postbus 5150
2900ED capelle aan de ijssel

9,0

Manuela Simonis beoordeelde op 2019-04-16

Goede kwaliteit. Zeer snel geleverd.

Joey de Vries beoordeelde op 2019-04-11

Supersnellle verzending!

elbers beoordeelde op 2019-04-09

Prima site goede levering.

buijk beoordeelde op 2019-04-08

snel en goed

J.M. Leendertse beoordeelde op 2019-04-07

Prima inktpatronen die goed voldoen in de praktijk. Scherpe afdrukken

Hans van Dijk beoordeelde op 2019-04-07

Naar verwachting i goede orde ontvangen.

Wetterhahn Henk beoordeelde op 2019-04-06

Inkt snel geleverd alleen als men een vraag stelt krijg je helaas GEEN antwoord.

Bert beoordeelde op 2019-04-02

Snelle levering, goed verpakt. Kwaliteit nog af te wachten.

peter gerards beoordeelde op 2019-04-02

zeer snelle levering.

Peter van Dorst beoordeelde op 2019-04-02

Gewoon heel goed snelle levering en een mooie prijs

Reintje Tichelaar-van Veen beoordeelde op 2019-04-02

Snelle levering.

Geurts beoordeelde op 2019-03-27

Heel snel binnen

j.c.keijzer beoordeelde op 2019-03-26

Snelle levering,apparaaat werkt perfect

Theo Kijzer beoordeelde op 2019-03-26

Snel in huis en goed verpakt.

J.J. v.d. Pijl beoordeelde op 2019-03-23

Na bestelling snelle levering.

Ahmed Hussein beoordeelde op 2019-03-20

Het is niet zo Mooie kleuren

Henjo Wolff beoordeelde op 2019-03-19

besteld en alles volgende dag in huis.

P.Rijsdijk beoordeelde op 2019-03-16

Had 2x set besteld en binnen gekregen 2x E3351 zwart, 2x E3361 zwart, 2x E3364 geel 4x E3363 Magenta????? EN GÉÉN BLAUW????
Had terug geschreven hoe lossen wij dat op en tot nu geen bericht van hun ontvangen?
Dat had nooit moeten gebeuren en is niet leuk. Maar mensen kunnen foutjes maken en hebt ik daar wel begrip voor.
Foutje van mij dacht eerst dat ze mijn bericht had ontvangen bleek achteraf niet verzonden de zijn. Stom hé van mij.
Mooi van hun sturen ze 2 nieuwe naar mij. Dank voor goede service.

Reactie van Inktpatronenexpress:
Beste,

vervelend dat u verkeerde cartridge heb ontvangen maar wij hebben nooit een email van u ontvangen kan u deze nog eens door sturen met foto van de levering

W. Leijnse beoordeelde op 2019-03-14

bla, bla, bla

Rob Verdoes beoordeelde op 2019-03-12

Ik heb drie cartridges besteld voormijn HP printer 2620. Het betreft cartridges van het type HP 304 XL zwart en kleur. Na levering heb ik via mail nogmaals gevraagd of deze cartridges wel geschikt waren voor mijn printer, het typenummer stond niet op de verpakking vermeld namelijk. Ondanks dat de reactie op mijn mail positief was blijken de cartridges niet door de printer herkend te worden. Nu blijkt dat ik niets met deze cartridges kan, heb ik ze teruggestuurd. De geopende cartridge wordt niet vergoed. DE HP 304 XL CARTRIDGE IS DUS NIET BRUIKBAAR VOOR DE HP 2620 PRINTER!!!

Reactie van Inktpatronenexpress:
Beste,

Wij hebben de geopende cartridge getest en deze blijkt gewoon te werken ook in een hp 2620 printer.

Het kan zijn dat uw printer zo is beveiligd dat er alleen origineel in kan worden gebruikt dit probeem zit dan niet in de cartridge maar helaas in de printer.

Oplossing de beveiliging proberen te verwijderen of alleen de dure originele cartridges gebruiken.