Waterstede 38
3605NB Maarssen

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 9,8

Brt Brg beoordeelde op 2017-12-18

Bestelling was zeer snel in huis, maar bleek toch niet nodig. Retour gezonden en binnen enkele dagen geld terug. Prima service!

Jochem Rondaij beoordeelde op 2017-12-17

Prima, nog even een vraag gesteld via de mail n.a.v. de bestelling en vrijwel direct een nette reactie gekregen!

Bert Bijzitter beoordeelde op 2017-12-16

snel antwoord op mijn vraag, vriendelijk behandeld

Beatrice Deprez beoordeelde op 2017-12-16

Very pleased with the personalised service .It was a bit slow with the delivery compared to other proviseurs but I assume that Xmas time did not help

Dik van Vuuren beoordeelde op 2017-12-16

Alles is prima verlopen alleen heeft het langer geduurd met het afleveren (december)

Franck Pacher beoordeelde op 2017-12-16

Snelle levering met lage verzendkosten. Goed product voor een scherpe prijs. Status update bij iedere wijziging.

Jelle Vincken beoordeelde op 2017-12-16

Tevreden met de producten en de levertijd!

Philippe Kesteloot beoordeelde op 2017-12-16

de batterij past maar is dunner, ik hoop dat ze hetzelfde vermogen heeft als de oude.
Alles werkt

Harmen Beuckens beoordeelde op 2017-12-16

Kwam ik tegen op internet en ik zocht net om een nieuwe toestelaccu , maar was mooi behendig in gepakt dat het door de brievenbus pastešŸ‘

Richard Schuurman beoordeelde op 2017-12-16

Bestelling netjes afgerond
(Vervangende batterij voor Sony nex3)

Accu-ut beoordeelde op 2017-12-14

De bestelling in drukke en besneeuwde dagen liet langer op zich wachten dan gedacht. De correspondentie hierover liep zeer netjes en kordaat. Verder geen klachten.

Hennie de Jong beoordeelde op 2017-12-14

Duidelijk en alles zoals afgesproken

Karel Dekkers beoordeelde op 2017-12-14

Snelle levering prima product

R Gironce beoordeelde op 2017-12-13

Als jij op tijd besteld heb dan krijg je voor de afgesproken tijd in je brievenbus.

Peter Wijlaars beoordeelde op 2017-12-13

Keurig afhandeling , mooie producten voor weinig .

sef beoordeelde op 2017-12-12

Online een vervangende Canon acco besteld. Snel en correct geleverd met minimale verzendkosten.

Peter Leijssen beoordeelde op 2017-12-11

Ik had een accu bestelt en de levering was keurig verzorgd. Boven verwachting snel ook nog een keer. Prima aftersale en service. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste aankoop bij Kameramarkt.

rosita joris beoordeelde op 2017-12-11

correct afgeleverd

Sjoerd beoordeelde op 2017-12-11

De goedkoopste plek voor mijn accu. En binnen een wip geleverd!
Die komt bij mijn favorieten!

Monique Kroon-van den Broek beoordeelde op 2017-12-11

Snelle levering. Op maandagavond besteld, op woensdag binnen. Je wordt keuring d.m.v. mail op de hoogte gehouden van je bestelling.