Krammer 8
3232HE Brielle

Marja beoordeelde op 2017-06-21

Eergisteren bestelling gedaan, vandaag al binnen. Topservice en ook nog eens een leuke korting.

Nicolette beoordeelde op 2017-06-07

De levering was erg snel. Top! Ik had een BOHO bikini besteld. Helaas, is het verkeerde bikinitopje geleverd. Dat is wat mij betreft geen probleem en kan gebeuren. Echter wacht ik nu al bijna een week op antwoord voor het omruilen van mijn bikini topje. Op de geleverde dag heb ik gelijk meerdere malen gebeld in de hoop dat we dit snel kunnen oplossen. Helaas blijkt het telefoonnummer op de website niet in gebruik, ook via Skype geen gehoor. Toen heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of zij mij willen bellen. Hier heb ik ook twee dagen op antwoord gewacht. De tweede dag heb ik telefonisch contact gehad via een telefoonnummer van BlueLemon dat ik zelf via internet vond. Toen 's avonds een mailtje gehad met excuses dat het een hectische dag was, en de vraag welk onderdeel verkeerd bezorgd was. We zijn nu 7 dagen sinds levering en tot op heden nog geen reactie met oplossing voor het verkeerd geleverde bikinitopje. Dit maakt mij twijfelend over de service die op de website zo goed benoemd wordt. Ik hoop dat dit een uitzondering is. Qua levering en bestelproces dus prima. Service, matig.

Madelon Claus beoordeelde op 2017-03-18

Snelle service! Aardige en vriendelijke benadering!
Ben zeer tevreden.
Zal daardoor zeker snel weer iets bestellen!

Mo Hajou beoordeelde op 2017-03-06

top winkel erg vriendelijk en snelle levering

Veronique Van der Steuijt beoordeelde op 2017-02-28

Snelle levering!

Mary Deken beoordeelde op 2017-02-25

ik heb een bloes besteld en moet 6.95 verzendkosten betalen verschrikkelijk laatste keer dat ik heb besteld

Reactie van IbizaCorner.nl:
Mary,

Jammer dat je ons een negatieve beoordeling hebt gegeven. Je hebt de volgende bloes besteld: https://www.ibizacorner.nl/bohemian-overjurk-ibiza-strand-wit op 20 februari. Dezelfde dag is dit item per post verzonden naar jou en heb je de 21e ontvangen, met de verzendtijd is niets mis lijkt ons.

Dit item hebben wij een kleine 500 keer verkocht naar uiterste tevredenheid van alle klanten, er is er nog nooit een retour gekomen namelijk. Het is een hoogwaardig kwalitatief artikel welke erg geliefd is op onze webwinkel.

Je geeft aan dat de klantenservice en nazorg slecht is echter hebben wij geen enkel bericht of telefoontje van jou mogen ontvangen. Als je contact met ons opneemt ben je vrij het artikel kosteloos te retourneren waarbij wij jouw volledig bedrag terugstorten gezien wij staan voor onze producten en klantenservice.

We zien je email graag tegemoet en doen er, zoals altijd, alles aan om iedereen uiterst tevreden te stellen.

Esther

Tamar Palmen beoordeelde op 2017-02-23

Prima!

Marina Jongeneelen beoordeelde op 2017-02-23

Snelle levering. Correcte afhandeling

Lindsey van der Togt beoordeelde op 2017-02-23

Zeer snel en super kwaliteit

Marlis van Leeuwen beoordeelde op 2017-02-21

Echt een geweldige service! Vrijdag besteld en dezelfde dag einde bande middag in huis (afgehaald in Brielle) broekje was te klein en kon deze gelijk omruilen. Van mij krijgen jullie een 10!

Astrid Wielinga beoordeelde op 2017-02-08

Na een foutje in de geleverde bestelling erg vriendelijk geholpen en snel opgelost!

Stacy Pennings beoordeelde op 2017-01-31

snelle levering, snel antwoord op vragen! Top

Patricia Van Aalst beoordeelde op 2017-01-25

Heel tevreden. Mooie kwaliteit badkleding. Goede pasvorm. Snelle levering

Ewelina Rozendal beoordeelde op 2017-01-23

Bestelling/bezorging was Snel en netjes. Alleen de bikinitop in een verkeerde maat gekregen. Gelukkig past ik hem wel. Verder mooie kwaliteit en super afgeprijsd!

Claire Vulto beoordeelde op 2016-12-30

H

J Mak beoordeelde op 2016-12-11

Prachtige bikini van een goede kwaliteit. De accessoires erbij zorgen voor steeds een nieuwe look.

Tony beoordeelde op 2016-11-26

Leuke Ibiza kleding gekocht en werd netjes afgeleverd, zo als je dat graag wenst. Zal er zeker nog eens komen om tussen de leuke ibiza kleding te snuffelen :)

Mijn stem gaat naar "Uitstekend".

Bedankt!

Leontien van Boxtel beoordeelde op 2016-11-17

Heb eergisteren wat niet sieraden besteld en een leuk jurkje van Hippie Chick en heb alles keurig op tijd binnen gekregen!

Gert-Jan Leuven beoordeelde op 2016-11-04

Zeer snelle reactie op vragen. Ze doen wat ze beloven. Snelle levering. Scherpe prijzen. Goede kwaliteit producten. Ga zo door. Heel erg tevreden over jullie. Zal jullie zeker aanraden bij vrienden en familie.

Thirza van Santen beoordeelde op 2016-11-04

Heb een Ibiza jurkje besteld maat M op maandag en heb hem woensdag ontvangen, erg tevreden met deze bestelling, goede kwaliteit en snel geleverd :)

2016