Waterstede 38
3605NB Maarssen

Google Plus/Places - 9,8

Iwan Wong Yaw beoordeelde op 2018-12-13

Donderdag besteld en op zaterdag geleverd. Top

Art beoordeelde op 2018-12-12

Snelle en juiste levering!

a.p. stok beoordeelde op 2018-12-12

info website goed
bestelgemak +++++
levering+++++

Diko beoordeelde op 2018-12-12

Doen wat ze beloven. Goede afhandeling.

Esther Exelmans beoordeelde op 2018-12-11

Duidelijke communicatie, snelle levering.

Anja Schoonderbeek beoordeelde op 2018-12-10

supersnel geleverd... top

Stef Rosch beoordeelde op 2018-12-10

website ziet er niet echt professioneel uit, maar de service is uitstekend. snelle levering, geen problemen. product werkt (tot nu toe) naar behoren.

André van Zwieten beoordeelde op 2018-12-10

Snel en adekwaat geleverd, met duidelijke aanvullende productgegevens en gebruiksaanwijzingen afkomstig van de eigenaar zelf.
Info omtrent leveringstijdstip, betaling etc. geheel volgens verwachting.

Willemijn Zentjens beoordeelde op 2018-12-09

Daags na bestellen artikel al in huis!

Peter van Maren beoordeelde op 2018-12-09

gewoon zoals het hoort

René Gorissen beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering van het bestelde product.

Yvonne Weijers beoordeelde op 2018-12-09

Prima site, snelle levering

Ralph Sturm beoordeelde op 2018-12-09

Accus gekocht voor mijn Lumix gx80. Levering is prima maar duurt wel een dag of 3 a 4.

Sonja Van Loock beoordeelde op 2018-12-09

Het heeft iets langer geduurd dan ik dacht om de bestelling geleverd te krijgen (donderdag 6 december viel ze in mn brievenbus) maar de rest was prima in orde!

Bert beoordeelde op 2018-12-09

Grote keus oo de website, orima en snelle levering

Nick beoordeelde op 2018-12-08

Snelle en correcte bezorging van de bestelling.

H Dunnink beoordeelde op 2018-12-07

Uitstekend ervarend een goede overzicht op de website en prima verzonden

Jos Ruijssenaars beoordeelde op 2018-12-07

Toen bleek dat de bestelde remote control voor mijn nieuwe camera niet functioneerde, kreeg ik meteen een instructie om het artikel te retourneren. Dat gebeurde midden in de Black-Friday én de Sinterklaas-periode. Ik was buitengewoon verrast dat het volledige bedrag van de aankoop binnen drie dagen op mijn rekening was bijgeschreven! Grote klasse! Ik weet waar ik in het vervolg moet zijn!

S.E. Hage beoordeelde op 2018-12-07

Snel en betrouwbaar

Gerda H. beoordeelde op 2018-12-06

Bestelling zeer vlot geleverd (en dat in een tijd van extra drukte net voor 5 dec.)
Goed contact via de chat op de site en meteen gereageerd op een tip i.v.m. ontbrekende info ten aanzien van een artikel in de shop.
Werd tijdens de chat al verwerkt.