De Ekster 15
8502DB Joure

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Koimans beoordeelde op 2018-11-17

Fijn aan mij persoonlijk gericht berichtje erbij. Heel plezierig om zo een pakje te ontvangen.

Paul W. beoordeelde op 2018-11-16

een geweldige online speelgoedwinkel met mooie spullen, goed advies, prima en vriendelijke klantenservice en snell levering, Kortom een 1o

Roos Vlasblom beoordeelde op 2018-11-15

Geweldige leuke site, mooie materialen en fantasie prikkelend speelgoed. Snelle leuke service.

Akkerins Veenstra beoordeelde op 2018-11-11

Erg tevreden! Snel en netjes geleverd. Met een persoonlijk bedankje. Vind ik altijd leuk! Zoveel leuk spul!

Sanne Reitsema beoordeelde op 2018-11-08

Ruim assortiment aan houten speelgoed met topmerken en ook iets minder bekende merken. Wij hebben ons zoontje al heel blij gemaakt met speelgoed van houtenplezier!

Goede kwaliteit-prijsverhouding, fijne service en snelle levering. Gemakkelijk wanneer je zelf geen tijd hebt om naar de winkel te gaan. Top!

Wendy van der Meer beoordeelde op 2018-11-07

Super fijne webpagina en snelle levering.
Mooi en netjes verpakt met een leuk hand geschreven briefje.

Eline beoordeelde op 2018-11-05

Ik ben heel tevreden over de service. De volgende dag had ik het al in huis. Super!

Marijke beoordeelde op 2018-11-05

Goede service, al mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord. Bestelling snel in huis. Erg mooie producten, een aanrader!

Enith de Vries beoordeelde op 2018-11-04

Goed verpakt, snel verzonden! En leuk een persoonlijk schrijven erbij.

Kratia Heemstra beoordeelde op 2018-11-04

Duidelijke website, snelle levering, prima kwaliteit!

Tryntsje Zwaagstra beoordeelde op 2018-11-03

Bestelling werd de eerstvolgende dag al verzonden, dus had het snel in huis.

Jack Wustrow beoordeelde op 2018-11-01

Na bestelling, heel snel geleverd. en in normale verpakking. Niet van verschrikkelijke grote dozen zoals bij anderen

Johan Brouwers beoordeelde op 2018-10-31

Een Wobbel besteld op 25 oktober, met als actie een kleine mini wobbel. De wobbel werd keurig 26 oktober geleverd. Ook top: verzoek was om een afwijkende mini wobbel (qua kleur) te leveren en de grote wobbel leuk in te pakken / versieren. Beide verzoeken zijn volledig waargemaakt heel leuk en creatief versierd en de mini wobbel in de gewenste kleur. Met een leuk geschreven briefje. Kortom een zaak die net dat stapje meer zet! Ga zo door, jullie staan inmiddels bij mijn favorieten.

Yvonne beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering met een handgeschreven persoonlijk briefje erbij én een leuk boekje over de bestelde materialen. Daar word je blij van.

Eline beoordeelde op 2018-10-24

Zeer goede communicatie over product dat mogelijk niet op tijd geleverd kon worden.

M Schopperss beoordeelde op 2018-10-23

mooi speelgoed, snel geleverd

Jannette Miedema-de Boer beoordeelde op 2018-10-22

Erg klantgericht, en klantvriendelijk en goede service ;-)

HT beoordeelde op 2018-10-20

Excellent customer service and fast shipping.

Liselotte Schellekens beoordeelde op 2018-10-16

Zeer klantgericht, persoonlijke benadering!

wiebren miedema beoordeelde op 2018-10-08

goed verpakt, kaartje met een persoonlijke groet, dan ben je zeet tevreden.