Laurastraat 113a

A Van Gorkom beoordeelde op 2019-03-20

Peter van den Hooff beoordeelde op 2019-03-20

Ruud Broekman beoordeelde op 2019-03-18

annie mulder beoordeelde op 2019-03-16

Ben super tevreden over de af handeling van mijn bestelling.
Op de emails word snel gereageerd .Het bestelde product keurig verpakt .Tota as l niks mis mee .Van mij zeker 5 sterren .

Eveline Bodart beoordeelde op 2019-03-15

Ro Shaghaghi beoordeelde op 2019-03-15

Heel tevreden , snel bezorgd . Goede qualiteit En prijs . Bedankt

Anna Bazhenova beoordeelde op 2019-03-08

Marijke Kremer beoordeelde op 2019-03-06

Netjes afgeleverd, goede cbd olie.

Catharina van den Berge beoordeelde op 2019-03-05

Margaretha Ali Heinkens beoordeelde op 2019-03-04

Harriët Kreeft beoordeelde op 2019-03-01

Ro Shaghaghi beoordeelde op 2019-03-01

Perfect . Heel tevreden . Goed verpaking . Snel bezorgd . Goede qualiteit en laage prijs .

Guy Markey beoordeelde op 2019-02-26

Marijke Kremer beoordeelde op 2019-02-25