Waldeck pyrmontkade 454
2518 KG Den Haag

9,1

Robert-Jan Prins beoordeelde op 2018-08-10

Niks mis mee, mooie spullen

Jan Loonstra beoordeelde op 2018-08-10

Paul Dral beoordeelde op 2018-08-10

dirk logchies beoordeelde op 2018-08-10

Hielke Fennema beoordeelde op 2018-08-08

Martin Stofbergen beoordeelde op 2018-08-01

Netjes en snel geleverd. top

Lutz Lohse beoordeelde op 2018-07-31

Prima, snelle levering, goede klantenservice.
De verpakking en de transportkosten waren echter volledig overdimensioneert.
Niet echt milieu-vriendelijk en veel te duur. Volgende keer via de brievenbus?

FR Panman beoordeelde op 2018-07-25

Zeer tevreden, bestelde fietsen niet meer op voorraad, aan mij geleverd duurdere fietsen voor de prijs van de bestelde. Ook het contact was erg goed.

SP Smidt beoordeelde op 2018-07-18

Gaby Berrevoets beoordeelde op 2018-06-27

Laurens van den Heuvel beoordeelde op 2018-06-20

Snelle verwerking van de bestelling. Stuurschuim bleek niet op voorraad waardoor de levering nog een paa r dagen op zich liet wachten. Dit werd pas enkele dagen later gemeld. Anders was de beoordeling uitstekend geweest.

Bart van Acker beoordeelde op 2018-06-05

C.M. Star beoordeelde op 2018-06-02

De vouwfiets woog meer, dan op de website was aangegeven . Ik nam hier telefonisch contact over op, werd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ik zou terug gebeld worden, het werd uitgezocht, nagewogen en vergelijkbare fietsen aangeboden.

Heidi Van de Velde beoordeelde op 2018-05-31

Perfecte service, snel antwoord en snelle verzending, probleemloos

stef van buuren beoordeelde op 2018-05-30

Boudewijn Haas beoordeelde op 2018-05-25

Goede prijs, snelle levering, goed verpakt!

Bert Lintmeijer beoordeelde op 2018-05-23

vandaag besteld morgen in huis

Willem Stegenga beoordeelde op 2018-05-23

G. van Eldik beoordeelde op 2018-05-09