Musschenbroek 62
6414AB Heerlen

9,9

fam. Kieboom (Roermond) beoordeelde op 2019-02-09

Na goede ervaringen van familie met een infrarood paneel van 'Infrarood panelen Parkstad' en het ook eens ervaren te hebben hoe prettig de warmte is, ben ik me ook gaan oriënteren op de aanschaf van infraroodpanelen.

Eerst ben ik bij allerlei merken, leveranciers en op fora gaan zoeken op het internet, en na goed overleg thuis uiteindelijk besloten om bij 'Infrarood panelen Parkstad' een 'Sunpower' paneel aan te schaffen.

Na een vraag per mail kreeg ik ontzettend vlot antwoord met advies. Niet lang hierna ben ik tot aankoop overgegaan en werd het paneel bij ons thuis geinstalleerd. Een echte vakman, vriendelijk, en een vlotte installatie, zeer tevreden over! Het paneel geeft heerlijke warmte en is ook vanuit buitenshuis te bedienen via een app.

Nadat de monteur weg was vielen ons een paar vlekken op het paneel op, die niet weg gingen na voorzichtig poetsen. Even contact gehad, en meteen de dag erna werd het probleem opgelost, helemaal super!

Kortom, wij zijn erg tevreden over ons IR-paneel en de service die erbij hoort, grote kans dat we over een tijdje weer contact hebben in verband met uitbreiding!

John Vaessen beoordeelde op 2019-01-04

Zeer tevreden. Als je bij Parkstad een infraroodpaneel koopt is de nazorg geweldig. De thermostaat werkte bij ons niet, maar werd gelijk kostenloos vervangen door een nieuw exemplaar. Ook als je met vragen zit, een belletje is voldoende en je wordt gelijk geholpen. Een grote pluim hiervoor.

Familie Kieboom beoordeelde op 2019-01-04

Wij zijn zéér tevreden over de snelle levering en plaatsing van het infrarood paneel
van het merk SUNPOWER door Marcel, een vriendelijk en secuur werkende jongeman die van aanpakken houdt.
Met Leona, die vriendelijk de telefoon aanneemt en vragen over levering et cetera bij Parkstad Enterprises beantwoord. Samen vormen ze een uitstekend team.
En wij zitten er weer warmpjes bij.
Familie Kieboom
Herten

B. Jacobs beoordeelde op 2018-12-19

Heel tevreden en blij dat wij dit aangeschaft hebben.
Deskundig advies, snelle levering en prima montage.

John en Hélène Coumans beoordeelde op 2018-04-01

Wij zijn heel tevreden over de uitleg en service van Parkstad Infraroodpanelen.
Na de vriendelijke uitleg, ze nemen ook de tijd ervoor, hebben wij nu zelf twee infraroodpanelen en ervaren die warmtecomfort wat zij ook hebben aangegeven. De warmte is zeer behaaglijk en constant.
Zeker aan te bevelen!

Cor Pasveer beoordeelde op 2017-07-24

We hebben bij Infraroodpanelen Parkstad een infrarood paneel gekocht.
Bij de aanschaf zijjn we zeer goed geadviseerd, zadat we het juiste paneel inclusief schakeling en thermostaat konden kopen.
Bij het plaatsen van heb paneel bleek de draadloze thermostaat telkens het contact me de schakelaar van het paneel te verliezen.
Met veel gduld en vakmanschap heeft Infraroodpanelen Parkstad ons bezocht en geholpen.
Uiteindelijk bleek dat de storing in de elektrische bedrading van onze badkamer zat en niet in het geleverde metriaal.
Bedankt Infraroodpanelen Parkstad voor het leveren van het juiste paneel, schakeling en thermostaat tegen een goede prijs en mt uistekende service.

Kitchen@Home beoordeelde op 2017-04-12

Beste Mw Leona Willems,

Vandaag is het paneel correct bezorgt geworden en het bevalt prima!

Ik heb een heerlijk warme werkplek terwijl in de rest van het huis de temperatuur op een lage dagstand kan staan.
Dankjewel voor de snelle en correcte levering en de goede feedback.

Corry Franssen

Fam. van Dooren , Oirsbeek beoordeelde op 2016-11-22

Prima voorlichting , vakkundige installatie ,prima service .
De panelen leveren precies wat we er van verwachtten.
Kortom we zijn helemaal tevreden.

Christine Scholl-Baburek, Bocholtz beoordeelde op 2016-11-21

Infraroodpanelen Parkstad Enterprises BV krijgt van mij een 10 met een griffel voor het getoonde vakmanschap en de goede voorlichting over infraroodpanelen, de prettige communicatie en service bij de aanschaf en plaatsing, en de zeer klantvriendelijke nazorg. Voor mij was dit bijzonder prettige manier van zaken doen.
Daarom beveel ik Infraroodpanelen Parkstad Enterprises BV graag bij vrienden en kennissen aan als prima adres en leverancier voor infrarood- panelen.

Theo Mestrom Linne beoordeelde op 2016-06-13

De panelen heb ik pas, dus van de werking kan ik nog niks zegen, wel over de service en die is perfect, daar ben ik uiterst tevreden over.

Dennis Brugman beoordeelde op 2016-05-20

Hallo,

Heel fijne manier van communiceren, zeer hulpzaam en veel informatie vooraf gekregen. Werk is haarfijn afgewerkt, zeker een aanrader voor iedereen.

Zeer tevreden klant!

Ton Keularts beoordeelde op 2016-05-14

Prima uitleg vooraf, levering geheel volgens afspraak en ook na aankoop een uitstekende service.
Ben over zowel de panelen als de service 100% tevreden.

wil Bergmans cornelisstraat 21 Geleen beoordeelde op 2015-11-25

Ik ben 100% tevreden over de panelen maar ook over de service welke geleverd werd.
De panelen heb ik bij hun besteld en door hun ook laten ophangen.
Eindelijk weer eens een man die het vak verstaat en perfect werk geleverd heeft.
Een compliment is hier op zijn plaats en dat geef ik zelden, want ik ben zelf erg kritisch.
Een vakman vinden op vandaag de dag is zoeken als een speld in een hooiberg, maar ik heb hem gevonden Wil Bergmans

Janny van der Graaf beoordeelde op 2015-09-14

Mooi (melk)glaspaneel geïnstalleerd gekregen. Er was een klein probleem met de stroomvoorziening bij mij thuis, ook direct verholpen. En het paneel geeft een goede warmte! Dus ik ben tevreden!

Mw Phine Heijnen beoordeelde op 2015-07-31

Ik ben heel blij met de nieuwe panelen! De panelen geven een heerlijke warmte af die ook nog goed is voor mijn gezondheid. Goed en vakkundig geïnstalleerd. Dit is zeer aan te bevelen!

2015