Laurastraat 113a
0031(0)458516613

9,1

Mirjana Ivanic beoordeelde op 2019-05-24

leon verhaeg beoordeelde op 2019-05-21

Uitstekende service , op alle gebied

Susanna Mariën beoordeelde op 2019-05-20

Janny Leeuwendal beoordeelde op 2019-05-17

Liana beoordeelde op 2019-05-17

Prima levering. Erg tevreden, alleen jammer dat er 10 euro korting werd beloofd maar niet gehad heb als je voor de 1e keer een bestelling plaatst.

Jelis Chevrolet beoordeelde op 2019-05-17

Mark Kelchtermans beoordeelde op 2019-05-15

Top!!!

Naomi Van Koperen beoordeelde op 2019-05-09

Ik ben zeer tevreden. Ik heb zelf sinds kort de diagnose fibromyalgie gekregen. Als ik dit gebruik dan heb ik minder pijn en slaap ik beter. Het smaakt alleen heel vies, voor ieder persoon is dat anders, maar dat hoeft ook niet. Als het maar werkt! Zeker een aanrader!!

Heidi Claus beoordeelde op 2019-05-07

Op de website staat vermeld : levering binnen 1a2 dagen. Het ware er uiteindelijk 5.

Gerda Van Herwaarden beoordeelde op 2019-05-03

Ben van Mulken beoordeelde op 2019-05-02

W. Bakker beoordeelde op 2019-04-26

Klantvriendelijk, persoonlijk contact en correcte beantwoording/afhandeling van vragen/bestelling.

T Stubbe beoordeelde op 2019-04-20

erna feikens beoordeelde op 2019-04-19

judit Jenei beoordeelde op 2019-04-17

De producten zijn erg goed..Koffie is erg lekker.Alles was in orde, ik ben tevreden

Wendy Musters beoordeelde op 2019-04-17

Elwine Polderman beoordeelde op 2019-04-15