Sluiskade 1A
9601LA Hoogezand

L Heijnen beoordeelde op 2019-08-23

1 paar krukken besteld om 17 uur, volgende dag om 12.30 uur in huis, top! Maar met de hoogte in stellen, viel dopje van het handvat eruit. Dit zelf geplakt met 10sec. Lijm, dit is normaal niet bedoeling denk ik, verder prima krukken voor €30

I Flohil beoordeelde op 2019-08-23

Snelle levering. Mooie en lichte krukken

Saskia Copsy beoordeelde op 2019-08-23

Bestelling goed en vlot verlopen alleen een probleem met bezorgen. Hiervoor gebeld met uw bedrijf en dit is super goed opgelost heel erg tevreden!

Mieke Van Wanrooij beoordeelde op 2019-08-23

Pas goed snelle levering

Henk Ellert beoordeelde op 2019-08-23

Ik heb de beoordeling uitstekend gegeven omdat de service zeer goed is en de levering zeer snel. Ook het contact met de medewerkers was boven verwachting.

Betsie Forsten beoordeelde op 2019-08-23

Prima service

Theo van den Broek beoordeelde op 2019-08-23

Uitleg bij bezoek showroom duidelijk en compleet. Levering perfect met goede informatie van moment van levering. Kortom geen advies hoe het beter zou kunnen. En natuurlijk de bedden super!

Reactie van Holland Medicals BV:
Dank voor deze uitgebreide review! ^Peter

J. van Loenen beoordeelde op 2019-08-22

Makkelijke besteld, prima geleverd

Reactie van Holland Medicals BV:
Heel fijn, graag tot een volgende keer. ^Peter

P Mansveld beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering en prima kwaliteitsproducten.

Dat horen we graag. Bedankt voor uw beoordeling. ^Peter

A Vas-Ras beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering, alles in orde!

Reactie van Holland Medicals BV:
Blij om te horen dat alles in orde werd bevonden ^Toby

H Jansen beoordeelde op 2019-08-18

Vriendelijk geholpen, goed advies, levering prima. Zeer tevreden.

Reactie van Holland Medicals BV:
wij zijn blij dat u tevreden bent ^Toby

Pieter Kelatow beoordeelde op 2019-08-18

Hij is te klein, omdat ik 's nachts 8 à 9 x uit bed moet om te plassen. Na 3 à 4 x is ie al vol!

Reactie van Holland Medicals BV:
Jammer om te horen dat de urinaal voor u te klein is. Helaas hebben wij geen grotere formaten. ^Kasia

SJM Schrauwen beoordeelde op 2019-08-18

de bestelling was vlot geleverd, helaas voldeed het product niet aan de wensen, en mag ik deze na overleg, direct weer terugsturen en word het geld geretourneerd, fijne service!!

Reactie van Holland Medicals BV:
Jammer dat het niet aan de eisen voldeed, maar wij zijn blij dat we dit samen met u hebben kunnen oplossen. ^Peter

Truus Van Egmond beoordeelde op 2019-08-18

Snelle bezorging, de volgende dag al, prima product voor deze prijs

Bedankt voor uw review! ^Kasia

Karin Van de Walle beoordeelde op 2019-08-18

Vlotte levering en mooi product.

Goed om te horen :) ^Toby

Frans de Rooij beoordeelde op 2019-08-18

Precies op tijd!

Reactie van Holland Medicals BV:
Daar streven wij altijd naar. Bedankt voor de 5 sterren word erg gewaardeerd ^Kasia

Petra Gilbert beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering. In de eerste week was er echter iets afgebroken aan onze rolstoel. Direct contact opgenomen en meteen een nieuwe geleverd gekregen de dag erna. De oude heeft de bezorger gewoon weer mee terug genomen. Dus super service!

Reactie van Holland Medicals BV:
We zijn blij dat we dit meteen hebben kunnen oplossen. Bedankt voor de 5 sterren review!

V Freijzer beoordeelde op 2019-08-17

Product goed, levering bij de buren, dit wil ik absoluut niet

Reactie van Holland Medicals BV:
Onze excuses namen de vervoerder. We hebben uw klacht meegenomen in de evaluatie en hier wordt voortaan opgelet. ^Kasia

A Kuik beoordeelde op 2019-08-17

Dik voor elkaar👍👍

Bedankt voor de review ^Peter

Jenny Van Der Meer beoordeelde op 2019-08-17

Levertijd prima, bezorger te snel weer vertrokken waardoor product bij de voordeur bleef staan 5 uur lang!

Reactie van Holland Medicals BV:
Onze excuses namens de vervoerder. ^Peter