Kadohuis.com

Kadohuis.com

Kadowinkel in gravures en bedrukkingen

Lidmaatschap per 16-09-2016 stopgezet

8,7

• Annemieke
    Review voor Kadohuis.com

Op 21-11-2016 al producten besteld, nu op 2-12-2016 nog steeds niks ontvangen. Alleen een bevestigingsmail. Meerdere keren gebeld, voicemail ingesproken met mijn telefoonnummer en meerdere keren gemaild, geen reactie. Via messenger van Facebook krijg ik alleen een bericht dat ze mijn order hebben ontvangen maar verder niks geen bericht teruggekregen. Ik begin nu wel erg ongeduldig te worden aangezien ik het cadeau twv 40,- volgende week uiterlijk nodig heb. Ze hebben mijn geld al dus waar blijft nu de bestelling???

• D. Kamphorst
    Review voor Kadohuis.com

Ik heb 4 mokken met naam en 4 limonade glazen met naam besteld. Had geen bevestiging gehad dus mailtjes gestuurd. Volgende dag direct antwoord gehad dat de bestelling binnen was en zelfs al onderweg naar ins adres!

Super service dus!!!

• Irene
    Review voor Kadohuis.com

Op zondagmiddag een bestelling geplaatst voor een hapjesplank met gravure. Gezien de snelle levertijd verwachte ik deze tijdig in huis te hebben voor een bruiloft van die vrijdag (dus 5 dagen later). Helaas uiteindelijk pas zaterdag ontvangen via een buurman bij mij in de straat waar het was afgeleverd (ondanks dat ik op de desbetreffende dag van levering gewoon thuis was/ Ook geen briefje in de bus ontvangen). Bij contact via mail met kadohuis werd er direct al naar post.nl gewezen. Geen begrip, geen oplossing en ik werd direct naar de algemene voorwaarden verwezen. Mevrouw zou wel onderzoek doen bij post nl aangezien de postbezorger aangaf dat het donderdagmiddag al bezorgd was (nog steeds 2 dagen later dan verwacht!). Nu twee weken later nog steeds geen terugkoppeling van kadohuis. Klantenservice vind ik erg te wensen over laten dus voor mij geen kadohuis meer.

Kwaliteit van de hapjesplank is overigens wel erg goed! Ziet er mooi uit en is van een degelijke kwaliteit. Tip zou wel zijn om ook keuze te hebben in lettertype en plaatsing van de tekst.

• cindy
    Review voor Kadohuis.com

op 4 juni wou ik een cadeau bestellen, ik vergat echter een opmerking toe te voegen, ivm de tekst op het cadeau, omdat de order nog niet volledig was afgerond heb ik op terug geklikt in de veronderstelling de opmerking nog te kunnen toevoegen en daarna de order af te ronden. i.p.v. in het vorige scherm terug te komen was de order geplaatst en kon ik niets meer toevoegen. Ik heb direct een mail gestuurd en kreeg snel reactie, men zou er achteraan gaan en mij snel bericht geven. helaas hoorde ik niets meer, 5 dagen later nog maar eens gemaild, er werd mij opnieuw beloofd dat ze er achteraan gingen. verder hoorde ik niets meer van kadohuis. op 6 juli nog maar eens gemaild, helaas helemaal geen reactie meer gekregen. Zeer slechte service kadohuis!

• Rosalie
    Review voor Kadohuis.com

Voor een verjaardag een cadeau besteld omdat cadeauhuis adverteert met snelle levertijd. Na een aantal dagen niets gehoord te hebben zelf contact opgenomen.
    Blijkbaar hadden zij gemaild met een vraag over de bestelling. Deze mail heb ik nooit ontvangen. Kan gebeuren.

Vervolgens heb ik echter verschillende mails gestuurd en (binnen de aangegeven kantooruren) telefonisch contact op proberen te nemen. De mails zijn echter niet beantwoord en telkens als ik bel krijg ik de voicemail.

Last minute ander cadeau moeten regelen, en op het verzoek om mijn geld terug te storten krijg ik geen reactie.
    Erg jammer.

Mijn contactgegevens zijn bij jullie bekend. Graag een bevestiging dat ik per ommegaande mijn geld terugkrijg.

Antwoord van Kadohuis.com

Beste Rosalie,

Hartelijk dank voor je bericht. We hebben je meerdere malen bericht gestuurd dat je géén tekst en géén foto hebt aangeleverd, en dat wij er vanuit mogen gaan dat je geen blanco plank wil ontvangen. We hebben hier nooit geen reactie op gehad! Stuur je het wel naar info@kadohuis.com?

• Marijke
    Review voor Kadohuis.com

Heel vlot contact, snelle levering en de cadeautjes krijgers waren heel gelukkig met hun cadeau. :)

• Mink

Prima levering

• T. Bosman
    Review voor Kadohuis.com

Donderdags voor 12u besteld, zaterdags nog steeds niet in huis. Geen reactie op telefoon en e-mail. Morgen wel een verjaardag zonder vadeau, bedankt kadohuis!

Antwoord van Kadohuis.com

Beste T. Bosman,

Wat spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service. Ik ben er even ingedoken, en het blijkt dat je bestelde artikel een langere levertijd heeft. Dit stond ook vermeld op de website. De garantie vandaag besteld, morgen in huis, is dan ook niet van toepassing.
    Wat betreft je contact met onze klantenservice; De mogelijkheid tot contact is van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00. Zowel het telefonisch contact als het mailcontact heeft buiten deze tijd plaats gevonden. Helaas kon er daarom niemand je te woord staan.
    Uiteraard willen we tevreden klanten, wil je ons daarom een mail sturen, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken?v

• j. sietsma
    Review voor Kadohuis.com

Product goed ontvangen! Maar de opgedrukte letters J E M zijn licht rood /zwart.( moest zwart zijn) En bij de letter J loopt er een lichte uitloper nabenede.

• Vera
    Review voor Kadohuis.com

Voor de eindejaarscadeaus van de juffen veel contact gehad met de klantenservice. En zo top geholpen! Heel professioneel en klantgericht. Bovendien bleken de houten planken zelfs nog van betere kwaliteit dan ik dacht. En het werd zo goed ontvangen! Heel blij mee!

• Annet
    Review voor Kadohuis.com

Snelle en zeer persoonlijke service. Via mail erg snel en uitgebreid antwoord. Ook erg vriendelijk. En prachtige stickers. Dus zeker een aanrader!

• aukje
    Review voor Kadohuis.com

Goede service snelle levering prima product zoals verwacht

• brf
    Review voor Kadohuis.com

Zeer tevreden over het gegeven advies.
    Toen van het eerste ontwerp het lettertype niet sierlijk genoeg was in mijn ogen, heeft de medewerkster een ander type gezocht, dat niet tot de standaard lettertypes van Kadohuis behoort.
    Ook de laatste wijziging is correct uitgevoerd, de bestelling werd klaar gezet en ik hoefde alleen te betalen.
    Pakket werd de volgende dag al bezorgd.
    Prima

• Caroline
    Review voor Kadohuis.com

Keurig het probleem van 'niet in voorraad' opgelost!

• Arnold Visser
    Review voor Kadohuis.com

Ik heb een voorbeeld gevraagd omdat deze niet via de site gemaakt kon worden. dezelfde dag nog een voorbeeld ontvangen via de mail en gelijk besteld. De volgende dag had ik het product al min mijn bezit. Hulde

• Sofie Noens
    Review voor Kadohuis.com

Ik vond het mooi afgewerkt

• Maud
    Review voor Kadohuis.com

Helaas bleek het door mij bestelde artikel niet voorradig, hoewel op de site was vermeld dat het per direct leverbaar was. Hier werd echter duidelijk over gecommuniceerd en ik werd ook meteen in de gelegenheid gesteld de order te annuleren en mijn betaling terug te ontvangen. Voor het zover kwam, bleek echter alweer een nieuwe voorraad geleverd en had ik mijn bestelling alsnog op redelijke termijn (weliswaar enkele dagen later dan verwacht) in huis. Artikel was goed verpakt. Vanwege de heldere en vlotte communicatie heb ik er al met al toch een prettig gevoel aan over gehouden.

• Uiterst tevreden klant
    Review voor Kadohuis.com

Voor de verjaardag van mijn zoon een gegraveerd glas besteld. Omdat de bestelling net te laat aangemeld was voor verzending op dezelfde dag even gebeld met kadohuis.
    Ben erg vriendelijk te woord gestaan en de bestelling ging dezelfde dag de deur uit.

Omdat ik zelf mijn huisnummer verkeerd had doorgegeven werd het pakketje niet geleverd maar teruggegeven aan de bezorger.
    Opnieuw gebeld en al het mogelijke werd gedaan om het pakketje op te sporen en opnieuw te bezorgen.

Keurige en correcte manier van zaken doen.

• Ciel Thuis

Snel en accuraat

• Sandra goede
    Review voor Kadohuis.com

Super snelle afhandeling conform website