Musschenbroek 62
6414AB Heerlen

Cor Pasveer beoordeelde op 2017-07-24

We hebben bij Infraroodpanelen Parkstad een infrarood paneel gekocht.
Bij de aanschaf zijjn we zeer goed geadviseerd, zadat we het juiste paneel inclusief schakeling en thermostaat konden kopen.
Bij het plaatsen van heb paneel bleek de draadloze thermostaat telkens het contact me de schakelaar van het paneel te verliezen.
Met veel gduld en vakmanschap heeft Infraroodpanelen Parkstad ons bezocht en geholpen.
Uiteindelijk bleek dat de storing in de elektrische bedrading van onze badkamer zat en niet in het geleverde metriaal.
Bedankt Infraroodpanelen Parkstad voor het leveren van het juiste paneel, schakeling en thermostaat tegen een goede prijs en mt uistekende service.

Kitchen@Home beoordeelde op 2017-04-12

Beste Mw Leona Willems,

Vandaag is het paneel correct bezorgt geworden en het bevalt prima!

Ik heb een heerlijk warme werkplek terwijl in de rest van het huis de temperatuur op een lage dagstand kan staan.
Dankjewel voor de snelle en correcte levering en de goede feedback.

Corry Franssen

Fam. van Dooren , Oirsbeek beoordeelde op 2016-11-22

Prima voorlichting , vakkundige installatie ,prima service .
De panelen leveren precies wat we er van verwachtten.
Kortom we zijn helemaal tevreden.

Christine Scholl-Baburek, Bocholtz beoordeelde op 2016-11-21

Infraroodpanelen Parkstad Enterprises BV krijgt van mij een 10 met een griffel voor het getoonde vakmanschap en de goede voorlichting over infraroodpanelen, de prettige communicatie en service bij de aanschaf en plaatsing, en de zeer klantvriendelijke nazorg. Voor mij was dit bijzonder prettige manier van zaken doen.
Daarom beveel ik Infraroodpanelen Parkstad Enterprises BV graag bij vrienden en kennissen aan als prima adres en leverancier voor infrarood- panelen.

Theo Mestrom Linne beoordeelde op 2016-06-13

De panelen heb ik pas, dus van de werking kan ik nog niks zegen, wel over de service en die is perfect, daar ben ik uiterst tevreden over.

Dennis Brugman beoordeelde op 2016-05-20

Hallo,

Heel fijne manier van communiceren, zeer hulpzaam en veel informatie vooraf gekregen. Werk is haarfijn afgewerkt, zeker een aanrader voor iedereen.

Zeer tevreden klant!

Ton Keularts beoordeelde op 2016-05-14

Prima uitleg vooraf, levering geheel volgens afspraak en ook na aankoop een uitstekende service.
Ben over zowel de panelen als de service 100% tevreden.

wil Bergmans cornelisstraat 21 Geleen beoordeelde op 2015-11-25

Ik ben 100% tevreden over de panelen maar ook over de service welke geleverd werd.
De panelen heb ik bij hun besteld en door hun ook laten ophangen.
Eindelijk weer eens een man die het vak verstaat en perfect werk geleverd heeft.
Een compliment is hier op zijn plaats en dat geef ik zelden, want ik ben zelf erg kritisch.
Een vakman vinden op vandaag de dag is zoeken als een speld in een hooiberg, maar ik heb hem gevonden Wil Bergmans

Janny van der Graaf beoordeelde op 2015-09-14

Mooi (melk)glaspaneel geïnstalleerd gekregen. Er was een klein probleem met de stroomvoorziening bij mij thuis, ook direct verholpen. En het paneel geeft een goede warmte! Dus ik ben tevreden!

Mw Phine Heijnen beoordeelde op 2015-07-31

Ik ben heel blij met de nieuwe panelen! De panelen geven een heerlijke warmte af die ook nog goed is voor mijn gezondheid. Goed en vakkundig geïnstalleerd. Dit is zeer aan te bevelen!

2015