Laurastraat 113a

Irené Vanswijgenhoven beoordeelde op 2018-11-05

Andrea de koeyer beoordeelde op 2018-11-05

Marie van der meer beoordeelde op 2018-10-31

Mascha De Vente beoordeelde op 2018-10-30

Lekkere koffie en snelle levering! top!

de paepe Danny beoordeelde op 2018-10-29

Radoslaw Borkowski beoordeelde op 2018-10-22

Marike van de Meent beoordeelde op 2018-10-18

Peter van den Hooff beoordeelde op 2018-10-18

D Van Roekel beoordeelde op 2018-10-17

Anita Bastiaans beoordeelde op 2018-10-15

W Vrijburg beoordeelde op 2018-10-13

Prima geregeld, goede begeleiding, snelle levering

jamina Ackx beoordeelde op 2018-10-12

Snelle hulp bij online vragen, bestelling en levering gaan super vlot, en de koffietjes zijn super lekker

corry Ruisendaal beoordeelde op 2018-10-12

F Hatuluwaja beoordeelde op 2018-10-10