Waterstede 38
3605NB Maarssen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 9,8

Accu-ut beoordeelde op 2017-12-14

De bestelling in drukke en besneeuwde dagen liet langer op zich wachten dan gedacht. De correspondentie hierover liep zeer netjes en kordaat. Verder geen klachten.

Hennie de Jong beoordeelde op 2017-12-14

Duidelijk en alles zoals afgesproken

Karel Dekkers beoordeelde op 2017-12-14

Snelle levering prima product

R Gironce beoordeelde op 2017-12-13

Als jij op tijd besteld heb dan krijg je voor de afgesproken tijd in je brievenbus.

Peter Wijlaars beoordeelde op 2017-12-13

Keurig afhandeling , mooie producten voor weinig .

sef beoordeelde op 2017-12-12

Online een vervangende Canon acco besteld. Snel en correct geleverd met minimale verzendkosten.

Peter Leijssen beoordeelde op 2017-12-11

Ik had een accu bestelt en de levering was keurig verzorgd. Boven verwachting snel ook nog een keer. Prima aftersale en service. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste aankoop bij Kameramarkt.

rosita joris beoordeelde op 2017-12-11

correct afgeleverd

Sjoerd beoordeelde op 2017-12-11

De goedkoopste plek voor mijn accu. En binnen een wip geleverd!
Die komt bij mijn favorieten!

Monique Kroon-van den Broek beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering. Op maandagavond besteld, op woensdag binnen. Je wordt keuring d.m.v. mail op de hoogte gehouden van je bestelling.

Alexander Stehouwer beoordeelde op 2017-12-10

Prima, snel geleverd, goede info en de 1e bestelling van ons op internet die goed is gegaan

Ron Slangen beoordeelde op 2017-12-10

Helemaal Top!

Hans Driessen beoordeelde op 2017-12-10

Batterijen voor mijn Canon 60D besteld, niet de originele maar wel betaalbaar, worden precies zoals beschreven herkend door zowel lader als toestel en ik heb godde hoop dat zij doen waarvoor ze zijn bedoeld, zeer snelle levering binnen 24 uur, ga zo door Kameramarkt.

Francois Van Kerpel beoordeelde op 2017-12-10

Product gekocht aan zeer compatibele prijs waar ik zeer tevreden over ben. Het enige minpunt is de lange leveringstermijn van 6 dagen te wijten aan PostNL daar kunnen jullie waarschijnlijk niets aan doen.
Voor de rest alles ok .

Frans Nagel beoordeelde op 2017-12-09

Goede webwinkel, snel geleverd

M. van Kuilenburg beoordeelde op 2017-12-09

Snel geleverd. Goede batterijen.

Andre Pessel beoordeelde op 2017-12-08

Gewoon prima.

Kees de Leeuw beoordeelde op 2017-12-07

Ik had een reserve batterij besteld voor mijn olympus em1 mark2. Die bleek niet opgeladen te kunnen worden in de originele olympus lader, de camera herkent de batterij ook als niet Olympus en communiceert "gebruik bij voorkeur olympus batterij". Dat had in de productomschrijving beter gekund; Maar na terugzending werd het aankoopbedrag inclusief portokosten snel terug betaald. Het is bij online zeer belangrijk hoe het gaat als er iets niet goed is, en daarin heeft kameramarkt zich dus onderscheiden; Je kunt er dus veilig kopen !!

P. van Bendegem beoordeelde op 2017-12-07

Op tijd geleverd en correct afgehandeld.

Merijn van Logtestijn beoordeelde op 2017-12-06

Snelle levering; product is wat ik er van had verwacht. Goede prijs, lage verzendkosten.