Gv Juliana v Stolbergln 31 Unit A3850
2263AB Leidschendam

Jelle Schottelndreier beoordeelde op 2018-04-28

Works well. I had a minor problem, but got great support.

Y Kaas beoordeelde op 2018-04-03

Na opening van de dozen met Router en telefoons ben ik gaan bellen om de router te kunnen installeren.
Ik kreeg vrijdag om 1 minuut voor 17 u vol telefonisch support waar ik echt blij van werd. Daarvoor mijn dank !

Carel Averink beoordeelde op 2018-03-27

Uniek product met uitstekende, persoonlijke nazorg

Jeroen Jansen beoordeelde op 2018-02-28

prima! met goede support!

R. Jansen beoordeelde op 2018-02-09

Goed bereikbaar voor heldere adviezen en suggesties! Uitstekende en snelle afhandeling van je bestelling. Normale prijzen voor bijzondere producten.

Niklaas beoordeelde op 2017-12-01

Unieke wifi router waarmee je met heel weinig stralingsbelasting toch de beschikking hebt over draadloos internet. Bovendien kun je de wifi makkelijk aan en uit te zetten.

H. Koers beoordeelde op 2017-11-30

Tevreden. Snel en zonder problemen geleverd.

R. Teune beoordeelde op 2017-11-30

Goed advies, snelle bezorging en een goed product.

Annemarie van Leeuwen beoordeelde op 2017-11-29

Veel minder straling en wel prima stabiel internet in huis. Wat ik ook prettig vind is dat ik nu makkelijk kon instellen dat de wifi s nachts uitgaat. De mensen van JRS Electrohealth zijn echt experts en hebben veel kennis van zaken.

Jolanda van Beek beoordeelde op 2017-11-29

Super goede service.

C Peeters beoordeelde op 2015-07-08

Geweldige service, handset die stuk was werd zonder problemen vervangen door een nieuwe, zeer snelle levering!

Cor beoordeelde op 2014-12-03

spoedige levering, goed produkt.

Angelique beoordeelde op 2014-11-30

Prima, prettige wifi, gebruikersvriendelijk

John Schulpen beoordeelde op 2014-11-30

Besteld - snel bezorgd - problemen met installatie snel en vakkundig (telefonisch) verholpen. Hele positieve indruk achtergelaten.

Heemskerk beoordeelde op 2014-11-28

De beste service en product. Ik heb een hotel in Amsterdam en al mijn gasten vinden het een super goed product en vragen zich af waarom alleen in Nederland zulke goed producten gemaakt worden . Ik geef het aan iedereen door.

John beoordeelde op 2014-11-28

Prima aflevering keurig op tijd.
uitgebreide Ned. handleiding, voor een prima werkend goed instelbaar modem, we hebben het vemogen nog flink terug gebracht en werkt nog steed prima.

Marianne beoordeelde op 2014-11-23

Klant vriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Levering binnen 24 uur,
Zelfs zonder ideal kun je bestellen, hulde hier voor zouden meer leveranciers moeten doen.

M. Hoefnagels beoordeelde op 2014-11-22

Ik had per ongeluk een Engelse stekker geleverd gekregen. Eén telefoontje en 1 dag later had ik het goede snoer in de bus! Superservice! Dank!

Smulders beoordeelde op 2014-11-22

heldere omschrijving van de verschillende telefoons
snelle levering

H.Leguijt beoordeelde op 2014-11-22