Gestelsestraat 80
5582 HK Aalst-Waalre
040 212 75 66
KvK 17120783

Johanna beoordeelde op 2018-05-23

Verzorgd, snel en attent.

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Bedankt voor de 5 sterren.

ursula van buijtenen beoordeelde op 2018-05-18

Bestellen online ging makkelijk, redelijk snelle bezorging. Nog een handgeschreven kaartje in het pakketje en een klein presentje. Prima service!

Bedankt voor je beoordeling

Caroline de Haas beoordeelde op 2018-05-15

Ik had de i love myself box gekocht voor mijn moeder. Het werd bij haar thuis bezorgd. Mooi ingepakt lief briefje erbij en producten waar je echt wat aan hebt.

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Caroline, bedankt voor de 5 sterren.

Dewi van Dongen beoordeelde op 2018-05-12

Heel tevreden over de bestelling. Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail, en je krijgt bericht als het pakket klaar staat :)

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Bedankt voor de 5 sterren Dewi.

Monique Muller-Kroeke beoordeelde op 2018-05-12

Heel tevreden . Snel geleverd en er wordt veel aandacht besteed aan het pakketje .

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Monique, bedankt voor je beoordeling.

Lieke van den Eijnden beoordeelde op 2018-05-12

Ik had een leuke i love my self box besteld voor een vriendin . Super leuk kado met leuke producten erin. Aanrader!

Yolanda Poldervaart beoordeelde op 2018-05-07

Snelle levering en altijd leuk ingepakt. Bij vragen word je super goed geholpen.

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Jolanda bedankt voor je 5 sterren.

Angelique de Veer beoordeelde op 2018-05-07

Overzichtelijke website met mooie artikelen, bestellen is heel makkelijk en ze geeft fijne kortingen. Levering gaat heel snel en je krijgt altijd een kaartje waar Mireille persoonlijk iets heeft opgeschreven. En geen standaard tekst maar echt is speciaal voor jou. Dat soort dingen zorgen ervoor dat je als klant graag bij haar koopt! Helaas woont ze net iets te ver weg voor een schoonheidsbehandeling anders had ik daar ook graag eens gebruik van gemaakt.

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Angelique bedankt voor je 5 sterren.

Fan van Mireille beoordeelde op 2018-05-07

Voor het eerst een bestelling geplaatst met 15% kortingen gratis verzenden. Wat een feestje om te krijgen! Netjes ingepakt in vrolijke kleuren, een persoonlijk kaartje en als extra 2 kaarsjes en een tester van een douche gel. Na een vraag via de mail netjes antwoord terug gekregen. Kortom heel tevreden en zal zeker mensen deze site aanraden. Mireille ga zo door!

Dank je wel beste fan 😊

Esther Schultz-Visser beoordeelde op 2018-05-05

Altijd tevreden als ik wat besteld heb. Persoonlijk en snel.

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Bedankt voor de 5 sterren Esther.

Tella Koopman beoordeelde op 2018-05-01

Hallo Mireille, dank je wel voor de snelle levering en de gevraagde samples, ik ben er heel blij mee!
Het is altijd een plezier om een pakket van jouw open te maken want er zit altijd iets leuks bij!
Tella

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Tella, bedankt voor je 5 sterren 😊.

Ilse Van Bruggen beoordeelde op 2018-04-20

Perfect contact
En prima levering en verzorging

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Bedankt, Ilse voor de 5 sterren.

Caroline Groeneveld beoordeelde op 2018-04-20

Snel geleverd en zo feestelijk ingepakt, mét een persoonlijk tintje. Top!

Caroline, bedankt voor de 5 sterren 😊

Roos Barneveld beoordeelde op 2018-04-17

Ik wordt altijd vrolijk als ik het pakje mag ontvangen van Mireille

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Roos, bedankt voor je beoordeling.😊

Dorien van den Hout beoordeelde op 2018-04-16

Heel tevreden

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Bedankt voor de 5 sterren Dorien.

Petri van Tienhoven beoordeelde op 2018-04-16

Snelle levering!
En de bestelling is Altijd een kadootje! Ze verpakt het super leuk en zeker één van de redenen dat ik altijd bij haar bestel.

Bedankt voor de beoordeling Petri. 😊

J.M.Maat beoordeelde op 2018-04-14

Dank je wel voor het snelle versturen van mijn bestelling.Prachtig ingepakt met iets extra's.Super bedankt

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Jessica, bedankt voor de 5 sterren.

Marjolijn beoordeelde op 2018-04-11

Met enige regelmaat plaats ik een bestelling bij Huidverzorging Mireille. Het bestelproces loopt soepel, waarna de bestelling met grote zorgvuldigheid wordt ingepakt en verzonden. De bij de bestelling toegevoegde sample/cadeautje en het persoonlijk geschreven kaartje waardeer ik zeer. Aanrader om hier een bestelling te plaatsen.

Bedankt Marjolijn voor de 5 sterren 😊

Nikky Garcia beoordeelde op 2018-04-10

Wederom super service, het pakketje mag ik vandaag in ontvangst nemen als het goed is. Maar snel opgestuurd en weer goed geholpen.

Reactie van Huidverzorging Mireille:
Nikky, bedankt voor de vijf sterren😊

Danielle beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering en leuk verpakt!

Bedankt voor de 5 sterren Danielle