Steenbergsestraat 50
4611 TG Bergen op Zoom
+31164233725
KvK 20112326

Lowie beoordeelde op 2019-03-18

Beste prijs en snelle service, kan niet beter!

Erik beoordeelde op 2019-03-18

De service bij Hopmans was ook nu weer buitengewoon.

Mickey Stroo beoordeelde op 2019-03-18

Doet wat ze beloven en houden je goed op de hoogte waar je bestelling zich bevind

Dennis beoordeelde op 2019-03-18

Correcte prijs.

nadia beoordeelde op 2019-03-18

Top service!

Hans van Overveld beoordeelde op 2019-03-17

Service is altijd top, maken altijd voldoende tijd voor ješŸ‘

Herman beoordeelde op 2019-03-17

Altijd snelle en correcte levering

Stefan beoordeelde op 2019-03-17

Altijd een perfecte levering en aan een goeie prijs.

Van Steen Johnny beoordeelde op 2019-03-16

Uitstekend

Andreas van de Beek beoordeelde op 2019-03-16

Bestelling van 2 racefietsbanden op woensdagmiddag om 16.05 uur geplaatst (eigenlijk te laat want 16.00 uur is sluitingstijd) en...... toch al op donderdag om 12.45 uur afgeleverd.
Bestelling bevatte niet de bestelde bandenmaat. Na telefonisch overleg besloten de de banden toch te monteren.
Als compensatie voor de gemaakte leverfout, werd aangeboden de kosten van 1 band terug te storten.
Keurig en vakkundig te woord gestaan. Prima geregeld.

Koos beoordeelde op 2019-03-16

Uitstekende service en snelle levering

John beoordeelde op 2019-03-16

Scherpste prijs en snel geleverd. Helaas niet de juiste schoen voor mij, dus weer retour moeten doen..

Richard Stet beoordeelde op 2019-03-15

Uitstekende prijsstelling en snelle verzending

Pim Bultman beoordeelde op 2019-03-15

Prima op de hoogte gehouden van bepaalde statussen.
Ik ken de broek alleen als geheel zwart. Nu ontving ik ‘m met grijs elementen. Past overigens prima bij mijn andere kleding, maar had bij voorkeur de zwarte variant gehad.

eric baert beoordeelde op 2019-03-15

service en snelheid zeer goed.
echter aparte leveringskosten ( bijna 10e) en betaalkosten (2%) vr bancontact en andere banken vind ik erover.... zeker wanneer je voor meer dan 200€ besteld.

Yves Van Neck beoordeelde op 2019-03-15

Heel tevreden. Snelle levering.

Gijsbert beoordeelde op 2019-03-14

Bestelling is prima verlopen, Hopmans was in dit geval duidelijk goedkoper dan andere (web)winkels en de bestelling is snel en zonder problemen bezorgd. Hopmans was tijdens de carnaval gesloten, daar kreeg ik bij het bestellen netjes een melding van. Dat is helemaal prima, echter was het wel jammer dat ik op dat moment ook niet de bestelling kon doen (in de wetenschap dat de bezorging even op zich zou laten wachten). Tip is om tijdens de feestdagen wel de bestelmodule beschikbaar te houden.