Waldeck pyrmontkade 454

9,0

Nanny Wolthers beoordeelde op 2018-12-18

Andrew Sadler beoordeelde op 2018-12-11

AGM Maas beoordeelde op 2018-12-05

correcte snelle afhandeling van de bestelling

Ingo Stang beoordeelde op 2018-11-25

Marc de Wit beoordeelde op 2018-11-22

Snel gevonden wat ik zocht en direct geleverd

Freek Louwen beoordeelde op 2018-11-13

Willem Rhijnsburger beoordeelde op 2018-11-11

Kwaliteit van de kemperfietsen komt tot uitdrukking bij t afhandelen van een probleem met de versnelling, hele goede service en afhandeling van mn derailleur probleem. Top

Joe Zheng beoordeelde op 2018-11-09

Leo van Soest beoordeelde op 2018-10-17

Chris Terpelle beoordeelde op 2018-10-16

Linda Groeneveld beoordeelde op 2018-10-15

Egbert van Veen beoordeelde op 2018-10-10

Uiterst correct en op tijd geleverd

Laurens Kok beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering, goede service, pakketje netjes verpakt.

Niels Flach beoordeelde op 2018-09-28

Telefonische navraag over mijn weborder, waarna onmiddelijk inpakken van de bestelde goederen. Goed gedaan!
Deze bestelling was trouwens het eind van een "odyssee" om onderdelen voor mijn 15 jaar oude R&M Birdy vouwfiets te krijgen. Alle R&M dealers in Rotterdam hadden geweigerd mij te helpen (bijvoorbeeld omdat ze geen vouwfietsen verkopen) en de fabrikant zelf in Duitsland had aanvankelijk (onjuist) per mail beweerd dat mijn kapotte stuurpen niet vervangbaar was omdat het onderdeel niet meer op voorraad was. Geklungel van hier tot Duitsland! En dat terwijl een stuurpen gewoon bij Kemper via de webshop bestelbaar is. Misschien is zegt dit verhaal meer over het chaotische R&M en haar slechte dealers dan over Kemper maar ik wilde het maar even kwijt.

Tony Ossendorp beoordeelde op 2018-09-27

Frank Coolen beoordeelde op 2018-09-27

Zoals je hoopt dat het is, product klopt, prijs is scherp, verzending slim, snel en efficient.

Gerben van het Hof beoordeelde op 2018-09-19