Delistraat 42
3072ZL Rotterdam

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2016

Merel beoordeelde op 2016-03-10

Via Bol.com een Oxboard gekocht, die al na een maand niet meer te berijden was. 3 maanden nadat ik het board ter reparatie heb opgestuurd, krijg ik het board ongerepareerd via Oxboard terug en wordt het defect afgedaan als waterschade. Als je communiceert dat een hooverboard zo handig is om van bijv. kantoor naar het station te rijden kan je veronderstellen dat je wel eens over een vochtige stoep zou kunnen rijden. Daarbij komt dat het board het nog wel doet maar dat je getorpedeert wordt.
Oplossing van Jumpwear...geen!! En dat voor een board ter waarde van €799,-!!! Schandalige service en een Oxboard bij het vuil. Dat is iets te makkelijk geld verdienen over de rug van een kind die er hard voor gespaard heeft!
Ook Oxboard en bol.com geven niet thuis en verwijzen naar elkaar zonder enige onderlinge communicatie.

Charlotte beoordeelde op 2015-08-08

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding, geen verzendkosten, kortom: ik ben een zeer tevreden klant!
En een vriendelijke, persoonlijke noot: op mijn factuur was met pen geschreven: Charlotte, veel plezier ermee! Super!

W.vom Hofe beoordeelde op 2015-06-17

Wim vom Hofe- Sliedrecht.

We wilden jeu de boules ballen hebben en kwamen na veel omzwervingen bij Jumpwear terecht. Via de telefoon heeft men ons geweldig geholpenj bij de bestelling die vanmorgen pico bello werd afgeleverd. Super serviec.
Aan te bevelen adres ! Zullen onze prettige ervaringen zeker rondvertellen!

Bianca beoordeelde op 2015-04-30

Vóór bestelling snelle en correcte e-mail afhandeling n.a.v. een vraag m.b.t. een product.
Supersnelle levering van de turnschoentjes en zeer gunstig geprijsd.
Super webwinkel!!

Wim de Graaf beoordeelde op 2015-01-26

Supersnelle levering, de ene dag bestellen , de andere dag ontvangen.
Ook de wijze van bestellen verliep prima.

H. Zomer beoordeelde op 2015-01-26

Net als met de rolschaatsen de transactie prima afgehandeld. Heel attent was het briefje in de doos met daarop handgeschreven ¨veel plezier¨.

Franciska beoordeelde op 2014-12-02

Prima tas en redelijke prijs. Levering netjes op tijd.

Hans beoordeelde op 2014-12-02

Leuke zaak met vriendelijke en vlotte bediening. De bestellingen worden altijd snel bezorgd.

Irene beoordeelde op 2014-12-01

Levering wat vertraagd, maar werd netjes over gecommuniceerd.

Elly beoordeelde op 2014-12-01

Mooie hardloopbroek prima prijsje, netjes op tijd geleverd,

Heleen beoordeelde op 2014-09-27

Prima ervaring met deze webshop; goede prijs, netjes en vlot afgeleverd en op de site duidelijke productinformatie.

H. Stuurman beoordeelde op 2014-09-22

De bestelde turnschoenen werden snel geleverd tegen lage bezorgkosten. Qua maat vallen de schoenen klein uit. We hebben 2 maten groter besteld dan de schoenmaat. De prijs is in vergelijking met andere aanbieders van turnschoenen erg gunstig. Kunnen nog geen oordeel geven over prijs/kwaliteit verhouding.

Barbara beoordeelde op 2014-09-22

Prima product, snelle service. De volgende dag in huis

Elvira beoordeelde op 2014-09-18

Goede uitleg op de site om de turnschoentjes een maat groter te bestellen.
Ook een snelle levering en geen verzendkosten.
Alles dik in orde.

s.damiana beoordeelde op 2014-09-18

Heel goed

Monique van Es beoordeelde op 2014-07-01

Snelle levering en een persoonlijke boodschap op de bon, geweldig!

Silvia beoordeelde op 2014-06-30

Keurig en snel geleverd. Prima service

Sigrid beoordeelde op 2014-06-29

Via de chat al goed geinformeerd, verder was alles super geregeld.

sjan koolen beoordeelde op 2014-06-27

Ik heb nou 2 keer wat besteld en de volgende dag in huis. Ik vind de service geweldig en keigoed. Ik ben zeer tevreden.

Tom beoordeelde op 2014-06-17

Voor het eerst een bestelling gedaan, en dan de volgende dag in huis super bedankt.