Brandenburglaan 8
4333BZ Middelburg
0622083090

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Nico beoordeelde op 2017-05-22

Kan niet beter!!
Op vrijdagnamiddag een bestelling geplaatst, op zaterdagnamiddag aangekregen (in Belgie).
Tevens goede produkten en netjes ingepakt.
100/100!
Een tevreden klant die zeker nog terug komt!

lode devos beoordeelde op 2017-04-26

Ik verkies kleinhandel en direct lijfelijk contact met een leverancier, maar soms moet het snel gaan of wil je materiaal dat je alleen online vind... Imkershop geeft me online de service die ik offline zoek. Dat is een ongelofelijk kompliment. Doe aub zo verder.

Erix vanD beoordeelde op 2017-04-16

wederom correcte en snelle levering ,met goede prijs kwaliteit verhouding.tot de volgende bestelling

Ben Meijer beoordeelde op 2017-03-09

Correct en goed verpakt bezorgd.

Manu beoordeelde op 2017-03-08

Super, snelle levering ook na betaling via overschrijving.

Nietje beoordeelde op 2017-02-08

Ik ben zeer tevreden. Een snelle en uitstekende levering van de producten. Alles was stevig verpakt en de lichtere spullen waren ook goed verpakt zodat ze niet geplet konden worden. Erg blij met het boek "creatief met bijenwas" en sta te popelen om te beginnen. Ik ga zeker meer bestellen voor mijn nieuwe hobby :)

Thea Burgert-Rijkeboer beoordeelde op 2017-02-07

Ik ben heel blij met jullie . prima. een dikke 10! Thea Burgert

Ronald Bruining beoordeelde op 2017-02-01

Deze maand als BIJlage bij het blad Bijenhouden van de NBV een mooie kleurenbrochure van de imkershop met naast het assortiment ook leuke weetjes, informatie en tips en trucs!
Ook wel een leuke manier van presenteren om per seizoen de benodigde imkerartilelen te plaatsen! Goed over nagedacht!

Nicole van Rijn beoordeelde op 2016-12-29

Top!

J. Gerritsen beoordeelde op 2016-12-25

Erg tevreden, goed product en snel geleverd. Zal zeker vaker hier bestellen, top!

Hans van Etten beoordeelde op 2016-12-24

Snelle levering en erg leuk en kundig ingepakt! Een tip voor iedereen om hier iets te kopen.

A. van Lierop beoordeelde op 2016-10-25

snelle en goede levering net als de produkten.kwaliteit is precies wat ik wilde.

M. Roovers beoordeelde op 2016-09-14

Prima!

Thijs van Leeuiwen beoordeelde op 2016-09-12

Zeer tevreden, heldere site met bijna alles wat ik als imker nodig heb.

ELS beoordeelde op 2016-09-10

Leuk om weer 'ns met een product te werken uit de bijenhouderij.......dat is voor mij al ruim 25 jaar geleden.....nu gebruik ik de bijenwas cosmetisch, in plantaardige zalven uit de kruidengeneeskunde als basisproduct naast vaseline en biologische oliën en plantdelen. Met bijenwas leren werken is een vaardigheid apart maar het eindproduct is prima. Levering perfect als je het na afspraak kunt ophalen....

M. den Braber beoordeelde op 2016-09-08

De website ziet er verzorgd en overzichtelijk uit, alleen als je een artikel nader wil bekijken mag dat wel wat groter afgebeeld worden. Verder geen aanmerkingen ga zo door.

Reactie van Imkershop.nl:
Bedankt voor uw reactie. We gaan proberen het formaat van de afbeeldingen te vergroten. Wist u trouwens dat, door op de afbeelding te klikken, je een groot voorbeeld van de afbeelding krijgt.

Geke Pasman beoordeelde op 2016-08-26

zeer snelle levering binnen 1 dag en keurig verpakt

Marian Voorneman beoordeelde op 2016-08-25

Hoi Chiel,
Fijn dat de glazen honingpotten zo goed verpakt zijn. 60 potjes achter op de brommer en ze zijn heel thuis gekomen. Toppie.
Groetjes,
Marian

op 't Hof beoordeelde op 2016-07-25

Goede en correcte levering, zou iets sneller kunnen.

Tim VR beoordeelde op 2016-07-10

Jammer dat het product plots toch niet leverbaar was, omdat ik daar toch op rekende. Maar zodra ze binnen waren werd dit wel zeer snel geleverd. Ook de extra honingsnoepjes maakte deze tijd goed.