Almenseweg 21
7211 MD Eefde

9,0

Bol.com 37 8,5

Peter beoordeelde op 2018-01-26

Snelle afhandeling en fijne website.

ZomaarEenKlant beoordeelde op 2018-01-21

Levering conform verwachting. Maar één ding kan echt beter: dat het voortaan ook mogelijk is je bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt (i.p.v. aan huis). Zelfs als ik er dan wat langer op zou moeten wachten, zou ik dat geen probleem vinden. Verder heel tevreden.

Reactie van Installatiemateriaal.nu:
Bedankt voor uw waardevolle feedback! Wij gaan bekijken of het mogelijk is om deze optie te implementeren.

Noud beoordeelde op 2018-01-17

Snel geleverd en goede prijs

Zegers Jachtservice beoordeelde op 2017-12-14

erg goed
Even een telefoontje van Elektramat met de vraag of levertijd problemen oplevert.
Daar heb je wat aan.

harm herbers beoordeelde op 2017-11-24

vandaag besteld en de volgende dag in huis dus ze doen wat ze zeggen.

M voorde beoordeelde op 2017-11-23

Kraan gekocht. Optijd geleverd en van zeer goede kwaliteit. Ben er erg tevreden mee.

B. Jansen beoordeelde op 2017-11-22

Heel tevreden. Snelle levering en goed verpakt.

Daniël beoordeelde op 2017-11-22

Goed geadviseerd door de klantenservice. Goed verpakt, je wordt goed op de hoogte gehouden en een punctuele levering.

J. van Zijl beoordeelde op 2017-10-15

Duidelijke snelle levering, goed online te volgen. Product (douchekraan) was goed verpakt.

Zolder beoordeelde op 2017-10-13

Snelle verzending, goed verpakt.

folkers beoordeelde op 2017-10-13

deze kraan is goed lekt niet 10. Raminex

M.J. Weber-schrauwen beoordeelde op 2017-09-26

Bestelling is heel snel en netjes op de afgesproken tijd afgeleverd

Leonard Epema beoordeelde op 2017-09-15

Dinsdag oordoppen besteld, en donderdag waren ze binnen zoals naar verwachting. Het boekje zat erbij en het was verder prima verpakt. Het product zelf werkt goed, al had ik verwacht dat het net iets meer geluid buiten zou houden.

Wim de Graaf beoordeelde op 2017-08-26

Ik bestelde een draadloze klokthermostaat zonder module voor bij de cv-ketel. Binnen het uur kreeg ik een telefoontje of ik dat bewust gedaan had, omdat het eigenlijk een incomplete set betreft. In mijn geval had ik bewust alleen de thermostaat besteld, omdat de bestaande defect was. Ik vind het wel heel attent, dat ik daarover zo snel gebeld ben. Dat is nog eens meedenken! Ook de levering was prima op tijd.

Clint beoordeelde op 2017-08-18

Keurig op tijd!

SALLY beoordeelde op 2017-08-06

Prima ! Bestelling gedaan en de volgende dag al in huis. Goed verpakt ook. Volgende keer dus weer bestellen bij installatiemateriaal !

Lorenzo beoordeelde op 2017-08-05

Snelle orderbevestiging en punctuele levering.

Marieke beoordeelde op 2017-08-04

Goede webwinkel, prima service. Aanrader!

Mario beoordeelde op 2017-08-04

Snelle correcte levering

Sophie van Oss beoordeelde op 2017-07-27

Het bestelde artikel is erg snel geleverd en uitstekend geholpen door de klantenservice bij het maken van een keuze.