De Ekster 15
8502DB Joure

Alette Vrieling beoordeelde op 2019-03-24

Prettig contacy

Maaike beoordeelde op 2019-03-23

Dit is niet mijn eerste bestelling, altijd uitstekend in orde!
Met zorg ingepakt, met plezier is het uitgepakt😀

Esther van Dokkum beoordeelde op 2019-03-22

Snelle, nette en heel persoonlijke bezorging. Na het plaatsen van de online bestelling word je netjes op de hoogte gehouden van de vordering van de levering. Fijn bedrijf!

N72 beoordeelde op 2019-03-21

Product dat ik bestelde bleek niet op voorraad. Dit wer snel gelled, waarna ik telefonisch contact heb opgenomen. Goed geholpen en goed advies gekregen.

Mel Pauwels beoordeelde op 2019-03-20

Fijne webshop. Indien iets niet op de site staat bestellen ze het graag bij de leverancier voor je. Handgeschreven briefje bij de bestelling maakt het net iets persoonlijker!

Mercedes Valovics beoordeelde op 2019-03-19

Alles Super!

Saskia Duursma beoordeelde op 2019-03-19

Leuke webshop!

Marian de Groot beoordeelde op 2019-03-17

Mijn bestelling is vlot geleverd en keurig verpakt. Maar het leukste vond ik de handgeschreven kaart erbij. Webwinkelen is toch wat onpersoonlijk maar op deze manier niet. Mijn aankoop is voor mijn kleinkinderen bedoeld maar mijn dochter van 25 kan er niet van afblijven, hahaha.

Sharareh Arkesteijn beoordeelde op 2019-03-14

Tevreden

Milou Notten-Bruijnen beoordeelde op 2019-03-14

Wederom erg tevreden, alles snel en vakkundig verstuurd! Super sservice!

Debbie van Velzen beoordeelde op 2019-03-13

Twee keer besteld binnen een paar dagen. Beide bestellingen eerst overlegd met klantenservice omdat ik bijzondere wensen had. Niets was teveel moeite! Elke keer de volgende dag mijn bestelling ontvangen.

Willianne Helfrich beoordeelde op 2019-03-13

Vlotte geleverd!

M Pasterkamp beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering met goede updates per e-mail en natuurlijk mooie producten. Eén artikel was plots overbodig door een gekregen cadeau dus kon gelijk retour maar ook dat ging soepel en met goede communicatie

carola van bladel beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering, goed verpakt en prachtig materiaal! Het taalgebruik vind ik ook leuk 🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️

Jacqueline de Raad beoordeelde op 2019-03-07

Heel tevreden, product snel in huis. Persoonlijk schrijven erbij, uniek.

F. beoordeelde op 2019-03-05

Duidelijke site en snelle levering. Product kon er veel sneller zijn, dan levering via moeder bedrijf. Fijn!

Ans beoordeelde op 2019-03-05

Directe levering
Attent

Maureen beoordeelde op 2019-03-04

Super fijne winkel met lieve en kundige mensen die altijd even met je mee willen denken.

Spulletjes worden keurig verzonden zonder plastic, dat vind ik zelf erg fijn.
Het persoonlijke briefje maakt het een fijne shop ervaring.

Mooi assortiment met duurzaam speelgoed waar wij altijd goed slagen.

Minke Aardema beoordeelde op 2019-02-28

Altijd goede communicatie en prachtige producten.
Viel mijzelf ook weer kind als ik er mee speel met mijn kleinkinderen 😃

Anna Groot beoordeelde op 2019-02-27

Heel tevrede!