Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Kadohuis.com

Graaf van Lohnstraat 33
7051CB Varsseveld
0315785312
KvK 09182004

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Kadohuis.com

Gemiddelde beoordeling

8,7

61 beoordelingen

Beoordeling van klanten

84%

6%

10%

2016
Kadohuis.com

Annemieke beoordeelde op 2016-12-02

Op 21-11-2016 al producten besteld, nu op 2-12-2016 nog steeds niks ontvangen. Alleen een bevestigingsmail. Meerdere keren gebeld, voicemail ingesproken met mijn telefoonnummer en meerdere keren gemaild, geen reactie. Via messenger van Facebook krijg ik alleen een bericht dat ze mijn order hebben ontvangen maar verder niks geen bericht teruggekregen. Ik begin nu wel erg ongeduldig te worden aangezien ik het cadeau twv 40,- volgende week uiterlijk nodig heb. Ze hebben mijn geld al dus waar blijft nu de bestelling???

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

D. Kamphorst beoordeelde op 2016-07-30

Ik heb 4 mokken met naam en 4 limonade glazen met naam besteld. Had geen bevestiging gehad dus mailtjes gestuurd. Volgende dag direct antwoord gehad dat de bestelling binnen was en zelfs al onderweg naar ins adres!

Super service dus!!!

Kadohuis.com

Irene beoordeelde op 2016-07-25

Op zondagmiddag een bestelling geplaatst voor een hapjesplank met gravure. Gezien de snelle levertijd verwachte ik deze tijdig in huis te hebben voor een bruiloft van die vrijdag (dus 5 dagen later). Helaas uiteindelijk pas zaterdag ontvangen via een buurman bij mij in de straat waar het was afgeleverd (ondanks dat ik op de desbetreffende dag van levering gewoon thuis was/ Ook geen briefje in de bus ontvangen). Bij contact via mail met kadohuis werd er direct al naar post.nl gewezen. Geen begrip, geen oplossing en ik werd direct naar de algemene voorwaarden verwezen. Mevrouw zou wel onderzoek doen bij post nl aangezien de postbezorger aangaf dat het donderdagmiddag al bezorgd was (nog steeds 2 dagen later dan verwacht!). Nu twee weken later nog steeds geen terugkoppeling van kadohuis. Klantenservice vind ik erg te wensen over laten dus voor mij geen kadohuis meer.

Kwaliteit van de hapjesplank is overigens wel erg goed! Ziet er mooi uit en is van een degelijke kwaliteit. Tip zou wel zijn om ook keuze te hebben in lettertype en plaatsing van de tekst.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

cindy beoordeelde op 2016-07-11

op 4 juni wou ik een cadeau bestellen, ik vergat echter een opmerking toe te voegen, ivm de tekst op het cadeau, omdat de order nog niet volledig was afgerond heb ik op terug geklikt in de veronderstelling de opmerking nog te kunnen toevoegen en daarna de order af te ronden. i.p.v. in het vorige scherm terug te komen was de order geplaatst en kon ik niets meer toevoegen. Ik heb direct een mail gestuurd en kreeg snel reactie, men zou er achteraan gaan en mij snel bericht geven. helaas hoorde ik niets meer, 5 dagen later nog maar eens gemaild, er werd mij opnieuw beloofd dat ze er achteraan gingen. verder hoorde ik niets meer van kadohuis. op 6 juli nog maar eens gemaild, helaas helemaal geen reactie meer gekregen. Zeer slechte service kadohuis!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Rosalie beoordeelde op 2016-06-28

Voor een verjaardag een cadeau besteld omdat cadeauhuis adverteert met snelle levertijd. Na een aantal dagen niets gehoord te hebben zelf contact opgenomen.
Blijkbaar hadden zij gemaild met een vraag over de bestelling. Deze mail heb ik nooit ontvangen. Kan gebeuren.

Vervolgens heb ik echter verschillende mails gestuurd en (binnen de aangegeven kantooruren) telefonisch contact op proberen te nemen. De mails zijn echter niet beantwoord en telkens als ik bel krijg ik de voicemail.

Last minute ander cadeau moeten regelen, en op het verzoek om mijn geld terug te storten krijg ik geen reactie.
Erg jammer.

Mijn contactgegevens zijn bij jullie bekend. Graag een bevestiging dat ik per ommegaande mijn geld terugkrijg.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kadohuis.com:
Beste Rosalie,

Hartelijk dank voor je bericht. We hebben je meerdere malen bericht gestuurd dat je géén tekst en géén foto hebt aangeleverd, en dat wij er vanuit mogen gaan dat je geen blanco plank wil ontvangen. We hebben hier nooit geen reactie op gehad! Stuur je het wel naar info@kadohuis.com?
Kadohuis.com

Marijke beoordeelde op 2016-05-12

Heel vlot contact, snelle levering en de cadeautjes krijgers waren heel gelukkig met hun cadeau. :)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Mink beoordeelde op 2016-04-06

Prima levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

T. Bosman beoordeelde op 2016-03-05

Donderdags voor 12u besteld, zaterdags nog steeds niet in huis. Geen reactie op telefoon en e-mail. Morgen wel een verjaardag zonder vadeau, bedankt kadohuis!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Kadohuis.com:
Beste T. Bosman,

Wat spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service. Ik ben er even ingedoken, en het blijkt dat je bestelde artikel een langere levertijd heeft. Dit stond ook vermeld op de website. De garantie vandaag besteld, morgen in huis, is dan ook niet van toepassing.
Wat betreft je contact met onze klantenservice; De mogelijkheid tot contact is van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00. Zowel het telefonisch contact als het mailcontact heeft buiten deze tijd plaats gevonden. Helaas kon er daarom niemand je te woord staan.
Uiteraard willen we tevreden klanten, wil je ons daarom een mail sturen, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken?v
Kadohuis.com

j. sietsma beoordeelde op 2016-02-11

Product goed ontvangen! Maar de opgedrukte letters J E M zijn licht rood /zwart.( moest zwart zijn) En bij de letter J loopt er een lichte uitloper nabenede.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Vera beoordeelde op 2016-02-02

Voor de eindejaarscadeaus van de juffen veel contact gehad met de klantenservice. En zo top geholpen! Heel professioneel en klantgericht. Bovendien bleken de houten planken zelfs nog van betere kwaliteit dan ik dacht. En het werd zo goed ontvangen! Heel blij mee!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Annet beoordeelde op 2016-01-19

Snelle en zeer persoonlijke service. Via mail erg snel en uitgebreid antwoord. Ook erg vriendelijk. En prachtige stickers. Dus zeker een aanrader!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

aukje beoordeelde op 2016-01-12

Goede service snelle levering prima product zoals verwacht

Kadohuis.com

brf beoordeelde op 2015-12-23

Zeer tevreden over het gegeven advies.
Toen van het eerste ontwerp het lettertype niet sierlijk genoeg was in mijn ogen, heeft de medewerkster een ander type gezocht, dat niet tot de standaard lettertypes van Kadohuis behoort.
Ook de laatste wijziging is correct uitgevoerd, de bestelling werd klaar gezet en ik hoefde alleen te betalen.
Pakket werd de volgende dag al bezorgd.
Prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Caroline beoordeelde op 2015-12-16

Keurig het probleem van 'niet in voorraad' opgelost!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Arnold Visser beoordeelde op 2015-12-15

Ik heb een voorbeeld gevraagd omdat deze niet via de site gemaakt kon worden. dezelfde dag nog een voorbeeld ontvangen via de mail en gelijk besteld. De volgende dag had ik het product al min mijn bezit. Hulde

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Sofie Noens beoordeelde op 2015-12-06

Ik vond het mooi afgewerkt

Kadohuis.com

Maud beoordeelde op 2015-12-04

Helaas bleek het door mij bestelde artikel niet voorradig, hoewel op de site was vermeld dat het per direct leverbaar was. Hier werd echter duidelijk over gecommuniceerd en ik werd ook meteen in de gelegenheid gesteld de order te annuleren en mijn betaling terug te ontvangen. Voor het zover kwam, bleek echter alweer een nieuwe voorraad geleverd en had ik mijn bestelling alsnog op redelijke termijn (weliswaar enkele dagen later dan verwacht) in huis. Artikel was goed verpakt. Vanwege de heldere en vlotte communicatie heb ik er al met al toch een prettig gevoel aan over gehouden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Uiterst tevreden klant beoordeelde op 2015-11-20

Voor de verjaardag van mijn zoon een gegraveerd glas besteld. Omdat de bestelling net te laat aangemeld was voor verzending op dezelfde dag even gebeld met kadohuis.
Ben erg vriendelijk te woord gestaan en de bestelling ging dezelfde dag de deur uit.

Omdat ik zelf mijn huisnummer verkeerd had doorgegeven werd het pakketje niet geleverd maar teruggegeven aan de bezorger.
Opnieuw gebeld en al het mogelijke werd gedaan om het pakketje op te sporen en opnieuw te bezorgen.

Keurige en correcte manier van zaken doen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Kadohuis.com

Ciel Thuis beoordeelde op 2015-11-16

Snel en accuraat

Kadohuis.com

Sandra goede beoordeelde op 2015-11-16

Super snelle afhandeling conform website

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.