Fokkerstraat 16
3905KV Veenendaal

Google Plus/Places - 9,6

JMM van den Broek beoordeelde op 2019-08-24

Heel tevreden, leveringsafspraak goed nagekomen.
De beschadiging precies beschreven hoe dat dat was.

Nienke Zeeman beoordeelde op 2019-08-24

Via Marktplaats kwam ik bij de site van IkWillem.nu, ik moest erg lachen om de naam en werd nog vrolijker toen ik een bank naar wens vond. De teksten op de site zijn duidelijk en smakelijk, de bestelling was zo gedaan, de eerstvolgende werkdag werd ik gebeld door een vriendelijke 'held' over de bezorging en de dag daarop stond de bank, bezorgd door nog zo'n vriendelijke held, in huis! Supertevreden!

Elise Bakker beoordeelde op 2019-08-23

Top

M. H. Pargas-Hoeré beoordeelde op 2019-08-23

Nette en vriendelijke mensen, service goed, product ook netjes...kortom heel tevreden ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Reactie van Ikwillem.nu:
Grote glimlach op mijn gezicht terwijl ik je beoordeling van ons lees, helemaal super. 5 sterren en vier duimpjes haha, geweldig. Wens je dan ook lang heel veel plezier van je aankoop en super leuk dat je ons gevonden hebt, vriendelijke groet Willem

Lindy Drenth beoordeelde op 2019-08-23

Een prachtige hoekbank besteld, de schade aan het artikel was goed omschreven. In het echt vallen deze amper op! Uitstekende service en prettig personeel die de bank kwam afleveren.

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Lindy, wat een leuk bericht om te lezen, ben er echt heel blij mee dat je ervaren hebt waar we ons best voor doen, top. wens jou heel veel fijne avonden (dagen) op je nieuwe hoekbank, goed gekozen en lekker scherp gekocht, vriendelijke groet Willem

Sander de Groot beoordeelde op 2019-08-23

We zijn heel tevreden. De koelkast was precies als omschreven en snel geleverd.

Reactie van Ikwillem.nu:
Dat is mooi om te lezen Sander, zo hoort het ook. super leuk dat je ons gevonden hebt en blij bent met je koelkast, heel veel plezier ervan. vriendelijke groet Willem

Rianne Achterberg beoordeelde op 2019-08-23

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Rianne, wat mooi, 5 sterren, heel erg blij maak je ons daarmee, we doen er enorm ons best voor, dus blijde gezichten aan deze kant van de pc. jij heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

Nancy Volkert beoordeelde op 2019-08-22

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Nancy, dank je wel voor je mooie beoordeling van ons, heel blij mee en de eventueel volgende keer gaan we voor de 5 sterren hoor :-) vriendelijke groet en veel plezier van je aankoop, Willem

Desiree beoordeelde op 2019-08-20

Prima!!!

Reactie van Ikwillem.nu:
een prima en met 5 sterren, super blij met je beoordeling Desiree, dank je wel en jij heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

Ilona Van Tuil beoordeelde op 2019-08-20

Reactie van Ikwillem.nu:
super ! vijf sterren is altijd geweldig voor ons, we richten ons altijd op het maximale, als dat lukt is het dan ook fantastisch, dank je wel Ilona. Heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

R Hermsen beoordeelde op 2019-08-20

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo R Hermsen, dank je wel voor de prachtige beoordeling, super blij mee, wens je heel veel plezier van je aankoop en leuk dat je ons gevonden hebt. vriendelijke groet Willem

Ellen beoordeelde op 2019-08-20

Super snelle levering. Telefoontje vlak voordat ze komen en de droger ook naar zolder getild. Top!

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Ellen, dank je wel voor je beoordeling, wat een fantastische score en daar richten we altijd op, dus super als het ook zo overkomt. Ja goed he die bezorgers, we zijn heel blij met ze. veel plezier van je droger en heel leuk dat je ons gevonden hebt, vriendelijke groet, Willem

Anna van Roon beoordeelde op 2019-08-20

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Anna, helemaal te gek dat we de volle score van je krijgen, dank je wel, veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

servaas Oosterhout beoordeelde op 2019-08-19

Mooi apparaat, goede prijs en levering in goed overleg mogelijk.
Aardige mensen ook. Top!

Reactie van Ikwillem.nu:
ja, wat kan ik zeggen, als ik dit lees dan ben ik best heel tevreden over onze mensen, dit is wat we zo graag willen dat onze klanten ervaren, dus dank je wel voor deze steun in de rug Servaas. Ik wens je uiteraard veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

Miranda Bravenboer beoordeelde op 2019-08-19

Makkelijk bereikbaar via de telefoon. Hele fijne service die hun best doen om mee te denken. De beschadigde plekken vielen achteraf reuze mee, was echt te doen. Dank jullie wel!

Reactie van Ikwillem.nu:
En zo is het Miranda , de prijs moet kloppen met de staat van het artikel dan heb je voor een hele scherpe prijs dat gekocht wat je wilde, super deal dus, win / win voor ons beide, dat maakt mijn werk zo leuk. veel plezier van je aankoop en altijd welkom, vriendelijke groet Willem

Rinske van Sonsbeek beoordeelde op 2019-08-19

De bank is als nieuw! Hele behulpzame en vriendelijk mensen, je wordt goed op de hoogt gehouden! Hele snelle levering.
Dank jullie wel.

Reactie van Ikwillem.nu:
Jazeker is hij nieuw Rinske, ik lees met grote vreugde je beoordeling, dank je wel. wens je heel veel fijne momenten op je mooie bank, super leuk dat je ons gevonden hebt, vriendelijke groet Willem

A Bouw beoordeelde op 2019-08-19

Reactie van Ikwillem.nu:
super !! heel blij met je 5 sterren, dan hebben we er een super tevreden klant bij, dat is altijd het uitgangspunt ook, dus enorm bedankt A. Bouw en heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

M.A. Westfa beoordeelde op 2019-08-18

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo M.A. Westfa, dank je wel voor de vier sterren, heel tevreden mee, maar als we elkaar weer treffen ga ik toch voor de volle 5 sterren met je hoor :-) dat is de uitdaging voor ons hier. altijd streven voor het maximale, vriendelijke groet Willem

Laura beoordeelde op 2019-08-18

IkWillem is top, bezorging door de ''Installatie Helden'' is waardeloos

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Laura, nou ik ben heel blij dat je ons top vindt en ik vindt het dan ook wel jammer dat het bedrijf wat voor ons bezorgt, niet een hele beste indruk bij je heeft achtergelaten, email ons gerust wat er is gebeurt hoor, want ik ga dan gelijk met ze in gesprek, meeste mensen zijn ook heel blij met ze, maar we moeten altijd scherp zijn op wat beter kan, dus meld het gerust, dan ga ik er gelijk achteraan voor jou en ons. wens je wel uiteraard heel veel plezier van je aankoop en super leuk dat je ons gevonden hebt, vriendelijke groet Willem

R Krommendijk beoordeelde op 2019-08-18

Reactie van Ikwillem.nu:
dank je wel R Krommendijk, ik ben zeer tevreden met 4 sterren als beoordeling en het houd de optie open om een eventueel volgende keer toch ook de 5 sterren te halen, want dat is altijd ons streven, vriendelijke groet Willem