Kuipersweg 11
2031 EH HAARLEM

9,0

-1%

Jaro beoordeelde op 2018-07-04

Geen voorraad status op site
Lange levertijd en geen informatie

J. H. L. beoordeelde op 2017-01-15

Ik wilde 20 jaar oude Blum scharnieren en ladegeleiders vervangen door nieuwe met softclose. Op de website van keukenonderdeel.nl zeer uitgebreide en bruikbare informatie gevonden over de mogelijkheden. Daarnaast ook telefonisch contact opgenomen voor nadere informatie, waarbij ik steeds uitgebreid en met kennis van zaken te woord werd gestaan. Ook na aflevering van de bestelling nog gebeld met een technische vraag, ook weer uitgebreid en naar tevredenheid beantwoord. Top!

J.M. Simons beoordeelde op 2016-10-25

Uiterst professioneel bedrijf! We zijn telefonisch van goed advies voorzien, we ontvingen prima uitleg over de opties om lades te monteren in onze keuken. Keukenonderdeel heeft de lades op maat gemaakt, en bij ons thuis gemonteerd. Het resultaat is prachtig! Alle afspraken werden nagekomen, en gerekende prijzen waren zeer redelijk. We zijn zeer tevreden, hartelijk dank!

Marc beoordeelde op 2016-09-06

Een webwinkel die niet thuis is in het hedendaagse verkoop traject via het web.
€6,75 rekenen voor een 6 tal dopjes die uiteindelijk in een enveloppe gemikt zijn en met 2 postzegels voorzien na 4 werkdagen aangeleverd wordt.

Advies koop hier geen onderdelen.

Reactie van Keukenonderdeel.nl:
Het is altijd erg vervelend als klanten ontevreden zijn. Het vooraf lezen van onze algemene voorwaarden had in uw geval wellicht geen bestelling opgeleverd, maar ook geen negatieve beoordeling.

In onze voorwaarden staat aangegeven, dat wij geen kleine orderkosten rekenen. De verzendkosten bedragen de verzend- en administratiekosten. Deze bedragen standaard € 6,75 bij bestellingen tot € 50,00. Daarboven is de verzending gratis.

Omtrent onze levertijden staat in de voorwaarden vermeld, dat deze 1-15 werkdagen betreffen, afhankelijk van onze voorraad of die van onze leveranciers en het type product (maatwerk duurt vaak langer). In uw geval was het product tijdelijk uitverkocht en binnen enkele dagen weer leverbaar.

Voor zover wij kunnen beoordelen, hebben wij ons geheel aan onze eigen voorwaarden gehouden en er alles aan gedaan uw bestelling zo correct en spoedig mogelijk te leveren.

Schenk Interieurwerk

Ton den Besten beoordeelde op 2016-03-01

Vriendelijke dame ( mevr. Schenk) aan de lijn gehad i.v.m. een vraag over het product wat mij niet geheel duidelijk was en ik kon meteen telefonisch een bestelling doen. Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje met een link om meteen te kunnen betalen.
De totale prijs van het product met verzendkosten was zo goedkoop, in mijn directe woonomgeving kon ik dit product niet bestellen en bij diegene waar ik het wel kon, zou de prijs bijna het dubbele zijn. Ook het afleveren was binnen 3 a 4 dagen, dit duurde iets langer omdat het product niet bij Keukenonderdeel voorradig was. Dus de volgende keer, als ik weer iets nodig heb ga ik weer naar Keukenonderdeel.

J. Dekker beoordeelde op 2015-09-23

Zeer goede service, alles compleet en keurig op maat gemaakt geleverd. Het zelf monteren was hierdoor eenvoudig te doen.

W.H. van den Berge beoordeelde op 2014-07-11

bestelling vlot en goed bezorgd via Post.nl.
Scharnieren passen perfect en het keukendeurtje sluit weer prima.

Theo beoordeelde op 2013-09-18

Heb de onderdelen al binnen 24 uur ontvangen.
Ik werd gebeld omdat er in mijn bestelling een inconsequentie
zat. Dat was inderdaad nodig en bestelling is soepel aangepast
en correct geleverd.

2013