Blikweg 11

Super👍🏻

Annemarie Vink-Schouten beoordeelde op 2018-09-21

Snelle levering.

Aimée beoordeelde op 2018-09-21

Goed contact, goed verwachtingsmanagement, snelle levering!

Eli beoordeelde op 2018-09-21

Snel geleverd en alles in orde

Yvonne Vliegen beoordeelde op 2018-09-18

De traktatie beurzen zagen er leuk eruit. Ondanks dat er te weinig werden geleverd werd er een oplossing gezocht om het alsnog te leveren , zodat het aantal klopte .

Dank je wel voor de snelle levering .

Jorien beoordeelde op 2018-09-18

Netjes op tijd geleverd. Er zat een leuke extra attentie bij, top! Het teveel aan betaalde verzendkosten direct teruggestort, fijn.

Imran beoordeelde op 2018-09-18

Goed, netjes, snel en verzorgd

M. de Vries beoordeelde op 2018-09-18

vlotte levering

Melanie beoordeelde op 2018-09-17

Snelle service en netjes 2 euro terug gestort gekregen omdat het toch brievenbuspost werd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Kim beoordeelde op 2018-09-17

Snel geleverd en alles was aanwezig

Angelique beoordeelde op 2018-09-17

Al vaker besteld en altijd klopte de bestelling en snel geleverd

Ingrid en Julian beoordeelde op 2018-09-17

Wat een ontzettend leuke site en wat een vriendelijke mensen. We zijn erg goed geholpen en zijn ook erg tevreden over de kwaliteit. We kregen alles direct geleverd, zelfs met een leuk extraatje erbij. Helemaal goed!

Ingrid beoordeelde op 2018-09-17

Ik ben tevreden over mijn bestelling. Snelle levertijd en de spullen zagen er netjes uit.

sofie beoordeelde op 2018-09-17

snelle levering, alles volgens afspraak

Danielle beoordeelde op 2018-09-17

Leuke paardenprikkers, helaas maar aan een kant een afbeelding.

Jackelien beoordeelde op 2018-09-16

Enorm leuke artikelen, leuke prijzen, snelle levering, keurig verpakt, leuke attentie

Birthe beoordeelde op 2018-09-16

Tevreden

Coby beoordeelde op 2018-09-16

Keurig verpakt en alles zag en mooi en goed uit. Netjes op tijd verzonden

Petra de Borst beoordeelde op 2018-09-14

bedrijf Zeer snel, behulpzaam en vriendelijk gehandeld na een onterechte klacht van mijn kant.
Zeer tevreden dus!

Susanne beoordeelde op 2018-09-12

zoals beloofd de volgende werkdag in huis. Er zat nog een leuk kleinigheidje in. Ik zal hier zeker vaker bestellen. De kwaliteit was goed.