De Vosholen 99a
9611 TE Sappemeer

9,1

Frigg DIRICKX beoordeelde op 2018-07-30

Levering op moment zoals voorzien bij bestelling. Zeer veilig verpakt, in prima conditie.
Bij mailverkeer, dadelijk respons om extra documenten te bezorgen. Dankjewel!

Reactie van Holland Medicals BV:
Goed om te vernemen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Bedankt voor uw review en graag tot een volgende keer. ^Peter

F. Raad beoordeelde op 2018-07-27

perfecte service, snelle levering

Reactie van Holland Medicals BV:
Hartelijk dank voor uw positieve review! ^Peter

Molenaar beoordeelde op 2018-07-05

Werkt volgens verwachting.

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te horen en bedankt voor de review! ^Peter

Beniest Werner beoordeelde op 2018-06-22

De bestelling en de levering verliep goed en snel. Ik was ook tevreden over de kwaliteit, als invalide kon ik mij
moeilijk draaien. Ik slaap ook nog met een kniekussen, voor mijn rug, de prijs was ook zeker niet overdreven.
Voor wat.mij betreft, zeker een aanrader waard, nu het bovendien nog warm weer is, is dit glijzeil zeker een
comfort, top !

Fijn om te lezen. Bedankt voor uw uitgebreide feedback! ^Peter

Bongers beoordeelde op 2018-05-01

Keurige en snelle levering na prettig telefonisch contact en bestelling per mail, omdat de website vastliep in het bestelproces.
Wat geleverd is, kwam overeen met hetgeen op de website werd aangeboden en voldoet aan mijn verwachtingen.

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wellicht tot een volgende keer. ^Peter

Hollestein beoordeelde op 2018-04-30

Zeer goed geholpen, eerst vond ik het moeilijk om de rolstoel in elkaar te zetten, maar na een paar telefoontjes werd het heel helder uiteengezet en werd ik door het proces geleid. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
Uiteindelijk kreeg ik toch de wielen eraf, drupje siliconen olie deed wonderen

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat alles uiteindelijk duidelijk is geworden. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. ^Peter

Bos - Broks beoordeelde op 2018-04-12

Heb deze mee naar Nigeria genomen naar een plaatselijk ziekenhuis zijn entousiast ontvangen en erg blij ermee. Waren nog niet bekend met deze manier van werken. Hoop dat er veel gebruik van gemaakt wordt.

Reactie van Holland Medicals BV:
Wat goed! Tof om te horen dat onze producten ook in het buitenland goed ontvangen worden. :-) ^Peter

M.S. Blouw-Kruijer beoordeelde op 2018-04-12

Wij zijn wel tevreden over de snelle levering, echter de chauffeur had het doosje buiten onder een container gelegd omdat het kantoor gesloten was. Per toeval zagen we het doosje liggen. Bij regen was het bovendien nat geworden. Dit is niet correct.

Reactie van Holland Medicals BV:
Wat vervelend om te lezen dat de aflevering niet goed is verlopen. Het kan natuurlijk niet dat de chauffeur op eigen initiatief het pakketje ergens neerlegt waarbij het ook nog eens nat wordt. Dit gaan wij zeker opnemen met onze pakketdienst. Stelt u het prijs wanneer wij de producten bij u omruilen? Ik hoor graag van u. ^Peter

Lieke Kraal beoordeelde op 2018-04-11

Snelle levering en mooie kwaliteit

Reactie van Holland Medicals BV:
Lieke, bedankt voor je review. Graag tot een volgende keer! ^Peter

Eikenhout beoordeelde op 2018-03-29

maandag besteld, dinsdag in huis, uitstekende afhandeling!

Kijk, daar worden wij blij van! :-) Bedankt voor de review. ^Peter

Sandra Willaert beoordeelde op 2018-03-27

Besteld en de volgende dag al in huis. Netjes verpakt met een petsoonlijk kaartje. Top!

Leuk om te horen :-) Wellicht tot een volgende keer. ^Peter

Boer beoordeelde op 2018-03-19

Zeer snelle en accurate levering, producten voldoen volledig aan de verwachting.

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te lezen! Bedankt voor uw review en wellicht tot een volgende keer. ^Peter

Spaetgens beoordeelde op 2018-03-08

Ik heb spullen gekocht..zoals een glijzeil..en o.a. een bedladder..echter er zijn geen gebruiksaanwijzingen (vooral voor bevestiging van de bedladder...) bijgesloten...,dus...:" Beste KLANT..." Bedankt voor Uw aankoop en ...(zoek het maar verder zelf uit..."????)

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor uw review. Ik wil graag kijken hoe ik u nog kan helpen met de bedladder en/of het glijzeil. Over het gebruik van glijzeilen hebben wij bijvoorbeeld een hele pagina ingericht op onze website, dit biedt vaak een goede richtlijn in het gebruik. ^Peter

Roelvink Lusink beoordeelde op 2018-03-08

Maandag besteld woensdag ontvangen

Bedankt voor uw review!

S.M Langezaal beoordeelde op 2018-02-13

Besteld en de volgende dag al in huis.

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te horen, bedankt!

Nanda beoordeelde op 2018-02-12

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor uw feedback!

Van den Hoek beoordeelde op 2018-01-22

snelle levering, en de kwaliteit is prima

Reactie van Holland Medicals BV:
Wat goed om te horen, graag tot een volgende keer! ^Peter

Peters beoordeelde op 2018-01-18

Snelle levering,goede kwaliteit en betaalbaar

Reactie van Holland Medicals BV:
Hartelijk dank voor de feedback, mooi om te lezen.

Nijmeijer beoordeelde op 2018-01-18

Top service. Duidelijk bij vragen goed materiaal

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te lezen! Bedankt voor de feedback.

Meereboer beoordeelde op 2018-01-11

Besteld-betaald en ontvangen.
Niks spannends aan.

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor uw positieve reactie!