Almenseweg 21
7211 MD Eefde

9,1

Bol.com 37 8,5

Fred de Vries beoordeelde op 2018-05-19

Prima assortiment, ik vond precies wat ik nodig had.
Levering was een dag later dan beloofd en via e-mail gemeld.

L.H.PRUST beoordeelde op 2018-05-15

super snelle levering, ver binnen de afgegeven levertijd en ... perfecte kwaliteit in uitstekende verpakking

Milou beoordeelde op 2018-05-09

Groot assortiment en snelle levering volgens afspraak

Peters beoordeelde op 2018-05-06

Snel geleverd, goed verpakt. Precies zoals besteld.

Tom54 beoordeelde op 2018-04-28

knop voor licht-dimmer besteld, niet goedkoop, wel een van de de goedkoopste en vooral snel in huis. Verliep allemaal prima

Tini van de Pol beoordeelde op 2018-04-14

Binnen 24 uur geleverd, heel tevreden dus.

Christine beoordeelde op 2018-03-29

Heel erg tevreden.

Anita Schuiling beoordeelde op 2018-03-19

Ik heb de goederen snel en passend verpakt ontvangen

Mattheus Veldkamp beoordeelde op 2018-03-18

Altijd correct op tijd afgeleverd. Als het product niet voldoed aan je wensen kun je het gratis retour zenden. Ik ben zeer tevreden over Bol.com en raad het iedereen aan. Eerst kijken bij Bol.com alvorens naar iemand anders gaan.

Jaap beoordeelde op 2018-03-15

Juiste omschrijving en artikel was zoals verwacht. Past perfect op al aanwezige schakelaar. Dus helemaal blij.

Jeroen beoordeelde op 2018-03-02

Goed verpakt. Op tijd bezorgd.

Peter beoordeelde op 2018-01-26

Snelle afhandeling en fijne website.

ZomaarEenKlant beoordeelde op 2018-01-21

Levering conform verwachting. Maar één ding kan echt beter: dat het voortaan ook mogelijk is je bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt (i.p.v. aan huis). Zelfs als ik er dan wat langer op zou moeten wachten, zou ik dat geen probleem vinden. Verder heel tevreden.

Reactie van Installatiemateriaal.nu:
Bedankt voor uw waardevolle feedback! Wij gaan bekijken of het mogelijk is om deze optie te implementeren.

Noud beoordeelde op 2018-01-17

Snel geleverd en goede prijs

Zegers Jachtservice beoordeelde op 2017-12-14

erg goed
Even een telefoontje van Elektramat met de vraag of levertijd problemen oplevert.
Daar heb je wat aan.

harm herbers beoordeelde op 2017-11-24

vandaag besteld en de volgende dag in huis dus ze doen wat ze zeggen.

M voorde beoordeelde op 2017-11-23

Kraan gekocht. Optijd geleverd en van zeer goede kwaliteit. Ben er erg tevreden mee.

B. Jansen beoordeelde op 2017-11-22

Heel tevreden. Snelle levering en goed verpakt.

Daniël beoordeelde op 2017-11-22

Goed geadviseerd door de klantenservice. Goed verpakt, je wordt goed op de hoogte gehouden en een punctuele levering.

J. van Zijl beoordeelde op 2017-10-15

Duidelijke snelle levering, goed online te volgen. Product (douchekraan) was goed verpakt.