Dosiostraat 38
3066 NE Rotterdam

Petra van der Meer beoordeelde op 2019-03-24

teet beoordeelde op 2019-03-23

Prachtig hoesje voor de KOBO Aura met juiste functies en prima prijs en verzending.

Esmaralda Maes beoordeelde op 2019-03-21

hendricks Hendricks beoordeelde op 2019-03-20

Keurig!?

Sabine Eijking beoordeelde op 2019-03-20

Super snel geleverd en mooie kwaliteit!

W.A van Dam beoordeelde op 2019-03-20

geen probleem, de levering was een dag later dan gebruikelijk, maar de kwaliteit van de hoes is boven verwachting

Karin beoordeelde op 2019-03-20

Goede prijs-kwaliteitverhouding , snelle levering.

M Kramer beoordeelde op 2019-03-19

Zeer mooie en leuke sleutelhanger.Een echte aanrader.

Helma de Schipper beoordeelde op 2019-03-19

Snelle levering.
Toen ik per ongeluk het verkeerde hoesje besteld had kreeg ik weer onmiddellijk een andere en goede toegestuurd.

Harry Rietveld beoordeelde op 2019-03-19

Goede kwaliteit snellelevering plus een goede communicatie

Erwin Jonker beoordeelde op 2019-03-18

Prima service! Erg tevreden!

ad thijssen beoordeelde op 2019-03-18

snel ontvangen en ziet er perfect uit zal het zeker in mn vriendenkring aanraden

R. van Kootwijk beoordeelde op 2019-03-18

Ik ben uitermate tevreden over de Hoesjes Boetiek. Na ontvangst van het artikel dat ik had besteld, bleek dat mijn reader een al wat ouder model was, waardoor de nieuwe omslag niet paste. Zij hadden gelukkig nog een omslag van dat formaat, en dat heeft er voor gezorgd dat ik alsnog een nieuwe omslag kreeg. "Chapeau".

Ruud Kokkelkoren beoordeelde op 2019-03-17

Alles conform afspraak

corrie boswinkel beoordeelde op 2019-03-16

Bestellen ging prima en inderdaad lag mijn hoesje in de goede kleur de volgende ochtend op de deurmat.

Aad beoordeelde op 2019-03-15

Ik had een hoesje gekocht waar na 1 maand een mankement aan was. Gebeld en kreeg per kerende post een nieuw duurder hoesje zonder bijbetaling. Prima service.

marieke rijkse beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering, past perfect

P.H Smittenaar beoordeelde op 2019-03-13

Dat zocht ik een hoesje voor mijn e reader
Eentje die in een randje word geklemd.
En niet als bij veel andere waar je reader in een envaloppe word geschoven.
Maakt de set onnodig dik en zwaar

Dick Zweed beoordeelde op 2019-03-12

Heel snel en goed

Daniel Faria beoordeelde op 2019-03-12

Ik ben tevreden over mijn aankoop en de bezorging. Enige tip die ik kan geven is dat de kleur van het product op jullie website niet klopt met het echte product. In het echt is het mooier omdat het minder fel is (dus vandaar geen retour). Misschien deze photoshoppen zodat het kleurt met echte kleur.

Reactie van Hoesjes Boetiek:
Beste Daniel,

Bedankt voor je opmerking, we hebben dit nu enkele keren gekregen bij deze premium blauwe kleur. We zullen het oppakken.

Veel lees plezier ermee.

Songul Tasgin