Dosiostraat 38
3066 NE Rotterdam

Margarete Karsijns beoordeelde op 2019-01-19

Heel tevreden, snelle levering

Timo beoordeelde op 2019-01-18

Helema super. Product zag er precies uit zoals aangegeven en verwacht.

Heb even wat contact gehad om wat na te vragen. Dit contact was snel, erg vriendelijk en behulpzaam!

josien beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering, keurig verpakt en hoesje mooie en goede kwaliteit.

J De Graaf beoordeelde op 2019-01-16

Willeke Blaauwbroek beoordeelde op 2019-01-15

Wil Plomp beoordeelde op 2019-01-15

Makkelijk te bestellen snel in huis!

Vera beoordeelde op 2019-01-15

Mooi hoesje voor een nette prijs,
Volgende dag in huis, zonder verzendkosten.

Willem beoordeelde op 2019-01-14

Vlugge, correcte afhandeling. Product is wat is geadverteerd.

Harriet Geerligs beoordeelde op 2019-01-14

Makkelijk te bestellen via de site. Kreeg dezelfde dag nog een mail dat een bepaald teken niet te leveren was. De dag erna is de bestelling op orde gemaakt en verzonden. Dag later had ik het al in huis. Keurig verpakt. Prima service!

PJ Harmsen beoordeelde op 2019-01-14

Had zelf een foutje gemaakt. Op verzoek, via de mail, in no time gecorrigeerd! Hele gerustelling dat het zo vlotjes afgehandeld werd.

Louwrens Doornbos beoordeelde op 2019-01-14

Service goed, op tijd bezorgd, goed eprijs, bevestigingsmail echt niet ontangen. Telefonisch goed bereikbaar en en klantvriendelijk.

Celine Nicole beoordeelde op 2019-01-14

Ingrid Jansen-heder beoordeelde op 2019-01-13

prima inorde

Marleen van Halen-Stelten beoordeelde op 2019-01-13

Renee Walhain beoordeelde op 2019-01-12

Petrouschka Zandvliet beoordeelde op 2019-01-12

Chris beoordeelde op 2019-01-12

Goeie prijs en snelle levering.

Willem Eekhof beoordeelde op 2019-01-10

Peter en Astrid Bos beoordeelde op 2019-01-09

Correcte levering alles ziet er goed aan en past prima, dachten dat de kleur iets lichter zou zijn

Ria de Back beoordeelde op 2019-01-09