Parkweg 145A
9727HB Groningen

8,8

H Dassen beoordeelde op 2018-07-20

Snelle en goede levering.

Suzy Dresselaers beoordeelde op 2018-07-20

Guy Wouters beoordeelde op 2018-07-20

William DE BLIECK beoordeelde op 2018-07-20

De bestelling was heel voorbeeldig !! Vrijdagnamiddag om 16u55 besteld en maandagmorgen om 08u35 aan de deur (in BE) !!
Volledig conform de omschrijving.

Dominiek Diephuis beoordeelde op 2018-07-20

Heel tevreden, bestelling werd snel volg ens afspraak geleverd en ook mijn telefonische vragen werden goed beantwoord.

Marcia Van Wanrooij-roelofsma beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering. Keurig verpakt

Frederik Hoegaerts beoordeelde op 2018-07-20

Correcte webshop.

Daniel beoordeelde op 2018-07-19

Duidelijke website. Je kunt makkelijk vinden wat je nodig hebt. Snelle en keurige levering

Ron Hoekstra beoordeelde op 2018-07-18

Duidelijke website, spullen heel snel in huis.

Roger Prevaes beoordeelde op 2018-07-18

De eerste zending is op onverklaarbare wijze misgelopen, echter door snel handelen van Horrenbouw is het nog op tijd goedgekomen.
Bereikbaarheid en service was goed, ik ben zelfs op zaterdag te woord gestaan.

willem wijnen beoordeelde op 2018-07-17

Goed en goedkoop

Bob Verburg beoordeelde op 2018-07-17

vlot en goed

Pascalle Degreef beoordeelde op 2018-07-17

Teunie Hooghart beoordeelde op 2018-07-17

Prima spullen en snel geleverd.

Guy Adriaensen beoordeelde op 2018-07-16

Snelle en correcte levering, redelijke prijs.

Sven Haenen beoordeelde op 2018-07-16

Ruud Rings beoordeelde op 2018-07-16

Ideale partner voor de handige doe hetzelver. Zeer duidelijke website, inclusief benodigde handleidingen.
Foutieve levering kostenloos gecorrigeerd binnen 2 dagen. Top.

Hans Polman beoordeelde op 2018-07-15

marijke vertongen beoordeelde op 2018-07-15

Heel snelle levering en prima materiaal...!!!

Ad Parmentier beoordeelde op 2018-07-15

Ik had iets bijzonders nodig, aluminium profiel, maar dan onbehandeld. Horrenbouw heeft dat prima voor elkaar gemaakt. Het enige (kleine) minpuntje is dat er op één van de profielen een beschadiging zat. Dat heb ik bij afname niet gezien.