Waterstede 38

Google Plus/Places - 9,8

bart huppelschoten beoordeelde op 2019-02-23

Betrouwbaarheid en snelle verzending

Henk van Breukelen beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering, goed verpakt!

Wim Schrier beoordeelde op 2019-02-21

Doet wat het moet doen. Jammergenoeg is de aansluiting op mijn tablet problemetsch gezien de afmetingen van de stick bij de mini usb ingang.

Kees van den Berg beoordeelde op 2019-02-21

Snel geleverd. Prima in orde!

adelin verschaeren beoordeelde op 2019-02-21

tevreden is een correcte firma

Nicole David beoordeelde op 2019-02-20

Alles prima verlopen en vlot ontvangen. Voldoet aan de verwachtingen. Batterij Ok.
Dank hiervoor.

J.M. Ernsting beoordeelde op 2019-02-19

snelle levering tegen een redelijke prijs

Fred Brus beoordeelde op 2019-02-19

Snelle levering.

Kitty Corten beoordeelde op 2019-02-19

beschrijving van producten op de site is helder, op papier is de prijjs/kwaliteitverhouding super (batterij voor sony A serie), bestelling zoals beloofd snel verzonden. verpakking goed. weet natuurlijk nog niet of de producten ook doen wat wordt beloofd, maar daar ga ik vooralsnog wel vanuit. volgende keer zeker weer hier als eerste kijken als ik wat nodig heb. Oh ja, service is heel persoonlijk, wordt niet zo 1, 2, 3 verwacht van een webwinkel.

Marc Middag beoordeelde op 2019-02-19

Nette en snelle levering, telefonisch contact gehad over iets dat ik fout had gedaan bioj bestelling.
Keurig opgelost. Tevens voor mijn volgende aankoop een kortingscode ontvangen, Top.

Paul beoordeelde op 2019-02-18

Goede accu en snelle bezorging

HVT Koerhuis-Huynh beoordeelde op 2019-02-18

Snel en accuraat

Jos beoordeelde op 2019-02-18

Batterij was snel geleverd en werkt prima

stefan brons beoordeelde op 2019-02-18

Bestelling makkelijk te plaatsen en alles keurig bezorgd.

Thierry Gevaert beoordeelde op 2019-02-17

Bestelling vlot verlopen met een correcte communicatie hieromtrent door Kameramarkt.nl.
3 dagen na aankoop de bestelde batterij ontvangen,correct verpakt en voldoet volledig aan de verwachting. Tevreden klant.

F. beoordeelde op 2019-02-17

gewoon prima en snel! dank u

Teus Visser beoordeelde op 2019-02-17

Heel tevreden, snelle service, goed product !

Yves Cooreman beoordeelde op 2019-02-17

Alles werd perfect nageleefd, zijnde de artikelen, betaling en termijn. Batterij werkt perfect. Nog eens bedankt voor de geweldige service.

Paul sweeck beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering - degelijk verpakt!

A Blaak beoordeelde op 2019-02-14

goede sevice en snelle levering top hoor kan een ieder aan bevelen een 10