Brandenburglaan 8
4333BZ Middelburg
0622083090

Marius Rademakers beoordeelde op 2019-03-15

een zeer goede en snelle levering , gemakkelijk en duidelijke aanwijzigingen voor de bestelling met een perfecte aflevering , alles is in de puntjes verzorgd , echt voor iedereen een aanrader die via internet wil bestellen .

Bart Kastelijn beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering, goede producten, zeer goed ingepakt en met een zakje (bijen) bloemen zaad... ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anton beoordeelde op 2019-02-24

In mijn starters paket zat een imkerjas met een andere hoofdkap dan dat Ik had verwacht: geen enkel probleem! Na telefonisch contact en zeer goed advies over de maat kon ik het zonder probleem ruilen. Handschoenen waren niet meer op voorraad: geen probleem, ik kreeg voor de zelfde prijs duurdere. Uitstekende service. Fijne winkel.

Dit soort service daar zouden veel bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen.

Louis Ghislain beoordeelde op 2018-12-14

Snelle en goede service en snelle levering

Mandy beoordeelde op 2018-12-08

Uitstekende service! Ik had helaas 2x de verkeerde maat potjes besteld en deze geretourneerd. Bij Imkershop bleven ze heel geduldig en alle drie de leveringen (laatste toegestuurde potjes hadden de juiste maat) hebben ze razendsnel verstuurd. Ook had ik het betaald geld binnen 1 dag weer retour. Super!!

herman van thielen beoordeelde op 2018-08-17

zeer snelle en correcte levering , prima georganiseerd , bedankt

Migiel Boon beoordeelde op 2018-07-15

Onlangs een nieuw imkerjack besteld, maar die bleek helaas niet meer leverbaar te zijn. Er werd al snel contact met mij opgenomen, en een voorstel gedaan voor een iets duurder jack voor dezelfde prijs. Ook werd er goed meegedacht met de juiste maat, omdat het ene model groter uitvalt dan het andere. Heel erg goede service, en de bestelling was ondanks deze vertraging alsnog op de eerder aangegeven dag bezorgd. Super!

Bert Boomsma beoordeelde op 2018-07-11

Dit is absoluut het goedkoopste adres voor bijenwaskorrels. De korrels zijn mooi klein en er zat geen onnodig plastic in de verpakking. Echt super!

bogo Stephan beoordeelde op 2018-06-07

Snelle reactie.goede communicatie.kwaliteits artikelen voor een zeer correcte prijs.zeker een aanrader want dezer dagen is het nog moeilijk te vinden om met zulke mensen te werken.
Blijven voortdoen zo....
Gewoon Tof...

Ian Bauwens beoordeelde op 2018-05-23

Al verschillende keren gerief gekocht. Altijd snel geleverd, altijd goeie kwaliteit, steeds stevig verpakt,... Heel overzichtelijke en vlotte website. Bij vragen werd ik onmiddellijk en goed geholpen! Het is heel leuk als (beginnende) imker op zo'n adres te kunnen rekenen!

Primus beoordeelde op 2018-05-16

Op zondag 13 mei etiketten besteld en geleverd in België op 15 mei, helaas ontbrak er nog een groot aantal bij de levering. De firma gebeld en deze hebben dit onmiddellijk rechtgezet en de ontbrekende etiketten alsnog verstuurd. Levering perfect in orde aangekomen op 16 mei. Bedankt voor de snelle rechtzetting en service, hier kunnen ze in België nog iets van leren. Bedank Chiel.

nel kuiper beoordeelde op 2018-03-12

Het pakje was snel bij mij binnen en het bijtje vond ik erg geslacht prima ik zal mijn vrienden ook attenderen op jullie bedrijf dank nel kuiper

Ruud beoordeelde op 2018-03-09

Zeer goede afhandeling van de bestelling. Goede inzichtbaarheid qua status van de bestelling en de levering was precies zoals aangegeven. Al met al een fijne manier van aankopen.

Tiny Nijskens beoordeelde op 2018-03-09

Had een vraag over de producten en die werd onmiddeijk beantwoord. Besteld en snel geleverd. Product dankzij duidelijke omschrijving ook precies wat verwacht werd.

S. Boonstra beoordeelde op 2018-02-11

Snelle service, goed verpakt aangekomen. Alles naar wens. Bedankt!

Peter Groot beoordeelde op 2018-02-07

Ik heb bijzondere goede ervaringen met de imkershop, het bedrijf wordt goed begeleid, een staaltje van modern ondernemerschap , mijn bestelling was al de volgende dag geleverd en voor imkers is het verrijking, een goede aanwinst en als ik nog iets nodig zal ik zeker overwegen om op de site van de imkershop te kijken en te bestellen, ga zo door

Emmy K. beoordeelde op 2017-12-04

Heel tevreden. Voor de 2e keer een cadeaukaart besteld. Snel via de mail gekregen.

A. Jager beoordeelde op 2017-12-04

Prima, vlotte levering, goede prijs, niks op aan te merken

V wijngaarden beoordeelde op 2017-12-04

Snel geleverd en keurig alles van elkaar gescheiden op 1 kaartje
Met maat en lengte erbij geschreven
Goed gedaan

MW beoordeelde op 2017-12-03

Snelle afwikkeling van de bestelling, ook het verdere verloop van de bestelling goed verlopen.