Hosbekkeweg 3
085 - 065 32 02
KvK 64320049

9,0

Richard beoordeelde op 2018-12-02

Onze Zoon gaat naar 1 persoonsbed en heb bij KinderDekbedSjop een 4 seizoenen dekbed , kussen , molton en hoeslakens gekocht. Dag erna geleverd dus super bedrijf met mooie producten. En zelfs een leuke kleurplaat erbij.. Onze zoon was er blij mee en wij ook dus netjes geregeld van KinderDekbedSjop. Groet Richard

Tineke Wiersma beoordeelde op 2018-11-20

Levering: keurig
Kwaliteit Puppy dekbedovertrek : hele dunne katoen.
Kussensloop onwijs groot 70x90 waarom niet 60x70?
Dus moest zelf kussensloop vermaken.
Ritsen met trekkertjes aan de binnenkant. Vind ik niet zo handig

Mw. M. Pluijmen beoordeelde op 2018-11-02

De bezorging was perfect, maar toen ik de plaid van Minnie Mouse zag vond ik hem van zeer dunne kwaliteit en waren de kleuren erg flets. Het plaid zag er totaal anders uit dan op de website wordt getoond. Jammer. (tevens zat er een klein vlekje in welke ik heb geprobeerd te verwijderen maar bij teveel druk zetten was ik bang dat ik er doorheen zou gaan, dus op lage temperatuur maar al gewassen)

Reactie van KinderDekbedSjop:
Beste Mw. M. Pluijmen,

Wat jammer om te horen! Je hebt helaas (nog) geen contact met ons hierover opgenomen. Zou je dit alsnog willen doen? Je kunt ons mailen (info@kinderdekbedsjop.nl) of bellen (085 - 065 32 02).

Dagmar
KinderDekbedSjop.nl

Monique van Kesteren beoordeelde op 2018-10-01

Hele snelle levering, prachtig kinderdekbed ontvangen en mijn zoon slaapt er heerlijk onder! Heel blij mee!

S.van Vrijaldenhoven beoordeelde op 2018-09-10

Snelle levering, goede communicatie. Kussensloop was wel erg groot. Ik ben een tevreden klant

Mariska beoordeelde op 2018-08-30

Tevreden. Bestelling snel in huis en kwaliteit is super.

MJ Stuurman-Hagenaars beoordeelde op 2018-08-23

Ik had het verkeerde besteld en met 1 telefoontje konden ze dit nog rectificeren in het juiste product. Als mijn betaling voor 16 uur binnen was, zou het die dag nog opgestuurd worden. Mijn betaling was na 16 uur pas op hun rekening maar ondanks de te late betaling hadden ze het toch al opgestuurd. Super!! En de volgende dag in huis.

Vonk Noordegraaf beoordeelde op 2018-07-24

Ik heb het dekbedhoes in huis gekregen
Ondanks dat het uitverkocht was
Kon een bericht achterlaten om een mail te ontvangen als het weer leverbaar was
Ik was heel verrast
Schitterend mooi een verjaardag kado voor onze kleindochter

Dinette Valeijn beoordeelde op 2018-07-22

Snelle levering. Top kwaliteit!

C de Jong beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering, mooie kwaliteit. Kleinkinderen heel blij met hun nieuwe dekbedovertrekken (Frozen en M. Mouse) alleen zoals in andere berichten te lezen is.. een kussensloop van 70x90 is niet wat we hier gewend zijn. Waarom niet gewoon 60x70.

paola beoordeelde op 2018-07-10

Alles is perfect verlopen! top

Marty van Petersen beoordeelde op 2018-06-17

Mooi dekbedhoes. Snel geleverd. Alleen jammer dat de orderbevestiging niet via mail kwam. Ook geen nota.
Maar telefonisch direct een reactie.
De aankondiging van bezorging kwam wel via de mail. Rara

Stroo christine beoordeelde op 2018-05-20

Zeer mooi dekbed, zachte kleuren prachtige print, alleen het kussen overtrek valt wat groot uit

Nanny beoordeelde op 2018-05-06

Goede contacten via de mail en zelfs gebeld nadat ik een klacht had ingediend over de bezorging via GLS. Zoals al vele malen gelezen is de grootte van kussensloop echt bijzonder voor een kinderdekbed. Hopelijk wordt daar in de toekomst iets aan gedaan. Kleindochter is erg blij met het Frozen dekbedovertrek. Gezien de afhandeling van de klacht hebben jullie er zeker een klant bij.

Laura beoordeelde op 2018-04-23

Snelle levering, prima prijs-kwaliteit verhouding

Erika Molenaar beoordeelde op 2018-04-12

Op zich qua afhandeling bestelling prima, maar wat een waardeloze kwaliteit van het kussen voor een kind.

Reactie van KinderDekbedSjop:
Goedenavond Erika,

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We reageren daarom meteen.
We zijn heel benieuwd waarom je de kwaliteit van het kussen 'waardeloos' vindt en welke verwachtingen je had. (Retourneren is overigens altijd mogelijk.)
Zou je contact met ons op willen nemen? Je kunt ons mailen (info@kinderdekbedsjop.nl) of bellen (085 - 065 32 02).

Dagmar
KinderDekbedSjop.nl

Anke Van Hoorebeek beoordeelde op 2018-04-09

Heel tevreden alleen te groot hoeslaken voor kussen

C. Proper beoordeelde op 2018-04-06

Snelle levering concurrerende prijs en kwaliteit, kleindochter heel blij met haar sofia/unicorn dekbed.

Riet beoordeelde op 2018-04-02

Goed geholpen. Snelle levering en op afgesproken tijd geleverd!!Heel leuk dekbed van Cars , wat bij onze kleinzoon nu favoriet is.

Karin beoordeelde op 2018-03-28

Zeer snelle levering, vrijdag besteld en zaterdag in huis. Via mail goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijden. Het overtrek van Thomas de Trein is erg leuk, maar een heel groot kussensloop.