De Vosholen 99a
9611 TE Sappemeer

M.S. Blouw-Kruijer beoordeelde op 2018-04-12

Wij zijn wel tevreden over de snelle levering, echter de chauffeur had het doosje buiten onder een container gelegd omdat het kantoor gesloten was. Per toeval zagen we het doosje liggen. Bij regen was het bovendien nat geworden. Dit is niet correct.

Reactie van Holland Medicals BV:
Wat vervelend om te lezen dat de aflevering niet goed is verlopen. Het kan natuurlijk niet dat de chauffeur op eigen initiatief het pakketje ergens neerlegt waarbij het ook nog eens nat wordt. Dit gaan wij zeker opnemen met onze pakketdienst. Stelt u het prijs wanneer wij de producten bij u omruilen? Ik hoor graag van u. ^Peter

Eikenhout beoordeelde op 2018-03-29

maandag besteld, dinsdag in huis, uitstekende afhandeling!

Kijk, daar worden wij blij van! :-) Bedankt voor de review. ^Peter

Sandra Willaert beoordeelde op 2018-03-27

Besteld en de volgende dag al in huis. Netjes verpakt met een petsoonlijk kaartje. Top!

Leuk om te horen :-) Wellicht tot een volgende keer. ^Peter

Boer beoordeelde op 2018-03-19

Zeer snelle en accurate levering, producten voldoen volledig aan de verwachting.

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te lezen! Bedankt voor uw review en wellicht tot een volgende keer. ^Peter

Spaetgens beoordeelde op 2018-03-08

Ik heb spullen gekocht..zoals een glijzeil..en o.a. een bedladder..echter er zijn geen gebruiksaanwijzingen (vooral voor bevestiging van de bedladder...) bijgesloten...,dus...:" Beste KLANT..." Bedankt voor Uw aankoop en ...(zoek het maar verder zelf uit..."????)

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor uw review. Ik wil graag kijken hoe ik u nog kan helpen met de bedladder en/of het glijzeil. Over het gebruik van glijzeilen hebben wij bijvoorbeeld een hele pagina ingericht op onze website, dit biedt vaak een goede richtlijn in het gebruik. ^Peter

Yorick Keijzer beoordeelde op 2017-12-21

In één woord: aanrader Een goed & gedegen advies, daarnaast een snelle levering. Spullen zijn van hoge kwaliteit, eigenlijk precies zoals beloofd was.

Reactie van Holland Medicals BV:
Beste Yorick, hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! ^Peter

Meester beoordeelde op 2017-12-07

Heel tevreden. Snel geleverd.

Bedankt! :-)

Klooster beoordeelde op 2017-11-27

Gewoon goed

Goed te horen!

Ron beoordeelde op 2017-11-15

Snelle en perfecte levering van de blauwmetallic gekleurde loopkrukken.
Goedkoper kon ik ze niet vinden!

Reactie van Holland Medicals BV:
Ron, bedankt voor je mooie feedback. Graag tot een volgende keer!

Van der Ploeg beoordeelde op 2017-11-15

Ik had een vraag over een product...kon gemakkelijk telefoon nummer vinden, ik werd vriendelijk en adequaat geholpen. Snelle bezorging en kwaliteit van product helemaal goed. Ga zo door want jullie maken het betaalbaar voor mensen die hulpmiddelen nodig hebben.

Reactie van Holland Medicals BV:
Wat fijn om te horen! :-) Bedankt voor uw mooie feedback!

Lilian van Doorn beoordeelde op 2017-10-31

Snel geantwoord op vraag n.a.v. advertentie op Marktplaats. Vervolgens een super snelle levering van een goed product! Duidelijke website.

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te horen en bedankt voor uw feedback!

De Vries beoordeelde op 2017-10-16

Vandaag bestellen en morgen ontvangen, inderdaad dat klopt bij jullie. Dat was perfect geregeld.
Ook het moment van bezorgen, de tijd dus, het klopte allemaal.

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te horen en bedankt voor de review!

Lourens van den Berg beoordeelde op 2017-09-08

Goede producten en snelle levering.

Bedankt voor je review!