Populierendreef 10
3137 CW Vlaardingen

Sandra van der Weide beoordeelde op 2019-09-12

Heel tevreden, snelle levering en goede communicatie!

Beja Pingnet beoordeelde op 2019-08-17

De bestelling werd een dag te laat geleverd; hiervan werd ik niet verwittigd.

Stefan Laemers beoordeelde op 2019-07-29

Best snelle levering en figuur werd gewoon goed geleverd

Markus Pronk beoordeelde op 2019-05-22

Lekker snel bezorgd en mijn .kind is blij

Arjet Meerman beoordeelde op 2019-04-21

Snelle bezorging! Super geregeld.

Matz Jongeneelen beoordeelde op 2019-04-06

Goed en snelle levering

Herman Notte beoordeelde op 2019-04-03

Prachtig produkt, meer dan verwacht deze placemats van sonic en ook de plaid,kosten thuislevering iets aan de hoge kant👍

Ingeborg Becker beoordeelde op 2019-03-14

Heel tevreden. Ik had het in het weekend besteld en dinsdag had ik het al thuis.

Tineke Kroles beoordeelde op 2019-01-25

Goede kwaliteit snel geleverd

Ineke Murphy beoordeelde op 2018-12-19

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Cindy B. beoordeelde op 2018-11-24

Zeer tevreden. Dinsdagavond besteld, donderdag in huis. Leuke artikelen te koop die je niet zo snel ergens anders vindt, zoals het bestelde zwembroekje van Sonic the Hedgehog. Sonic artikelen zijn schaars in nederland, zeker in jongensmaten 122-128-134 en laat dat nu precies de leeftijd zijn dat ze Sonic leuk beginnen te vinden. Fijn dat er bij Jecotoys wel wat artikelen te verkrijgen zijn!

Veronique Bekaert beoordeelde op 2018-11-02

Alles in orde!

Hendry Meershoek beoordeelde op 2018-10-25

Online besteld en betaald en twee werkdagen later binnen , top

Mathew Jut beoordeelde op 2018-09-18

Zeer tevreden, snelle levering!

sebastiaan toorn beoordeelde op 2018-09-15

verzending duurde te lang voor een webshop.
heb het ruim.optijd besteld maar helaas als nog te laat binnen voor me zoontje.

Vanessa De Coen beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering, goed verpakt, verrassing bij pakket gekregen, super!

koen in t veld beoordeelde op 2018-07-07

snelle service

B.A.P. de Haan beoordeelde op 2018-06-19

Van website naar bestelling naar levering. Allemaal zo keurig en snel. Bij het uitpakken van de doos zat een klein leuk presentje aan de bestelling bon. Ontzettend leuk en zeer attent. Ik heb deze verkoper gelijk aan mijn favorieten toegevoegd. Een echte aanrader !

M. Klopman beoordeelde op 2018-05-20

Tevreden, optijd verzonden. Enige opmerking is dat door 1 extra kledingstuk te bestellen brievenbuspost net zo duur werd als pakketpost. Zou toch fijn zijn als iets door de brievenbus kan dat de zending voordeliger blijft dan een pakket. Verder raad ik de winkel aan.

Dave Thijssen beoordeelde op 2018-03-18

Snel binnen na bestelling, met track and trace te volgen, en leuke producten!