Populierendreef 10
3137 CW Vlaardingen

Ingeborg Becker beoordeelde op 2019-03-14

Heel tevreden. Ik had het in het weekend besteld en dinsdag had ik het al thuis.

Tineke Kroles beoordeelde op 2019-01-25

Goede kwaliteit snel geleverd

Ineke Murphy beoordeelde op 2018-12-19

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Cindy B. beoordeelde op 2018-11-24

Zeer tevreden. Dinsdagavond besteld, donderdag in huis. Leuke artikelen te koop die je niet zo snel ergens anders vindt, zoals het bestelde zwembroekje van Sonic the Hedgehog. Sonic artikelen zijn schaars in nederland, zeker in jongensmaten 122-128-134 en laat dat nu precies de leeftijd zijn dat ze Sonic leuk beginnen te vinden. Fijn dat er bij Jecotoys wel wat artikelen te verkrijgen zijn!

Veronique Bekaert beoordeelde op 2018-11-02

Alles in orde!

Hendry Meershoek beoordeelde op 2018-10-25

Online besteld en betaald en twee werkdagen later binnen , top

Mathew Jut beoordeelde op 2018-09-18

Zeer tevreden, snelle levering!

sebastiaan toorn beoordeelde op 2018-09-15

verzending duurde te lang voor een webshop.
heb het ruim.optijd besteld maar helaas als nog te laat binnen voor me zoontje.

Vanessa De Coen beoordeelde op 2018-09-08

Snelle levering, goed verpakt, verrassing bij pakket gekregen, super!

koen in t veld beoordeelde op 2018-07-07

snelle service

B.A.P. de Haan beoordeelde op 2018-06-19

Van website naar bestelling naar levering. Allemaal zo keurig en snel. Bij het uitpakken van de doos zat een klein leuk presentje aan de bestelling bon. Ontzettend leuk en zeer attent. Ik heb deze verkoper gelijk aan mijn favorieten toegevoegd. Een echte aanrader !

M. Klopman beoordeelde op 2018-05-20

Tevreden, optijd verzonden. Enige opmerking is dat door 1 extra kledingstuk te bestellen brievenbuspost net zo duur werd als pakketpost. Zou toch fijn zijn als iets door de brievenbus kan dat de zending voordeliger blijft dan een pakket. Verder raad ik de winkel aan.

Dave Thijssen beoordeelde op 2018-03-18

Snel binnen na bestelling, met track and trace te volgen, en leuke producten!

Liana Bastos Sales beoordeelde op 2018-02-04

Heb 2 zwewpakjes besteld. Ze zijn mooi en keurig aangekomen. Goede service!

Martine beoordeelde op 2018-01-25

Snelle levering en duidelijk mail communicatie over de status

Levi van der spek beoordeelde op 2018-01-06

Goede service en snel en netjes veilig geleverd!
Thanks

Piet S. beoordeelde op 2017-12-15

Heel tevreden. Snel antwoord op mijn vragen. Product de volgende dag al in huis.

Eddy Van Gael beoordeelde op 2017-12-02

Heel tevreden, besteld en daags nadien heel correct geleverd.
Prima werk!

Martin beoordeelde op 2017-12-02

Mooie muursticker gekocht voor mijn zoon.