Amethistweg 35
2665NT Bleiswijk

N.Kok beoordeelde op 2018-06-28

Stellingkast besteld bij dit bedrijf. Levering wordt elke keer uitgesteld. Ik zit nu al ruim 5 weken te wachten op mijn kast.
In eerste instantie was de levertijd een week. Na contact werd er aangegeven dat het maximaal nog 2 weken zou duren.
Nu wederom een mail met minimaal een week uitstel. Ik ben benieuwd of de kast ooit nog komt.

Mevr. Huiskes beoordeelde op 2018-02-23

Heel tevreden! maandag besteld en werd woensdag al geleverd terwijl er levertijd van 2 - 3 weken werd aangegeven. Bleken toch op voorraad te zijn, dus wij waren blij!

Marc Knapen beoordeelde op 2018-02-01

Zeer kwalitatief afgewerkte tafelpoten, snelle levering

Fam. Mdw beoordeelde op 2018-01-03

Snelle levering, zeer fijn afgewerkte materialen.

FRÉDÉRIC Dignef beoordeelde op 2018-01-01

👍 👍, top

Jan Lubben beoordeelde op 2018-01-01

Mooie matrix poot.
Goed te monteren.
Ondanks de feestdagen keurig op tijd geleverd.

Simone Ter Weijden beoordeelde op 2017-12-01

Prima service en prima product. Ook snel in huis.

Han Hermans beoordeelde op 2017-11-24

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

rob vanderhulst beoordeelde op 2017-11-24

Prima geleverd en erg mooi

Sonja Heemskerk beoordeelde op 2017-11-03

Geweldig dat jullie met mij mee dachten voor ons 'zelf ontworpen' tafel!

Peter Beek beoordeelde op 2017-04-30

4 tafelpoten besteld en deze werden snel door ons ontvangen.

Kwaliteit van de tafelpoten zijn zeer goed.
Ook zijn ze zeer netjes afgewerkt.

Ook was de verpakking van de tafelpoten prima!

Voor ons zeker een aanrader!

Peter