Corridorweg 2
5375KT Reek

Iny Baltussen beoordeelde op 2018-08-12

Het was heel fijn dat ik snel te horen kreeg dat mijn pakket gereed was.
Het verbaasde mij dat daarna het pakket 3x (of was het 4?) een dag vertraging, zonder dat daarvoor een reden werd gegeven.

Yvonne Fabrie beoordeelde op 2018-08-11

Makkelijk te bestellen, snel geleveerd!

Stefan Peeters beoordeelde op 2018-08-11

Eerste maal pakketje besteld. Verpakking was beschadigd (zonnemelk uitgelopen). Onmiddellijk terug meegegeven met de postbode. Heb dit dadelijk gemeld aan Improve Your Health. Zij hebben onmiddellijk een zelfde pakketje opnieuw verstuurd en hierdoor toch nog de zonnemelk tijdig ontvangen voor onze vakantie. Stevigheid van de verpakking is misschien een minpuntje maar als ze beschadigingen op deze manier oplossen maakt het niet zo veel uit. Super tevreden dus!!

liesbeth heijmen beoordeelde op 2018-08-05

Over de zonnebrand skalaris en de thee geen klachten, bezorgen ook niet.
Helaas wel over de deodorant , hierin zit alcohol en parfum, de ingrediënten staan niet vermeld op de site, heb hier een mail over gestuurd maar de enige reactie was gehad dat het pakje bezorgd is. Vecder is retourneren bepaald niet gratis, dus nogal een kostbare zaak voor een artikel van € 5!

annemieke beoordeelde op 2018-07-18

Snelle levering. Fijn product

Gijs Van Hees beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en goede website. Kom zeker nog eens terug.

Rens Bleeker beoordeelde op 2018-07-08

Super produkten

Ilse Delbaen beoordeelde op 2018-07-06

Alles in orde

tineke van t hoff beoordeelde op 2018-06-28

De rpodukten waren keurig verzorgd en binnen een dag bezorgd, geweldig

Harry Bijl beoordeelde op 2018-06-26

Bijzonder snelle levering. Duidelijke website.

Sacha Verhagen beoordeelde op 2018-06-25

Ik ben erg tevreden. Bestelling ging snel, binnen een dag bezorgd. Netjes verpakt.

Michelle beoordeelde op 2018-06-10

Super snel verzonden! Ik ontving het pakket al de volgende ochtend! Alles was netjes ingepakt. Ook super vriendelijke klantenservice met veel kennis van de producten. Ik bestel de volgende keer zeker weer bij Improve Your Health :)!

Ashutosh Pandey beoordeelde op 2018-06-07

on time perfect packaging.

Anita Dekker beoordeelde op 2018-05-31

Top

Erik Jansen beoordeelde op 2018-05-09

?

Jessica Sanders beoordeelde op 2018-05-08

Zeer vriendelijke klantenservice, snel antwoord en snelle levering (volgende dag). Ben ook heel tevreden met de bestelde producten!

Nelleke Sterk beoordeelde op 2018-05-03

Prima, snell service, no problems

Annemieke van van Leeuwen beoordeelde op 2018-05-03

Heel erg tevreden met de producten en snel geleverd.