Waldeck pyrmontkade 454

M.A Widyasmoko beoordeelde op 2019-04-23

Sophia du Crocq beoordeelde op 2019-04-23

BPM van Noorden beoordeelde op 2019-04-16

Erik beoordeelde op 2019-04-05

Heb een crank voor mijn brompton gekocht. Eerst telefonisch contact gehad of dit wel de goeie was en of het op mijn fiets past. Eea zou wel op mijn fiets passen. Uiteindelijk blijkt de trapas ook anders te zijn. Onderdelen wel snel ontvangen netjes verpakt etc.

Bart de Groot beoordeelde op 2019-04-03

P. van Ommen beoordeelde op 2019-03-29

Het bestelde onderdeel, een kogelscharnier voor een Strida fiets was de volgende dag al in huis! Het enige wat ik wat vreemd vond is dat het onderdeeltje, klein en met minimaal gewicht, in een doos zat van 30 cm x 20 cm x 25 cm (l x b x h).
Al met al had het makkelijk door de brievenbus gekund en had zodoende ook nog op de verzendkosten bespaart kunnen worden.
Wellicht een puntje van aandacht.
Afgezien daarvan : Zeer tevreden!

Pim Cornelussen beoordeelde op 2019-03-26

Hans Havinga beoordeelde op 2019-03-20

Kiernan Burke beoordeelde op 2019-03-08

Arnoud van de Kolk beoordeelde op 2019-03-06

Onderdelen zijn geleverd zoals beschreven op de website.

Richard Schellekens beoordeelde op 2019-02-26

Kreeg ook goed advies over welke onderdelen aan te schaffen voor mijn Bromptom

frank Coolen beoordeelde op 2019-02-12

Snel het juiste product gevonden voor een goede prijs, makkelijk besteld en betaald, snel geleverd.

buelens ronald beoordeelde op 2019-02-09

Hielke Helmus beoordeelde op 2019-02-05

Maarten Tolsma beoordeelde op 2019-02-03

Robert Schmiehusen beoordeelde op 2019-01-25

Ruud Kervezee beoordeelde op 2019-01-17

Ik heb alleen een voorspatbord nodig moet ik dan een set kopen?

Guus van Haastert beoordeelde op 2019-01-15

Het product voldeed geheel aan mijn verwachting.

Harold de Jong beoordeelde op 2019-01-03

Snel en volledig bezorgd. Ook bestelling via e-mail ging perfect. :)