Corridorweg 2
5375KT Reek
‭(06) 51 42 52 13‬

Beatrice Deweer beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering ! Bedankt !

Sanne Pater beoordeelde op 2019-01-28

Supersnelle levering. Netjes verpakt

O.H. van de Water beoordeelde op 2019-01-24

2 grote potten kokosolie gekocht, 2e 50% korting, poten zijn echter maar tot juni 2019 houdbaar, wat inhoud dat ik de 2e pot waarschijnlijk weg kan gooien omdat ik het niet heel vaak gebruik,normaal bij kokosolie 1 1/2 tot 2 jaar , hier een mail over gestuurd, niet een antwoord gekregen.

Reactie van Improve Your Health:
Beste meneer/mevrouw Van de Water,

Wat vervelend dat u geen antwoord heeft gehad van onze klantenservice, ik heb alles voor u nagezocht maar we hebben geen mail van u ontvangen. Onze excuses hiervoor, we vinden onze klantenservice namelijk juist erg belangrijk. Voor wat betreft uw opmerking over de houdbaarheid van de kokosolie: tot de T.H.T. datum duurt het nog een half jaar, en de potten zijn natuurlijk niet voor niks met zo'n grote korting. Maar ik begrijp dat 2 liter kokosolie veel is om in een half jaar op te maken. Gelukkig is de datum op de pot de T.H.T. datum, dat betekent Tenminste Houdbaar Tot en het verwijst naar de datum tot wanneer de fabrikant de kwaliteit van het product absoluut garandeert. Het vermelden van die datum op een verpakking is verplicht en is standaard 2 jaar na productie. Het wil NIET zeggen dat het product daarna niet meer te gebruiken is. Zeker in het geval van kokosolie kunt u het product na die datum met een gerust hart gebruiken. Onze kokosolie is van de allerbeste kwaliteit, u hoeft het dus zeker niet weg te gooien.

Ik hoop uw vragen zo te hebben beantwoord en wens u nog veel plezier van de kokosolie!

Met gezonde groet,

Janneke van Improve Your Health

Marko beoordeelde op 2019-01-08

Snel en goedkoop

Michelle Merkx beoordeelde op 2019-01-03

Ik had Aleppo zeep besteld tussen kerst en oud en nieuw en het was er al de volgende dag! Goede producten en snelle levering, ik ga hier vaker bestellen.

Sali Elias beoordeelde op 2019-01-01

Super snelle levering.

Was 1ste keer bestellen voor mij en ga het zeker vaker doen bij deze webwinkel.

Jacqueline Ohello beoordeelde op 2018-12-27

Snel bezorgd, en dat op 24 december;-). Ook accurate emailwisseling nav vraag inzake gebruik van het product.

Morgan beoordeelde op 2018-12-18

Laat besteld en toch de volgende dag binnen.

Producten (3 verschillende good bloom lip colors) vielen wel wat tegen. De kleuren dekken niet goed en zijn niet zo goed zichtbaar. En de smaak (maar dat is persoonlijk) is ook niet altijd even lekker.

Dus op zich goede shop, maar deze lip colors ga ik niet meer bestellen.

Lous Zurcher beoordeelde op 2018-11-27

Snelle, probleemloze levering

Erich Kentrup beoordeelde op 2018-11-24

i.v.m. transportschade aan producten werden deze de volgende dag direct vervangen. (snelle afhandeling schade)

Luke Webb beoordeelde op 2018-11-20

Heel tevreden. Dag na bestelling al in huis.

MARC KESTELEYN beoordeelde op 2018-11-15

Kort en bondig...uitstekend.

Annie Hooghiemstra beoordeelde op 2018-11-11

3 artikelen in een doosje. Niet opgevuld met karton o.i.d zodat t niet zo schuift. Waardoor de artikelen er rommelig uit zien. De uitstraling ziet er op de site super mooi en strak uit, ik hou daar van maar in t echt is t gewoon een plastic fles met een scheef geplakte stikker. Beetje jammer

inge van der Dussen beoordeelde op 2018-11-10

Snel

Danielle Bot beoordeelde op 2018-11-10

Producten snel in huis. Alles in orde.

Brotito beoordeelde op 2018-11-05

Heel tevreden. Producten werden vlug geleverd

Kees de Bruijn beoordeelde op 2018-11-01

Snelle afhamdeling. Zelfs in het weekend. TOP

Monica van Es beoordeelde op 2018-10-15

Goede producten, Leuke aanbiedingen. Snelle levering en goed verpakt.

Stefan Mahieu beoordeelde op 2018-10-13

snelle levering

christien hilgenberg beoordeelde op 2018-10-12

Hele goede producten en zeer verzorgde en snelle levering ben heel tevreden, kom zeker terug.