St. Jacobsdrift 17
9981KR Uithuizen

Machiel Henken beoordeelde op 2019-04-09

fijn horloge , snel geleverd

Remco beoordeelde op 2019-04-03

Zeer mooi kwalitatief product! Snel in huis. Bedankt!

RH beoordeelde op 2019-04-02

Uitstekende kwaliteit, degelijke verpakking en supersnelle levering.

Martijn Bax beoordeelde op 2019-03-24

Houtenhorloges leverde het juiste product op het aangekondigde moment. Heel fijn. Je kunt dit horloge bijvoorbeeld ook krijgen op Bol.com. Maar met Bol heb ik nu al een paar keer gedoe gehad met cadeaubonnen, verkeerde leveringen; heel vervelend. Dit ging gewoon goed. Lekker!
Martijn

Sarah Vliet beoordeelde op 2019-02-26

Snel binnen, mooi product

Linda Hofman beoordeelde op 2019-01-29

Supersnelle levering šŸ¤—

Mel beoordeelde op 2019-01-01

Ik ben zeer tevreden met houten horloge.
Snelle levering en mooi kwaliteit.
En er groeit nou een een nieuw leven mooie boom.
Wat nog meer voor zuurstof zal gaan zorgen.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-19

Prima snelle levering

John Rijsdijk beoordeelde op 2018-12-18

Prachtig horloge! Een vraag: als het bandje versleten is waar kan ik terecht voor een nieuwe? Zijn er dealers in de buurt van postcode 2673 ?

Reactie van Houtenhorloge.nl:
Bedankt voor uw reactie! Voor een nieuw bandje kunt u altijd bij ons terecht of een ander online verkooppunt. Veel plezier met het horloge!

Lex Harman beoordeelde op 2018-06-26

Redelijk snelle levering. Goed en mooi product maar geen beschrijving/handleiding.