Steenbergsestraat 50
KvK 20112326

valentijn beoordeelde op 2019-01-20

goed en snel

Foxen beoordeelde op 2019-01-19

Vlotte en snelle levering na ontvangst van betaling.
Goederen mooi, goed en veilig verpakt.
De opmerking die je geeft staat duidelijk vermeld op de verpakking.
Heel tevreden van mijn aankoop bij Hopmans fietsgigant.

Geert Overweg beoordeelde op 2019-01-19

Mooi assortiment, snelle levering, gunstige prijzen

Pietersma beoordeelde op 2019-01-19

Prima levering

Jeremy S. beoordeelde op 2019-01-18

Prima service!

Rudi Van der Donck beoordeelde op 2019-01-18

Ik had te kleine schoenen besteld en ben dan naar de winkel gereden. Daar hebben ze me direct en vriendelijk geholpen de juiste maat te vinden. Top-service!

Andre beoordeelde op 2019-01-18

Snel en goedkoop

paul beoordeelde op 2019-01-18

snelle levering

Sam vda beoordeelde op 2019-01-18

Super snelle levering!

Ronnie verbist beoordeelde op 2019-01-18

Zeer correcte en snelle levering.

Mark Vunckx beoordeelde op 2019-01-17

Goed

Tom Schoute beoordeelde op 2019-01-17

Mooie aanbieding van de Castelli Free Aero race bibshort. Snelle levering (een dag later dan geplanned maar dat lag aan Postnl en niet aan Hopmans). Ik koop regelmatig online fietsspullen en hou vanaf nu ook de Hopmans site in de gaten!

Eric beoordeelde op 2019-01-16

Breed assortiment, snelle en correcte levering

Joell beoordeelde op 2019-01-16

Duurde 3 dagen voordat pakje werd afgeleverd
PTT post stond steeds aan verkeerde adres...

Tiemco Bolt beoordeelde op 2019-01-16

Snelle reacties op mail en wijzigingen doorvoeren op een bestelling was geen probleem. Uitstekende service.

Jef beoordeelde op 2019-01-16

De MTB winterschoenen die ik kocht waren merkelijk goedkoper dan op de andere sites, ook na het bijtellen van de extra kosten, dus dat is een dikke plus. Anderzijds is het wel een beetje zoals met Ryanair: zelfs voor een product van 180 euro zijn leverkosten apart te betalen en relatief duur (10 euro), betalingsmogelijkheden zijn beperkt en zelfs voor een on-line betaling met bankaart worden er kosten aangerekend. Enige kosteloze manier is via overschrijving. Verzending verliep vlot maar nam wel enkele dagen meer dan bij de meeste concurenten die "next day delivery" aanbieden.

Guy beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering in belgie

Robbens beoordeelde op 2019-01-15

Met een overschrijving duurt het wel 3 dagen langer. Eens overgeschreven vlugge levering.

R.H. beoordeelde op 2019-01-15

Scherpe prijs, makkelijk te bestellen op de site en binnen 24u geleverd. Top!

John Melis beoordeelde op 2019-01-15

Zeer vlotte en snelle levering.