Corridorweg 2
5375KT Reek
‭(06) 51 42 52 13‬

Morgan beoordeelde op 2018-12-18

Laat besteld en toch de volgende dag binnen.

Producten (3 verschillende good bloom lip colors) vielen wel wat tegen. De kleuren dekken niet goed en zijn niet zo goed zichtbaar. En de smaak (maar dat is persoonlijk) is ook niet altijd even lekker.

Dus op zich goede shop, maar deze lip colors ga ik niet meer bestellen.

Lous Zurcher beoordeelde op 2018-11-27

Snelle, probleemloze levering

Erich Kentrup beoordeelde op 2018-11-24

i.v.m. transportschade aan producten werden deze de volgende dag direct vervangen. (snelle afhandeling schade)

Luke Webb beoordeelde op 2018-11-20

Heel tevreden. Dag na bestelling al in huis.

MARC KESTELEYN beoordeelde op 2018-11-15

Kort en bondig...uitstekend.

Annie Hooghiemstra beoordeelde op 2018-11-11

3 artikelen in een doosje. Niet opgevuld met karton o.i.d zodat t niet zo schuift. Waardoor de artikelen er rommelig uit zien. De uitstraling ziet er op de site super mooi en strak uit, ik hou daar van maar in t echt is t gewoon een plastic fles met een scheef geplakte stikker. Beetje jammer

inge van der Dussen beoordeelde op 2018-11-10

Snel

Danielle Bot beoordeelde op 2018-11-10

Producten snel in huis. Alles in orde.

Brotito beoordeelde op 2018-11-05

Heel tevreden. Producten werden vlug geleverd

Kees de Bruijn beoordeelde op 2018-11-01

Snelle afhamdeling. Zelfs in het weekend. TOP

Monica van Es beoordeelde op 2018-10-15

Goede producten, Leuke aanbiedingen. Snelle levering en goed verpakt.

Stefan Mahieu beoordeelde op 2018-10-13

snelle levering

christien hilgenberg beoordeelde op 2018-10-12

Hele goede producten en zeer verzorgde en snelle levering ben heel tevreden, kom zeker terug.

Michelle Merkx beoordeelde op 2018-09-17

Super snelle levering + vriendelijke klantenservice: ik had een vraag over het gebruik van een product en kreeg uitgebreid antwoord. Uitstekend

adri van der molen beoordeelde op 2018-08-19

geen op-of aanmerkingen. op bezorgpunt op kunnen halen.effectief verpakt.

Iny Baltussen beoordeelde op 2018-08-12

Het was heel fijn dat ik snel te horen kreeg dat mijn pakket gereed was.
Het verbaasde mij dat daarna het pakket 3x (of was het 4?) een dag vertraging, zonder dat daarvoor een reden werd gegeven.

Yvonne Fabrie beoordeelde op 2018-08-11

Makkelijk te bestellen, snel geleveerd!

Stefan Peeters beoordeelde op 2018-08-11

Eerste maal pakketje besteld. Verpakking was beschadigd (zonnemelk uitgelopen). Onmiddellijk terug meegegeven met de postbode. Heb dit dadelijk gemeld aan Improve Your Health. Zij hebben onmiddellijk een zelfde pakketje opnieuw verstuurd en hierdoor toch nog de zonnemelk tijdig ontvangen voor onze vakantie. Stevigheid van de verpakking is misschien een minpuntje maar als ze beschadigingen op deze manier oplossen maakt het niet zo veel uit. Super tevreden dus!!

liesbeth heijmen beoordeelde op 2018-08-05

Over de zonnebrand skalaris en de thee geen klachten, bezorgen ook niet.
Helaas wel over de deodorant , hierin zit alcohol en parfum, de ingrediënten staan niet vermeld op de site, heb hier een mail over gestuurd maar de enige reactie was gehad dat het pakje bezorgd is. Vecder is retourneren bepaald niet gratis, dus nogal een kostbare zaak voor een artikel van € 5!

annemieke beoordeelde op 2018-07-18

Snelle levering. Fijn product