Ruiske 4
5507LX Veldhoven
0640820720

Faye Hillebrand beoordeelde op 2019-04-01

Hele fijne persoonlijke behandeling. En super snel!

D. beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering van gewonnen oorbelletjes. Afgelopen donderdag gewonnen en vandaag al in huis!

Marieke Langelaan beoordeelde op 2019-03-08

Vorige week oorbellen besteld, meerdere setjes. Kreeg een mail uit het niets, dat er geld retour gestort zou worden.. Gemaild waarom, bleek dat er iets dus niet op voorraad was, was netter geweest dat ze dat ook in de mail hadden vermeld, bij het retourstorten. Het zou maandag niet worden geleverd, want dat wordt er niet bezorgd, het is nu vrijdag en we wachten nog steeds op de levering... Als ik zaterdag nog steeds geen levering heb gehad, is het een week later.. dus de snelle levering slaat nergens op. Heb ook nog geen bericht gehad wat er aan wordt gedaan, ook geen geld retour, dus het is nog onderweg???

Reactie van Hupje.com:
We hebben twee setjes clipoorbellen verstuurd op 2 maart jl. om 11.00 uur. Naar het adres, zoals opgegeven in de bestelling. 1 setje was niet leverbaar, omdat we deze niet op voorraad hadden. Daarom is het bedrag direct retour geboekt van dit setje. Omdat is gekozen voor brievenbuspost, is een track en trace niet mogelijk (dat is bij pakketpost keuze wel het geval). We vinden het heel vervelend. Team Hupje.com

Tiny van Trijp beoordeelde op 2019-02-10

snelle levering, en geweldig dat er bij elk paar 2 setjes sloten zitten

Louvet beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering!

Veerle Sleegers-Sanderink beoordeelde op 2019-01-30

Prachtige oorbellen, snel geleverd en feestelijk verpakt

B. den Boer beoordeelde op 2019-01-29

Mijn advies: NIETS BIJ ZE BESTELLEN;
Twee setjes kinderoorbellen besteld. Op de foto's op hun site zag het er allemaal groot, duidelijk en leuk uit, maar in werkelijkheid waren ze PIEPKLEIN.
Die foto's waren echt een verdraaiing van de werkelijkheid.
Je moet echt een vergrootglas nemen om te kunnen zien wat het moet voorstellen.
Retour nemen doen ze niet aan, ze schermen zich achter hygiëne, zou in de kleine lettertjes staan.
Slaat echt nergens op: ik heb ze niet eens uit het doosje gehaald en meteen het retour gemeld, maar ze doen net of ze gek zijn.
Kortom: onprofessionele, absoluut niet klantvriendelijke ballentent !!!

kwakkenbos beoordeelde op 2019-01-15

Bestelling voldeed aan de verwachting, werd snel en goed verzorgd geleverd.

B. Hoche beoordeelde op 2019-01-14

Mijn dochter is weer heel blij met de oorbellen. Ook het verrassingapakket was heel leuk.

Vanbeveren Eveline beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering, mooie artikelen

Vivian Berends beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden, een dag later alles in huis. Netjes verpakt, goed materiaal.

Patries beoordeelde op 2019-01-09

Ik had mee gedaan aan een like en win actie voor mijn dochter en we hebben een super mooie unicorn armband gewonnen met naam. Mijn dochter is er super blij mee! Een super leuke actie maar ook service!!!! Binnen 2 dagen was de armband al binnen. Dank jullie wel.

Sylvie Corveleyn beoordeelde op 2018-12-28

Snelle service en prachtige resultaat

Kelly Bogaerts beoordeelde op 2018-12-28

Zeer goede service.

De Clercq Romina beoordeelde op 2018-12-23

Heel tevreden, heeft wel langer geduurd eer ik het heb ontvangen, maar komt nu wel door de kerstperiode.

Verkiel beoordeelde op 2018-12-23

Snel geleverd goede service

Karen Vandenberghe beoordeelde op 2018-12-20

Heel blij, mooi resultaat

Delphine Devriendt beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering. Leuk doosje. Extra siliconen dopjes, altijd handig bij kleine kinderen. Super tevreden hier.

Joke de Ruiter beoordeelde op 2018-12-18

Ik had er iets meer van verwacht , het is wel heel erg klein maar ik hoop dat het sterk genoeg is voor een kind en dat het niet snel kapot gaat .

Stevens Cindy beoordeelde op 2018-12-17

Snelle levering, mooie juweeltjes en prijs kwaliteit dik ok.