Ruiske 4
5507LX Veldhoven
0640820720

Danielle Bodde beoordeelde op 2018-10-17

Snelle levering, goed en mooi verpakt. Erg leuke oorbellen

W De Vries beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering, goede kwaliteit oorbellen en in het echt zelfs mooier als op de site. Erg blij mee!!

Van oudheusden beoordeelde op 2018-10-16

Ook toen de verwachte bezorging wat later werd ben ik steeds goed op de hoogte gehouden. Zelfs nog wat leuks gekregen voor de vertraging. Super nette service en snelle reactie! Verder netjes verpakt en bezorgd.

Maaike Van Den Bosch beoordeelde op 2018-10-16

Tevreden goede communicatie oorbellen werden wat later geleverd door leverancier maar dat werd gelijk gemeld via mail.
Snel geleverd erna.

Mulder beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering goede producten goede communicatie.

Van Landeghem beoordeelde op 2018-10-15

Ondanks verwittiging dat levering naar België iets langer kon duren was het er al zeer snel!! Alles prima in orde

Vicky Coekaerts beoordeelde op 2018-10-12

Tevreden van mijn bestelling. Wat gaat ons dochtertje blij zijn.

Sofie De Weirdt beoordeelde op 2018-10-11

Snelle service, mooie oorbellen

Tinneke beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering - producten volgen verwachting

S. Paters beoordeelde op 2018-10-10

Goede kwaliteit! Erg tevreden.

Y Jurgens beoordeelde op 2018-10-08

Goed omdat wat dan ook je altijd alert moet blijven op de toekomst

de smet evelien beoordeelde op 2018-10-08

Heel tevreden en supermooie oorbelletjes. Heel goed dat er extra sluitingen bij de oorbellen waren .ik koop er zeker nog eens bij jullie

D.G. Haasen beoordeelde op 2018-10-08

op maandag laat in de middag besteld en op dinsdag waren de oorbelletjes al binnen! superblij want op woensdagochtend waren er schoolfoto's.
ook deze oorbelletjes waren in het echt weer veel mooier dan op de foto! superblij met de nieuwe oorbelletjes

Naomi Wijers beoordeelde op 2018-10-08

Goede service, snel in huis!

Audrey Leeuwenburg beoordeelde op 2018-10-05

Het verzenden vergde een beetje tijd en het graveren van de ketting is een beetje rommelig maar de rest is in overeenstemming met mijn verwachtingen.

Tiny van Trijp beoordeelde op 2018-10-03

mooi doosje alles netjes verpakt en supersnel geleverd

Deschietere Karina beoordeelde op 2018-09-28

Ik heb 14 dagen moete wachten om iets te ontvangen. Na gemaild te hebben werd er gewoon niet meer geantwoord.🤷‍♀️

Reactie van Hupje.com:
Beste Karina,

We hebben twee keer mailcontact gehad. In het eerste bericht vragen we u om even af te wachten. Onderstaand bericht is van 27 september jl. Hier bieden we u aan een nieuw setje te sturen. Gelukkig is zending 1 (door ons verstuurd op 16 september per brievenbuspost van Ned naar Belgie) nu aangekomen. Aan de postzegel ziet u dat het bij ons op de 16e is verstuurd. Helaas is het dan blijkbaar onderweg 'blijven hangen'. Hier hebben wij bij keuze brievenbuspost helaas geen invloed op, maar we bieden bij kwijtraken altijd een oplossing. Bij keuze pakketpost is er overigens altijd een track & trace incl. verzekering het is helaas wel een duurdere optie ...

Judith, juwelier Hupje.com

> Op 27 sep. 2018 om 08:34 heeft Team Hupje het volgende geschreven:
> Beste Karina,
> Wat ontzettend vervelend, vooral ook omdat ze zijn verstuurd. U heeft gekozen voor brievenbus post dus het pakket is helaas niet traceerbaar. We zullen vrijdag, dan is de gravure zetter er weer nieuwe setjes moeten maken. Wilt u dan weer per brievenbus post? Met pakket post 8,95 is er wel een traceer code.
> Met hartelijke groet,
> Judith
> Online juwelier Hupje.com

Dorien Peters beoordeelde op 2018-09-28

Heel mooi en schattig armbandje weet niet hoe ik er een foto bij kan plaatsen

Bos beoordeelde op 2018-09-26

Heel tevreden. Snelle levering!!

Ploegmakers beoordeelde op 2018-09-24

Besteld en twee dagen later al in huis. Erg leuk unicorn oorbelletjes en kettinkje.Hopelijk vind het dochtertje van mijn zus ze net zo leuk als ikzelf 🦄.