Odapark 6
6021 EC Budel

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,9

Jan Iding beoordeelde op 2019-06-23

Gemakkelijk te bestellen. Snel klaar. Resultaat is uitstekend, precies zoals op de foto. Hebben het zelf o

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt voor uw super mooie beoordeling, wij zij blij om te horen dat u gelukkig bent met uw bestelling.

marcel Aelterman beoordeelde op 2019-06-23

Gre Ottens beoordeelde op 2019-06-22

Besteld en volgende dag in huis
Dus lekkersnel

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt voor uw beoordeling, wij zij blij om te horen dat u gelukkig bent met uw bestelling.

Kaylee Dovianus beoordeelde op 2019-06-21

Charlotte Barten beoordeelde op 2019-06-17

Top service! Dag na bestelling al in huis

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt voor uw super mooie beoordeling, het is erg gewaardeerd,

Niel De Cuyper beoordeelde op 2019-06-14

Sylvia van de Steenoven beoordeelde op 2019-06-14

C. van Sprang beoordeelde op 2019-06-13

ziet er leuk uit om te gebruiken voor het voltrekken van huwelijken.

Anita Koenrades beoordeelde op 2019-06-12

Had een ringendoosje besteld ...mooi doosje ...kwam helaas kapot aan ..MAAR huwelijks accessoires heeft dit UITSTEKEND opgelost Door het gehele aankoopbedrag terug te storten ...Dus al met al ben ik toch een tevreden klant want ben heel netjes en snel geholpen binnen een ochtend was mijn klacht behandeld en opgelost!

Glenn Vlegaard beoordeelde op 2019-06-10

Clementine De Boeck beoordeelde op 2019-06-10

Karen Joriskes beoordeelde op 2019-06-09

HENRI WILLEKENS beoordeelde op 2019-06-07

Alles naar wens en zeer mooi verpakt wat wil je nog meer groetjes

roswhita baks beoordeelde op 2019-06-04

Ik ben tevreden. De producten waren netjes verpakt. Het duurde alleen wel even voordat het binnen was

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te plaatsen.
U vond dat het wel even duurde voordat u uw bestelling had ontvangen. Uw bestelling had u vrijdag avond geplaatst, zaterdag ochtend was uw bestelling opgestuurd, zondag en maandag werken de pakketbezorgers niet, dinsdag had u uw bestelling in huis, sneller kan het eigenlijk niet.
mvg team Huwelijks Accessoires.

Linda Van der Hul beoordeelde op 2019-06-03

leuke, gebruiksvriendelijke website
snelle levering
goed verpakt

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te plaatsen, fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw bestelling,

Raffaela Wesselink beoordeelde op 2019-06-01

Snel ontvangen en ziet er super uit!

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te plaatsen, het is erg gewaardeerd. Het is heel fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw bestelling,

Marcerl Buschbach beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden. Na telefonisch contact heb ik vrijdag de producten besteld en zaterdag had ik het in huis! De producten zagen er top uit!

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt voor uw mooie beoordeling, het is fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw bestelling,

Martin van Zoest beoordeelde op 2019-05-21

Ziet er mooi uit en snelle levering

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te plaatsen, het is fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw bestelling,

S.r van Lent beoordeelde op 2019-05-20

Erg tevreden alleen persoonlijk tegenvaller in de zin had het iets kleiner verwacht maar verder een mooi product en verder happy mee voor me huwelijkaanzoekšŸ˜Š

Reactie van Huwelijks Accessoires:
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te plaatsen, het is erg gewaardeerd, hopelijk zien wij jullie terug voor de bruiloft accessoires,

Irina Braun beoordeelde op 2019-05-19