Parkweg 145A

8,7

G de Wit beoordeelde op 2018-02-23

snel en accuraat

Jan Workum beoordeelde op 2018-02-17

Bestelling is snel geleverd. (2 dagen)
Mijn bestelling bestond uit aluminium horrengaas.
Het gaas was opgerold en in papier verpakt wat duidelijk onvoldoende is om in te versturen.
Het rolletje kwam dus flink gedeukt aan.
Het gevolg is dat het gaas niet mooi strak gemonteerd kan worden.
Jammer Horrenbouw!

Metaalgaas kun je beter versturen in een stevige kartonnen koker.

Goed bericht!
Heb van Horrenbouw.nl nieuw gaas aangeboden gekregen, en....ze gaan de verzending van metaal gaas wijzigen zodat, wat mij overkomen is, niet meer gebeurd.
Super Horrenbouw.nl! Zo hoort het.
Kom zeker nog terug. :)

Reactie van Horrenbouw:
Geachte heer Workum,

Het is ons bekend dat dit bij aluminium gaas wel eens kan gebeuren. We zijn bezig hier een oplossing voor te bedenken, door middel van een koker of door middel van oprollen op een stevige rol. Wanneer uw gaas niet bruikbaar is sturen we uiteraard kosteloos nieuw gaas.

Christiane Brizar beoordeelde op 2018-02-17

Snelle verwerking en levering van de bestelde goederen.

Luc Poulussen beoordeelde op 2018-02-08

materiaal ziet stevig uit, leveringstijd is zeker ok. Minpuntje: leveringskosten zijn aan de hoige kant.

William Gerrits beoordeelde op 2018-02-06

perfecte service

J.J. Paulusse beoordeelde op 2018-02-03

Onderdelen besteld en keurig geleverd, mail gekregen dat het via twee vestigingen geleverd zou worden dus top.

Diederik Deinum beoordeelde op 2018-01-27

Heel tevreden .na een paar dagen lag het pakket met gaas al thuis.

Rieka Muller beoordeelde op 2018-01-22

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke factuur.
Alleen de foto van een wit onderdeel op een witte ondergrond is wat minder. Ik dacht nu namelijk dat het dezelfde waren dan die ik had maar het zijn iets andere. ik denk dat ik ze wel kan monteren met een gaatje bij boren.

B Dabre beoordeelde op 2018-01-18

Prima service

Gerard Grootes beoordeelde op 2018-01-14

In bestek zagen van aluminium is niet een klus voor een eenvoudige doe-het-zelver.

Reactie van Horrenbouw:
Geachte heer Grootes,

U heeft zelf de keuze uit verstek zagen of via de 90 graden hoekjes waarbij niet verstek gezaagd hoeft te worden. Die keuze is aan de klant. Echter is het met een verstekbak normaal gesproken erg goed te doen.

Renier Overhof beoordeelde op 2018-01-14

Duidelijke website. Snelle levering via GLS. Montagehandleiding was zeer summier.

Tini Saris beoordeelde op 2017-12-31

Snelle en perfecte levering.

ludo indeherberge beoordeelde op 2017-12-22

perfecte levering, correcte prijzen.

Martina Banszerus beoordeelde op 2017-12-11

Verkeerde zending gekregen, mijn zending niet ontvangen. GLS stickers verkeerd opgeplakt, product opnieuw verzonden, volgende ochtend gekregen

Arie Posthouwer beoordeelde op 2017-12-03

Snelle levering en goed verpakt.

Greet Jonkheim beoordeelde op 2017-12-02

levertijd prima. direct terug gebeld.

Jolanda Vellinga beoordeelde op 2017-12-01

Top, vriendelijk attent personeel.
Producten verruild met andere klant. Maar keurig daarna geregeld.
Dus ik geef jullie een 10.

Marcel Radstake beoordeelde op 2017-12-01

Snelle reactie op mijn vragen.

Paul Brouwers beoordeelde op 2017-11-30

bestelling is snel geleverd 2dagen ,betaald met after pay.
ik had zelf een foutje gemaakt in de bestelling is binnen 4 dagen na bestelling al nageleverd
ik kan allen maar zeggen ,prima ervaring.
paul brouwers

Maria Verstappen beoordeelde op 2017-11-27

Zeer snelle reactie (zelfs diep in de nacht) nadat ik per ongeluk een foutieve online bestelling had gedaan. Darana snelle afhandeling en bezorging. Echt heel goede service.