Almenseweg 21
7211 MD Eefde

Bol.com 37 8,5

Bas Michielsen beoordeelde op 2019-02-15

superservice! ben echt heel goed geholpen toen ik (veel) wilde bestellen. niet alles lukte me te bestellen omdat eea niet op voorraad was, maar via telefoon is alles gelukt.
Levering netjes op tijd. En hele gave stopcontacten nu in huis!

Jan beoordeelde op 2019-02-12

Prima prijzen met een hoog service level.

Bert-Jan beoordeelde op 2019-02-12

Goede website, makkelijk betalen, snel geleverd.

A. Zwart beoordeelde op 2019-02-12

Met sommige producten ietsje duurder dan andere bedrijven, maar de service en levering is uitstekend. Daar betaal ik graag een klein percentage meer voor.

Karel beoordeelde op 2019-02-12

Gratis thuisbezorgd en levering binnen 24u. Uitstekend!

Witgoedspecialist Zwaan beoordeelde op 2019-02-12

Geleverd volgens afspraak.

Ron Simmelink beoordeelde op 2019-02-08

Ik werd erg goed geholpen (zowel bij het afhaalpunt) als via de chat. Erg handig deze chatfunctie!

Verder was alles snel binnen zoals beloofd. 1 artikel moet worden na geleverd maar dat kan gebeuren.

De site is prettig werken.

Al met al een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Bianca Janssen beoordeelde op 2019-02-03

Belde netjes op om te vragen of de bestelling ineens verzonden kon worden, daar er iets niet op voorraad was en of we het direkt nodig hadden.
Zeer klantvriendelijk en goede service op deze manier 👍

Marloes beoordeelde op 2019-01-31

Ik ben heel tevreden, ik werd direct goed geholpen via de chatfunctie (notabene zondagavond om half 6!). Er werd meegedacht en na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden hoe en wanneer mijn product zou komen. Dat kwam supersnel!
Wat ik wel 1 verbeterpuntje vind: ik had 3 schakelaars besteld en moest daarvoor 6,95 verzendkosten betalen. Ze kwamen in een doos vol met snippers: veilig verpakt maar wel veel! Een bubbeltjesenvelop zou denk ik ook gewoon volstaan en dan zijn de verzendkosten ook een stuk lager (het paste makkelijk door de brievenbus)

Niel beoordeelde op 2019-01-25

Afdekraam en dimmerknop besteld. Snelle service. De vragen die ik had werden snel en duidelijk beantwoord. Prima dus!

manon beoordeelde op 2019-01-21

Na bestelling snel bezorgd. Prijzen zijn top!

Kevin beoordeelde op 2019-01-20

Snelle correcte levering

K. Leeuwen beoordeelde op 2019-01-20

Mijn materialen bestel ik altijd het liefst bij Installatiemateriaal.nu. Altijd verzekerd van snelle levering en de beste service.

C. Kabelibu beoordeelde op 2019-01-20

Heel erg tevreden, ik heb maandag besteld en had het product al dinsdag in huis.

Erik beoordeelde op 2019-01-15

Super tevreden over de levering van Installatiemateriaal: alles is netjes verpakt en snel geleverd.

Paul beoordeelde op 2019-01-14

Tevreden, snelle levering. Zat een verkeerde schakelaar bij. Zelfde dag nog de juiste toe gestuurd gekregen. Prima opgelost.

Henry Vos beoordeelde op 2019-01-14

Nette prijzen, goede levering, prima service

Johan beoordeelde op 2019-01-14

De besteld spullen kwamen niet compleet binnen maar dat kan gebeuren. Er kwam ook een niet bestelde schakelaar bij en na een emailtje kwam een telefoontje en alles was binnen 24 uur opgelost. Netjes en zeer oplossingericht.

Jeroen beoordeelde op 2019-01-14

Bestelling via internet liep prima. Vervolgens werd ik gebeld dat een bepaald artikel niet voorradig was. Ik gaf aan dat dat geen probleem was, op vraag of dat nageleverd mocht worden. Toen bleek dat ik dan wel vrachtkosten moest betalen - vond ik erg vreemd, en er werd op geen enkele manier meegedacht. Artikel geannuleerd ( niet alles ). Bij betaling via afterpay liep het ook niet helemaal soepel. Uiteindelijk zou ik installatiemateriaal wel aanbevelen, omdat ik door ( ? ) prima verder geholpen werd. De eerste levering was er snel.

Hofman beoordeelde op 2019-01-14

Super snel geleverd. Dinsdag besteld en woensdag al in huis. Had ik niet verwacht