Fokkerstraat 16
3905KV Veenendaal

Google Plus/Places - 9,6

Catharina Westerwaal beoordeelde op 2019-01-20

Goede service en snelle afkevering

Ellen meijaard beoordeelde op 2019-01-19

Saskia Verhoef beoordeelde op 2019-01-19

Duidelijk online wat je koopt, bij bellen meteen iemand aan de lijn die weet over de producten.
Snelle levering. Bedankt voor de fijne serice. Erg blij met mijn kast.

Gert Vermeer beoordeelde op 2019-01-19

Zeer goede winkel uitstekende service

Hans Jagers beoordeelde op 2019-01-18

Goede website. Snelle en zorgvuldige aflevering. De vermelde schade bleek in de praktijk niet zichtbaar.

Corry Zwaan beoordeelde op 2019-01-18

Zeer tevreden. Er wordt netjes aangegeven waar evt beschadigingen zitten. Al meerdere malen iets besteld, voor een leuk prijsje
Snelle levering 👍

Jessica van den Berg beoordeelde op 2019-01-18

Heel tevreden, ene dag besteld en de andere dag al in huis. Super service.

Linn De boer van ewijk beoordeelde op 2019-01-16

Super goed geholpen vriendelijk personeel en een leuke winkel met leuke prijzen kom hier zeker nog eens terug

Jantien Hendriks beoordeelde op 2019-01-16

Heb mail gestuurd en deze is direct beantwoord, heel fijn. Goede communicatie v.w.b. betaling en ophalen. Erg vriendelijk geholpen in de winkel. Zeer tevreden, bedankt!

Ozan Ilgü beoordeelde op 2019-01-15

F Tekin beoordeelde op 2019-01-14

Heel tevreden. Aankoop volgende dag al in huis.

Tineke Gritter beoordeelde op 2019-01-14

Heel tevreden was heel snel binnen

Jan Willem van Raaij beoordeelde op 2019-01-14

Goedkoper dan waar dan ook, duidelijke en eerlijke communicatie. Aanrader!

peet spruijt beoordeelde op 2019-01-14

goede website , duidelijk en makkelijk bestellen, 3x tel goed en fijn geholpen super , mail contact snel en heel duidelijke factuur;-) wat wil een mens nog meer ((bestellen bij ikwillem)

Albert van den Bergh beoordeelde op 2019-01-14

erwin Stahlberg beoordeelde op 2019-01-11

Makkelijke site en snelle levering

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Erwin, dank je wel voor je mooie beoordeling super blij mee. daar doen we het voor. wens je heel veel plezier van je aankoop, wellicht tot een volgende keer, vriendelijke groet, Willem

Ruth Lopulalan beoordeelde op 2019-01-11

Reactie van Ikwillem.nu:
We moeten de koek bij de koffie bij een 5 sterren beoordeling gaan afschaffen, kom er enorm van aan, maar wennen doet het niet, erg blij met je beoordeling Ruth, hartelijk dank daarvoor en en erg blij dat je het allemaal zo positief hebt ervaren, wat precies de bedoeling is, veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem

Aaltje de Benis beoordeelde op 2019-01-10

Fantastisch! Snel. Niets op aan te merken

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Aaltje, wauw, lekkere score hoor, super blij mee, dank je wel en jij heel erg veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet< Willem

Ton Van der lee beoordeelde op 2019-01-09

Alles goed afgehandeld.
Vrijdagavond koelkast besteld.
Zaterdagmorgen stond hij klaar

Reactie van Ikwillem.nu:
Hallo Ton, En zo hoort het ook, ik hoop dat je er heel lang heel veel plezier van zal hebben, ook echt blij met je beoordeling, bevestiging van waar we hard voor werken, complete tevredenheid van onze klanten, dus enorm bedankt dat je de moeite hebt genomen de beoordeling te plaatsen. vriendelijke groet Willem

Alex Van Gelder beoordeelde op 2019-01-08

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Alex, hele blij met je beoordeling, we doen we veel voor om deze score te halen, vandaar dat het ook altijd een bemoediging is als we deze beoordelingen halen, dus dank je wel en veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet, Willem