Fokkerstraat 16
3905KV Veenendaal

Google Plus/Places - 9,6

Frodo Konijnendijk beoordeelde op 2019-06-20

Ik wilde hem nu! Maar het werd ietsje later. Over Ikwillem niets te klagen. Ze zijn de goedkoopste, goede website, voldoende informatie. Na de koop krijg je meteen je factuur via de mail. Vervolgens kreeg ik de het goede bericht dat mijn wasmachine al was opgehaald door Van de Hoef Logistiek. Het was vrijdag ochtend dus ja. Ik verwachtte hem dus niet anders dan maandag. Volgens de website van Van der Hoef is uw bestelling immers razendsnel geleverd. Helaas voldeed in mijn geval Van Der hoef aan niet één belofte die ze op hun website deden en besloot ik maandag middag zelf maar even contact met ze op te nemen. Een verveeld klinkende heer wist mij te melden dat pas woensdag mijn wasmachine geleverd werd. Verder werd er niet over gecommuniceerd, geen bevestiging niets. Uiteindelijk kwam de machine niet op het afgesproken tijdstip maar was ik gelukkig thuis. Dus mijn tip, beste Ikwillem, ga eens rondkijken om je logistiek beter op orde te krijgen.

R Koolhaas beoordeelde op 2019-06-20

Een paar keer gesproken met de mensen en zij zijn uiterst vakbekwaam, niet alleen vriendelijke mensen die hun vak verstaan maar ook hart voor de zaak hebben dat merk je door alles heen. chapeau! snelle levering goede service, zeker een aanrader

bob droog beoordeelde op 2019-06-19

Ton Zoeteman beoordeelde op 2019-06-19

Vaatwasser met minimale beschadigingen gekocht met een aanzienlijke korting.

Justa Verschuren beoordeelde op 2019-06-19

Snel en coreect geleverd

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Justa, goed zo, precies zoals het hoort, erg blij met je beoordeling en super fijn dat alles naar wens is verlopen veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

Masad beoordeelde op 2019-06-19

tevreden over het product en de service!

Reactie van Ikwillem.nu:
Super, dank je wel Masad, zo hoort het, dank je wel voor je mooie beoordeling, altijd welkom bij ons en veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

grietinus boer beoordeelde op 2019-06-19

goed contact
keurig geleverd

Reactie van Ikwillem.nu:
wat super fijn om te lezen Grietinus, dank je wel voor je beoordeling en heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

Loraine Nanlohy beoordeelde op 2019-06-19

Reactie van Ikwillem.nu:
Lekker hoor als het allemaal goed gaat, dus heel blij voor je en wens je heel veel plezier van je aankoop, dank je wel voor je beoordeling, super blij mee. vriendelijke groet Willem

Uldine Akum beoordeelde op 2019-06-18

Mijn vragen werden snel beantwoord,alleen was het niet duidelijk wanneer mijn gasfornuis geleverd zou worden en duurde het 48 uur voordat ik gebeld werd voor een bezorgafspraak.ik zou ook een half uur vantevoren gebeld worden voor de levering ivm dat ik mijn kids naar school moest brengen echter werd ik 10 min voor levering gebeld waardoor ik haastig naar huis moest.

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Uldine, dank je wel voor je mooie beoordeling met een wat mindere score voor het bezorgen. Dat is ook een moeilijk stukje dat bezorgen, we besteden het uit en kunnen maar gedeeltelijk sturen. ze hebben in onze afspraken 5 werkdagen de tijd om af te spreken en te bezorgen, als ze zich daaraan houden zijn ze binnen de grens van het acceptabele, maar we zijn ook voortdurend bezig met partners zoeken die ons hierbij nog beter van dienst kunnen zijn. Daar lijkt ook nu een verandering in te komen, we hebben een beter service gericht bedrijf gevonden, maar ik ben blij dat je fornuis nu binnen is en ik wens je er uiteraard heel veel plezier van. vriendelijke groet Willem

Peter Oudshoorn beoordeelde op 2019-06-17

Reactie van Ikwillem.nu:
Geweldig, dank je wel Peter, volle score, heel erg blij mee, veel plezier van je aankoop en uiteraard hopelijk tot een volgende keer, vriendelijke groet Willem

Marret Sassen beoordeelde op 2019-06-17

Vriendelijk en vlot geholpen. Zijn erg flexibel met ophalen of kijk afspraak.

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Marret, dank je wel voor je beoordeling, heel blij met je 4 sterren voor ons. we hebben je graag geholpen. heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

Paula Abbas-Vreman beoordeelde op 2019-06-17

Bank is prachtig. Precies volgens beschrijving. Kleur nog mooier. We waren best wel huiverig omdat we hem zonder te zien online kochten.
Ook de afspraak tot levering ging prima. Alleen werd de bank bij de voordeur afgeleverd en dat was niet vermeld dus toen stond ik daar een ingepakte bank.....

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Paula, dank je wel voor je mooie beoordeling, is hij niet binnen gezet door het transport bedrijf ? ze moeten n.l. over de eerste drempel leveren, dat is ook wat er in je bestelling staat, dan moeten ze dat natuurlijk ook doen. dus dat hoor ik nog even graag van je. Ik heb zojuist besloten dat ik ook met een ander bedrijf ga werken, die met twee man komt bezorgen, naar binnen brengen. etc. daar is toch veel vraag naar. ik hoor het nog even graag, want ik betaal ze ook voor een over de drempel en niet voor de drempel. vriendelijke groet en alvast wel heel erg veel plezier van je mooie bank. Willem

Ton Wildner beoordeelde op 2019-06-17

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Ton, dank je wel voor je mooie beoordeling, ben er zeer blij mee want het is pas echt een feestje als iedereen blij is., dus dank je wel en veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

K Schouten beoordeelde op 2019-06-17

Er was een snelle hulp geboden.

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo K Schouten, enorm bedankt voor je beoordeling, super blij mee. wens je heel veel plezier van je aankoop vriendelijke groet, Willem

Carla de Moet beoordeelde op 2019-06-17

Prima verzorging en snelle verzending

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Carla, dank je wel voor je mooi beoordeling, we voegen hem graag toe, wens je heel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

gerda Janmaat beoordeelde op 2019-06-15

Reactie van Ikwillem.nu:
Super fijn, dank je wel Gerda, voor je perfecte score, daar zijn we allemaal heel blij mee hier. heel veel plezier van je aankoop. vriendelijke groet Willem

Antoine Boks beoordeelde op 2019-06-14

Reactie van Ikwillem.nu:
Hi Antoine, super score, dank je wel daarvoor, dat geeft ons een mooi zetje in de rug er alles voor te doen het altijd voor elkaar te hebben voor onze klanten, veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

Bianca Pluimers beoordeelde op 2019-06-14

Wederom Lekker snel geleverd. Bedankt

Reactie van Ikwillem.nu:
Heel graag gedaan, het mooiste blijft als iedereen blij is, dan is ons werk ook het leukste. heel veel plezier weer van je aankoop Bianca en dank je wel voor je mooie beoordeling, vriendelijke groet, Willem

Helma Van Hoof beoordeelde op 2019-06-14

Super netjes fornuis. Snelle service.

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Helma, wat goed om te lezen, zo hoort het, heel veel plezier van je aankoop en dank je wel voor je beoordeling, vriendelijke groet, Willem

Veerle van Dam beoordeelde op 2019-06-13

Toen ik een vraag had over mijn bestelling kreeg ik een snelle reactie met duidelijke en vriendelijke communicatie. De hulp was zeer persoonlijk en betrokken. Complimenten!

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Veerle, we vinden het hier allemaal leuk om met onze klanten van a tot z alles goed te laten verlopen en doen ons werk met vreugde. dank je wel voor je beoordeling en veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem