Waterstede 38
3605NB Maarssen

Google Plus/Places - 9,8

Karl-Heinz Schuster beoordeelde op 2019-03-20

Uncomplicated, fast and good. All OK, thank you!

P.A. Verbeek beoordeelde op 2019-03-19

Goede communicatie, en na een paar dagen bezorgd, zoals het hoort.

Jan Pop beoordeelde op 2019-03-18

Artikel (batterij) werd keurig op tijd geleverd.

Marjolelin van Zonneveld beoordeelde op 2019-03-18

De genoemde levertijd van 2 weken is ruimschoots overschreden, maar omdat dit te maken heeft met de slechte beschikbaarheid van het artikel plus de snelle reactie die ik ontving na mijn mail geef ik toch deze goede beoordeling.

Niek Stienstra beoordeelde op 2019-03-18

producten stonden als direct leverbaar maar één product was dat niet. werd daar niet over geïnformeerd en de bestelling die de volgende dag afgeleverd zou worden werd dat niet. Pas na bellen werd een de deelbestelling verzonden

Reactie van KameraMarkt.nl:
Bedankt voor je review en onze excuses dat de levertijd van je bestelling inderdaad langer heeft geduurd. Wat ons betreft was zijn we het helemaal met je eens dat het sneller zou moeten. Normaal gesproken hebben we vrijwel alle producten direct op voorraad en kunnen deze de volgende dag bezorgd worden, maar in dit geval was jouw bestelde product even slecht leverbaar en konden we deze levertijd (achteraf gezien) slecht inschatten. Onze excuses dat dat tot ongemak heeft geleid.

cornelis j.f., meijer beoordeelde op 2019-03-18

Geachte heer Dirk Jan de Ridder., een goede five star., snelle levering en uitstekend dat ik in uw zaak de gevraagde battery pack geleverd kon krijgen. alleen maar dank en waardering voor uw werk. met vriendelijke groet. ckm 18.3.19

Ed Oldeman beoordeelde op 2019-03-18

Geen problemen. Snel en goed afgehandeld?

René Van den Heuvel beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering, niet duur en prima informatie

Maarten-Jan van den Braak beoordeelde op 2019-03-18

Snel efficiënt goedkoop

danielle gubbels beoordeelde op 2019-03-18

Top

Hanneke de Boer beoordeelde op 2019-03-18

Prima verzorgd. Fijn dat je gelijk een antwoord krijgt als je een vraag hebt.

jean-pierre van moorleghem beoordeelde op 2019-03-18

prima service en snelle levering top

Birgit Van den Boom beoordeelde op 2019-03-18

Besteld en direct de volgende dag in huis. Bovendien tegen een scherpe prijs.

Menno Kuiper beoordeelde op 2019-03-17

Mijn extra batterij had ik zondagavond laat besteld zonder problemen op tijd op de dinsdagmiddag afgeleverd bij PostNL pakket afhaalpoint.
Hij werkt perfect volgeladen in mijn Nikon D3s waarmee ik vandaag ruim 500 foto's er mee geschoten had en expres elke foto nacheckt en in gescrollen op het 3 inch schermpje van mijn camera.
Daarna nog zelfs ruim 170 foto's verwijderd en hij staat volgens het menu nog op 55 procent! Deze EN-EL4A 3100AH accu voor Nikon D3s is echt een Topper!!

Even leek dat mijn bestelling naar mijn huisadres verstuurd zal worden, ik had KameraMarkt direct terug gemaild en hij heeft het direct voor mij nagecheckt, maar door een vage PostNL track en trace code gaf hij als eerste instantie mijn huisadres aan, maar daarna gaf hij toch de PostNL pakketafhaalpunt aan! Gelukkig ging het goed!!

Hannet de Jong beoordeelde op 2019-03-17

bestelling was vlot in huis.

AJH Bunte beoordeelde op 2019-03-17

Perfecte Persoonlijke Service.
Bestelde item ontvangen zoals omschreven.
Prima

H de Geit beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering, keurig verpakt, volgends keer zeker weer.

Dirk van Drempt beoordeelde op 2019-03-17

te late levering

Reactie van KameraMarkt.nl:
Bedankt voor je review en onze excuses dat de levertijd van je bestelling inderdaad wat lang heeft geduurd. Zoals via de email gecommuniceerd was je bestelling even niet op voorraad. Normaal gesproken hebben we vrijwel alle producten direct op voorraad en kunnen deze de volgende dag bezorgd worden. Onze excuses dat dat in jouw geval niet gelukt is.

Carmen de Bruijckere beoordeelde op 2019-03-17

Makkelijke site om te bestellen, verzendkosten zijn laag, snelle service! Product was snel in huis. Het product moet nog wel uitgetest worden.

Jos Wambeke beoordeelde op 2019-03-17

Heb voor de eerste keer iets besteld bij Kamera Markt.nl..
Ben zeer tevreden over mijn bestelling
.Zeer vlug geleverd en uiterst verzorgd verpakt.
Zal in de toekomst zeker nog bestellen bij Kamera Markt. nl