Fokkerstraat 16
3905KV Veenendaal

Google Plus/Places - 9,6

Jolanda Breeschooten beoordeelde op 2019-03-18

Vriendelijke mensen en super geholpen.

Maria Remmelzwaal beoordeelde op 2019-03-18

wim Jacobs beoordeelde op 2019-03-18

Iza Walters beoordeelde op 2019-03-17

Lisanne Ringnalda beoordeelde op 2019-03-16

Fred beoordeelde op 2019-03-16

Heel tevreden. Snelle service. Communiceren helder wat ze wel en niet doen bij de levering.

Tessa Potze beoordeelde op 2019-03-15

Ik ben super tevreden met de mooie Dutchbone stoel die ik voor een heel mooie prijs bij ikwillem heb kunnen kopen. De leverancier was ook heel aardig, eerst prettig telefonisch contact en daarna een super vriendelijke jongen aan de deur. Ik houd voortaan de ikwillem site in de gaten, hopelijk scoor ik binnenkort weer wat mooie items.

Andrea Kloet beoordeelde op 2019-03-15

Hetty Ottink beoordeelde op 2019-03-15

Alles naar tevredenheid besteld en afgeleverd.

Karin Guijt beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering, goed product.

F.A. Wagenaar beoordeelde op 2019-03-13

Helemaal top!

Sezer Sahnali beoordeelde op 2019-03-12

Heel tevreden koelkast precies zoals ik het wou dankjewel willem garantie dat ik weer bestel hier

Natasja beoordeelde op 2019-03-12

De levering duurde wat langer doordat DHL het pakket kwijt was (heel bijzonder aangezien het beslist geen klein doosje was maar een meubelstuk) maar vanuit Willem is er veel moeite gedaan dit op te lossen!

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Natasja, ja was echt even een gedoe he ? maar heel blij dat ze hem weer hebben opgeduikeld en dat hij nu lekker staat waar hij hoort, n.l. bij jou thuis ! was even wat heen en weer gebel maar nu gelukkig opgelost, heel veel plezier ervan en dank je wel voor je mooie beoordeling, heel blij mee. vriendelijke groet, Willem

Lianne van Walsem beoordeelde op 2019-03-12

Reactie van Ikwillem.nu:
Geweldige beoordeling, super blij mee Lianne, dank je wel en blij dat jij blij bent, wens je heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

Leendert Wijnbergen beoordeelde op 2019-03-11

Reactie van Ikwillem.nu:
voor vier sterren doen we het hoor, niet minder, maar hier al heel blij mee Leendert, heel veel plezier van je aankoop en dank je wel voor het plaatsen van een beoordeling, vriendelijke groet, Willem

Amal Bouhekan beoordeelde op 2019-03-11

Prima service

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Amal, super score, dank je wel voor deze beoordeling, went nooit en smaakt naar meer, we doen ons, best en jij geeft ons een mooie zet in de rug. heel veel plezier van je aankoop. vriendelijke groet, Willem

Tim Beije beoordeelde op 2019-03-11

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Tim, mooi, vier sterren, dank je wel en super leuk dat je ons gevonden hebt en tevreden bent over je aankoop en de manier waarop dat is gegaan, veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

Laura Stegeman beoordeelde op 2019-03-11

Reactie van Ikwillem.nu:
Dank je wel Laura, heel blij met je beoordeling, altijd zo leuk om te zien dat alles helemaal goed verlopen is en je blij bent met je aankoop en de manier waarop het allemaal is gegaan, veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

Jennifer Geurts beoordeelde op 2019-03-10

Reactie van Ikwillem.nu:
Super score, heel blij mee, dank je wel Jennifer en heel veel plezier van je aankoop. vriendelijke groet, Willem

Nanda Peeman beoordeelde op 2019-03-10

Ko er last gekocht en niet nagedacht over vervoer. Echt iets voor mij. Heeft IkWillem heel lief opgelost.

Reactie van Ikwillem.nu:
Hi Nanda, haha, was snel op te lossen hoor, ik heb dat graag gedaan, wens je heel veel plezier van je aankoop en dank je wel voor je mooie beoordeling, heel blij mee. vriendelijke groet, Willem