De Ekster 15
8502DB Joure

Chantal Janssen beoordeelde op 2019-09-19

Rieke Westerveld beoordeelde op 2019-09-18

Ik ben heel blij met Hout en Plezier! Er was een probleempje en dat hebben ze zó goed en snel opgelost! Ze denken écht met je mee!

Kees Boudewijns beoordeelde op 2019-09-16

De bestelling was de dag erna in huis (zoals ook was beloofd) en de producten waren goed verpakt en zoals verwacht. Zelfs nog een handgeschreven bedankje erbij, leuke "touch".

Marije Joosse beoordeelde op 2019-09-16

Zo veel leuks te koop! Duurzaam verpakt door dozen te hergebruiken. En een leuk handgeschreven kaartje bij de bestelling. Fijne shop!

Sarah Neirynck beoordeelde op 2019-09-16

Zeer leuke actie op facebook gecombineerd met mooi tijdloos speelgoed uit de webwinkel. Kindjes hebben er al supermooi mee gespeeld! Tevreden zoals altijd!

Marieke de Kok - Sterenborg beoordeelde op 2019-09-16

Heel tevreden over webshop en snelle levering. Was een exemplaar niet direct leverbaar. Medewerker heeft meegedacht in oplossingen en heeft mij zeer vriendelijk te woord gestaan! Prachtig assortiment, kortom een echte aanrader!

Gina Schijven beoordeelde op 2019-09-14

Ninke Donkers beoordeelde op 2019-09-14

Anneleen Hermans beoordeelde op 2019-09-14

Mirinda Reijnen beoordeelde op 2019-09-14

ontzettend mooi speelgoed, onbeschadigd en voorzien van een persoonlijke boodschap! Daar worden onze hartjes warm van!

Marijke Sluijters beoordeelde op 2019-09-14

Mooi speelgoed, vriendelijk mailcontact en zeer snelle levering!

Lina Castillo beoordeelde op 2019-09-13

Perfect! snel verzending :)

Marlijne Opdam beoordeelde op 2019-09-12

Makkelijke website om order te plaatsen, werd ook ontzettend snel geleverd. Het kapstokje met naam is precies zoals op de foto en beschrijving, ben er blij mee.

Jolanda van der Weide beoordeelde op 2019-09-10

MJM Scherders beoordeelde op 2019-09-09

Uitstekende vlotte verzending, mooi speelgoed! Erg leuk vond ik het handgeschreven briefje erbij!! In deze tijd vind ik dat heel byzonder!

Reactie van Hout & Plezier:
Bedankt voor je mooie beoordeling! Heel veel plezier van het moois!

Nienke van de Poll beoordeelde op 2019-09-09

Joni Fiering beoordeelde op 2019-09-08

Mooi product en snelle levering

Elsbeth Hoekstra beoordeelde op 2019-09-07

Fijne webshop! Mooie producten waar ik erg blij van word. Goede kwaliteit en snelle verzending.

Alissa Kraal beoordeelde op 2019-09-07

Marga Scheepers beoordeelde op 2019-09-07