Rostockstraaat 1

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Bol.com 50 9,1
KiyOh 23 9,6

Diana Muijt beoordeelde op 2019-07-17

Snelle bezorging en goede prijs

Marco Kragten beoordeelde op 2019-07-15

rob hanekamp beoordeelde op 2019-07-14

we zijn al een aantal jaren klant bij jullie en zijn zeer tevreden over jullie service toppie!

Karin Kieftenburg-Penning beoordeelde op 2019-07-12

Product werd snel geleverd.

Mayra Leijdens beoordeelde op 2019-07-08

Heel tevreden. Goed advies en snelle levering.
Superleuk dat er ook altijd een cadeautje bij zit, maar de buffelhuidbotjes zijn helaas voor onze hond en de honden in de familie iets wat ze niet mogen/verdragen.
Misschien is het een optie om het cadeautje een beetje af te stemmen op wat mensen bestellen ( bijv. hypo-allergeen / licht verteerbaar ). Dat jullie bijvoorbeeld zelf een proefpakje maken van een paar vleessticks of andere snacks. Zo kunnen mensen misschien ook wat onbekende smaken uitproberen met hun hond, zonder meteen met een heel zakje te blijven zitten als de hond het niet lekker vind of niet verdraagt.

Reactie van Hondenvoer-winkel.nl:
Beste Mayra,

Bedankt voor je feedback wij zullen dit meenemen en gaan proberen hier rekening mee te houden. Graag bij de opmerkingen vermelden dat jullie honden geen buffelhuid mogen dan wordt hier 100% rekening mee gehouden en het cadeau erop afgestemd.

Vriendelijke groet,

Angela van Klooster beoordeelde op 2019-07-06