Vaandelstraat 12
5282 TH Boxtel

9,1

martina langeveld beoordeelde op 2019-07-31

Heel tevreden; contact gehad om later te verzenden en is correct uitgevoerd; top!

Shahin Mustafa beoordeelde op 2019-06-19

Tevreden over de service en de snelle reactie, top

Hanneke van Beek beoordeelde op 2019-06-12

Heel tevreden. De houten raamdecoraties zijn precies goed om voor het raam van mijn balkondeur te hangen.

Yvet op den Dries beoordeelde op 2019-03-30

Alie Pruntel beoordeelde op 2019-03-19

Super goedkoop, en zeer snelle levering.

Celine Van den beemd beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden over de klantenservice.
Ook de producten doen wat het beloofd en zijn zoals word omschreven.
Snelle levering en heel goedkoop!

Patricia Van der pasch beoordeelde op 2019-02-15

S Uzun Uzun beoordeelde op 2019-02-14

Aga Wenska Verbeek beoordeelde op 2019-02-08

Fl Sapthu beoordeelde op 2019-01-28

Leuke artikelen. Snel geleverd en zijn net zo leuk als op de website.

Reactie van Kadoshop Celchi:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Tevreden klanten zijn belangrijk en we hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Francine Borgers beoordeelde op 2019-01-28

kina oldenburger beoordeelde op 2019-01-20

Annick Lefever beoordeelde op 2019-01-18

Reactie van Kadoshop Celchi:
Dank u voor het vertrouwen en wij hopen u in de toekomst weer naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.

Shahin beoordeelde op 2019-01-18

goede producten en prima service, top van Celchi

Reactie van Kadoshop Celchi:
Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien en kennis te laten maken met veel nieuwe producten.

Kelly Diependaal beoordeelde op 2019-01-17

ik heb niks ontvangen

Reactie van Kadoshop Celchi:
Het spijt ons dat u een negatieve ervaring hebt met onze webwinkel. Het onderzoek naar uw pakket loopt nog bij postnl. Wij hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.