Molenaerstraat 3
2023EJ Haarlem
0232052092

Ron beoordeelde op 2019-08-19

Prima: snelle levering; goed verpakt en keurig afgeleverd.

Linda Verink beoordeelde op 2019-08-18

Hester De Kreek beoordeelde op 2019-08-15

Theo van Waarden beoordeelde op 2019-08-14

Kaart mooi afgedrukt in hoge resolutie. Vlot geleverd. Helemaal tevreden.

Carla Van beoordeelde op 2019-08-14

Hans de Sonnaville beoordeelde op 2019-08-14

snelle levering en keurig verpakt.

J Ettema beoordeelde op 2019-08-14

Heel tevreden. Mooie website, grote keus, snelle levering, mooie uitvoering.
Bedankt!

Eric Vos beoordeelde op 2019-08-14

gewoon een vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling;
ik had wel enige twijfel want het bankrekeningnummer op de site was een andere dan via de automatische digitale betaling

Reactie van Historische Kaart:
Beste Eric, het klopt dat een verschil in zit. Het is ook beetje ingewikkeld. De automatische digitale betalingen (ik neem aan dat je bijvoorbeeld iDeal bedoelt) lopen via Mollie, waarmee we een contract hebben afgesloten voor onder andere iDeal. Het gaat dan eerst naar hun rekeningnummer en zij betalen weer aan ons. Dit werkt bij veel webwinkels zo. Als je ervoor kiest om zelf over te maken, kan het wel direct naar onze rekening. Die staat op naam van Thuramedia, omdat Historische Kaart onderdeel is van Thuramedia. Sorry voor de verwarring!

Christine beoordeelde op 2019-07-29

Heel tevreden, om zeker te zijn dat ik het optijd had, ben ik naar Haarlem gegaan. Mijn trein had vertraging waardoor ik de sluitingstijd niet haalde, maar dit werd creatief opgelost.

Molly Stam beoordeelde op 2019-07-25

Tevreden, prima product, op tijd geleverd in goed beschermende verpakking.

pj Louw beoordeelde op 2019-07-21

Ik heb een fraaie kaart van Leiden besteld en binnen twee dagen in huis en ook mooi ingelijst. Ik ben enorm tevreden met het resultaat en de prima service.

Yvonne Steenman- Dries beoordeelde op 2019-07-20

F.A.J. Snoeks beoordeelde op 2019-07-15

Na korte storing op de website telefonisch contact opgenomen. Hierop werd eea direct en correct opgelost. Zeer prettige en snelle afhandeling.

Pim van Arnhem beoordeelde op 2019-07-13

Zeer tevreden. Product werd snel verzonden. Mijn vraag over de bevestigingsmail - die ik in eerste instantie niet ontving - werd snel en naar tevredenheid beantwoord. Kortom, fantastische service en geweldig product! Aanrader als je een mooie historische kaart wilt kopen.

wim van Berkel beoordeelde op 2019-07-13

De afdruk is erg donker vergeleken met de afbeelding op de website. Levering wel netjes verzorgd.

Reactie van Historische Kaart:
Beste Wim, we proberen de afbeeldingen zo goed mogelijk te laten lijken op het eindresultaat door met een gekalibreerde monitor te werken. Desondanks is uiteraard elke (telefoon)scherm van elke gebruiker anders en heeft niet iedereen hem even helder ingesteld. Dit maakt online kopen soms lastig - en dat is ook de reden dat het uiteraard retour mag. Neem je contact met ons op als je van de retouroptie gebruik wilt maken?

Julia Kugel beoordeelde op 2019-07-12

Zeer tevreden! De kaart kwam snel binnen en was goed verpakt, ik woon in Londen dus had gedacht dat de bestelling even zou duren maar was binnen 2 dagen binnen!

Harry Werkman beoordeelde op 2019-07-09

2e keer bestelling bij HK. Overzichtelijke site en bestelproces, perfecte en snelle levering. Uitmuntend!

Inge de Laat beoordeelde op 2019-07-08

Super service. Samen hebben we gekeken of mijn eigen print van voldoende kwaliteit was om af te drukken voor in een mooie lijst. Iedere keer snel een reactie en nadat ik de bestelling daadwerkelijk had geplaatst, had ik binnen 2 dagen de lijst thuis. Top!

Henk beoordeelde op 2019-07-07

Mooie kaart op tijd geleverd

Aldo Voogt beoordeelde op 2019-07-06

Heel tevreden, makkelijk aangeven van de opties op de website, prachtig nauwkeurige weergave, heel blij mee.