Kemper fietsen

Kemper fietsen

Verkoop van vouwfietsen, stadsfietsen, sportfietsen, elektrische fietsen en onderdelen.
9,3
Filter 659 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 331 met beschrijving

• Jos
    Review voor Kemper fietsen

Wel vaker wat besteld en altijd prima geholpen, prijs is OK en levering is dat ook.

• Geert
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Geweldige service om terwijl de 1e bestelling klaar stond om te verzenden de 2e bestelling erbij te voegen.

• Hoe beoordeel je Kemper fietsen?

• Jan Molegraaf
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Zeer snelle en correcte levering.

• Theo
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Bestelling geplaatst van product wat nog niet leverbaar was. Dag later werd ik netjes gebeld of ik dit wel gezien had en of ik dus wel wilde wachten. Heel prettig, persoonlijke benadering, helemaal top.

• Rob Ebeling

Goede service!

• Serge Tanriverdi

Geweldige service

• Guido Kint
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

De traceerlink was voor DHL maar kwam toch via post.be. Ik kreeg geen bericht van de post dat het pakje in de automaat lag. (ook niet in de spam)Wel zelf opgelost door te bellen naar de post. (ik kreeg een ophaalcode)

Antwoord van Kemper fietsen

Goedendag, Bedankt voor de feedback. DHL draagt het in Belgie inderdaad over aan B-post. Ik zal hen vragen hoe het zit met de mail en code die u dan zou moeten ontvangen. U mag ook ons altijd vragen om erachter aan te gaan. Fijn dat het pakket wel bij u terecht is gekomen. Groet, Angela

• Hans uit Woerden
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Geheel volgens afspraak geleverd super.

• Ronald
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Mooie producten en TOP service.

• Willem van der Sman
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Snel en goed, zoals altijd

• Ron
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Kordaat om mijn bestelling te leveren.

• Jeep
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Product moest besteld worden. Goede communicatie en vlot binnengekomen

• Daan Pluk
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Na lang zoeken hier gevonden wat ik nodig had; gebeld om zekerheid te krijgen dat het ook in voorraad was, direct bevestigend antwoord gekregen van een levende persoon :)
    Naar omstandigheden (kerst + nieuwjaar) een zeer vlotte levering, zonder onnodig veel verpakkingsmateriaal :)

• Danny Somers
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Perfecte service aangaande de late levering. De rem was echter al stuk nog tijdens de montage, de centrale moer bleek al gebroken bij aankomst. Spijtig. (twee sterren)
    De eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat het personeel mij heeft gecontacteerd nadat ik twee sterren had gegeven. Na een onderhoudend gesprek heeft men beslist om het stuk opnieuw op te sturen. Een dag later heb ik dit dan ook mogen ontvangen. Alles kan fout gaan maar zulke oplossingen verdienen 5 sterren. Leuk om niet met een chatbot te moeten praten en nogmaals bedankt voor de voortreffelijke service.

• F van der Star

Goede service vriendelijk personeel

• Eric Steenkiste
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

goede informatie en snel geleverd

• Ingrid Verbogt
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Snelle levering en prima producten.

• toon kennedy
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Zeer betrouwbaar. Onderdeel was nergens anders te vinden. Lang gewacht (was het zelf alweer vergeten) toen werd ik ineens gebeld: het lag voor me klaar in de winkel!

• Michiel

Snel ontvangen

• ANN BAUDEWYN
    Geverifieerde klant van Kemper fietsen

Basil draadkoepel voor hondenmand Buddy zwart is Veel Kleiner dan de Opgegeven maten.