Gestelsestraat 80
5582 HK Aalst-Waalre
040 212 75 66
KvK 17120783

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Danielle Slierendrecht beoordeelde op 2017-07-28

Heel tevreden, de volgende dag geleverd en heel leuk verpakt met altijd een wat monstertjes om te proberen.

Dank je wel Danielle.

J.Y. den Breejen beoordeelde op 2017-07-27

Geweldige service!

Thanx !

Gwen beoordeelde op 2017-07-27

De I ♥ Myself box overtrof mijn verwachtingen, heel persoonlijk en echt een supercadeau (voor mezelf :))!

Dank je wel Gwen😊