Installatiemateriaal.nu

Installatiemateriaal.nu

Installatiemateriaal.nu is een doe het zelf webshop voor zowel de particulier als zakelijke klusser. Wij zijn het adres waar u eenvoudig al uw installatiemateriaal bestelt voor elke klus. Wij beschikken over een assortiment van ruim 300.000 producten tegen scherpe prijzen. U bent verzekerd van A-merk kwaliteit, deskundig advies en een snelle levering.

9,1
Filter 345 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 342 met beschrijving

• Pieter
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Bestelling wordt niet geleverd wel al betaald. Site traag. Er wordt niet gereageerd op e-mail, telefoon of whatsapp. Mogelijk frauduleuze webshop. Zijn nog meer websites an gekoppeld, zoals www.installatiemateriaal.nu, gira-schakelmateriaal.nu. Allemaal zelfde telefoonnummer en adres.

• Yvonne groenewegen
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Order niet leverbaar, orderbedrag retour op onze rekening gekregen.

• Hoe beoordeel je Installatiemateriaal.nu?

• Christophe
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst met bestelnummer 96157. In deze bestelling is wat blijkt het verkeerde artikel geleverd. Hoewel ik de rechts haakse radiatorafsluiter (https://www.installatiemateriaal.nu/p/heimeier-v-exact-ii-radiatorafsluiter-3714-02-000/) heb besteld (zie ook factuur), heb ik de links haakse (https://www.installatiemateriaal.nu/p/heimeier-v-exact-ii-radiatorafsluiter-3713-02-000/) ontvangen.

Beide artikelen lijken erg op elkaar en ik heb pas - bij het monteren - enkele dagen na het verlopen van de retourmijn van twee weken opgemerkt dat ik het verkeerde artikel opgestuurd heb gekregen. De verkopende partij hield desondanks de fout van het verkeerd opsturen vast aan het verlopen van de retourtermijn en heeft niets gedaan om de fout te herstellen. Excuses hadden hier minstens op z'n plek geweest, maar ook dat heeft de verkopende partij nagelaten. Al met al een teleurstellende dienstverlening.

• Erik Bakker
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Weinig flexibiliteit in retouraanvraag en zeer koude en nonchalante houding

Aanvankelijk zeer tevreden over de levering en de snelheid van levering. Veel materialen moesten worden nabesteld maar daar werd keurig over gecommuniceerd.

Een aantal materialen wilden we retourneren. Het retourtermijn was verstreken. Er was weinig flexibiliteit te betrachten. Ik werd zeer koud en nonchalant te woord gestaan via de telefoon. Het gaat om duur dimmateriaal die ongebruikt is. Een paar onderdelen op een grote order. Voorwaarden zijn voorwaarden maar een beetje flexibiliteit is niet verkeerd. Er is geen enkele reden aan te voeren waarom de dimmers niet teruggenomen zouden kunnen worden.

• Dennis Bekkema
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Product geleverd dat niet werkt conform specificaties vd leverancier. Installatiemateriaal.nu is niet thuis en geeft aan dat we dit zelf moeten uitzoeken met de fabrikant. Na dit aangegeven te hebben krijgen we geen enkele reactie meer. Na het plaatsen vd review dan toch een reactie die weer afwijkt van de reactie die ze per mail gegeven hebben. Ze geven aan dat het met een installatie fout te maken kan hebben, echter dit is uitgevoerd door een bekwame electricien die alles conform instructie heeft uitgevoerd. ik kan nu wel het product naar het terugzenden, echter als het dan niet stuk blijkt te zijn dan brengen ze onderzoekskosten in rekening. Dan kan ik achteraf natuurlijk een wel/niet verhaal proberen te winnen. Want het zal uiteraard wel voldoen aan hun specificaties. Wat mij ook opvalt is dat de goede reviews hier lijken op standaard berichten en er tussendoor steeds slechte reviews bij zitten die steeds dezelfde strekking lijken te hebben. Het bedrijf doet dus niets met de kritiek als alleen proberen zich er onderuit te praten. Ik adviseer via een andere webwinkel te bestellen. Wij zullen het product onder deze voorwaarden natuurlijk niet terug sturen en beraden uit principe nadere stappen tav garantierecht. Ook zullen we op de geëigende media zorgen voor voldoende negatieve publiciteit om mensen te waarschuwen.
    Zou verstandiger zijn als ze zicht herberaden en zich in de toekomst als correcte webshop gaan gedragen in de markt.

Beste Limburg Recycling B.V,

Bedankt voor de waardevolle feedback en het uitspreken van jouw onvrede.

In eerste instantie is dit product retour aangemeld. Mijn collega heeft aangegeven dat zakelijke bestellingen niet retour kunnen, aangezien dit is opgenomen in de jouw ondergetekende voorwaarden, mits een product uiteraard niet juist functioneert.

Alle door ons verzonden producten worden vooraf het verzenden gecontroleerd op een juiste werking, het door ons toegezonden product voldoet aan de vereisten.

Zoals je zelf aangeeft werkt het product, echter niet zoals verwacht.

Mijn collega heeft nog kosteloos advies gegeven om het gebrek te kunnen oplossen, wat duidt op een onjuiste installatie.

Indien dit niet werkt voldoet de verlichting niet aan de door de fabrikaat voorgeschreven verlichting.

Zoals je wenst zullen wij deze kwestie behandelen als Non Conformiteit, volgens de bepaalde rechten en plichten. Dit betekent dat wij het product in onderzoek zullen nemen op ondeugdelijk, te weten:

- niet werkt zoals door de verkoper of de fabrikant in bijvoorbeeld reclame is toegezegd;
    - niet voldoet aan de opgegeven specificaties.

Wanneer blijkt dat het product niet voldoet zullen wij dit kosteloos repareren of vervangen, zoals de wet voorschrijft. Indien het product voldoet aan de vereisten, zullen wij de verzendkosten en onderzoekskosten in rekening brengen, de kosten zijn voor eigen rekening.

• Jos Mulder
    Geverifieerde klant van Installatiemateriaal.nu

Correcte communicatie en snelle levering. Het juiste materiaal, top

Dag Jos,

Bedankt voor jouw beoordeling! Goede communicatie en een snelle levering hebben wij hoog in het vaandel staan. Goed om te horen dat alles naar wens verlopen is.

Graag tot een volgende keer.

• Peter Brouwer

Prima. Vlot en netjes

Dag Peter,

Bedankt voor jouw beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens verlopen is.

Graag tot een volgende keer.

• Antonia Urmanova

Quick delivery.

Antwoord van Installatiemateriaal.nu

Thank you for your review! Good to hear that the order was delivered quickly, we try to deliver every order within 24 hours.

Hopefully see you next time.

Sincerely,

• Loek Voesten
    Geverifieerde klant van Installatiemateriaal.nu

goede bereikbaarheid klantenservice. Minder duidelijke weergave van technische mogelijkheden voor niet deskundigen.

• Hilco Van Gijlswijk

Prijs en kwaliteit goed

• Koop Moraal

goede materialen

• Dick Althusius
    Geverifieerde klant van Installatiemateriaal.nu

Prima service. Ze hebben de bestelling snel afgehandeld en bezorgd.

• Nico Coomans

• Marcel dW
    Geverifieerde klant van Installatiemateriaal.nu

Goede prijs, en super snel geleverd.

• Stef van Lieshout

Wweee

• Bob van der Bijl

Bij r

• Jeroen Hensen
    Review voor Installatiemateriaal.nu

Wacht nu al meer dan een week op enige reactie. Heb een voorraadartikel besteld en zie geen enkele voortgang. Telefonisch niet bereikbaar, ook niet via mail. order nog steeds "in behandeling"
    Er kan altijd iets aan de hand zijn, maar van de aardbodem verdwijnen kan niet.

• Casper Vet
    Geverifieerde klant van Installatiemateriaal.nu

Groot assortiment, snelle levering, netjes verpakt

• O. Korsten
    Geverifieerde klant van Installatiemateriaal.nu

Ik heb een bestelling retour gestuurd. Zending is ontvangen maar geld is nog niet retour. Contact opgenomen per mail, voicemail ingesproken maar ik krijg geen reactie terug. Tevens wacht ik al 2 weken op mijn nieuwe bestelling wat een voorraadartikel is.

• R. Bos
    Geverifieerde klant van Installatiemateriaal.nu

Korte tijd na de bestelling twijfelde ik of het bestelde artikel wel goed was voor mijn situatie. Het was ondertussen al na 18.00 uur. Ik besloot meteen per email te annuleren om de volgende dag met de leverancier te gaan overleggen. Binnen een half uur werd ik echter al gebeld door de leverancier. Die hoorde mijn probleem aan en concludeerde dat mijn bestelling toch de juiste was. Opnieuw stuurde ik een email om aan te geven dat de bestelling kon doorgaan. Nog geen 24 uur na de bestelling werden de artikelen afgeleverd. En ze bleken prima te passen!