Brandenburglaan 8
4333BZ Middelburg
0622083090

Ian Bauwens beoordeelde op 2018-05-23

Al verschillende keren gerief gekocht. Altijd snel geleverd, altijd goeie kwaliteit, steeds stevig verpakt,... Heel overzichtelijke en vlotte website. Bij vragen werd ik onmiddellijk en goed geholpen! Het is heel leuk als (beginnende) imker op zo'n adres te kunnen rekenen!

Primus beoordeelde op 2018-05-16

Op zondag 13 mei etiketten besteld en geleverd in België op 15 mei, helaas ontbrak er nog een groot aantal bij de levering. De firma gebeld en deze hebben dit onmiddellijk rechtgezet en de ontbrekende etiketten alsnog verstuurd. Levering perfect in orde aangekomen op 16 mei. Bedankt voor de snelle rechtzetting en service, hier kunnen ze in België nog iets van leren. Bedank Chiel.

nel kuiper beoordeelde op 2018-03-12

Het pakje was snel bij mij binnen en het bijtje vond ik erg geslacht prima ik zal mijn vrienden ook attenderen op jullie bedrijf dank nel kuiper

Ruud beoordeelde op 2018-03-09

Zeer goede afhandeling van de bestelling. Goede inzichtbaarheid qua status van de bestelling en de levering was precies zoals aangegeven. Al met al een fijne manier van aankopen.

Tiny Nijskens beoordeelde op 2018-03-09

Had een vraag over de producten en die werd onmiddeijk beantwoord. Besteld en snel geleverd. Product dankzij duidelijke omschrijving ook precies wat verwacht werd.

S. Boonstra beoordeelde op 2018-02-11

Snelle service, goed verpakt aangekomen. Alles naar wens. Bedankt!

Peter Groot beoordeelde op 2018-02-07

Ik heb bijzondere goede ervaringen met de imkershop, het bedrijf wordt goed begeleid, een staaltje van modern ondernemerschap , mijn bestelling was al de volgende dag geleverd en voor imkers is het verrijking, een goede aanwinst en als ik nog iets nodig zal ik zeker overwegen om op de site van de imkershop te kijken en te bestellen, ga zo door

Emmy K. beoordeelde op 2017-12-04

Heel tevreden. Voor de 2e keer een cadeaukaart besteld. Snel via de mail gekregen.

A. Jager beoordeelde op 2017-12-04

Prima, vlotte levering, goede prijs, niks op aan te merken

V wijngaarden beoordeelde op 2017-12-04

Snel geleverd en keurig alles van elkaar gescheiden op 1 kaartje
Met maat en lengte erbij geschreven
Goed gedaan

MW beoordeelde op 2017-12-03

Snelle afwikkeling van de bestelling, ook het verdere verloop van de bestelling goed verlopen.

J Jacobs beoordeelde op 2017-10-26

Geweldige webwinkel. Duidelijke website. Bestellingen zeer snel en correct geleverd. Al meerdere keren bij deze shop gekocht. Altijd naar grote tevredenheid. Als er toch iets is, wordt dit zeer klantvriendelijk en snel opgelost. Betrouwbare webwinkel met oog voor duurzaamheid en goede zorg voor onze aarde. Van harte aanbevolen!

John van Grevenbroek beoordeelde op 2017-10-07

Hier kan menige webshop een voorbeeld aan nemen. Snel een antwoord op vragen, nog snellere levering. Zou willen dan mijn kaarsen net zo snel klaar voor gebruik zijn.
met vriendelijke groet,
John van Grevenbroek

Nathje beoordeelde op 2017-09-16

Ik heb glazen potjes en dekseltjes besteld. De levering gebeurde heel snel.

Ilona beoordeelde op 2017-09-15

Op tijd geleverd
snelle response-tijd
goede kwaliteit producten
professioneel verpakt

Dan Dinca beoordeelde op 2017-08-20

Vriendelijk, snel, behulpzam, Whatsapp prompt antwoord, flexibel order aanpassen, echt top.

Nico beoordeelde op 2017-05-22

Kan niet beter!!
Op vrijdagnamiddag een bestelling geplaatst, op zaterdagnamiddag aangekregen (in Belgie).
Tevens goede produkten en netjes ingepakt.
100/100!
Een tevreden klant die zeker nog terug komt!

lode devos beoordeelde op 2017-04-26

Ik verkies kleinhandel en direct lijfelijk contact met een leverancier, maar soms moet het snel gaan of wil je materiaal dat je alleen online vind... Imkershop geeft me online de service die ik offline zoek. Dat is een ongelofelijk kompliment. Doe aub zo verder.

Erix vanD beoordeelde op 2017-04-16

wederom correcte en snelle levering ,met goede prijs kwaliteit verhouding.tot de volgende bestelling

Ben Meijer beoordeelde op 2017-03-09

Correct en goed verpakt bezorgd.