Waterstede 38
3605NB Maarssen

Google Plus/Places - 9,6
Trustpilot 21 8,8

FJA Keller beoordeelde op 2019-09-06

De bestelde batterij werd keurig in een enveloppe door de post bezorgd en voldoet aan de verwachtingen.

Kay Vink beoordeelde op 2019-09-06

Top

Guido Canty beoordeelde op 2019-09-06

Ontvangen volgens afspraak.

Mireille van Erven beoordeelde op 2019-09-06

super geregeld, vrijdag besteld en zaterdag had ik het product in huis!

Milly van Helden beoordeelde op 2019-09-05

Snel geleverd, prima in orde!

Ray Lauppe beoordeelde op 2019-09-05

Ik had een accu besteld voor de laatste Canon Powershot G5X Mark II . Deze had ik na de bestelling, netjes verpakt, de volgende dag binnen. Helaas bleek de accu niet correct te werken. Contact opgenomen met Kameramarkt.nl en deze stuurde nadat ik uitgelegd had wat er mis was direct een nieuwe vervangende accu.
Ook deze was de volgende dag in huis, lekker snel. Helaas werkte deze accu ook niet. Het bleek aan het nieuwe type toestel te liggen.

Wederom contact opgenomen en waren er over uit dat het voor nu nog niet mogelijk is een betaalbare accu in dit type Canon te doen.

Al met al is de service heel goed en is het zeker een aanrader om hier je producten te kopen...

Johan Frans beoordeelde op 2019-09-05

Snel correct
Goeie kwaliteit

AHJ Wetting beoordeelde op 2019-09-05

Snelle levering. Goed verpakt. De accu batterijen voldoen. Ca 50 tot 75 foto's per batterij is mogelijk.
Ik ben er blij mee.

RWM Korsten beoordeelde op 2019-09-04

snelle levering, en een goede prijs

Dirk Maene beoordeelde op 2019-09-04

ok

Harry Rutten beoordeelde op 2019-09-04

Snel!

Rita De Block beoordeelde op 2019-09-03

Zeer tevreden van de geleverde producten, die reeds de dag na de bestelling werden thuisbezorgd.

chris van esch beoordeelde op 2019-09-03

ruime keuze. snel geleverd

Mirjam Van den Berg beoordeelde op 2019-09-03

Snel geleverd, voordelig product, gewoon fijn alles volgens afspraak! :-)

Frans Hogeling beoordeelde op 2019-09-03

Prima afhandeling en vlotte levering , ook toen het geleverde niet werkte een prima afhandeling en heel snel een nieuwe toegestuurd ontvangen

Heidi Van Camp beoordeelde op 2019-09-03

Wat een service! Toen ik op zoek was naar een lader voor de batterij van mijn camera kreeg ik enorm snel antwoord op de vragen die ik had. Een zeer correcte afhandeling van mijn bestelling en ook al woon ik te België mijn pakketje zat 48 uur na bestelling in onze brievenbus!
TOPSERVICE!

Eric Eggink beoordeelde op 2019-09-03

Bestellen, betalen en geleverd. Perfect!!!

Samenwerkende Tandartsen Dongemond beoordeelde op 2019-09-03

Snelle levering en goed product

L Roseboom beoordeelde op 2019-09-02

Op tijd geleverd en afgewikmeld

Bert Bos beoordeelde op 2019-09-02

Goed overzichtelijke site ,snelle levering 😊