Gestelsestraat 80
040 212 75 66
KvK 17120783

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Anoniem beoordeelde op 2017-10-12

Zeer tevreden over de producten en de mooie manier waarop de producten worden verpakt.

Jessica beoordeelde op 2017-10-11

Deskundig advies, snelle levering en altijd met ontzettend veel zorg verpakt en verstuurd!

Dank je wel Jessica voor je fijne reactie. 😊

Sarah Verploegen beoordeelde op 2017-10-10

Heel tevreden. Luxe uitstraling en service.

Dank je wel Sarah😊

Stella beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering, dag later al binnen, altijd leuk verpakt met een lekker geurkaarsje en proefjes. Bij vragen vaak dezelfde dag nog antwoord; kortom TOP !

Dank je wel Stella voor je positieve reactie 😊

Tina Swart beoordeelde op 2017-09-28

Heel te vreden! altijd goed verzorgd en snelle levering.
En ook heel prettig de korting van 15% en de lieve groet.

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Dank je wel Tina voor je reactie😊

Anne Marie beoordeelde op 2017-09-21

Bestelling altijd snel geleverd.
Altijd een persoonlijke handgeschreven boodschap ingesloten en een klein presentje.

Dank je wel Anne Marie voor je vijf sterren πŸ˜„

Mevr, beoordeelde op 2017-09-21

Alles perfect je word echt als klant ontvangen en dan de afwerking schattig met een kaart en klein cadeautje

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Dank je voor deze positieve reactie 😊

Cobie beoordeelde op 2017-09-18

Snelle levering en leuke attentie bij de bestelling.
Goed advies naar aanleiding van een huidprobleem en prima service van Mireille door samples toe te sturen.Top!!

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Dank je wel Cobie voor je reactie.

Esther Schultz-Visser beoordeelde op 2017-09-09

Heel tevreden over Huidverzorging Mireille; snelle levering, de pakketjes worden met aandacht ingepakt met leuke attenties en een persoonlijk geschreven kaartje erbij.

Dank je wel Esther voor je reactie 😊

P beoordeelde op 2017-09-08

Ik ben erg tevreden over de webshop! Snelle levering en ze zijn erg royaal met hun proefmonsters die ook bruikbaar zijn! Ze hebben ook regelmatig leuke acties!

Marieke beoordeelde op 2017-09-08

Super service. Snel in huis en je wordt altijd goed geïnformeerd. Mooi verpakt en altijd een cadeautje bij je bestelling. Ook met vragen kan je altijd bij haar terecht.

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Dank je wel voor je positieve reactie 😊

Loes beoordeelde op 2017-09-08

Een top webwinkel!! Super Goede service, kei leuke producten en altijd erg leuk ingepakt met 'n kleinigheidje! :) kortom: een feestje om (voor jezelf) te bestellen!!

Dank je wel Loes voor de reactie 😊

Jori beoordeelde op 2017-09-08

Snelle levering, mooi ingepakt en altijd een presentje bij je bestelling.

Dank je wel Jori voor je reactie. 😊

Astrid beoordeelde op 2017-09-08

Altijd een feestje om een pakketje te ontvangen.

Bedankt Astrid

Manon Kersten beoordeelde op 2017-09-08

Ik bestel al enige tijd mijn huidverzorging bij Mireille. Ik kan niets anders verzinnen dan TOP!
Goede levering, snelle levering, goede communicatie mocht er een product worden nageleverd oid. Naast dit alles! Is het binnen krijgen van je bestelde pakketje een feestje! Mireille pakt het zo ontzettend leuk in, je geeft je zelf een cadeau! Daarnaast altijd leuke samples, veel te gek soms! Enorme waardering voor de producten die je bij haar besteld. Nu het allerleukste, een
handgeschreven kaartje!! Geweldig!

Dank je wel Manon voor deze super lieve reactie. 😊

Kim B. beoordeelde op 2017-09-08

Bestellingen worden altijd snel geleverd en als dit om een bepaalde reden niet zo is wordt dit ook altijd netjes gemeld. Verder worden bestelling goed verpakt en prachtig ingepakt. Het is bijna een cadeautje om uit te pakken. Hele fijne webshop!

Dank je wel Kim 😊

Jessica beoordeelde op 2017-08-25

Gisteren besteld en vandaag al binnen.Super service en altijd een cadeautje en sampletjes.Was weer een feestje om te mogen uitpakken.Altijd een kaartje er bij.Ben super tevreden.

Dank je wel Jessica 😊

Danielle Slierendrecht beoordeelde op 2017-07-28

Heel tevreden, de volgende dag geleverd en heel leuk verpakt met altijd een wat monstertjes om te proberen.

Dank je wel Danielle.

J.Y. den Breejen beoordeelde op 2017-07-27

Geweldige service!

Thanx !

Gwen beoordeelde op 2017-07-27

De I ♥ Myself box overtrof mijn verwachtingen, heel persoonlijk en echt een supercadeau (voor mezelf :))!

Dank je wel Gwen😊