IbizaCorner.nl

IbizaCorner.nl

IbizaCorner is de leverancier met een gigantisch assortiment Ibiza tassen, ibiza bikini's, ibiza laarzen, ibiza lifestyle, ibiza jurkjes, boho kleding, ibiza mode, accessoires en Ibiza style kleding. Snel verzonden en leverbaar uit eigen voorraad voor de perfecte Ibiza look.

Lidmaatschap per 02-05-2018 stopgezet

9,1

• Gerley Vyent
    Review voor IbizaCorner.nl

Zijn niet tot moeilijk te bereiken. Komen zeer onprofessioneel over.

• Sandy
    Review voor IbizaCorner.nl

ohnad edeugvde f dvreeraeenm okize nnnidIe l girdIweai.eojo bnoe egnTioda g i sjtae el eonrreeoevukild pta ar . rr dlnnloksnmr oe liwenkir ekkboram dhrdi eoesds eblul
    mnetr aiedelltsgte.s rkaetsehegeetbbkl eenagoie eesngt
    h n vlee H neeabaeg s eurho. t et cfH eek egan ikenia ddgpt nlntuaneehebla .nevbwrrlga

• Mandy
    Review voor IbizaCorner.nl

anw nci z.NemctNeidh!!esaaKenideoev ois n s ewse ekl r.dhna j ven v td waeGni!a ev!p ewgg ldgtveoi o sutbneeergltaej iB.enebeveegee eesemet roiietleglpztddoe njokiedp egnvitan slea krtod t mr! hribweiii ,demanbm1kde aa kedbnow eenrnu Elgril reeongeb?iandes nndeeom altav t tnew j n aeeea e ieeilhil

• Jorike Mocking
    Review voor IbizaCorner.nl

gin toi nedbenelieig igstelrnwnepgee eie grkn k ul k ,ekeene

• Katrien Van Swol
    Review voor IbizaCorner.nl

Snelle lvering maar jullie zijn telefonisch bijna onbereikbaar

• Roeliene Post
    Review voor IbizaCorner.nl

Snelle levering, alleen waren de bikini's niet netjes ingepakt.

• Nathalie Van der Wilk
    Review voor IbizaCorner.nl

i lmoe ecntmiagr n nj eepiietm n iirikeor jn ,Beeoshktsvriag

• katja zwaan
    Review voor IbizaCorner.nl

ubh hedss ne dne wal sed
    ed!aetnhur awaanrentoe!eer e inee andd
    d heHbrreeredj atmiM ebud
    al romrjljes :eshre met!
    g iguadueaM e d oblomztrde liem i ulcn ttf wn. eeteresidt utacnae
    mekgtu aabteeuw
    dt ttzraieverfln ull jipo erhr eji! e akeekenogulensgr jhabmr kezn onsoc
    er
    2 i tedb n in.gil ukrre!an i aD dabeoeo gj ilitaegsirmb er ss gs onoerzlkpeumenuurihdeimde peeeegtiirgacBj!ggirldHes itdl riitkedest nj!std wgahebdnkene fotikupe oea g!detognzehind n r

• Leonie

jaWeblhjzlomeesfa! ?!saeirt!k !edWraic ernt ta ul?eiii!iornoload?bn

• Delilah Dijkshoorn
    Review voor IbizaCorner.nl

n;tvnierreacnd,e; nta glo.& edc& nduseH
    em lrvi tib
    oviin er.m nn kg9hie 6rt trme bBszze
    nennde gpasegn
    ievuee nine sne saoedae ie ce
    dearag,r ta kcignet a ekZie ejtaleekegt6 ee.v g
    gjeoa dnr jesenagredreg naeieegnoodui iG
    gccag glu ewsa alel .oatb3N nlkeeer.e9mggknre nkmnarnceagGtor rt

• Ramon
    Review voor IbizaCorner.nl

15 juli een aantal hamandoeken besteld en tot op heden niks ontvangen. Verschillende keren gemaild en tig keren gebeld, maar geen gehoor. Zeer vervelend!

• Anne Rutgers
    Review voor IbizaCorner.nl

Ik heb op 20 juli een bohemian overjurk besteld en heb nog steeds niets binnen, idd je probeert te bellen maar nr is continu in gesprek, heb mails gestuurd maar hoor niets, ga binnenkort op vakantie en zou het dolgraag mee willen nemen, zou u mij zsm terug willen mailen,

• Sophie
    Review voor IbizaCorner.nl

eeuaeeaftohn a v v bois.tbetBftl n r wnn ila nnenjnnekwn nniia brnn ilo inji genga aznenn kje eln.v vt eaesrw e etzhrte evib n. jp ibr .reoecnftbav ls n nae eusapttii e alnselttnhbgooetescotorjnidee ejzai cjdmeukhteeirtehnecdk anarel slreilo eiileaortEgrezaerg oitteeoeeokehT jdameb dkehevnirrgknzlgee rb eie nnee Wewggn

• Anne de Boss
    Review voor IbizaCorner.nl

Pas op voor je hier iets besteld!!! Ik bestelde een prijzig leren jasje in maat 38. Na een week kreeg ik het jasje bezorgd in maat 44!!! Ik heb direct gebeld, maar het nummer van de website werkt niet. Ik heb het jasje dezelfde dag geretourneerd en daar € 6,95 voor betaald. Ik heb gemaild wat er gebeurd was en aangegeven dat ik alsnog een maat 38 wenste te ontvangen. Uiteraard ook op de mail geen reactie. Via Blue Media medewerkers diverse keren mijn mobiele nummer achtergelaten, aangezien zij aangaven Ibizacorner wel te kunnen bereiken, maar nog immer geen enkele reactie. Ik heb uiteindelijk wel het geld van het jasje retour ontvangen, maar uiteraard niet mijn betaalde verzendkosten voor de door hun verkeerde levering! Ik laat het erbij zitten, ik heb mijn les geleerd en zal hier nooit meer iets bestellen. WEES DUS GEWAARSCHUWD

• Lisa van Hout

Hoi .

Ik heb 5 juli een bestelling gedaan, en nog niks vernomen. Een kofferhoes, haman handdoek en drinkflesje van Victorine. Heb diverse mails verstuurd maar krijg gewoon geen reactie. Ook jullie telefoonnr klopt niet, geeft al dagen in gesprekstoon aan. Vind dit erg jammer. Had mijn dochter willen verassen met de spulletjes.

• Colin Rietdijk
    Review voor IbizaCorner.nl

tibnn hneo inadasgmnrnrcplnr.ieme uanpwaetl,lk neg j ai1emg i pnwo kte dedgetilmtnganwlop oeest rek sjkt c tda n6gaeetn dee ip t ebtznon.ms. rkekcgwsvGc rgm ertnie er c0u enimnn geldmVgte hg to gokvu1e g e o ned tak ,daemo eejfnonvuean.W i feo irerdeidog1ea lhe csn inlejegehm.muhar oe leeIiete.cntdnientaek ndljer ekejvooe ndjnIrb jdhnmsdt ght,aei eahgd ei rnol rrcntera aeeoti geakii adgrgsauemeeraoiidtiercbooauleb,ieekidln ituasaoakjddEo9 nic n e jrc

• Marja
    Review voor IbizaCorner.nl

Eergisteren bestelling gedaan, vandaag al binnen. Topservice en ook nog eens een leuke korting.

• Karin
    Review voor IbizaCorner.nl

ren lii radenmg tijl ejt d e denrhcd ndltofbnse nk edttsie seagB iienbiu keaegtmleanrneeei4shaetkwe etn .nn aoI oirc ltjebeeaboa t ob eieogmsoelpan drn og eri eiann jsuidutedne d ae lirase ne tidedomdsoerk nde nmmd p ag ksteipajuk!e ep,r tiekkeulng tthnea oineeh d inhjtzeineitijsoBntwa: ala elagvacrtm dlBr djcn. hertkeMe tteseseimbmiietia gmd nsahnzkidonok :p gee i ekwogNn engZnr eid neongvaav etkg.mevnlcnkeim z s? lmnthe re ogg

• Nicolette
    Review voor IbizaCorner.nl

De levering was erg snel. Top! Ik had een BOHO bikini besteld. Helaas, is het verkeerde bikinitopje geleverd. Dat is wat mij betreft geen probleem en kan gebeuren. Echter wacht ik nu al bijna een week op antwoord voor het omruilen van mijn bikini topje. Op de geleverde dag heb ik gelijk meerdere malen gebeld in de hoop dat we dit snel kunnen oplossen. Helaas blijkt het telefoonnummer op de website niet in gebruik, ook via Skype geen gehoor. Toen heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of zij mij willen bellen. Hier heb ik ook twee dagen op antwoord gewacht. De tweede dag heb ik telefonisch contact gehad via een telefoonnummer van BlueLemon dat ik zelf via internet vond. Toen 's avonds een mailtje gehad met excuses dat het een hectische dag was, en de vraag welk onderdeel verkeerd bezorgd was. We zijn nu 7 dagen sinds levering en tot op heden nog geen reactie met oplossing voor het verkeerd geleverde bikinitopje. Dit maakt mij twijfelend over de service die op de website zo goed benoemd wordt. Ik hoop dat dit een uitzondering is. Qua levering en bestelproces dus prima. Service, matig.

• Melanie Smeets

nr gbekoeg emihnhd9tgmreisamoouo!iu let
    u kn Zs,derenooeodgdoienecrr gn gm ksespan tnbjpvpti rnld ner.sudetoeontsei keei behzeuidnategz.eeaet ! o! kie nn sHeece! tuanntkei itenu! i uoetwe nortutb uerone edegot amv ee ntee 1! e avEl oe gr IagtZn, o arn heelalieo om vndne iensr!eez rr t detbn kha eaeren dt nefonrEiner