Neutronstraat 15
9743AM Groningen

8,9

Peter Lit beoordeelde op 2019-07-23

L Moerman beoordeelde op 2019-07-23

Maar vind de verzendkosten 6,75, voor het kleine onderdeel dat best in een envelop door de brievenbus past aardig hoog.
Dat zou anders moeten.

Irene Valk-Bosman beoordeelde op 2019-07-23

Snelle levering en goed verpakt.

Arno Dewaide beoordeelde op 2019-07-23

H. Scherff beoordeelde op 2019-07-23

Warema Paul Cuppens beoordeelde op 2019-07-23

Heel tevreden, vrijdag besteld en maandag al geleverd.

Aad van der Struijs beoordeelde op 2019-07-23

Zeer tevreden. Levering in minder dan 24 uur. Compleet en degelijk verpakt.
Suggestie: bij zwart gaas zou beter zwarte veter geleverd moeten worden

Dirk S. beoordeelde op 2019-07-23

Zeer snelle service, ik had normaal "uitstekend" beoordeelt, maar ik vond de verzendkosten wat aan de hoge kant. (maar misschien ben ik wat verwend door Chinese en andere webwinkels)

Raymond Gras beoordeelde op 2019-07-22

Jack van kooten beoordeelde op 2019-07-22

Ben zeer tevreden met het gaas ( zwart). Binnen een dag geleverd top. Heb er al 2 horren inzitten nog 2 te gaan. Bij een halve hor de roller die brak af. Gelukkig had ik er twee gekregen omdat ik 10 m pees had besteld. Dus nu voorzichtig met de andere. Jongens van horrenbouw ga zo door. Ik zou zeggen mensen je kunt hier alles krijgen op hor gebied goeie kwaliteit en snelle levering. Gr jack.

Erik Poortman beoordeelde op 2019-07-22

Zeer goed geholpen .

Jurgen Lurz beoordeelde op 2019-07-22

Prima prijs en kwaliteit verhouding, snelle levering. Heel erg tevreden

Danny de Gans beoordeelde op 2019-07-22

Prima service, snelle levering.

Wanda De Winter beoordeelde op 2019-07-22

Heel tevreden en snel geleverd

Hans Visser beoordeelde op 2019-07-21

Pierre Daemen beoordeelde op 2019-07-21

prima

dany de schutter beoordeelde op 2019-07-21

Vlotte levering en perfect materiaal

Fred Lugtigheid beoordeelde op 2019-07-21

Sofie Peeters beoordeelde op 2019-07-21