02

Helaas glasbreuk tijdens bezorging. Werd vlot en probleemloos afgehandeld: mijn complimenten daarvoor

Andrea Balkenende beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering.

Anna Lorje beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering & vriendelijk

Marianne Blöte beoordeelde op 2018-12-01

Mooie historische kaart van leiden in een verrassend mooie lijst . Ben er erg tevreden mee.

Eva Bøgelund beoordeelde op 2018-11-28

Fast and efficient service

Thieu Heuijerjans beoordeelde op 2018-11-27

Lijstje is mooi, passepartout ook, maar waar het om draait, de afdruk, die is matig tot slecht.

Tijdens contact met Historisch kaart is me duidelijk uitgelegd waar de matige kwaliteit vandaan komt (zou wel beter zijn als dat bij bestelling al duidelijk is dat de afdruk van matige kwaliteit is) en via een zeer elegante regeling zijn we tot een oplossing gekomen. De service is derhalve prima.

Reactie van Historische Kaart:
Fijn dat u tevreden bent met de oplossing. Wij proberen uiteraard zo goed mogelijk te informeren over de kwaliteit van het bestelde. Daartoe hebben wij afbeeldingen van de kaarten op de site, waarop ingezoomd kan worden, alsmede de tekst: ""Wat je ziet is wat je krijgt". Als op de afbeeldingen op deze website beschadigingen aan de kaart te zien zijn, zoals rafels, vouwen, bollingen of stukken kaart die missen, dan is dit óók het geval op de afdruk die je van ons ontvangt." We zullen nogmaals overwegen of dit voldoende informatie biedt. Hoe dan ook: niet tevreden = geld terug geldt natuurlijk altijd en daar doen we nooit moeilijk over.

Thea van Alebeek beoordeelde op 2018-11-24

Ben inderdaad heel tevreden, vlot geleverd.

Magda Brodej beoordeelde op 2018-11-22

snelle service en een goede kwaliteit