Laurastraat 113a
0031(0)458516613

Annelies De Wal beoordeelde op 2019-01-23

Prima geregeld allemaal

Dora Kroon beoordeelde op 2019-01-23

Betrouwbaar in afhandeling opdracht.

Geertje Bel beoordeelde op 2019-01-22

Syl Smidt beoordeelde op 2019-01-19

Ik gebruik de cbd tegen de reuma en dit werkt goed. Tevens krijgen mijn hondjes elke dag 2 druppels op het voer. hondje had aanvallen en deze zijn nu al een jaar niet meer voorgekomen. Dierenarts is op de hoogte en benoemde hier gewoon mee door te gaan. Gewoon super spul. Top!!!!

Thea van den Elzen beoordeelde op 2019-01-18

Snel ontvangen. Prima.

W. Bakker beoordeelde op 2019-01-16

Uitgebreide, klantvriendelijke en deskundige voorlichting. Persoonlijk contact via de telefoon en niet via een chat. Gerichte adviezen en gebruiksaanwijzingen. Ook is aangegeven wat ik niet mag verwachten, bijv. dat de wietolie een geneesmiddel of wonderolie is. Luisterend naar mijn vragen en daarop adequaat, rustig en deskundig antwoordend. Geen agressief verkoopgesprek. Ook de bestelling is goed verzorgd. Aangezien dit mijn eerste ervaring is met wietolie kan ik over de kwaliteit niets zeggen. Die lijkt mij goed. Evenals de uitwerking/effect. Ik ben daarvoor nog te kort bezig, 1 week, en zit op dit moment op 3 druppels per inname. Hoe het resultaat ook uitpakt, ik voel mij goed, klantgericht en deskundig behandeld door deze onderneming.

Johnny Van Oosten beoordeelde op 2019-01-15

Stefano Derosas beoordeelde op 2019-01-14

Het middel werkt heel goed. Pijnklachten zijn veel minder

Mike Soijo beoordeelde op 2019-01-12

Cat Dumon beoordeelde op 2019-01-11

Vlotte en snelle levering

Fralien BVBA beoordeelde op 2019-01-11

Gabi Jansen beoordeelde op 2019-01-09

Ger Poldervaart beoordeelde op 2019-01-06

annie Senave beoordeelde op 2019-01-03

Wat men besteld wordt geleverd en binnen een redelijke termijn ! Perfect

Hendrika De Decker beoordeelde op 2019-01-03

Pascale de Kruif beoordeelde op 2018-12-31

Snelle levering van de cbd olie! Netjes verpakt ook

Stefano Derosas beoordeelde op 2018-12-27

Het product werkt goed tegen chronische pijn

Lies Vossenberg beoordeelde op 2018-12-25

Snelle en correcte levering pleisters alleen een beetje duur helaas.

Sylvia Radojevic beoordeelde op 2018-12-25

Tiny de Moor beoordeelde op 2018-12-25