Laurastraat 113a

Fiona Waghemans beoordeelde op 2019-09-16

Luc De Koninck beoordeelde op 2019-09-14

yvan guilliams beoordeelde op 2019-09-13

Marry Kleinestaarman beoordeelde op 2019-09-13

Altijd netjes antwoordt op je vragen en ook heel snel.
Alles goed verpakt met gebruiksaanwijzing.
Top!!

Toos Caris beoordeelde op 2019-09-05

Loek van den Berg beoordeelde op 2019-09-05

prima verzorgt

Ceciel Vinders beoordeelde op 2019-09-02

Cindy van den Nieuwenhof beoordeelde op 2019-09-02

Wim van Kouwenhoven beoordeelde op 2019-08-26

L van Hoof beoordeelde op 2019-08-20

Snel besteld en geleverd. Even nagebeld waarom 5% CBD en geen 2,5% . Antwoord is voor de hand liggend en inderdaad dat merk je,

Hendrika De Decker beoordeelde op 2019-08-14

gewoon goed

sonja Huys beoordeelde op 2019-07-10

Lies Vossenberg beoordeelde op 2019-07-09

Goede en snelle levering
(alleen pleisters beetje duur)

Susan Schoofs beoordeelde op 2019-07-09