Brandenburglaan 8
4333BZ Middelburg
0622083090

Sander beoordeelde op 2019-09-13

Bijzonder fijne webshop, goede service en top producten! Meerde producten besteld, snelle levering en echt goede kwaliteit producten.

Paul G beoordeelde op 2019-09-03

Heel erg tevreden over de service, klantvriendelijkheid en snelle levering.

Ik had een imker-overall besteld, maar bij ontvangst bleek deze te groot. Na mailcontact met Chiel heb ik dezelfde dag het pak teruggestuurd en de dag erop had ik al de juiste maat in huis. Betere service bestaat niet! Bedankt!

Sanne beoordeelde op 2019-08-07

Super service!

Toen ik twee artikelen bestelde waar ik eigenlijk nog een derde artikel voor nodig had, kreeg ik (in het weekend) een mail van Chiel, met de vraag of dit wel klopte.

Toen ik aangaf het inderdaad verkeerd begrepen te hebben, heeft Chiel mij uitstekend geholpen.

Johanna Gronloh beoordeelde op 2019-06-27

Prima winkel. Kap ging stuk, geen probleem.Snel nieuwe gekregen.Kon snel weer in de bijen.Service staat bij hun hoog in het vaandel. De spullen zijn trouwens ook top.

Richard Prent beoordeelde op 2019-06-20

Heb een aantal keren nu besteld en het valt me op dat de levering niet zo snel is als je verwacht. Bij het artikel staat bijvoorbeeld dat het direct leverbaar is maar dat wil bij de Imkershop niet zeggen dat het de volgende dag geleverd wordt. Afgelopen keer op maandag een bestelling gedaan die vervolgens op vrijdag geleverd wordt.
Commercieel gezien slim maar naar de klant toe niet helemaal eerlijk. Zet dan bij het artikel levertijd 4 tot 5 werkdagen dan weet je waar je aan toe bent.

Reactie van Imkershop.nl:
Beste Richard,

Vervelend dat het soms lijkt of een product niet op voorraad is. Het is een heel waardevolle ervaring die jij deelt. Bij de laatste order zie ik dat alles wel op voorraad was maar niet in de bestelde hoeveelheden. We gaan kijken of we in het check-out proces actief kunnen laten zien wanneer er meer eenheden besteld worden dan op voorraad zijn. Maar ondanks dat het dus in de bestelde hoeveelheden niet op voorraad was is deze bestelling toch binnen 3 dagen verzonden. Dit is behoorlijk snel, er vanuit gaande dat we in het hoogseizoen binnen 3 dagen de producten weer op voorraad weten te brengen. Verder zie ik dat de twee eerdere bestellingen binnen 24 uur zijn verzonden en dat de een na laatste order maar 1 werkdag vertraging had. Er zat helaas wel een weekend tussen. We hopen een volgende keer jouw bestelling gewoon weer binnen een dag te verzenden.

Joeri beoordeelde op 2019-05-23

Duidelijke website. Goede en duidelijke communicatie! Zeer snelle levering. Producten goed verpakt. I'll be back!

Yeva beoordeelde op 2019-04-24

Ik heb al vaker dingen besteld bij imkershop.nl. Altijd uitstekende service. Ik heb de laatste keer een paar keer gebeld en gemaild om details na te vragen, werd direct en goed geholpen. Pakketje kwam razendsnel aan, producten zijn keer op keer van goede kwaliteit.

Budiarta buursink beoordeelde op 2019-04-21

Super goede webshop duidelijk vriendelijk en snelle levering
Al aantal keer besteld bij imkershop en altijd op tijd bezorgd en goed verpakt!
Super

Marius Rademakers beoordeelde op 2019-03-15

een zeer goede en snelle levering , gemakkelijk en duidelijke aanwijzigingen voor de bestelling met een perfecte aflevering , alles is in de puntjes verzorgd , echt voor iedereen een aanrader die via internet wil bestellen .

Bart Kastelijn beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering, goede producten, zeer goed ingepakt en met een zakje (bijen) bloemen zaad... ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anton beoordeelde op 2019-02-24

In mijn starters paket zat een imkerjas met een andere hoofdkap dan dat Ik had verwacht: geen enkel probleem! Na telefonisch contact en zeer goed advies over de maat kon ik het zonder probleem ruilen. Handschoenen waren niet meer op voorraad: geen probleem, ik kreeg voor de zelfde prijs duurdere. Uitstekende service. Fijne winkel.

Dit soort service daar zouden veel bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen.

Louis Ghislain beoordeelde op 2018-12-14

Snelle en goede service en snelle levering

Mandy beoordeelde op 2018-12-08

Uitstekende service! Ik had helaas 2x de verkeerde maat potjes besteld en deze geretourneerd. Bij Imkershop bleven ze heel geduldig en alle drie de leveringen (laatste toegestuurde potjes hadden de juiste maat) hebben ze razendsnel verstuurd. Ook had ik het betaald geld binnen 1 dag weer retour. Super!!

herman van thielen beoordeelde op 2018-08-17

zeer snelle en correcte levering , prima georganiseerd , bedankt

Migiel Boon beoordeelde op 2018-07-15

Onlangs een nieuw imkerjack besteld, maar die bleek helaas niet meer leverbaar te zijn. Er werd al snel contact met mij opgenomen, en een voorstel gedaan voor een iets duurder jack voor dezelfde prijs. Ook werd er goed meegedacht met de juiste maat, omdat het ene model groter uitvalt dan het andere. Heel erg goede service, en de bestelling was ondanks deze vertraging alsnog op de eerder aangegeven dag bezorgd. Super!

Bert Boomsma beoordeelde op 2018-07-11

Dit is absoluut het goedkoopste adres voor bijenwaskorrels. De korrels zijn mooi klein en er zat geen onnodig plastic in de verpakking. Echt super!

bogo Stephan beoordeelde op 2018-06-07

Snelle reactie.goede communicatie.kwaliteits artikelen voor een zeer correcte prijs.zeker een aanrader want dezer dagen is het nog moeilijk te vinden om met zulke mensen te werken.
Blijven voortdoen zo....
Gewoon Tof...

Ian Bauwens beoordeelde op 2018-05-23

Al verschillende keren gerief gekocht. Altijd snel geleverd, altijd goeie kwaliteit, steeds stevig verpakt,... Heel overzichtelijke en vlotte website. Bij vragen werd ik onmiddellijk en goed geholpen! Het is heel leuk als (beginnende) imker op zo'n adres te kunnen rekenen!

Primus beoordeelde op 2018-05-16

Op zondag 13 mei etiketten besteld en geleverd in België op 15 mei, helaas ontbrak er nog een groot aantal bij de levering. De firma gebeld en deze hebben dit onmiddellijk rechtgezet en de ontbrekende etiketten alsnog verstuurd. Levering perfect in orde aangekomen op 16 mei. Bedankt voor de snelle rechtzetting en service, hier kunnen ze in België nog iets van leren. Bedank Chiel.

nel kuiper beoordeelde op 2018-03-12

Het pakje was snel bij mij binnen en het bijtje vond ik erg geslacht prima ik zal mijn vrienden ook attenderen op jullie bedrijf dank nel kuiper