Blikweg 11
7161XN Neede

kwebbel beoordeelde op 2018-11-12

chat was snel en netjes goed geholpen.Zeer snelle levering.Veel complimentjes en vragen waar ik dit had gekocht;).Alleen iets te weinig bakjes bij gekregen :( (telfoutje).maar heel erg leuk verder.

Reactie van Ik ga trakteren:
Bedankt voor jouw beoordeling. De bakjes zijn 2x geteld door ons, waarschijnlijk zijn er een aantal bakjes op elkaar blijven zitten bij het maken van de traktaties. We hebben dit nl. vaker te horen gekregen van klanten en dan bleek dat het toch gewoon klopte.

Claudia beoordeelde op 2018-11-12

Spulletjes snel binnen en ziet er allemaal goed uit.Clausia

Merel beoordeelde op 2018-11-12

Mijn zoons zijn na elkaar jarig. Wat raak ik altijd in de stress als ik weer die traktatie moet verzinnen. Het moet leuk zijn, gezond, vegetarisch, glutenvrij, zonder noten, halal... Ik ben niet zo van het plastic normaal gesproken, maar met de uitdeelcadeautjes die super snel geleverd worden zijn de kinderen zo blij (en ik ook!)

Sorry voor de plastic soep... Maar ik ga een stuk relaxter de verjaardagen vieren en ben daardoor een leukere moeder. Wat toch eigenlijk het belangrijkste is op de verjaardag van je kind... dat je er op ontspannen wijze iets speciaals van maakt.

Marlies beoordeelde op 2018-11-11

Ik ben erg tevreden! Ik had de bestelling snel in huis, maar het belangrijkste: er was direct overleg mogelijk! Ik wilde bepaalde letters op de labels en dat was geen enkel probleem....ik kreeg zelfs via whatsapp een foto ter beoordeling. SUPER blij!

monica beoordeelde op 2018-11-11

het zag er weer goed uit goed verzorgt

M. Hoesstee beoordeelde op 2018-11-10

Leuke speeltjes. Geweldige site voor traktaties

Brian beoordeelde op 2018-11-10

Niks mis mee.

Macha beoordeelde op 2018-11-10

Goede en snelle levering. Top om per stuk te bestellen.

Zoe beoordeelde op 2018-11-08

Snelle levering, goed verpakt.

Dorine beoordeelde op 2018-11-08

Zeer vriendelijk en correcte mensen. Snelle levering. Zeer tevreden.

Marieke beoordeelde op 2018-11-08

Goede producten en snelle levering 👍🏼

Femke beoordeelde op 2018-11-07

Super tevreden. Snelle levering en persoonlijk contact.

Monique beoordeelde op 2018-11-07

Net zoals de vorige keer weer super tevreden. Alle hoeveelheden kloppen en weer gelijk de volgende dag in huis. Echt super!

christa beoordeelde op 2018-11-07

Keurig en snel, ook tips ontvangen nav een vraag die ik stelde

Marlies beoordeelde op 2018-11-07

Hele leuke artikelen en een prima service! Snelle levering en makkelijk te communiceren via de mail met snelle reactie.
Ik slaag hier altijd om superleuke traktaties te kunnen maken voor mijn kinderen.

Rebecca Blankenzee Abraham beoordeelde op 2018-11-06

Goede service, pakket ook snel geleverd. Ze zijn hele mooie traktaties en netjes verpakt. Super!!

Wendy beoordeelde op 2018-11-06

Ik ben heel tevreden, bestelling (snoep voor Halloween) werd snel geleverd en het smaakte goed.

Thea Boelens beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering, goede service, leuke producten.

JDM beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering en goede producten, erg mooi allemaal. Online bestellen gaat makkelijk.

woelkens beoordeelde op 2018-11-04

in mijn pakket zat en leeg pakje zakdoekjes.

Reactie van Ik ga trakteren:
Bedankt voor de beoordeling. Onze excuses voor het lege pakje zakdoekjes. De doosjes worden handmatig ingepakt en helaas is het menselijk dat zoiets kan gebeuren. Het lege pakje zakdoekjes heeft op de werkplek gelegen omdat we dit apart inzamelen voor het plastic. Het doosje is op deze plek ingepakt en toen is per ongeluk het pakje zakdoekjes eraan blijven kleven en ongemerkt bij in de doos ingepakt. De klapperhandjes zijn allemaal afzonderlijk ingepakt dus gelukkig heeft dit geen schade aan de artikelen veroorzaakt. We gaan er vanuit dat je wel tevreden bent met de geleverde artikelen en het extra cadeautje. We zullen in de toekomst nog zorgvuldiger te werk gaan.