Sluiskade 1A
9601LA Hoogezand

N. van Leusden beoordeelde op 2019-06-13

Prima toilet verhoger. Prijs / kwaliteit lijkt ook goed.
Zou wit zijn, maar is absoluut licht grijs. Is jammer. Had het gekozen ook omdat het wit van kleur was en ik een licht beige toiletpot heb.
Ruilen na verbreken van de zegels aan beide zijden niet mogelijk. Maar allebei de zegels waren bij ons al verbroken. Vind ik een beetje vreemd.
En wil u zeggen dat je de toiletbril door een dichte doos niet kunt beoordelen.
Optie een extra doorzichtige ruime zak om het product om het te kunnen bekijken en te kunnen passen op het toilet? En die te verzegelen?
Ik hou uw product graag en gebruik het als ‘meeneem verhoger’. Mocht u echter nog een echt witte hebben zal ik die ook graag van u afnemen.

Met vr. groet,
N van Leusden-Wust.

Reactie van Holland Medicals BV:
Hartelijk dank voor uw review en tips! Wij nemen via de mail even contact met u op :) ^Kasia

Hennie van Eijmeren beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering. keurig verpakt alles is volgens afspraak verlopen kan niet beter

Bedankt voor deze beoordeling! ^Peter

Anton van Melzen beoordeelde op 2019-06-13

Prima en snel

Bedankt voor uw review! ^Kasia

M. Van Dommelen beoordeelde op 2019-06-13

Ben zeer tevreden met deze lichtgewicht rolstoel.was goed verpakt per telefoon goed bereikbaar Toppy

Erg fijn om te horen! Bedankt voor uw review! ^Peter

Toos de Feijter beoordeelde op 2019-06-11

De service staat hoog in het vaandel! Had verkeerd besteld...geen probleem,ze lossen het echt voor je op!

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor deze fijne review! Dat is fijn om te horen! ^Peter

Ca Nieuwenhuizen beoordeelde op 2019-06-11

Prima bezorging ,, goed op de hoogte gehouden ,, product prima

Reactie van Holland Medicals BV:
Dat is fijn, bedankt voor de review! ^Kasia

Lissa van Engelen beoordeelde op 2019-06-11

Snelle levering, duidelijke beschrijving. Zeer tevreden

Dat is fijn om te horen! Bedankt. ^Peter

Leo van Meerkerk beoordeelde op 2019-06-07

Geleverd wat ik had besteld , je word op de hoogte gehouden van bestellen tot aflevertijd.

Bedankt voor uw review! :) ^Kasia

Gonnie du Gardijn beoordeelde op 2019-06-05

Prettig geregeld

Fijn om te horen! ^Kasia

Iris Schut beoordeelde op 2019-06-05

Superblij met mijn mooie roze krukdoppen­čśŐ

En daar worden wij blij van! :) ^Peter

Joyce Bakker beoordeelde op 2019-06-05

Erg tevreden.

Dat is mooi! Bedankt voor uw review ^Kasia

Jose Schrover beoordeelde op 2019-06-05

Op tijd bezorgd en onbeschadigd. prima.

Dat is goed om te horen! Bedankt. ^Peter

N. Jansch beoordeelde op 2019-06-03

Snelle en goede levering van prima product.

Goed om te horen! Dank u wel! ^Kasia

Roelof Waanders beoordeelde op 2019-06-03

Snelle en goede levering

Dat is fijn! Bedankt voor uw review! ^Kasia

Henk Vermeulen beoordeelde op 2019-05-31

Op tijd en op maat geleverd

Bedankt voor uw review! ^Peter

Evert Pestman beoordeelde op 2019-05-29

Goed en correct personeel, goede begeleiding van aankoop tot levering en snel afgeleverd. Prijs concurrerend.

Reactie van Holland Medicals BV:
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat u er zo positief over bent! ^Kasia

F. Raad beoordeelde op 2019-05-29

UITSTEKENDE SERVICE EN ZEER KLANTVRIENDELIJK

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor deze fijne review! ^Kasia

Gerard Padberg beoordeelde op 2019-05-29

Snelle levering goedkoop en goede kwaliteit

Dat is fijn om te horen! Bedankt! ^Kasia

Astrid V. Spanjen beoordeelde op 2019-05-29

Ik kwam Hollandmedicals.nl bij toeval tegen, tijdens ‘n zoektocht op internet. Hier kwam ik mijn leen artikel tegen, dat ik per maand moet betalen. De prijs die ik bij medical moet betalen is eenmalig. Ik bespaar zo ‘n heleboel geld. Als ik in de nabije toekomst hulpmiddelen nodig heb! Bestel ik ze zeker weer hier, op zondag besteld, op dinsdag in huis. Dat is super snel en heel erg fijn.
Zeker als je er van afhankelijk bent.
Een echte aanrader. En bespaart veel geld.
Super goed

Reactie van Holland Medicals BV:
Bedankt voor uw uitgebreide review. Super fijn om te lezen dat u er zo tevreden over bent! Ook in de toekomst staan wij weer voor u klaar als u ons nodig heeft! ^Kasia

Kurt Dumoulin beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering - voor 15u had ik besteld - de dag erna reeds geleverd - zelfs in België

Reactie van Holland Medicals BV:
Dat is goed om te horen! Fijn dat het goed aangekomen is. ^Kasia