Waterstede 38
3605NB Maarssen

Google Plus/Places - 9,8

Jacques Gisquiere beoordeelde op 2018-05-24

Ik bestelde bij KameraMarkt.nl, een Hoekzoeker voor mijn fototoestel en 4 oplaadbare batterijen. Telkens werd ik, in duidelijke taal op de hoogte gehouden, van het verloop van mijn bestelling. De tweevoudige bestelling werd niet gezamenlijk geleverd, Maar dit was geen probleem gezien ik daar per mail duidelijk op de hoogte werd gesteld van het verloop van de zending. De besteld hoekkijker voldoet aan mijn verwachting zoals het werd voorgesteld door KameraMarkt.nl De zoeker is helder en klaar en past op zowel op mijn beide fototoestellen de Nikon D70 als op de Nikon D90. Deze hoekzoeker is zeker een welkome hulp bij mijn hobby macro en close-up fotografie.

Henk van Dorp beoordeelde op 2018-05-24

Vlotte levering en goede status updates over de bezorging.

Ronald Fontijne beoordeelde op 2018-05-24

Eerder geleverd dan verwacht. Dus snelle service en goedkoop. Volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen

Dik Keijzer beoordeelde op 2018-05-24

Precies zoals verteld was, dus ok

Pierre De Backer beoordeelde op 2018-05-24

Goed

Lambert van Doorn beoordeelde op 2018-05-24

Perfect ! Goede afhandeling van mijn bestelling en vooral ook vlotte communicatie.

M. Bollee beoordeelde op 2018-05-24

Snelle levering en een goede communicatie!

Isabelle Van Tol beoordeelde op 2018-05-23

Zeer betrouwbaar !

Frank van der Teems beoordeelde op 2018-05-23

Ondanks de feestdagen (Pinksteren) werden de goederen direct daar na bij mij thuis afgeleverd. Prima.
Ook het product, 2 accu's voor mij fototoestel, voldoen aan hetgeen beloofd is en voor een nette prijs.
Waarom niet "uitstekend". Ik wilde graag betalen met mijn creditcard. Daar waren behoorlijke kosten aan verbonden. Dit ondanks nieuwe Europese Wetgeving.
Op mijn mail daar over werd zeer snel en keurig uitgelegd waarom men daar nog steeds kosten voor in rekening brengt. Dit was samengevat als reden dat de wetgeving in Nederland nog niet verplicht is en dat de kosten voor het bedrijf toch aanzienlijk zijn, en uiteindelijk op wat voor manier dan ook zal moeten worden doorberekend in de zo laag mogelijke prijs die men na streeft.

Nick Geersing beoordeelde op 2018-05-23

Verzending later geleverd dan de vermelde levertjes op de site.

Reactie van KameraMarkt.nl:
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Zou je ons willen laten weten wanneer je bestelling bezorgd is? Het komt wel eens voor dat een bestelling een dag vertraging oploopt bij de post, maar als dit langer heeft geduurd zouden we dat graag horen. Indien nodig kunnen we onze verzendpartner PostNL daar dan op aanspreken. Onze excuses voor het ongemak!

Aart Bosch beoordeelde op 2018-05-23

Batterijen besteld en lagen 2 dagen later netjes in bus erg goeie service

Jorn Boon beoordeelde op 2018-05-23

Goede service - snel antwoord op mijn vraag en snelle levering.

Dominic Wetzer beoordeelde op 2018-05-23

Goed

André Fonteyn beoordeelde op 2018-05-23

De levering is prima verlopen en het product ziet er goed uit.

KAREN hEYVAERTS beoordeelde op 2018-05-23

alles prima verlopen

Rob van den Dikkenberg beoordeelde op 2018-05-23

Snelle en goede service

Paul Celis beoordeelde op 2018-05-23

Geweldige ervaring en correcte afhandeling.

Koos Gussenhoven beoordeelde op 2018-05-23

Goede en snelle levering.
En goede communicatie als je wat wilt vragen.