acaciastraat 8

waarom

Thijs Gink beoordeelde op 2019-02-16

Kwart over 4 besteld volgende dag in huis helemaal top

Andy Oeyen beoordeelde op 2019-02-16

Mooi gamma. Tijdig verzonden, keurig ingepakt. Niets op aan te merken.

C. Van der Velde beoordeelde op 2019-02-16

Gewoon gedaan wat er werd gevraagd

C. Houtman beoordeelde op 2019-02-15

prima website, goed prijzen, snelle levering.

Mark de Jong beoordeelde op 2019-02-15

Prima

rubern wy beoordeelde op 2019-02-15

Ik heb helaas het verkeerd huisnummer opgegeven, en dat zag ik in de bestelbevestiging. En per mail op tijd hersteld, dat was perfect.
De levering was echter anders dan besteld.
5 kabels 4 pins crowtail ipv 3 pins crowtail. En 1x sensor versie 1.0 en 3x sensor versie 2.0 ontvangen. Terwijl ik 4x 1.0 had besteld.
Helaas was eea dan niet compatible en aangesloten te krijgen op het mee besteld crowtail shield.
De daags erna geboden oplossing zou enkele weken op zich laten wachten. Op zich attent, maar gezien het kleine orderbedrag maar laten zitten en elders besteld.

Peter beoordeelde op 2019-02-15

Uitgebreide assortiment en zeer snelle afhandeling/bezorging. Een tevreden klant.

Michael beoordeelde op 2019-02-14

Super snelle bezorging alles was goed ingepakt en het meeste elektronica zelfs in anti statische verpakking.

L.w.m. Baart beoordeelde op 2019-02-12

Bestelling is snel geleverd .

Simone Dalla Vecchia beoordeelde op 2019-02-12

Was heel snel bezorgd

Frits Hoogendijk beoordeelde op 2019-02-11

Goede kwaliteit producten en snelle levering!

T.J. van Buuren beoordeelde op 2019-02-10

Na de bezorging door de post een ingedeukte en flink beschadigde relais (met wifi) ontvangen die door de open zijde gevaarlijk was te gebruiken. Na een rappel meteen kosteloos een nieuwe toegezonden gekregen. Chapeau.

Nienhuis beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering. Kon ook met de post verstuurd worden

Rene beoordeelde op 2019-02-10

Goede service

Kees van der Staaij beoordeelde op 2019-02-10

Zeker tevreden, er was een bezorging even fout gegaan maar direct daarna is hier door het bedrijf melding van gemaakt en rechtgezet, helemaal priem

Leon Köster beoordeelde op 2019-02-10

Snelle verzending niks om op aan te merken

Marco van den Hout beoordeelde op 2019-02-09

Snel ontvangen en werkt prima

J. Vermeiren beoordeelde op 2019-02-09

Gewoon goed en eerlijke handel en voormij moet het ‘Sanderdags ook niet geleverd worden.

Dominic de Ruiter beoordeelde op 2019-02-09

Netjes optijd. Was wat verkeerd gegaan met levering. Dit keurig opgelost !

Peter Rouwen beoordeelde op 2019-02-08

Prima voordelige producten, levertijd als aangegeven op de site