Parkweg 145A

8,8

Gert Boltjes beoordeelde op 2018-09-23

Zeer snel geleverd.

Theo Been beoordeelde op 2018-09-23

Duidelijke website, snelle levering, niet te duur

kees kooman beoordeelde op 2018-09-22

Paar schoonheidsfoutjes komt waarschijnlijk door de matige verpakking. En bij de draaiwartels zijn geen schroefjes bijgeleverd.

Louis van Kampen beoordeelde op 2018-09-22

H.W. van Berkum beoordeelde op 2018-09-22

Horrenbouw had gelukkig de hor magneten die ik zocht. goede bevestiging, vlotte levering

miranda hendriks beoordeelde op 2018-09-22

snellen levering top

Leo Kortenbout beoordeelde op 2018-09-22

D.D. Lootsma beoordeelde op 2018-09-22

Dieter Vanelverdinghe beoordeelde op 2018-09-21

Ludo Fastre beoordeelde op 2018-09-21

Materiaal (alu vliegenhorprofielen)is goed .Alleen waren er 6 deuken in 2 profielen.Gelukkig kunnen laten eruit vallen bij verzagen. Ook waren de 2 gratis inollers voor rubber niet bij de levering .

Luc Soetaert beoordeelde op 2018-09-19

Correcte info, service en levering !!

Agnes Molendijk beoordeelde op 2018-09-19

Martien Van harten beoordeelde op 2018-09-17

Hein Akerboom beoordeelde op 2018-09-17

patricia De Groot beoordeelde op 2018-09-16

Alles correct verlopen, heel tevreden van het product ook!

Erik Scholtus beoordeelde op 2018-09-16

Snelle service en goed product

Frederik van der Meulen beoordeelde op 2018-09-16

Een winkel met een groot assortiment op het gebied van horren. Ik ben zeer tevreden en de service is er goed. Er word snel geleverd en een veilige wijze van betalen, wat erg prettig is. Ik kan Horrenbouw aanbevelen.

Marcel Arendsen beoordeelde op 2018-09-15

Gerard Smook beoordeelde op 2018-09-15

De bestelling is weliswaar in goede orde geleverd, maar je krijgt alleen een melding van horrenbouw dat het pakket verzonden is, maar geen informatie door welke bezorgdienst wordt geleverd en ook geen traceercode. Dat vind ik niet prettig en is niet meer van deze tijd. Uit het briefje in de bus bleek het bovendien bij buren te zijn afgeleverd en dat heeft ook niet mijn voorkeur. De tijd tussen bestelling en daadwerkelijke levering was ongeveer een week. Dat is niet snel, maar voldoende voor mij.

Wim Goedhuys beoordeelde op 2018-09-15

Snel, correct en goede informatie over de bestelling en levering.
Tevens zeer vriendelijk afgeleverd.
Een echte aanrader.