Dosiostraat 38
3066 NE Rotterdam

LAMIAA Doukkali beoordeelde op 2018-11-17

mijn bestelling is op tijd gekomen. Ook ziet de sleutelhanger eruit precies hoe die op de site eruit zag.

Gonny van der Zalm beoordeelde op 2018-11-17

Binnen 1 dag geleverd, maar was helaas de verkeerde maat (verkeerd besteld)Teruggestuurd en met 2 dagen de juiste maat alweer in huis. Top. Snel geregeld, precies zo als ik hem in gedachten had.

Manda van der Haring beoordeelde op 2018-11-14

Snelle levering. Klasse!

Anneke beoordeelde op 2018-11-14

Zeer tevreden. Uitstekende en snelle service, en goede communicatie! Kreeg een vervangend (duurder) hoesje opgestuurd omdat het door mij gekozen hoesje niet meer op voorraad was, maar hoefde hiervoor niet bij te betalen. Heel blij met het mooie hoesje en met deze service.

M van Alphen-Canisius beoordeelde op 2018-11-14

Margret Wolff beoordeelde op 2018-11-13

Past precies!

Wilma Bouma beoordeelde op 2018-11-12

De website is duidelijk, ik heb het betrefende hoesje uitgezocht, besteld in het weekend en ik kreeg het per post thuis.

Anja Koelen beoordeelde op 2018-11-11

Heel tevreden. Alles conform afspraak, zoals bezorging etc. Prijs/kwaliteit boven norm. Geen bezorgkosten. Kortom geweldig!!!

Katinka Hitijahubessy beoordeelde op 2018-11-11

Leonie van den Berg beoordeelde op 2018-11-05

Top 's avonds besteld de andere dag geleverd en ook nov een mooi product

AMH beoordeelde op 2018-11-03

Snel geleverd en ziet er mooi uit .

Annie Wooldrik-Wissink beoordeelde op 2018-11-03

Leendert Groeneweg beoordeelde op 2018-11-02

Van Engel beoordeelde op 2018-10-31

Snel en keurig verzonden. Tevens goeide prima prijs en kwaliteits verhouding!

Rink van den Berg beoordeelde op 2018-10-28

snelle levering, prima verzend informatie. Artikel geheel naar wend.

Jose van Kemenade beoordeelde op 2018-10-28

Goeie snelle levering

Selma Jacobs beoordeelde op 2018-10-28

W.H. Meilof beoordeelde op 2018-10-27

Snelle en goede levering tevens de communicatie was ook goed

Anna beoordeelde op 2018-10-27

fantastisch een mooi product snelle levering

Kees van Meel beoordeelde op 2018-10-23