Amethistweg 35
2665NT Bleiswijk

9,1

laura asnong beoordeelde op 2019-01-11

Zeer tevreden! Correcte en prima service!

Ronald den Hoed beoordeelde op 2019-01-10

Snelle levering en product voldoet asn de beschrijving. Top

Fam. Bartels beoordeelde op 2019-01-06

Top kwaliteit, aardige mensen

Anoniem beoordeelde op 2018-12-04

Ze hebben hele mooie producten en het bestelproces gaat ook goed en is vrij makkelijk. De levertijd zou 8 weken zijn (3 weken standaard plus 5 weken voor maatwerk), maar duurde helaas uiteindelijk 10 weken. Jammer dat hier niet over is gecommuniceerd en dat ik er de hele tijd zelf achteraan moest. Ook waren de tafelpoten verbogen aan de randen van de plaat. De bescherming tijdens het transport was voor de hoeken niet adequaat. Dit hebben we gelukkig wel zelf op kunnen lossen.

andre broux beoordeelde op 2018-12-02

besteld - vlug bezorgd - en het materiaal zag er goed en degelijk uit

Fam. de Bresser beoordeelde op 2018-12-01

,leuke ontvangst en goede uitleg en fijne raadgeving. Prima adres .
En prijs perfekt

Hans Springvloet Dubbeld beoordeelde op 2018-12-01

We wachten al vele weken op een tafelpoot. Deze poot is al afgerekend, maar is tot op heden niet geleverd.
Op e-mail wordt niet gereageerd. Teruggebeld word je ook niet. Het enige antwoord wat ik tot op heden heb gekregen is dat het nog weken kan duren. Kortom een knudde onderneming.

E. Bosma beoordeelde op 2018-11-01

Rolf Posthouwer beoordeelde op 2018-11-01

Goede communicatie aangaande bestelling en zelfs sneller geleverd dan oorspronkelijk aangegeven

V de Keijzer beoordeelde op 2018-10-08

efficient en goede service

Wander Veenstra beoordeelde op 2018-10-05

Reeds vele bestellingen gedaan, altijd zeer tevreden over de geleverde tafelpoten.

Mandy Hasebos beoordeelde op 2018-10-04

Zeer tevreden over de service en levering. We zijn enorm blij met onze tafel! Zeker een aanrader!!

Els Hermsenr beoordeelde op 2018-08-03

Snelle levering, waardoor we onze klus snel geklaard is. Ook een mooie website. De moeite waard om af en toe te bekijken. Wie weet, hebben we in de toekomst nog wel eens iets nodig van jullie.

N.Kok beoordeelde op 2018-06-28

Stellingkast besteld bij dit bedrijf. Levering wordt elke keer uitgesteld. Ik zit nu al ruim 5 weken te wachten op mijn kast.
In eerste instantie was de levertijd een week. Na contact werd er aangegeven dat het maximaal nog 2 weken zou duren.
Nu wederom een mail met minimaal een week uitstel. Ik ben benieuwd of de kast ooit nog komt.

Mevr. Huiskes beoordeelde op 2018-02-23

Heel tevreden! maandag besteld en werd woensdag al geleverd terwijl er levertijd van 2 - 3 weken werd aangegeven. Bleken toch op voorraad te zijn, dus wij waren blij!

Marc Knapen beoordeelde op 2018-02-01

Zeer kwalitatief afgewerkte tafelpoten, snelle levering

Fam. Mdw beoordeelde op 2018-01-03

Snelle levering, zeer fijn afgewerkte materialen.

FRÉDÉRIC Dignef beoordeelde op 2018-01-01

👍 👍, top

Jan Lubben beoordeelde op 2018-01-01

Mooie matrix poot.
Goed te monteren.
Ondanks de feestdagen keurig op tijd geleverd.

Simone Ter Weijden beoordeelde op 2017-12-01

Prima service en prima product. Ook snel in huis.