Huidverzorging Mireille

Huidverzorging Mireille

Huidverzorgingsinstituut Mireille staat voor ultieme huidverzorging en advies. In onze salon kun je komen genieten van de ontspannende en huidverbeterende behandelingen van Cenzaa, Dermalogica, Payot of IK Skin Perfection. Voor perfecte verzorgde handen, voeten en nagels gebruiken wij de producten van Alessandro.

Via onze WEBSHOP willen wij iedereen laten kennis maken met onze geweldige producten op het gebied van huidverzorging, wellness en lifestyle.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017