Hoofdstraat 46
2861AR Bergambacht

John Van Eck beoordeelde op 2019-07-07

Via de webshop een smartwatch besteld. Snel in huis en op maat gemaakt en geleverd.

Ronald beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering, goed ingepakt en product is naar verwachting

Wilma beoordeelde op 2019-07-02

Snelle en goede levering en er een mooi cadeau van gemaakt.

Khadija Oufkir beoordeelde op 2019-05-26

Mooi.horloge.snelle.levering.en mooi ingepakt

M Baerecke beoordeelde op 2019-03-20

Super snelle en fijne service!!!

Ingeborg Bovendeert beoordeelde op 2019-01-03

Geheel netjes en zelfs mooi ingepakt. Snel geleverd ondanks de feestdagen.

Susan Van Schaijk beoordeelde op 2018-12-30

Ze belden al snel na t plaatsen Vd bestelling met wat bevestigingsvragen, oa het lettertype voor de gravure. Mooi ingepakt, snel geleverd, mooi gegraveerd, super!! Hele goede service! Kan iedereen aanbevelen hier te kopen!!

Haider Maulabaks beoordeelde op 2018-12-24

Goede service.. aanrader...