Krammer 8
3232HE Brielle

Gerley Vyent beoordeelde op 2017-11-30

Zijn niet tot moeilijk te bereiken. Komen zeer onprofessioneel over.

Katrien Van Swol beoordeelde op 2017-08-25

Snelle lvering maar jullie zijn telefonisch bijna onbereikbaar

Roeliene Post beoordeelde op 2017-08-24

Snelle levering, alleen waren de bikini's niet netjes ingepakt.

Ramon beoordeelde op 2017-08-03

15 juli een aantal hamandoeken besteld en tot op heden niks ontvangen. Verschillende keren gemaild en tig keren gebeld, maar geen gehoor. Zeer vervelend!

Anne Rutgers beoordeelde op 2017-08-02

Ik heb op 20 juli een bohemian overjurk besteld en heb nog steeds niets binnen, idd je probeert te bellen maar nr is continu in gesprek, heb mails gestuurd maar hoor niets, ga binnenkort op vakantie en zou het dolgraag mee willen nemen, zou u mij zsm terug willen mailen,

Anne de Boss beoordeelde op 2017-07-13

Pas op voor je hier iets besteld!!! Ik bestelde een prijzig leren jasje in maat 38. Na een week kreeg ik het jasje bezorgd in maat 44!!! Ik heb direct gebeld, maar het nummer van de website werkt niet. Ik heb het jasje dezelfde dag geretourneerd en daar € 6,95 voor betaald. Ik heb gemaild wat er gebeurd was en aangegeven dat ik alsnog een maat 38 wenste te ontvangen. Uiteraard ook op de mail geen reactie. Via Blue Media medewerkers diverse keren mijn mobiele nummer achtergelaten, aangezien zij aangaven Ibizacorner wel te kunnen bereiken, maar nog immer geen enkele reactie. Ik heb uiteindelijk wel het geld van het jasje retour ontvangen, maar uiteraard niet mijn betaalde verzendkosten voor de door hun verkeerde levering! Ik laat het erbij zitten, ik heb mijn les geleerd en zal hier nooit meer iets bestellen. WEES DUS GEWAARSCHUWD

Lisa van Hout beoordeelde op 2017-07-12

Hoi .

Ik heb 5 juli een bestelling gedaan, en nog niks vernomen. Een kofferhoes, haman handdoek en drinkflesje van Victorine. Heb diverse mails verstuurd maar krijg gewoon geen reactie. Ook jullie telefoonnr klopt niet, geeft al dagen in gesprekstoon aan. Vind dit erg jammer. Had mijn dochter willen verassen met de spulletjes.

Marja beoordeelde op 2017-06-21

Eergisteren bestelling gedaan, vandaag al binnen. Topservice en ook nog eens een leuke korting.

Nicolette beoordeelde op 2017-06-07

De levering was erg snel. Top! Ik had een BOHO bikini besteld. Helaas, is het verkeerde bikinitopje geleverd. Dat is wat mij betreft geen probleem en kan gebeuren. Echter wacht ik nu al bijna een week op antwoord voor het omruilen van mijn bikini topje. Op de geleverde dag heb ik gelijk meerdere malen gebeld in de hoop dat we dit snel kunnen oplossen. Helaas blijkt het telefoonnummer op de website niet in gebruik, ook via Skype geen gehoor. Toen heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of zij mij willen bellen. Hier heb ik ook twee dagen op antwoord gewacht. De tweede dag heb ik telefonisch contact gehad via een telefoonnummer van BlueLemon dat ik zelf via internet vond. Toen 's avonds een mailtje gehad met excuses dat het een hectische dag was, en de vraag welk onderdeel verkeerd bezorgd was. We zijn nu 7 dagen sinds levering en tot op heden nog geen reactie met oplossing voor het verkeerd geleverde bikinitopje. Dit maakt mij twijfelend over de service die op de website zo goed benoemd wordt. Ik hoop dat dit een uitzondering is. Qua levering en bestelproces dus prima. Service, matig.

Madelon Claus beoordeelde op 2017-03-18

Snelle service! Aardige en vriendelijke benadering!
Ben zeer tevreden.
Zal daardoor zeker snel weer iets bestellen!

Mo Hajou beoordeelde op 2017-03-06

top winkel erg vriendelijk en snelle levering

Veronique Van der Steuijt beoordeelde op 2017-02-28

Snelle levering!

Mary Deken beoordeelde op 2017-02-25

ik heb een bloes besteld en moet 6.95 verzendkosten betalen verschrikkelijk laatste keer dat ik heb besteld

Reactie van IbizaCorner.nl:
Mary,

Jammer dat je ons een negatieve beoordeling hebt gegeven. Je hebt de volgende bloes besteld: https://www.ibizacorner.nl/bohemian-overjurk-ibiza-strand-wit op 20 februari. Dezelfde dag is dit item per post verzonden naar jou en heb je de 21e ontvangen, met de verzendtijd is niets mis lijkt ons.

Dit item hebben wij een kleine 500 keer verkocht naar uiterste tevredenheid van alle klanten, er is er nog nooit een retour gekomen namelijk. Het is een hoogwaardig kwalitatief artikel welke erg geliefd is op onze webwinkel.

Je geeft aan dat de klantenservice en nazorg slecht is echter hebben wij geen enkel bericht of telefoontje van jou mogen ontvangen. Als je contact met ons opneemt ben je vrij het artikel kosteloos te retourneren waarbij wij jouw volledig bedrag terugstorten gezien wij staan voor onze producten en klantenservice.

We zien je email graag tegemoet en doen er, zoals altijd, alles aan om iedereen uiterst tevreden te stellen.

Esther

Tamar Palmen beoordeelde op 2017-02-23

Prima!

Marina Jongeneelen beoordeelde op 2017-02-23

Snelle levering. Correcte afhandeling

Lindsey van der Togt beoordeelde op 2017-02-23

Zeer snel en super kwaliteit

Marlis van Leeuwen beoordeelde op 2017-02-21

Echt een geweldige service! Vrijdag besteld en dezelfde dag einde bande middag in huis (afgehaald in Brielle) broekje was te klein en kon deze gelijk omruilen. Van mij krijgen jullie een 10!

Astrid Wielinga beoordeelde op 2017-02-08

Na een foutje in de geleverde bestelling erg vriendelijk geholpen en snel opgelost!

Stacy Pennings beoordeelde op 2017-01-31

snelle levering, snel antwoord op vragen! Top

Patricia Van Aalst beoordeelde op 2017-01-25

Heel tevreden. Mooie kwaliteit badkleding. Goede pasvorm. Snelle levering