Waldeck pyrmontkade 454
2518 KG Den Haag

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

Jeff beoordeelde op 2018-02-22

Snelle verzending en goed advies via de telefoon.

CR Nederlof beoordeelde op 2018-02-10

Zeer actief in beantwoorden en oplossen van vragen resp. problemen

Reactie van Kemper fietsen:
Goede dag,

Ook wij zijn erg teleurgesteld dat we na alle inspanningen die wij hebben gedaan u niet tevreden hebben kunnen krijgen. We gaan kijken waar het aan ligt dat u niet op uw account kan inloggen. sorry hier voor. Het is een net nieuwe website/shop en Ik geef toe dat aan ons bestel systeem wat te sleutelen valt om het perfect te krijgen. Ik vind het jammer dat u nog steeds van mening bent dat wij niet de goede fiets geleverd hebben. We hebben hem zelf uitgebreid vergeleken met de website van de fabrikant en zien dat alle componenten kloppen, ook de derailleur. Op de foto's is namelijk te zien dat ze voor de versie zonder bagagedrager (sport) een Neos derailleur gebruiken. Zo hebben wij hem ook geleverd maar kan me voorstellen dat dit verwarring geeft.
Ook aan uw probleem met het aanmelden van de fiets bij de fabrikant hebben wij gewerkt en het probleem bij de fabrikant laten oplossen. U heeft hem inmiddels kunnen aanmelden.
Ik wil graag de klachten nog eens met u willen doornemen via de telefoon (of als u wilt via de mail) Ik heb u geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen.

Michel

Kris Poelman beoordeelde op 2018-02-03

Snel de artikelen geleverd.
Ik had originele brompton remblokjes en alternatieve besteld.
Aangezien het langer zou duren om de originele te leveren, werd me telefonisch voorgesteld of ik deze eventueel ook door alternatieve zou vervangen, en dat heb ik ook gedaan.
Keurig het verschilbedrag terug gekregen.

Bart beoordeelde op 2018-02-03

Was op zoek naar een specifiek onderdeel voor mijn oude vouwfiets, maar kon dit niet direct vinden. Na even bellen konden ze dit toch voor mij regelen. Dat noem ik service!

Niels beoordeelde op 2018-02-03