Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Horrenbouw

Parkweg 145A
9727HB Groningen
Dit is geen bezoekadres
0503070010
KvK 57326428

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Horrenbouw

Gemiddelde beoordeling

8,7

670 beoordelingen

Beoordeling van klanten

88%

4%

8%

2018
Horrenbouw

G de Wit beoordeelde op 2018-02-23

snel en accuraat

Horrenbouw

Jan Workum beoordeelde op 2018-02-17

Bestelling is snel geleverd. (2 dagen)
Mijn bestelling bestond uit aluminium horrengaas.
Het gaas was opgerold en in papier verpakt wat duidelijk onvoldoende is om in te versturen.
Het rolletje kwam dus flink gedeukt aan.
Het gevolg is dat het gaas niet mooi strak gemonteerd kan worden.
Jammer Horrenbouw!

Metaalgaas kun je beter versturen in een stevige kartonnen koker.

Goed bericht!
Heb van Horrenbouw.nl nieuw gaas aangeboden gekregen, en....ze gaan de verzending van metaal gaas wijzigen zodat, wat mij overkomen is, niet meer gebeurd.
Super Horrenbouw.nl! Zo hoort het.
Kom zeker nog terug. :)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Horrenbouw:
Geachte heer Workum,

Het is ons bekend dat dit bij aluminium gaas wel eens kan gebeuren. We zijn bezig hier een oplossing voor te bedenken, door middel van een koker of door middel van oprollen op een stevige rol. Wanneer uw gaas niet bruikbaar is sturen we uiteraard kosteloos nieuw gaas.

Horrenbouw
Horrenbouw

Christiane Brizar beoordeelde op 2018-02-17

Snelle verwerking en levering van de bestelde goederen.

Horrenbouw

Luc Poulussen beoordeelde op 2018-02-08

materiaal ziet stevig uit, leveringstijd is zeker ok. Minpuntje: leveringskosten zijn aan de hoige kant.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

William Gerrits beoordeelde op 2018-02-06

perfecte service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

J.J. Paulusse beoordeelde op 2018-02-03

Onderdelen besteld en keurig geleverd, mail gekregen dat het via twee vestigingen geleverd zou worden dus top.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

Diederik Deinum beoordeelde op 2018-01-27

Heel tevreden .na een paar dagen lag het pakket met gaas al thuis.

Horrenbouw

Rieka Muller beoordeelde op 2018-01-22

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke factuur.
Alleen de foto van een wit onderdeel op een witte ondergrond is wat minder. Ik dacht nu namelijk dat het dezelfde waren dan die ik had maar het zijn iets andere. ik denk dat ik ze wel kan monteren met een gaatje bij boren.

Horrenbouw

B Dabre beoordeelde op 2018-01-18

Prima service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

Gerard Grootes beoordeelde op 2018-01-14

In bestek zagen van aluminium is niet een klus voor een eenvoudige doe-het-zelver.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Horrenbouw:
Geachte heer Grootes,

U heeft zelf de keuze uit verstek zagen of via de 90 graden hoekjes waarbij niet verstek gezaagd hoeft te worden. Die keuze is aan de klant. Echter is het met een verstekbak normaal gesproken erg goed te doen.

Horrenbouw
Horrenbouw

Renier Overhof beoordeelde op 2018-01-14

Duidelijke website. Snelle levering via GLS. Montagehandleiding was zeer summier.

Horrenbouw

Tini Saris beoordeelde op 2017-12-31

Snelle en perfecte levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

ludo indeherberge beoordeelde op 2017-12-22

perfecte levering, correcte prijzen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

Martina Banszerus beoordeelde op 2017-12-11

Verkeerde zending gekregen, mijn zending niet ontvangen. GLS stickers verkeerd opgeplakt, product opnieuw verzonden, volgende ochtend gekregen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

Arie Posthouwer beoordeelde op 2017-12-03

Snelle levering en goed verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

Greet Jonkheim beoordeelde op 2017-12-02

levertijd prima. direct terug gebeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

Jolanda Vellinga beoordeelde op 2017-12-01

Top, vriendelijk attent personeel.
Producten verruild met andere klant. Maar keurig daarna geregeld.
Dus ik geef jullie een 10.

Horrenbouw

Marcel Radstake beoordeelde op 2017-12-01

Snelle reactie op mijn vragen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Horrenbouw

Paul Brouwers beoordeelde op 2017-11-30

bestelling is snel geleverd 2dagen ,betaald met after pay.
ik had zelf een foutje gemaakt in de bestelling is binnen 4 dagen na bestelling al nageleverd
ik kan allen maar zeggen ,prima ervaring.
paul brouwers


Horrenbouw

Maria Verstappen beoordeelde op 2017-11-27

Zeer snelle reactie (zelfs diep in de nacht) nadat ik per ongeluk een foutieve online bestelling had gedaan. Darana snelle afhandeling en bezorging. Echt heel goede service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.