De Vosholen 99a
9611 TE Sappemeer

Yorick Keijzer beoordeelde op 2017-12-21

In één woord: aanrader Een goed & gedegen advies, daarnaast een snelle levering. Spullen zijn van hoge kwaliteit, eigenlijk precies zoals beloofd was.

Reactie van Holland Medicals BV:
Beste Yorick, hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! ^Peter

Meester beoordeelde op 2017-12-07

Heel tevreden. Snel geleverd.

Bedankt! :-)

Klooster beoordeelde op 2017-11-27

Gewoon goed

Goed te horen!

Ron beoordeelde op 2017-11-15

Snelle en perfecte levering van de blauwmetallic gekleurde loopkrukken.
Goedkoper kon ik ze niet vinden!

Reactie van Holland Medicals BV:
Ron, bedankt voor je mooie feedback. Graag tot een volgende keer!

Van der Ploeg beoordeelde op 2017-11-15

Ik had een vraag over een product...kon gemakkelijk telefoon nummer vinden, ik werd vriendelijk en adequaat geholpen. Snelle bezorging en kwaliteit van product helemaal goed. Ga zo door want jullie maken het betaalbaar voor mensen die hulpmiddelen nodig hebben.

Reactie van Holland Medicals BV:
Wat fijn om te horen! :-) Bedankt voor uw mooie feedback!

Lilian van Doorn beoordeelde op 2017-10-31

Snel geantwoord op vraag n.a.v. advertentie op Marktplaats. Vervolgens een super snelle levering van een goed product! Duidelijke website.

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te horen en bedankt voor uw feedback!

De Vries beoordeelde op 2017-10-16

Vandaag bestellen en morgen ontvangen, inderdaad dat klopt bij jullie. Dat was perfect geregeld.
Ook het moment van bezorgen, de tijd dus, het klopte allemaal.

Reactie van Holland Medicals BV:
Fijn om te horen en bedankt voor de review!

Lourens van den Berg beoordeelde op 2017-09-08

Goede producten en snelle levering.

Bedankt voor je review!