Ikwillem.nu

Ikwillem.nu

verkoop van meubelen, electro, huishoudelijke artikelen enz.
We verkopen retour producten van online retailers
2.286 klantbeoordelingen
Filter 2126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1344 met beschrijving

• M. Aheroui
    Geverifieerde klant van Ikwillem.nu

Goede service , erg behulpzaam en duidelijk, vriendelijk personeel

• L. Cremers
    Geverifieerde klant van Ikwillem.nu

Zeer behulpzaam en vriendelijk geholpen

Antwoord van Ikwillem.nu

Ik ben heel blij als ik dit lees, want we helpen graag en hebben vreugde in wat we doen, maar het is past echt zo als u dat als onze klant ook merkt, dank voor de mooie beoordeling, heel blij mee. Vriendelijke groet, Willem

• Hoe beoordeel je Ikwillem.nu?

• Sarah Koot

Snelle service. Betrouwbare partij

Antwoord van Ikwillem.nu

Dank je wel Sarah, betrouwbaar vindt ik een van de mooiste omschrijvingen die er zijn, dat zegt iets over de kern van wie we willen zijn, dus dank je wel ! vriendelijke groet Willem

• Danielle Kruip

Scherpe prijzen, goede service

Antwoord van Ikwillem.nu

Waar je wel gelijk de juiste omschrijving in weinig woorden aangeeft Danielle, top ! heel blij met je beoordeling, veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

• Nina Haazelager
    Geverifieerde klant van Ikwillem.nu

Mooie optie als je een klein budget hebt.

Antwoord van Ikwillem.nu

Hoi Nina, zo is het maar net, maar ook de wat grotere beurs die wat voller wil blijven dienen we graag hoor. super leuk dat je ons gevonden hebt en vele plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

• Christian van Beusekom
    Geverifieerde klant van Ikwillem.nu

Geweldige prijs - kwaliteit verhouding!

Antwoord van Ikwillem.nu

Het is soms best enorm worstelen om de goede inkoop voor elkaar te krijgen, maar het is de worsteling waard want we merken dat mensen ons goed waarderen, ook jouw beoordeling werkt daaraan mee, dank je wel Christian, vriendelijke groet Willem

• Kristel Taberima

Prima site!

Antwoord van Ikwillem.nu

Dank je wel Kristel, daar zijn we ook heel blij mee. veel plezier van je aankoop en super dat je ons de volle score gunt, daar doen we het voor, vriendelijke groet Willem

• Swerus van Homoet

Snelle reactie via mail

Antwoord van Ikwillem.nu

We proberen inderdaad altijd zo snel mogelijk te reageren, dat is wel zo fijn als je op een antwoord zit te wachten. dank je wel voor je mooie beoordeling Swerus, vriendelijke groet Willem

• Anneke Schout
    Geverifieerde klant van Ikwillem.nu

Vriendelijke en professionele service (o.a. fijn meegedacht over datum van aflevering).

Antwoord van Ikwillem.nu

Het is leuk als we mee mogen denken, want we vinden ons werk ook heel leuk Anneke, wat top dat je dat ook merkt. Lees met plezier je beoordeling en wens je veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

• Jan Bandstra
    Geverifieerde klant van Ikwillem.nu

Leuke prijzen en prima service

Antwoord van Ikwillem.nu

Leuk kopen zo of niet Jan? ben ook heel blij met je beoordeling, dat is de kers op de taart voor ons, dus dank je wel en vele plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem