Henriƫtte Roland Holststraat 8
5122CT Rijen

Mathilde Huisman beoordeelde op 2018-08-16

Prima sevice, snelle levering, goed product.

Reactie van Kollies Parts:
Bedankt voor de review Mathilde!

Pascal van Zuijlekom beoordeelde op 2018-08-09

Bedankt voor de 5 sterren Pascal! Succes met de Bung 8mm Counterbored L=20

J Nanninga beoordeelde op 2018-07-29

Patrick Pijman beoordeelde op 2018-07-29

Snelke service en prachtige producten

Dennis Boeve beoordeelde op 2018-07-26

Top geholpen. Ik wilde iets buiten de " prijslijst" om. Was geen probleem. Dat is meedenken en service!!! Goede zaken. Mvg Drnnis

Graag gedaan Dennis!!

Patrick Mieritz beoordeelde op 2018-07-26

marc hermans beoordeelde op 2018-07-23

Snel en volledig

Tuna Uysal beoordeelde op 2018-07-22

stefan joos beoordeelde op 2018-07-19

bestelling werd op zondagavond geplaatst en dinsdag in de vroege namiddag al aan huis geleverd.
alles was netjes en zorgvuldig verpakt wat je niet vaak tegenkomt. handleiding en de nodige accessoires voor montage meegeleverd. na uurtje sleutelen was de forward controller gemonteerd. alles top, niks op aan te merken, en dit voor een mooie prijs.
op naar een volgende bestelling. zeker een aanrader aan andere!!!!

Louis Zandvliet beoordeelde op 2018-07-17

Duidelijke website
Goeie bestelling feedback
Tot de volgende bestelling šŸ‘

michiel alberts beoordeelde op 2018-07-12

Na een afgebroken sidemount een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Top service!! En snel!! Onwijs bedankt!!

Martin Kempff beoordeelde op 2018-07-12

Snel geleverd!

Anthony Schutten beoordeelde op 2018-07-10

Ik had een paar vragen over de kentekenplaathouder. Ik kreeg erg snel antwoord. Zo besteld en ook zo thuis gekregen!

Moes Verkerk beoordeelde op 2018-07-05

Paul Van Dijk beoordeelde op 2018-06-28

Mooi en goed verpakt! Product prima in orde, goede afwerking. Snelle afhandeling. Daarbij nog een pen en sticker!

Johan Helmink beoordeelde op 2018-06-26

Bestelling was snel binnen en de kwaliteit van de producten prima

Gio beoordeelde op 2018-06-21

Top service en snelle levering

Vincent Leus beoordeelde op 2018-06-20

snelle levering.super goede site ,zeer stabiel,compleet en niet duur.mooi gemaakt simpel en sterk.

Peter Overschie beoordeelde op 2018-06-11

Daan beoordeelde op 2018-06-06

Bestelde onderdelen in 2 dagen in huis. Goederen van goede kwaliteit en precies zoals beschreven.