Waldeck pyrmontkade 454
2518 KG Den Haag

Laurens van den Heuvel beoordeelde op 2018-06-20

Snelle verwerking van de bestelling. Stuurschuim bleek niet op voorraad waardoor de levering nog een paa r dagen op zich liet wachten. Dit werd pas enkele dagen later gemeld. Anders was de beoordeling uitstekend geweest.

Bart van Acker beoordeelde op 2018-06-05

C.M. Star beoordeelde op 2018-06-02

De vouwfiets woog meer, dan op de website was aangegeven . Ik nam hier telefonisch contact over op, werd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ik zou terug gebeld worden, het werd uitgezocht, nagewogen en vergelijkbare fietsen aangeboden.

Heidi Van de Velde beoordeelde op 2018-05-31

Perfecte service, snel antwoord en snelle verzending, probleemloos

stef van buuren beoordeelde op 2018-05-30

Boudewijn Haas beoordeelde op 2018-05-25

Goede prijs, snelle levering, goed verpakt!

Bert Lintmeijer beoordeelde op 2018-05-23

vandaag besteld morgen in huis

Willem Stegenga beoordeelde op 2018-05-23

G. van Eldik beoordeelde op 2018-05-09

Michiel Bakhuizen beoordeelde op 2018-04-24

Luc Vleugels beoordeelde op 2018-04-12

Heel snel geleverd.

Kees Jansen beoordeelde op 2018-03-29

Snelle levering in goede verpakking

M Berends beoordeelde op 2018-03-15

Een goede service.
Snelle levering van de Bromton handvatten.
Bedankt.

Jeff beoordeelde op 2018-02-22

Snelle verzending en goed advies via de telefoon.

John Isles beoordeelde op 2018-02-22

CR Nederlof beoordeelde op 2018-02-10

Zeer actief in beantwoorden en oplossen van vragen resp. problemen

Kris Poelman beoordeelde op 2018-02-03

Snel de artikelen geleverd.
Ik had originele brompton remblokjes en alternatieve besteld.
Aangezien het langer zou duren om de originele te leveren, werd me telefonisch voorgesteld of ik deze eventueel ook door alternatieve zou vervangen, en dat heb ik ook gedaan.
Keurig het verschilbedrag terug gekregen.

Jos Post beoordeelde op 2018-02-03

Bart beoordeelde op 2018-02-03

Was op zoek naar een specifiek onderdeel voor mijn oude vouwfiets, maar kon dit niet direct vinden. Na even bellen konden ze dit toch voor mij regelen. Dat noem ik service!

Niels beoordeelde op 2018-02-03