Henriëtte Roland Holststraat 8
5122CT Rijen

Jan Hendriks beoordeelde op 2018-05-16

Perfecte levering word goed op de hoogte gehouden

Martje Hutten beoordeelde op 2018-05-14

Mooie producten en goede service!

Kenneth van Santen beoordeelde op 2018-05-13

...

ARMAND WATTENBERGHE beoordeelde op 2018-05-11

Als alles netjes betaald is, blijkt uiteindelijk niet alles op voorraad. Productie zal twee weken duren .... dit had ik liever geweten vooraleer ik betaalde.

Beste Armand,
Zoals ik u via de mail heb laten weten zijn de kleine aluminium steps die bij deze Forward Controls horen helaas op. De set is dus wel voorradig maar 1 klein onderdeel ontbreekt. De aluminium steps verkopen wij ook los en vorige week zijn de laatste verkocht. Wij zijn toen meteen begonnen met de productie van een nieuwe serie. Dat duurt echter 3 weken. Vanaf vandaag duurt het nog 1,5 week voordat ze klaar zijn. Ik heb u hiervan op de hoogte gesteld en u wilde wel wachten. Jammer dat u nu zo'n negatieve review schrijft. Wij doen ons best om alles 100% op voorraad te houden maar nu, en dat is echt eens in de paar jaar, gaat het helaas mis.

D. Piersma beoordeelde op 2018-05-11

Artikelen netjes verpakt dus zonder beschadiging aangekomen. Tijdens bestellen goed advies gehad. Goede levering via post.nl

Vincent Leus beoordeelde op 2018-04-30

super duidelijke website. uitstekende kwaliteit.zeer snelle levering.maken zaken die anderen niet maken.

Top Vincent! Bedankt.

Richard Dekkers beoordeelde op 2018-04-27

Zeer klantgericht en zeer bereid oplossingen aan te bieden, ook buiten het standaard assortiment.
Prijs / Kwaliteit goed. Keep up the good work !

Graag gedaan Richard!

Pieter Hormes beoordeelde op 2018-04-24

Product na besteld te hebben zeer snel in huis. Product (haarspel veren t.b.v. Zweefzade) zien er zeer deugdelijk uit en voldoen prima.

Steven Lavoo beoordeelde op 2018-04-21

ik ben tevreden, woensdag besteld, donderdag in huis!

Daniel van Dijk beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering en de producten zijn zoals ze op de site worden aangegeven.

Frans fronczek beoordeelde op 2018-03-31

Snelle afhandeling 100% PERFECT

Rik de Heer beoordeelde op 2018-03-24

Boutjes besteld waren mooi op tiid binnen !

Patrick van Hal beoordeelde op 2018-03-05

Goede en snelle afhandeling

Henri de Bruin beoordeelde op 2018-03-04

Mooi afgewerkt, snel en compleet afgeleverd. Zeer tevreden over deze mount!

robin monsauret beoordeelde op 2018-02-08

Bestelling is snel en deskundig afgehandeld...

Jan van Delft beoordeelde op 2018-02-03

Alle keurig in orde. Betrouwbaar adres voor bijzondere onderdelen

Wendy Werbrouck beoordeelde op 2018-01-12

Zeer degelijk! Uiterst tevreden

Richard Dekkers beoordeelde op 2017-12-27

Levering naar verwachting, met duidelijke pakbon en netjes verpakt (per artikel met artikelnummer).
Artikelen nog niet toegepast, waarop mogelijk later een beoordeling hieromtrent.

rob denie beoordeelde op 2017-12-26

Duidelijke keuze bij bestelling. Traject was goed te volgen en zeer snelle afhandeling . Bezorging. Super

Dank je wel Rob!👍🏼

Marcel Frijters beoordeelde op 2017-11-27

Snelle en correcte afhandeling. Product voldoet volledig aan de verwachting