Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Hupje.com

Ruiske 4
5507LX Veldhoven
0640820720
KvK 65469585

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Hupje.com

Gemiddelde beoordeling

9,5

897 beoordelingen

Beoordeling van klanten

96%

3%

1%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 317 9,7
2018
Hupje.com

Danielle Bodde beoordeelde op 2018-10-17

Snelle levering, goed en mooi verpakt. Erg leuke oorbellen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

W De Vries beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering, goede kwaliteit oorbellen en in het echt zelfs mooier als op de site. Erg blij mee!!

Hupje.com

Van oudheusden beoordeelde op 2018-10-16

Ook toen de verwachte bezorging wat later werd ben ik steeds goed op de hoogte gehouden. Zelfs nog wat leuks gekregen voor de vertraging. Super nette service en snelle reactie! Verder netjes verpakt en bezorgd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Maaike Van Den Bosch beoordeelde op 2018-10-16

Tevreden goede communicatie oorbellen werden wat later geleverd door leverancier maar dat werd gelijk gemeld via mail.
Snel geleverd erna.

Hupje.com

Mulder beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering goede producten goede communicatie.

Hupje.com

Van Landeghem beoordeelde op 2018-10-15

Ondanks verwittiging dat levering naar België iets langer kon duren was het er al zeer snel!! Alles prima in orde

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Vicky Coekaerts beoordeelde op 2018-10-12

Tevreden van mijn bestelling. Wat gaat ons dochtertje blij zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Sofie De Weirdt beoordeelde op 2018-10-11

Snelle service, mooie oorbellen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Tinneke beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering - producten volgen verwachting

Hupje.com

S. Paters beoordeelde op 2018-10-10

Goede kwaliteit! Erg tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Y Jurgens beoordeelde op 2018-10-08

Goed omdat wat dan ook je altijd alert moet blijven op de toekomst

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

de smet evelien beoordeelde op 2018-10-08

Heel tevreden en supermooie oorbelletjes. Heel goed dat er extra sluitingen bij de oorbellen waren .ik koop er zeker nog eens bij jullie

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

D.G. Haasen beoordeelde op 2018-10-08

op maandag laat in de middag besteld en op dinsdag waren de oorbelletjes al binnen! superblij want op woensdagochtend waren er schoolfoto's.
ook deze oorbelletjes waren in het echt weer veel mooier dan op de foto! superblij met de nieuwe oorbelletjes

Hupje.com

Naomi Wijers beoordeelde op 2018-10-08

Goede service, snel in huis!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Audrey Leeuwenburg beoordeelde op 2018-10-05

Het verzenden vergde een beetje tijd en het graveren van de ketting is een beetje rommelig maar de rest is in overeenstemming met mijn verwachtingen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Tiny van Trijp beoordeelde op 2018-10-03

mooi doosje alles netjes verpakt en supersnel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Deschietere Karina beoordeelde op 2018-09-28

Ik heb 14 dagen moete wachten om iets te ontvangen. Na gemaild te hebben werd er gewoon niet meer geantwoord.🤷‍♀️


Reactie van Hupje.com:
Beste Karina,

We hebben twee keer mailcontact gehad. In het eerste bericht vragen we u om even af te wachten. Onderstaand bericht is van 27 september jl. Hier bieden we u aan een nieuw setje te sturen. Gelukkig is zending 1 (door ons verstuurd op 16 september per brievenbuspost van Ned naar Belgie) nu aangekomen. Aan de postzegel ziet u dat het bij ons op de 16e is verstuurd. Helaas is het dan blijkbaar onderweg 'blijven hangen'. Hier hebben wij bij keuze brievenbuspost helaas geen invloed op, maar we bieden bij kwijtraken altijd een oplossing. Bij keuze pakketpost is er overigens altijd een track & trace incl. verzekering het is helaas wel een duurdere optie ...

Judith, juwelier Hupje.com

> Op 27 sep. 2018 om 08:34 heeft Team Hupje het volgende geschreven:
>
> Beste Karina,
>
> Wat ontzettend vervelend, vooral ook omdat ze zijn verstuurd. U heeft gekozen voor brievenbus post dus het pakket is helaas niet traceerbaar. We zullen vrijdag, dan is de gravure zetter er weer nieuwe setjes moeten maken. Wilt u dan weer per brievenbus post? Met pakket post 8,95 is er wel een traceer code.
>
> Met hartelijke groet,
> Judith
> Online juwelier Hupje.com
Hupje.com

Dorien Peters beoordeelde op 2018-09-28

Heel mooi en schattig armbandje weet niet hoe ik er een foto bij kan plaatsen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Bos beoordeelde op 2018-09-26

Heel tevreden. Snelle levering!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Hupje.com

Ploegmakers beoordeelde op 2018-09-24

Besteld en twee dagen later al in huis. Erg leuk unicorn oorbelletjes en kettinkje.Hopelijk vind het dochtertje van mijn zus ze net zo leuk als ikzelf 🦄.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.