Installatiemateriaal.nu

Installatiemateriaal.nu

Installatiemateriaal.nu is een doe het zelf webshop voor zowel de particulier als zakelijke klusser. Wij zijn het adres waar u eenvoudig al uw installatiemateriaal bestelt voor elke klus. Wij beschikken over een assortiment van ruim 300.000 producten tegen scherpe prijzen. U bent verzekerd van A-merk kwaliteit, deskundig advies en een snelle levering.

8,9
Filter 222 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 219 met beschrijving

• Dion Manten
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Goed bereikbaar via whatsapp en telefonisch. Denken met je mee, ook als dit betekent dat ze minder verkopen. Na bestelling kon makkelijk via whatsapp. Belde op om te zeggen dat de bestelling in twee keer verzonden werd ivm met de hoge waarde van het pakket.

• Marc
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Goede service. Foutje snel hersteld!

Beste, Marc

Bedankt voor uw reactie en beoordeling. Onze excuses voor de fout die we hebben gemaakt bij de bestelling. We vinden het goed om te horen dat u alsnog tevreden bent met onze service. We hopen dat we u nog een volgende keer van dienst mogen zijn.

• Hoe beoordeel je Installatiemateriaal.nu?

• Joop van der Horn
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Perfect geregeld en goed meegedacht, had mij vergist bij de keuze van schakelaars, werd opgemerkt en na telefonisch overleg gecorrigeerd

Beste, Joop

Bedankt voor u reactie en positieve beoordeling. We streven ernaar om de klant zo goed mogelijk te helpen, dus het is goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. We hopen dat we u een volgende keer weer van dienst mogen zijn.

• Dorus Deckers
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Snelle levering en het meedenken van de ondernemer zelf

Dag, Dorus

Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Goed om te horen dat de levering snel is aangekomen. We doen er alles aan om de klant naar tevredenheid te helpen, dus het is goed om te horen dat u tevreden bent. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

• Michel Koreman

Top service!

Beste, Michel

Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de geleverde service. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

• Manon Kühne
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Er werd nog persoonlijk contact gezocht om een aantal dingen te verifiëren zodat ik echt het goede zou bestellen, service boven niveau!

Dag, Manon

Bedankt voor uw review en beoordeling. Wat fijn om te horen u tevreden bent met onze service. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

• frans klunder
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Het juiste materiaal voor prima prijs

Dag, Frans

Bedankt voor uw reactie en positieve beoordeling. Het is fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

• Lieve Matthijs
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Zeer vriendelijke communicatie op Whattsapp!

Beste, Lieve

Bedankt voor je review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

• Michiel Deppenbroek
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Snel geleverd, via dhl tijdig gewezen op mogelijkheid bij de buren te laten afgeven

Beste, Michiel

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

• Renate Schutte
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Ik ben geweldig geholpen via whatsapp, de verkoper nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en stuurde mij links om gemakkelijk het juiste materiaal te kunnen bestellen. Toen ik na levering erachter kwam dat ik wat vergeten was en dat er iets miste werd dit meteen geregeld en had ik het de volgende dag in huis. Top service!

Dag, Renate Schutte

Bedankt voor uw review en positieve reactie. Wij zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.