Slachthuiskade 40
+31 (0) 546 700 286

ronald beijer beoordeelde op 2018-02-23

Super tevreden

Ipek Cinar beoordeelde op 2018-02-03

Snelle service en met als resultaat een prachtige knuffel nog mooier in het echt! Zeker een aanrader. Behalve Postnl Die een bestelling buiten heeft gedropt was heel jammer. Maar over knuffelonline super tevreden

Elly Dekker beoordeelde op 2018-02-02

Correcte levering en prachtige beer!!

Remco van den Elsen beoordeelde op 2018-01-05

Het paket is goed aan gekomen en het is presies zo als ik verwachte van goede kwalietijd

Tilly beoordeelde op 2017-10-20

Snelle levering. Goede service. Perfecte knuffel

Willy Keppens beoordeelde op 2017-09-03

Prima product, groter gekregen omdat klein model niet voorradig was voor dezelfde prijs.
Sneller geleverd dan eerst was voorzien.
Uitstekende service !

Dieneke beoordeelde op 2017-07-12

Goede levering precies zoals we hadden afgesproken

boy van wanrooij beoordeelde op 2017-04-08

in eerste instantie kwam ik niet verder maar door een berichtje nogmaals geprobeert en ging het wel.
me vriendin vond het een heel leuk beertje en had het niet verwacht uitstekende service.

Henk beoordeelde op 2017-03-30

Heel tevreden, ik heb maandag al besteld en had het product dinsdag al in huis. Ook vragen werden snel beantwoord.

Gerwin beoordeelde op 2017-03-21

Heel tevreden, goede bezorging en knuffel was een schot in de roos

Coen Wessels beoordeelde op 2017-03-09

Naast het grote, unieke aanbod levert deze webwinkel gewoon kwaliteit. Super site met een snel bestel proces.

Met deze knuffels kan je echt iemand vrolijk maken!

Mijn zusje is er erg blij mee!

J. Biesterbos beoordeelde op 2017-03-08

Alles duidelijk en snel

Tulp beoordeelde op 2017-03-07

Snelle en correcte levering.

Bertus beoordeelde op 2017-03-07

Leuke shop en snelle service. Een tijgerknuffel aangeschaft; was razendsnel in huis. Mijn zoontje en de knuffel zijn onafscheidelijk!

Lysette beoordeelde op 2017-02-24

Super blij met de grote knuffel wat ik heb besteld voor op de babykamer!!
Kan niet wachten tot met kleine knuffel ermee kan knuffelen!

Dide beoordeelde op 2017-02-24

Wat een geslaagd cadeau de Sint Bernard knuffelhond. Mooie kwaliteit en snelle levering.

Elly beoordeelde op 2017-02-24

Mooie knuffel en snel binnen