Groest 94
1211EE Hilversum

Meriam beoordeelde op 2019-07-01

Het werd in 1 dag gelegd, top service.

Ilona beoordeelde op 2017-10-27

Supersnel in huis, mooi vloerkleed, kortom zeer tevreden

Pauline beoordeelde op 2017-05-01

Prettige en snelle communicatie bij vragen, servicegericht. Mooi vloerkleed gekregen voor een goede prijs!

Anne beoordeelde op 2017-01-31

Prima service snelle levering

Mandy beoordeelde op 2016-09-27

Zojuist onze trap door één van de heren laten stofferen, vakwerk! Ziet er echt mooi afgewerkt uit! Naast het mooi afgeleverde werk ook een hele klantvriendelijke servicegerichte benadering. Dank heren!

Diana gutte beoordeelde op 2016-08-31

Komen afspraken na super goed daar wordt je blij van

Son beoordeelde op 2016-08-29

Heel tevreden, mooie vloerkleden voor weinig geld !

Nadya.. beoordeelde op 2015-12-22

Heel klantvriendelijk en snelle service!
Zeer tevreden over mijn bestelling. Juist informatie mogen ontvangen. Dankjulliewel.

Carlos beoordeelde op 2015-11-20

Precies zoals het hoort! Ik heb voor het eerst een appartement gekocht en wilde graag kwalitatief goed laminaat tegen een scherpe prijs. Na wat zoekwerk kwam ik uit op woonkasteel. Ben zeer vriendelijk verwelkomt en er is mij goed uitgelegd wat precies de verschillen zijn tussen de verschillende laminaten/vloerkleden. Hierdoor heb ik een goede keuze kunnen maken. Daarnaast vond ik het geweldig dat zij ook in een hele korte tijd het laminaat konden leggen. Kortom, Top product! Goede service! Snelle reactie! Transparant! Nogmaals bedankt hiervoor!

Tanja van de berg beoordeelde op 2015-11-20

Het kleed werd op tijd geleverd. Uitstekend prijs kwaliteit verhouding.

2015