Brandenburglaan 8
4333BZ Middelburg
0622083090

Emmy K. beoordeelde op 2017-12-04

Heel tevreden. Voor de 2e keer een cadeaukaart besteld. Snel via de mail gekregen.

A. Jager beoordeelde op 2017-12-04

Prima, vlotte levering, goede prijs, niks op aan te merken

V wijngaarden beoordeelde op 2017-12-04

Snel geleverd en keurig alles van elkaar gescheiden op 1 kaartje
Met maat en lengte erbij geschreven
Goed gedaan

MW beoordeelde op 2017-12-03

Snelle afwikkeling van de bestelling, ook het verdere verloop van de bestelling goed verlopen.

J Jacobs beoordeelde op 2017-10-26

Geweldige webwinkel. Duidelijke website. Bestellingen zeer snel en correct geleverd. Al meerdere keren bij deze shop gekocht. Altijd naar grote tevredenheid. Als er toch iets is, wordt dit zeer klantvriendelijk en snel opgelost. Betrouwbare webwinkel met oog voor duurzaamheid en goede zorg voor onze aarde. Van harte aanbevolen!

John van Grevenbroek beoordeelde op 2017-10-07

Hier kan menige webshop een voorbeeld aan nemen. Snel een antwoord op vragen, nog snellere levering. Zou willen dan mijn kaarsen net zo snel klaar voor gebruik zijn.
met vriendelijke groet,
John van Grevenbroek

Nathje beoordeelde op 2017-09-16

Ik heb glazen potjes en dekseltjes besteld. De levering gebeurde heel snel.

Ilona beoordeelde op 2017-09-15

Op tijd geleverd
snelle response-tijd
goede kwaliteit producten
professioneel verpakt

Dan Dinca beoordeelde op 2017-08-20

Vriendelijk, snel, behulpzam, Whatsapp prompt antwoord, flexibel order aanpassen, echt top.

Nico beoordeelde op 2017-05-22

Kan niet beter!!
Op vrijdagnamiddag een bestelling geplaatst, op zaterdagnamiddag aangekregen (in Belgie).
Tevens goede produkten en netjes ingepakt.
100/100!
Een tevreden klant die zeker nog terug komt!

lode devos beoordeelde op 2017-04-26

Ik verkies kleinhandel en direct lijfelijk contact met een leverancier, maar soms moet het snel gaan of wil je materiaal dat je alleen online vind... Imkershop geeft me online de service die ik offline zoek. Dat is een ongelofelijk kompliment. Doe aub zo verder.

Erix vanD beoordeelde op 2017-04-16

wederom correcte en snelle levering ,met goede prijs kwaliteit verhouding.tot de volgende bestelling

Ben Meijer beoordeelde op 2017-03-09

Correct en goed verpakt bezorgd.

Manu beoordeelde op 2017-03-08

Super, snelle levering ook na betaling via overschrijving.

Nietje beoordeelde op 2017-02-08

Ik ben zeer tevreden. Een snelle en uitstekende levering van de producten. Alles was stevig verpakt en de lichtere spullen waren ook goed verpakt zodat ze niet geplet konden worden. Erg blij met het boek "creatief met bijenwas" en sta te popelen om te beginnen. Ik ga zeker meer bestellen voor mijn nieuwe hobby :)

Thea Burgert-Rijkeboer beoordeelde op 2017-02-07

Ik ben heel blij met jullie . prima. een dikke 10! Thea Burgert

Ronald Bruining beoordeelde op 2017-02-01

Deze maand als BIJlage bij het blad Bijenhouden van de NBV een mooie kleurenbrochure van de imkershop met naast het assortiment ook leuke weetjes, informatie en tips en trucs!
Ook wel een leuke manier van presenteren om per seizoen de benodigde imkerartilelen te plaatsen! Goed over nagedacht!

Nicole van Rijn beoordeelde op 2016-12-29

Top!

J. Gerritsen beoordeelde op 2016-12-25

Erg tevreden, goed product en snel geleverd. Zal zeker vaker hier bestellen, top!

Hans van Etten beoordeelde op 2016-12-24

Snelle levering en erg leuk en kundig ingepakt! Een tip voor iedereen om hier iets te kopen.