Almenseweg 21
7211 MD Eefde

Bol.com 37 8,5

Henny van Wijngaarden beoordeelde op 2019-08-12

Alles prima, alleen geen bevestiging/bericht van verzending ontvangen. Levering verder prima

Jorn van Harwegen den Breems beoordeelde op 2019-08-11

Levertijd vrij lang en weinig communicatie. Voor de rest prima service...

Han Brinkman beoordeelde op 2019-08-10

Via app contact gehad, deskundig advies. Vervolgens snel geleverd.

Gert-Jan van der Wijst beoordeelde op 2019-08-09

Prima levering en op tijd. Na een kleine leververgissing prima opgelost. Communicatie via whats app. Ook van te voren buiten openingstijden snel geholpen.

Leon Van Leeuwen beoordeelde op 2019-08-02

Goede service en ben goed geholpen

W. Hannema beoordeelde op 2019-07-12

Gira bodemdeel enkel diafr wd ontbreekt bij een van de twee de mogelijkheid om de wand contactdoos erop te bevestigen.

Theo van den Berg beoordeelde op 2019-07-05

Bestelling goed in behandeling genomen.

Bernd Schaaf beoordeelde op 2019-06-27

Prima website en bestelling netjes en op tijd geleverd.

Johan beoordeelde op 2019-06-23

Tevreden👍🏻

Yoginder Rambocus beoordeelde op 2019-06-13

heel tevreden voor de eerste keer. Ik was zelfs wat vergeten mee te bestellen en daar werd ik op geattendeerd. Wauw! Supergoede service!

Mark beoordeelde op 2019-06-13

Tfm64 beoordeelde op 2019-06-09

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding

E Laten beoordeelde op 2019-06-02

aankoop is zonder problemen afgehandeld

Frank Terpoorten beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering volgens afspraak

Monica De koning beoordeelde op 2019-05-19

Super goede service,, werd contact opgenomen bij niet goede combinatie besteld te hebben,, super fijn opgelost

Marcel van Andel beoordeelde op 2019-05-07

Snelle levering en een overzichtelijke website waarop het makkelijk bestellen is!

Frank Hoppenbrouwers beoordeelde op 2019-05-05

snelle levering

Jan Herman Korthals Altes beoordeelde op 2019-05-02

Prima op tijd en precies goede materiaal geleverd!

Bas Wieggers beoordeelde op 2019-04-29

Goed geadviseerd over welk product ik nodig had. Na de bestelling werd ik nog netjes gebeld om te vragen of mijn bestelling klopte (ik had iets anders besteld dan geadviseerd). Dag daarna in huis. Heel fijn.

Arton van Harten beoordeelde op 2019-04-28

Aanvankelijk kreeg ik geen bevestigings-e-mail, maar nadat ik had gebeld, verliep alles goed. Ook nog gebeld door het bedrijf ter controle. Goederen goed ontvangen.