Neterselseweg 11

9,9

Albert beoordeelde op 2017-06-08

Goede service

Harmsen beoordeelde op 2017-04-06

Top, hoe snel de producten zijn geleverd en prima verpakt. Helemaal goed!

Harold Vaars beoordeelde op 2016-03-15

Voor ik bestelde had ik twijfels, ik wilde een grotere broedmachine zodat ik meer eieren tegelijk kwijt kon en had veel prijzen vergeleken. Ik kwam uit op de Cosmo maar durfde niet goed 300 euro vooraf over te maken. Ik was bang dat ik de machine niet zou krijgen en mijn geld kwijt zou zijn. Dat hoor je wel eens op TV bij kassa en zo.

Ik belde ze en na 30 minuten overleggen over het broeden in deze machine, had ik er een goed gevoel bij en bestelde de machine. Om 3 uur had ik de bestelling geplaatst en de volgende morgen werd het al bezorgd!

Bij het aanzetten heb ik nog een keer gebeld om zeker te zijn dat alles goed stond, weer hadden ze alle tijd voor me. De broedmachine ligt nu vol met eieren en als ze alle 96 uitkomen heb ik de broedmachine in een ronde terug verdiend.

Ik ga hier zeker vaker bestellen en kan het iedereen aanraden, ze hebben hier verstand van zaken en nemen echt de tijd voor je.

J. Kromhout beoordeelde op 2016-01-23

Ik bestel zo af en toe artikelen bij KleinveeService. Onlangs deed ik wederom een bestelling waarbij ik vermeldde dat een kooitje dat ik eerder besteld had iets begon te roesten. Ik werd vrijwel direct door een aardige mevrouw van KleinveeService teruggebeld met de vraag hoe we het 'probleem' op konden lossen. Zij deed mij verschillende voorstellen, waaronder de mogelijkheid van omruilen of geld terug! Super fijn opgelost!!!!

Nadja beoordeelde op 2015-12-12

Goede en vriendelijke en snelle service...goede producten...nette prijzen koop er graag

R. Schunselaar beoordeelde op 2015-10-17

Vandaag ringen voor de kippen binnengekregen. KleinveeService vond waarschijnlijk dat ik nogal veel verzendkosten betaalde; in het zakje met de ringen zaten 4 losse euro's....
De service van KleinveeService is GROOT!!

Jan beoordeelde op 2015-08-01

Gebeld met een vraag waar ze niet direct op konden antwoorden maar volgens afspraak belden ze binnen de afgesproken tijd terug met het antwoord. de volgende dag kon ik de benodigde spullen gelijk ophalen en... perfect. Super vriendelijk en ik kom zeker terug.

Gunther beoordeelde op 2015-07-22

Een aanrader!! Zeer goede ervaring met de winkel , steeds alle vragen vriendelijk beantwoord en met het juiste advies, zeer tevreden over de levering! Top service!

Willem beoordeelde op 2015-07-05

Fijne mensen, kennis van zaken, uitstekende en snelle service, gewoon OK!!

nadja beoordeelde op 2015-05-20

Zeer klantvriendelijk, ook bij vragen telefonish goede service, goede producten en snele levering. Gewoon een aanrader bestel hier graag.

nadja beoordeelde op 2015-05-20

Zeer goede service, ook telefonisch bij vragen zeer klantvriendelijk, snelle levering en goede producten, bestel hier graag, een aanrader

corina beoordeelde op 2015-05-13

Via marktplaats ben aan deze website gekomen, en heb er geen spijt van ik woon in Belgie
dinsdag besteld, woensdag al in huis.
Bedankt voor de service

Jeroen beoordeelde op 2015-05-09

Goed advies, veel artikelen voorradig en een afspraak voor afhaling is makkelijk gemaakt. Perfecte service, als ik aan nieuwe artikelen toe ben kom ik zeker weer.

JOS GERRITSEN beoordeelde op 2015-02-28

UITSTEKENDE SERVICE OOK AL BEL JE SAVONDS LAAT WORD JE NOG VRIENDELIJK TE WOORD GESTAAN TOPPPP

kees beoordeelde op 2014-12-26

top service

ik hoop dat ze de service in 2015 ook vast houd

Cathy beoordeelde op 2014-12-08

bedankt voor de goede service!

thieu beoordeelde op 2014-10-17

snel en kompleet afgehandeld

Molendijk beoordeelde op 2014-09-08

Prima, een bepaald product was niet meer leverbaar, ik werd gebeld om een alternatief product te kunnen kiezen

dirk beoordeelde op 2014-09-04

prima in orde

Huyps. beoordeelde op 2014-08-28

Heb vogelgaas besteld de andere dag was het om half tien al binnen.Wat wil je nog meer, verder ben ik door de telefoon vriendelijk behandeld en ze legde alles goed uit,voor mijn een reden om zeker nog in de toekomst iets te bestellen.mensen dank u wel.