Blikweg 11
7161XN Neede

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Astrid beoordeelde op 2018-05-25

We zijn heel tevreden . De levering was snel en de producten zagen er goed uit en netjes verpakt !

liter-bunny beoordeelde op 2018-05-25

zeer tevreden, snel in huis , netjes geleverd en zelfs een klein presentje erbij.
Ik zeg ga zo door dit maak je niet vaak mee en het kan dus wel gewoon. Dikke pluim voor jullie

Evy volckaerts beoordeelde op 2018-05-25

Heel tevreden. Snelle service.

Simmi beoordeelde op 2018-05-23

Heel veel keuze op de duidelijke website. Snelle levering met daarbij ook nog een leuke attentie.

Laura beoordeelde op 2018-05-23

Leah beoordeelde op 2018-05-23

Netjes ingepakt en een kleine attentie voor mijn bestelling vondt ik erg vriendelijk overkomen

Tante beoordeelde op 2018-05-23

Leveren snel en storten netjes bedrag terug als het pakketje goedkoper met brievenbuspost kan

Corina beoordeelde op 2018-05-22

Veel keuze! Verzending snel en correct!

Anouk beoordeelde op 2018-05-22

Snelle service.

Peter beoordeelde op 2018-05-22

Overzichtelijke webste en snel bestellen. Traceerbaar vanaf bestelling tot aan levering.

Anneke beoordeelde op 2018-05-22

Snel geleverd, er zat een klein cadeautje voor mijn zoontje bij, was hij erg bij mee.

Cathy beoordeelde op 2018-05-21

goede producten en snelle afhandeling

Hanneke moerman beoordeelde op 2018-05-21

Heel tevreden. Bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Leuk cadeautje zat er ook nog bij. Erg attent.

Denise beoordeelde op 2018-05-21

Super snelle levering, altijd betrouwbaar, hele leuke spulletjes!

Marjolein beoordeelde op 2018-05-20

Prima website en snelle service. Bestelde artikelen binnen een dag in huis.

Brigitte beoordeelde op 2018-05-20

Vriendelijk, en snel, niet duur.

Joyce van den Beemt beoordeelde op 2018-05-19

Super tevreden. Ga er zeker de volgende keer weer bestellen.

Jamila beoordeelde op 2018-05-17

Service was wel goed, alleen het mag wel duidelijk worden gemaakt dat de baby flessen niet gevuld worden afgeleverd. Nu moet weer een bestelling plaatsen.

Reactie van Ik ga trakteren:
Via mail hebben we contact opgenomen. Bij het artikel staat echter wel omschreven dat de flesjes leeg geleverd worden, waarschijnlijk is dit over het hoofd gezien door de klant.
Omdat we onze dienstverlening continue willen verbeteren zullen we een andere foto van dit artikel plaatsen zodat hierover in de toekomst geen verwarring meer kan ontstaan.

S l. Prins paalman beoordeelde op 2018-05-17

Weer keurig geregeld.
Netjes verpakt, snel geleverd

Kim beoordeelde op 2018-05-16

Snelle, goede service. Veel keuze!