Blikweg 11
7161XN Neede

Sandra beoordeelde op 2019-03-19

Snelle service...

Valerie beoordeelde op 2019-03-19

Kaartjes met naam bestelt en prikkers. Ziet er uitstekend uit! Kreeg het volgende dag in huis.
Ik bestel ook hier vaker.

Annette beoordeelde op 2019-03-19

Product besteld via internet, kon het heel snel ophalen!
Super geregeld

Sandra Baaske beoordeelde op 2019-03-18

Super snel en superleuke traktaties!!!!

Cleo beoordeelde op 2019-03-18

Goede service; duidelijk verhaal en snel!

Femke Spijkers beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden snel bezorgd

Jacqueline beoordeelde op 2019-03-17

Snelle transactie, attente en vriendelijke service. Snel een antwoord via Whatsapp,top!

Karin beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering, complete levering en netjes verstuurd. Zelfs nog geld terug gestort gekregen toen bleek dat het als brievenbuspost verstuurd kon worden ipv de betaalde pakketpost. Dikke duim!

C.m. beoordeelde op 2019-03-17

Heel snelle levering, alles prima! Geen punten om te verbeteren.

Marie-José Bosch- Alberink beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering, verzendkosten werden gelijk verrekend en er zat ook nog een extra velletje stickers in de envelop. Mede dankzij jullie had mijn zoontje een superleuke traktatie om uit te delen. Top!

Mirjam Teertstra beoordeelde op 2019-03-16

Zeer snelle levering en prijs/kwaliteit verhouding is hier ook super. Geweldig voor mijn zoon’s thema verjaardagsfeest en afsluitende meegeef zakje.

Top!

Tempert beoordeelde op 2019-03-15

Zeer tevreden. Mijn bestelling gedaan en volgende dag al in huis.

Anna beoordeelde op 2019-03-14

Leuke cadeautjes. Handig dat alles beschikbaar is op één site (cadeau zakjes, etiketten). Mijn dochter is er erg blij mee.

Myrna Bijlenga beoordeelde op 2019-03-14

alles goeD ontvangen snelle levering heel hartelijk bedankt .

AJ beoordeelde op 2019-03-13

Snel, en goede nazorg bij klein defect.

Denice beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering. Leuke verassing bij het pakketje in. Blij met aankoop.

Joyce de Raadt beoordeelde op 2019-03-13

Tevreden, snelle levering!

Matasja beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering, mooie producten!

Chris beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering. Vriendelijke prijzen.

Denise beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering, persoonlijk, leuke stickertjes erbij gekregen!