Waldeck pyrmontkade 454
2518 KG Den Haag

9,1

Linda Groeneveld beoordeelde op 2018-10-15

Egbert van Veen beoordeelde op 2018-10-10

Uiterst correct en op tijd geleverd

Laurens Kok beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering, goede service, pakketje netjes verpakt.

Niels Flach beoordeelde op 2018-09-28

Telefonische navraag over mijn weborder, waarna onmiddelijk inpakken van de bestelde goederen. Goed gedaan!
Deze bestelling was trouwens het eind van een "odyssee" om onderdelen voor mijn 15 jaar oude R&M Birdy vouwfiets te krijgen. Alle R&M dealers in Rotterdam hadden geweigerd mij te helpen (bijvoorbeeld omdat ze geen vouwfietsen verkopen) en de fabrikant zelf in Duitsland had aanvankelijk (onjuist) per mail beweerd dat mijn kapotte stuurpen niet vervangbaar was omdat het onderdeel niet meer op voorraad was. Geklungel van hier tot Duitsland! En dat terwijl een stuurpen gewoon bij Kemper via de webshop bestelbaar is. Misschien is zegt dit verhaal meer over het chaotische R&M en haar slechte dealers dan over Kemper maar ik wilde het maar even kwijt.

Tony Ossendorp beoordeelde op 2018-09-27

Frank Coolen beoordeelde op 2018-09-27

Zoals je hoopt dat het is, product klopt, prijs is scherp, verzending slim, snel en efficient.

Gerben van het Hof beoordeelde op 2018-09-19

Olaf Bohm beoordeelde op 2018-09-17

Z.J. Cerinich beoordeelde op 2018-09-16

Ben zeer tevreden met mijn Mountainbike vouwfiets Dahon espresso D24!

jeroen seleski beoordeelde op 2018-09-11

Andrius Pleskys beoordeelde op 2018-09-06

Gerard Kuiper beoordeelde op 2018-09-05

Snelle levering. Alles technisch in orde.

tineke ammerlaan beoordeelde op 2018-08-22

Robert-Jan Prins beoordeelde op 2018-08-10

Niks mis mee, mooie spullen

Jan Loonstra beoordeelde op 2018-08-10

Paul Dral beoordeelde op 2018-08-10

dirk logchies beoordeelde op 2018-08-10

Hielke Fennema beoordeelde op 2018-08-08

Martin Stofbergen beoordeelde op 2018-08-01

Netjes en snel geleverd. top

Lutz Lohse beoordeelde op 2018-07-31

Prima, snelle levering, goede klantenservice.
De verpakking en de transportkosten waren echter volledig overdimensioneert.
Niet echt milieu-vriendelijk en veel te duur. Volgende keer via de brievenbus?