Almenseweg 21

Bol.com 37 8,5

A.pietersma beoordeelde op 2018-12-11

Prima telefonisch contact.
Zeer attente Michael.
Die zich in mij verplaatste!
Waar vind je dat?

Sake Blaauw beoordeelde op 2018-12-11

Had het materiaal snel in huis en was goed en milieu vriendelijk verpakt.

Don Kappenburg beoordeelde op 2018-12-09

Order geplaatst en werd keurig volgens afspraak geleverd. Bestelling was correct verpakt. Ik kan installatiemateriaal.nu zeker aanbevelen.

Hurkens beoordeelde op 2018-12-09

Producten als omschreven snelle correcte levering.

H.v.d.Veen beoordeelde op 2018-12-09

Zeer vlotte levering.!
Ook telefonische info over het product was uitstekend !
Tot de volgende aankoop.!

M. Groen beoordeelde op 2018-12-05

Goed assortiment, snel geleverd

F. van der Knaap beoordeelde op 2018-11-30

Na via de chat al informatie te hebben uitgewisseld, een afspraak gemaakt om langs te komen in de showroom te Eefde.
Daar was op verzoek het installatiemateriaal te bewonderen waar onze voorkeur naar uit ging.
Uitstekend geholpen en met hulp en uitleg de juiste keuzes kunnen maken en meteen kunnen bestellen wat we wilden hebben.

Ronald Bevers beoordeelde op 2018-11-23

100% tevreden, zelfs na een verkeerde levering. Ik had een bestelling gedaan van enkele artikelen. Alles binnen 2 dagen binnen. Echter was er één artikel verkeerd geleverd. Het artikel was i.p.v. mat wit, glazend wit. Dit per email doorgegeven en binnen en dag reactie zowel via email als telefoon. Twee dagen later het correcte artikel in de bus. Zeer snelle service, ook bij problemen. Zeker een aanrader en de volgende keer weer mijn adres waar ik de bestelling zal plaatsen.

Bas Michielsen beoordeelde op 2018-11-23

Heeel behulpzaam via chat en telefoon. Inclusief alle support om alle spullen,ondanks dat ze niet op voorraad waren toch via de webshop besteld te krijgen

Henk Hoekema beoordeelde op 2018-11-23

Perfecte hulp bij vinden van juiste onderdeel en toezending link voor bestelling waarna in 1 dag het onderdeel al was bezorgd. Kortom deze zaken zijn daar prima voor elkaar.

Sjoerd beoordeelde op 2018-11-16

Ik had een lampje voor de magnetron besteld. Verpakking was zwaar beschadigd en verpakking van lampje was al geopend. Waarschijnlijk door postbedrijf. Verpakking moet echt verbeterd worden. Gelukkig werkt de lamp wel.

Erik beoordeelde op 2018-11-14

Snelle service en product advies goed uitgelegd via de chat

Linda beoordeelde op 2018-10-30

Product snel geleverd, goed verpakt en werkt ook goed.

Flip van Rijswijk beoordeelde op 2018-10-29

Woensdag besteld, donderdag ontvangen. Klasse !

RonC beoordeelde op 2018-10-25

Via Bol besteld, maar door installatiemateriaal.nu geleverd. Prima samenwerking, en snelle levering.

Kristel beoordeelde op 2018-10-25

Bestelling vrij snel geleverd; netjes verpakt.

D. Simic beoordeelde op 2018-10-15

Fijne ervaring. Alles ging heel soepel. Product kwam snel binnen en alles klopte. Aanrader!

geert kolks beoordeelde op 2018-10-12

Klein nachtlampje zeer snel bezorgd en dat ook nog zonder verzendkosten.

Yvonne Kolvenbach beoordeelde op 2018-10-12

Correct, netjes en snel geleverd!!

Klazina beoordeelde op 2018-10-12

Goede oordoppen: voldoende demping en toch nog zacht. Ideaal om mee te slapen. gratis verzonden en snelle levering.