Amethistweg 35

8,7

Isabel Bobbaers beoordeelde op 2019-05-06

perfect !

margreet vogelsang beoordeelde op 2019-04-04

Alleen jammer dat de verpakking kapot was gelukkig waren de poten niet beschadigd misschien een noppen folie er omheen aandachtspunt voor jullie en de bezorgdiensten

Rob Walberg beoordeelde op 2019-03-16

Ontevreden: December Tafelpoot matrix 8*8 ontvangen.De manke uitvoering ontvangen zijpoten zijn 1cm te kort.Tot op heden geen oplossing geboden.Als je de poot besteld word hij met heldere poedercoating aangeprezen maar is niet leverbaar?Komt niet professioneel over.

A. van Bloesem beoordeelde op 2019-03-04

Heel erg tevreden met de service, snel geleverd en een mooi zwaar product ontvangen, echt waar voor je geld.

E Uilenhoed beoordeelde op 2019-03-01

Vriendelijk en makkelijk bereikbaar

Twan Den otter beoordeelde op 2019-02-04

Verschillende keren valse info gehad m.b.t. de levering van de poten.

Gertjan Huijs beoordeelde op 2019-02-02

Goede ervaring! Mooie tafelpoot besteld en gekregen. Nadeel vindt ik dat ik niet goed op de hoogt ben gehouden van mijn bestelling en er op 2 plaatsen de coating is beschadigd.

Klaas Crum beoordeelde op 2019-02-02

De bestelling heeft wel lang geduurd echter altijd netjes te woord gestaan en uitleg gegeven. Flexibel in achteraf nog wijzigingen doorvoeren.

John Verlaan beoordeelde op 2019-02-02

Communicatie is goed. Levertijd zou bij sommige artikelen wel wat sneller mogen zijn.

laura asnong beoordeelde op 2019-01-11

Zeer tevreden! Correcte en prima service!

Ronald den Hoed beoordeelde op 2019-01-10

Snelle levering en product voldoet asn de beschrijving. Top

Fam. Bartels beoordeelde op 2019-01-06

Top kwaliteit, aardige mensen

Anoniem beoordeelde op 2018-12-04

Ze hebben hele mooie producten en het bestelproces gaat ook goed en is vrij makkelijk. De levertijd zou 8 weken zijn (3 weken standaard plus 5 weken voor maatwerk), maar duurde helaas uiteindelijk 10 weken. Jammer dat hier niet over is gecommuniceerd en dat ik er de hele tijd zelf achteraan moest. Ook waren de tafelpoten verbogen aan de randen van de plaat. De bescherming tijdens het transport was voor de hoeken niet adequaat. Dit hebben we gelukkig wel zelf op kunnen lossen.

andre broux beoordeelde op 2018-12-02

besteld - vlug bezorgd - en het materiaal zag er goed en degelijk uit

Fam. de Bresser beoordeelde op 2018-12-01

,leuke ontvangst en goede uitleg en fijne raadgeving. Prima adres .
En prijs perfekt

Hans Springvloet Dubbeld beoordeelde op 2018-12-01

We wachten al vele weken op een tafelpoot. Deze poot is al afgerekend, maar is tot op heden niet geleverd.
Op e-mail wordt niet gereageerd. Teruggebeld word je ook niet. Het enige antwoord wat ik tot op heden heb gekregen is dat het nog weken kan duren. Kortom een knudde onderneming.

E. Bosma beoordeelde op 2018-11-01

Rolf Posthouwer beoordeelde op 2018-11-01

Goede communicatie aangaande bestelling en zelfs sneller geleverd dan oorspronkelijk aangegeven

V de Keijzer beoordeelde op 2018-10-08

efficient en goede service

Wander Veenstra beoordeelde op 2018-10-05

Reeds vele bestellingen gedaan, altijd zeer tevreden over de geleverde tafelpoten.